natural gas
Оголошення про проведення
Інформація про замовника
Найменування замовника: | Квартирно-експлуатаційний відділ м. Полтава |
Код ЄДРПОУ: | 08377170 |
Місцезнаходження замовника: | 36039, Україна, Полтавська область обл., м. Полтава, вул. Сінна, 36 |
Контактна особа замовника: |
Дмитро Олександрович Дубовий +380532563937 kev_poltava@post.mil.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Дубовий Дмитро Олександрович +380532565926 kevplt_6@ukr.net |
Official name: | Apartments Maintenance Department of Poltava |
National ID: | 08377170 |
Contact point: |
Dubovyj Dmytro Olexandrovych +380532563937 kev_poltava@post.mil.gov.ua |
Additional contacts: |
Дубовий Дмитро Олександрович +380532565926 kevplt_6@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 липня 2019 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 серпня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 серпня 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 16 145 280,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 161 452,80 UAH |
Publication date: | 18 липня 2019 10:50 |
Enquiries until: | 13 серпня 2019 18:00 |
Complaints submission until: | до 19 серпня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 серпня 2019 18:00 |
Information
Estimated total value: | 16 145 280 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Документація
Тендерна документація
16 серпня 2019 11:47 |
Електронний цифровий підпис |
16 серпня 2019 11:46 |
Внесення змін до Тендерної документації.docx |
16 серпня 2019 11:46 |
Тендерна документація.doc |
18 липня 2019 10:50 |
Місце поставки лот 1.docx |
18 липня 2019 10:50 |
Проект договору.docx |
16 серпня 2019 11:47 |
Електронний цифровий підпис
|
||||||
16 серпня 2019 11:46 |
Внесення змін до Тендерної документації.docx
|
||||||
16 серпня 2019 11:46 |
Тендерна документація.doc
|
||||||
18 липня 2019 10:50 |
Місце поставки лот 1.docx
|
||||||
18 липня 2019 10:50 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Скарги до процедури
Дата подання: 02 жовтня 2019 15:59
Дата подання: 22 листопада 2019 11:52
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-01-000018 ● 6137f447967f4b20b617832ab330b9f1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Рішення про початок моніторингу
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 2019-11-01 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 2019-11-01 15:16:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
01.11.2019 № 313
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
01.11.2019 №313
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-07-18-000632-b 18.07.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі"
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-07 16:01:27
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі природнього газу (код ДК 021:2015: 09120000-6 – «Газове паливо»), очікуваною вартістю
16 145 280,00 грн (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-18-000632-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення щодо прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства «Фірма «Альпарі ХХІ», як таку, що не відповідала вимогам тендерної документації (зазначити відповідні пункти тендерної документації).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-11-12 16:13:51
щодо відхилення тендерної пропозиції ПП "Фірма "Альпарі ХХІ"
Учасник подав цінову пропозицію у відкритий доступ з порушенням терміну визначеного згідно ЗУ «Про публічні закупівлі».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-07 16:02:44
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі природнього газу (код ДК 021:2015: 09120000-6 – «Газове паливо»), очікуваною вартістю
16 145 280,00 грн (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-18-000632-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення щодо прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства «Фірма «Альпарі ХХІ», як таку, що не відповідала вимогам тендерної документації (зазначити відповідні пункти тендерної документації).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-11-12 16:16:39
щодо відхилення тендерної пропозиції ПП "Фірма "Альпарі ХХІ"
Учасник подав цінову пропозицію у відкритий доступ з порушенням терміну визначеного згідно ЗУ «Про публічні закупівлі».
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-11-20 13:37:28
Пояснення Замовника за результатами моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Ознайомившись з результатами моніторингу закупівлі (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-07-18-000632-b) в розрізі стадій проведення процедури закупівлі, відповідно до п.8 ст.7 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII Квартирно-експлуатаційний відділ м. Полтава (далі – Замовник) надає інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі, була оприлюднена на електронному майданчику – о 20:28 18 листопада 2019 року. Період прийому пропозицій по даній процедурі закінчився – о 18:00 23.08.2019 року, отже тендерний комітет не має технічної змоги внести відповідні зміни до тендерної документації та публікації процедури.
В той же час, зазначаємо, що вказані Вами зауваження щодо вимог ТД та публікації процедури не призвели до недопущення того чи іншого учасника до аукціону, отже фактично не вплинули на процес проведення процедури закупівлі, та не призвели до порушення принципів здійснення закупівлі (ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Тендерним комітетом КЕВ м. Полтава розглянуто та прийнято до уваги вказані Вами зауваження з метою виправлення, шляхом не допущення їх у подальшому.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень. Інформація про результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі, була оприлюднена на електронному майданчику – о 20:28 18 листопада 2019 року. Період прийому пропозицій по даній процедурі закінчився – о 18:00 23.08.2019 року, отже тендерний комітет Замовника не має технічної змоги внести відповідні зміни до тендерної документації та публікації процедури. В той же час, зазначаємо, що вказані Вами зауваження щодо вимог ТД та публікації процедури не призвели до недопущення того чи іншого учасника до аукціону, отже фактично не вплинули на процес проведення процедури закупівлі, та не призвели до порушення принципів здійснення закупівлі (ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Тендерним комітетом Замовника розглянуто та прийнято до уваги вказані Вами зауваження з метою виправлення, шляхом не допущення їх у подальшому.
