Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних в асортименті
Очікувана вартість
360 000,00 UAH
UA-2019-07-18-000444-a b36ee30e1f27488782fd6159a040ab37
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рубан Анатолій Іванович

+380577009627 email.tender20@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Північно-східний офіс Держаудитслужби
Код ЄДРПОУ: 40478572
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., місто Харків, майдан Свободи, 5, Держпром, 4 під'їзд, 10 поверх
Контактна особа: Рубан Анатолій Іванович
+380577009627
email.tender20@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2019 14:57
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2019 14:47
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2019 14:47
Початок аукціону: 06 серпня 2019 12:44
Початок аукціону: 06 серпня 2019 12:44
Очікувана вартість: 360 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


для Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області

для Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 штуки
Машини для обробки даних в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Шевченка 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Покупцем здійснюється за фактично поставлений Продавцем Товар відповідно до розрахунків, визначених Сторонами у Специфікації (додаток до цього Договору) протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 липня 2019 09:51
Дата відповіді: 19 липня 2019 17:17
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Аналог або еквівалент допускається на торги, але технічні характеристики повинні чітко співпадати (бути не гіршими) з заявленими за виключенням назви виробника або моделі обладнання. До участі у торгах допускаються усі суб’єкти господарювання, що відповідають вимогам чинного законодавства та тендерної документації. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена у відповідності до розміру бюджетного призначення за кошторисом і не може перевищувати встановлену суму (в тому числі враховуючі ПДВ).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2019 13:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БОНДАРЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" 360 000,00
UAH з ПДВ
356 394,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОГУТ ЯРОСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 357 292,00
UAH з ПДВ
357 292,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2019 18:10
Лист-згода.pdf
04 серпня 2019 18:10
Додаток 5.pdf
04 серпня 2019 18:10
Додаток 4.pdf
04 серпня 2019 18:10
Додаток 3.pdf
04 серпня 2019 18:10
Додаток 2.pdf
04 серпня 2019 18:10
Тендерна пропозицiя.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БОНДАРЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"

ФОП "КОГУТ ЯРОСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БОНДАРЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2974615554
Очікує рішення 356 394,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2019 13:05

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 12 серпня 2019 17:22
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель