Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі (засоби навчання та обладнання)
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2019-07-18-000560-a 12a709b8dab244b7b5792ba25f1e5cd9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ освіти культури молоді та спорту

+380382672861 osvita@hm-raivo.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту хмельницької районної державної адміністрації хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 38469108
Місцезнаходження: 31360, Україна , Хмельницька обл., село Малиничі, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 4
Контактна особа: Відділ освіти культури молоді та спорту
+380382672861
osvita@hm-raivo.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2019 16:17
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 05 серпня 2019 13:19
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Субвенція з місцевого бюджету на здійсниння переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
засоби навчання та обладнання для кабінету фізики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31343, Україна, Хмельницька область, с. Пирогівці, Центральна, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
засоби навчання та обладнання для кабінету географії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31343, Україна, Хмельницька область, с. Пирогівці, Центральна, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
засоби навчання та обладнання для кабінету хімії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31343, Україна, Хмельницька область, с. Пирогівці, Центральна, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
засоби навчання та обладнання для кабінету математики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31343, Україна, Хмельницька область, с. Пирогівці, Центральна, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2019 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2019 16:37
таблиця змін тендерної документації.docx
24 липня 2019 16:37
додаток 3.docx
24 липня 2019 16:37
додаток 2.docx
24 липня 2019 16:37
додаток 1.docx
24 липня 2019 16:37
тд нова.docx
24 липня 2019 16:37
додаток 3.docx
24 липня 2019 16:37
додаток 2.docx
24 липня 2019 16:37
додаток 1.docx
24 липня 2019 16:37
тд відменена.docx
24 липня 2019 16:37
протокол-69.pdf
18 липня 2019 16:17
додаток 3.docx
18 липня 2019 16:17
додаток 2.docx
18 липня 2019 16:17
додаток 1.docx
18 липня 2019 16:17
тд.docx
24 липня 2019 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2019 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2019 16:37
таблиця змін тендерної документації.docx
24 липня 2019 16:37
додаток 3.docx
24 липня 2019 16:37
додаток 2.docx
24 липня 2019 16:37
додаток 1.docx
24 липня 2019 16:37
тд нова.docx
24 липня 2019 16:37
додаток 3.docx
24 липня 2019 16:37
додаток 2.docx
24 липня 2019 16:37
додаток 1.docx
24 липня 2019 16:37
тд відменена.docx
24 липня 2019 16:37
протокол-69.pdf
18 липня 2019 16:17
додаток 3.docx
18 липня 2019 16:17
додаток 2.docx
18 липня 2019 16:17
додаток 1.docx
18 липня 2019 16:17
тд.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-22-000001 ● 2e4e648ef5434c06b0bc4150875d685e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 липня 2019 11:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
22.07.2019 № 31
Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Хмельницькій області –
начальник відділу контролю органів влади,
оборони, правоохоронних органів
та місцевих бюджетів Валерій ДЗЮБЛЮК

Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 22.07.2019 №31
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2019-07-18-000560-а 18.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія МЕЛЬНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунуто шліхом внесення змін в тендерну документацію

2019-07-24 16:41:31


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення усунуто шляхом внесення змін в тендерну документацію. Протокол засідання тендерного комітету від 23.07.2018 р. №69.

2019-07-25 09:14:38

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 13:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Бі-Про 993 000,00
UAH з ПДВ
988 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" 992 000,00
UAH з ПДВ
992 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2019 18:12
Відсутність судимості.pdf
02 серпня 2019 10:45
Електронний підпис
02 серпня 2019 10:43
9. Проект договору.pdf
02 серпня 2019 10:43
8. Цінова пропозиція.pdf
02 серпня 2019 10:43
6. Авторизаційні листи.pdf
02 серпня 2019 10:43
5. Довідки стаття 16.pdf
02 серпня 2019 10:43
3. Стаття 17.pdf
02 серпня 2019 10:43
1. Установчі документи.pdf

Публічні документи

02 серпня 2019 17:54
Електронний підпис
02 серпня 2019 17:32
Електронний підпис
02 серпня 2019 17:31
Пропозиція.pdf
02 серпня 2019 17:31
ТЗ.pdf
02 серпня 2019 17:31
СЕС 2d3d.pdf
02 серпня 2019 17:31
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Бі-Про

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Бі-Про
#40274333
Переможець 988 000,00
UAH з ПДВ
09 серпня 2019 09:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2019 09:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Бі-Про
#40274333
988 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:54
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:44
додаткова1.pdf зміни до договору
29 серпня 2019 12:07
Електронний підпис укладений
23 серпня 2019 15:26
договір укладений
23 серпня 2019 15:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 1.3. розділу 1 викласти в такій редакції: Кількість товарів — згідно із Специфікацією (додаток № 1 Договору). Додаток №1 Специфікація до Договору № 183 від 23. 08. 2019 р. викласти в наступній редакції (додаток №1-додасться)
Номер договору про закупівлю: 183
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 988 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 164 666,67 UAH)