2019-11-20 13:50:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: 18 листопада 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 03 грудня 2019
І. Вступна частина
- Інформація про замовника: Квартирно-експлуатаційний відділ м. Полтава, 08377170, Україна, м. Полтава, вул. Сінна, 36
- Інформація про предмет закупівлі: природний газ, 16145280UAH, 09120000-6, ДК021, 400000, метр кубічний
- Інформація про оприлюднення: 5a07efecfe344f43a74b2d63382862a1, 2019-07-18
- Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
- Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
- Дата початку моніторингу: 01 листопада 2019
ІІ. Констатуюча частина
- Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та внесення змін до нього. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Квартирно-експлуатаційного відділу м. Полтава (далі – Замовник) від 16.08.2019. № 2 зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій за лотом № 1 та № 2, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22.10.2019№ 15189-р/пк-пз, тендерні пропозиції за лотами № 1 та № 2 товариства з обмеженою відповідальністю «ГАЗІНВЕСТ-ТРЕЙДІНГ», товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Лубнигаз», товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ», товариства з обмеженою відповідальністю «УКР ГАЗ РЕСУРС» та приватного підприємства «Фірма «Альпарі ХХІ», протоколи розгляду тендерних пропозицій за лотами № 1 та № 2 оприлюднені 10.09.2019, протоколи засідання тендерного комітету від 20.09.2019 № 4 від 28.10.2019 № 8, повідомлення про намір укласти договір за лотами № 1 та № 2, договір від 01.10.2019 № 36ПГ-01 та додаткові угоди від 15.10.2019 № 1 та від 01.11.2019 № 2 до договору від 01.10.2019 № 36ПГ-01, повідомлення про внесення змін до договору, пояснення отримані через електрону систему закупівель 11.12.2019. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовник на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – наказ № 490) в оголошенні про проведення відкритих торгів та як наслідок в повідомленні про намір укласти договір не вніс інформацію про джерело фінансування закупівлі. Також, установлено, що Замовник в тендерній документації не передбачив вимог щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, чим порушив вимоги частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Крім того, тендерна документація містить вимогу до переможця торгів щодо документального підтвердження інформації про відсутність підстави, передбаченої пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо якого міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним, що не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону., 14 листопада 2019
- Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та внесення змін до нього – порушень не установлено.
- Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом не допущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Порушення виявлено
- Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
- Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Лоти
Інформація про лот
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата газу, спожитого за розрахунковий місяць, здійснюється за фактично поставлений газ, у обсязі 100%, протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів від дати підписання уповноваженими особами Споживача та Постачальника акта приймання-передачі природного газу за відповідний місяць. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Тендерна документація
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування замовника: | Квартирно-експлуатаційний відділ м. Полтава |
Код ЄДРПОУ: | 08377170 |
Місцезнаходження замовника: | 36039, Україна, Полтавська область обл., м. Полтава, вул. Сінна, 36 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ГАЗІНВЕСТ-ТРЕЙДІНГ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "Лубнигаз" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП "Фірма "Альпарі ХХІ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 вересня 2019 15:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "Лубнигаз" |
11 180 000,00
UAH з ПДВ
|
10 127 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" |
10 564 000,00
UAH з ПДВ
|
10 050 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" |
10 128 000,00
UAH з ПДВ
|
9 239 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГАЗІНВЕСТ-ТРЕЙДІНГ" |
10 152 000,00
UAH з ПДВ
|
8 760 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГАЗІНВЕСТ-ТРЕЙДІНГ" #38488691 |
Переможець |
8 760 000,00
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2019 14:45
|
Укладений договір
Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
sign.p7s | укладений |
02 жовтня 2019 10:18
|
договір.pdf | укладений |
02 жовтня 2019 10:18
|
sign.p7s | зміни до договору |
10 грудня 2019 19:54
|
додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2019 19:53
|
sign.p7s | зміни до договору |
10 грудня 2019 19:08
|
додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2019 19:05
|
sign.p7s | зміни до договору |
19 листопада 2019 08:27
|
додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2019 08:26
|
sign.p7s | зміни до договору |
01 листопада 2019 11:51
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2019 11:47
|
sign.p7s | зміни до договору |
15 жовтня 2019 11:43
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
15 жовтня 2019 11:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: | Покращення якості предмета закупівлі |
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внести зміни в п.1,1 Договору, виклавши його в наступній редакції: «Постачальник постачає газ код за ДК 021:2015 – 09120000-6 – Газове паливо (природний газ) у власність Споживачеві з «02» жовтня 2019 року по 31 грудня 2019 року в обсягах і порядку, передбачених Договором для забезпечення потреб Споживача, а Споживач оплачує Постачальнику вартість газу і наданих послуг у розмірах, строках, порядку та на умовах, передбачених Договором. За розрахункову одиницю поставленого природного газу приймається метр кубічний природного газу, приведений до стандартних умові виражений в енергетичних одиницях.» 2. Внести зміни в п. 2.1 Договору, виклавши його в наступній редакції: «п. 2.1. Постачання природного газу Споживачу здійснюється після укладення цього Договору з «02» жовтня 2019 року, відповідно до положень даного Договору (з урахуванням всіх його додатків та додаткових угод)». 3. Внести зміни в п. 2.1 Договору, виклавши його в наступній редакції: « Договір набирає чинності з моменту його підписання та діє в частині постачання природного газу 3 02 жовтня 2019 року до 31 грудня 2019 року, а в частині проведення розрахунків до їх повного виконання». |
Номер договору про закупівлю: | 36ПГ-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: | Зміна ціни за одиницю товару |
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внести зміни в п.3.1 Договору, виклавши його в наступній редакції: «3.1. Постачання природного газу здійснюється за ціною, що вільно вільно встановлюється між Постачальником та Споживачем. Ціна природного газу за цим Договором визначається за 1000куб. м. та з «01» листопада 2019 року становить 4 014,00 грн., без урахування податку на додану вартість, тарифів на транспортування і розподіл природного газу. Крім того тариф на транспортування природного газу – 00,00 грн. без ПДВ Крім того, ПДВ (20%) – 802,80 грн. Ціна природного газу до сплати за 1000 куб. м. – 4816,80.». |
Номер договору про закупівлю: | 36ПГ-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: | Зміна ціни за одиницю товару |
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внести зміни в п.3.1 Договору, виклавши його в наступній редакції: «3.1. Постачання природного газу здійснюється за ціною, що вільно вільно встановлюється між Постачальником та Споживачем. Ціна природного газу за цим Договором визначається за 1000куб. м. та з «18» листопада 2019 року становить 4 384,00 грн., без урахування податку на додану вартість, тарифів на транспортування і розподіл природного газу. Крім того тариф на транспортування природного газу – 00,00 грн. без ПДВ Крім того, ПДВ (20%) – 876,80 грн. Ціна природного газу до сплати за 1000 куб. м. – 5260,80 грн.». |
Номер договору про закупівлю: | 36ПГ-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: | Зменшення обсягів закупівлі |
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внести зміни в п.3.1 Договору, виклавши його в наступній редакції: «3.1. Постачання природного газу здійснюється за ціною, що вільно вільно встановлюється між Постачальником та Споживачем. Ціна природного газу за цим Договором визначається за 1000куб. м. та з «09» грудня 2019 року становить 4 820,00 грн., без урахування податку на додану вартість, тарифів на транспортування і розподіл природного газу. Крім того тариф на транспортування природного газу – 00,00 грн. без ПДВ Крім того, ПДВ (20%) – 964,00 грн. Ціна природного газу до сплати за 1000 куб. м. – 5784,00 грн.». Обсяг Договору становить - 1590,483 тис. м. куб. |
Номер договору про закупівлю: | 36ПГ-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: | Зміна ціни за одиницю товару |
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни в п.3.1 Договору, виклавши його в наступній редакції: «3.1. Постачання природного газу здійснюється за ціною, що вільно вільно встановлюється між Постачальником та Споживачем. Ціна природного газу за цим Договором визначається за 1000куб. м. та з «09» грудня 2019 року становить 4 820,00 грн., без урахування податку на додану вартість, тарифів на транспортування і розподіл природного газу. Крім того тариф на транспортування природного газу – 00,00 грн. без ПДВ Крім того, ПДВ (20%) – 964,00 грн. Ціна природного газу до сплати за 1000 куб. м. – 5784,00 грн.». Обсяг Договору становить - 1590,483 тис. м. куб. |
Номер договору про закупівлю: | 36ПГ-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Актуальні тендери
-
11 492 589,65UAHПриродний газм. ХристинівкаКомпанія:ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ХРИСТИНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇДетальніше
-
9 910 000,00UAHприродний газНовоград-ВолинськийКомпанія:ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКА КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНА ЧАСТИНА РАЙОНУДетальніше
-
10 667 344,00UAHКод 09120000-6 - Газове паливо (Природний газ)ПустомитиКомпанія:Відділ освіти Пустомитівської районної державної адміністраціїДетальніше
-
13 511 168,00UAHГазове паливоЗбаразький район, місто ЗбаражКомпанія:Управління освіти, молоді та спорту Збаразької райдержадміністраціїДетальніше
-
8 910 720,00UAHПриродний газмісто СтрийКомпанія:Відділ освіти Стрийської РДАДетальніше
-
8 400 000,00UAHКод 09120000-6 - Газове паливо (Природний газ) (2 лоти) 1 лот – природний газ для Відділу освіти Яворівської райдержадміністрації, закладів загальної середньої освіти Яворівського району Львівської області та Яворівського районного центру дитячої та юнацької творчості 2 лот – природний газ для Рясне-Руського НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.- ДНЗ», Бірківського НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.- ДНЗ» ім. Т. Шевченка Яворівського району Львівської області.ЯворівКомпанія:Відділ освіти Яворівської районої державної адміністраціїДетальніше