Капітальний ремонт дорожнього покриття з елементами благоустрою дороги Лозова-Хлібне-Панютине Харківської області (коригування)
Очікувана вартість
53 701 588,80 UAH
UA-2019-07-18-000441-a 7a2a85ce5888416b9b21eacc66e3bbce
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА ЛОЗІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 22682313
Місцезнаходження замовника: 64602, Україна, Харківська обл., Лозова, вул. Ярослава Мудрого, 1, місто Лозова Харківської області
Контактна особа замовника: Медяник Віктор Олександрович
0574522015
UZHKGB@UKR.NET

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2019 16:00
Початок аукціону: 05 серпня 2019 14:25
Очікувана вартість: 53 701 588,80 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 268 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 537 015,89 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ГБН Г.1-218-182:2011 Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт дорожнього покриття з елементами благоустрою дороги Лозова-Хлібне-Панютине Харківської області (коригування)(кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64602, Україна, Харківська обл., Лозова, Ярослава Мудрого, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо наявності обладнання та МТБ
Дата подання: 22 липня 2019 11:56
Дата відповіді: 22 липня 2019 16:47
Доброго дня! Тендерною документацією (Додаток 1, п. 1, п.п.2) передбачено: Якщо механізми, будівельне обладнання, транспортні засоби – не є власністю учасника, а залучені, то учасником додатково подаються завірені копії дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди, позики, надання послуг та ін. та акти приймання-передачі учаснику таких механізмів, будівельного обладнання, транспортних засобів до договорів, на усі вказані у довідці, складеній за формою Додатку № 6, транспортні засоби, будівельні машини та механізми. Маємо зауважити, що договір надання послуг будівельними машинами, транспортними засобами, механізмами, устаткуванням не передбачає передавання будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування. Виконавець послуг за завданням другої сторони (замовника) надає послугу, яка споживається в процесі вчинення. Просимо прояснити дану вимогу Тендерної документації. Вважаємо за доцільне внести відповідні зміни до тендерної документації в частині підтвердження наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази. Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом управління прийнято до уваги Ваші зауваження та готуються зміни до Додатку 1 тендерної документації, які будуть викладені на майданчику.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" 49 855 775,10
UAH з ПДВ
48 392 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК ЄВРОДОР" 49 931 104,69
UAH з ПДВ
48 393 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Данко 49 760 000,00
UAH з ПДВ
49 222 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2019 09:43
Довідки по ст. 17.pdf
19 серпня 2019 09:43
Довідка з ДФС.pdf
19 серпня 2019 09:43
Довідка з МВД.pdf
02 серпня 2019 15:53
sign.p7s
02 серпня 2019 15:51
1.Тендерна пропозиція.pdf
02 серпня 2019 15:51
4.2.Календарний графік.pdf
02 серпня 2019 15:51
9.Копія Статуту.pdf
02 серпня 2019 15:51
15.Проект договору.pdf
02 серпня 2019 15:51
6.Банківська гарантія.rar
02 серпня 2019 15:51
11.1.Транспортні схеми.pdf
02 серпня 2019 15:51
13.Ліцензія.pdf
02 серпня 2019 15:50
0.Реєстр документів.pdf
02 серпня 2019 15:50
2.5.2. Копії листів-згод.pdf
02 серпня 2019 15:50
2.2.2.Лист-підтвердження.PDF

Публічні документи

01 серпня 2019 21:23
sign.p7s
01 серпня 2019 21:23
Статут.pdf
01 серпня 2019 21:23
реестр.pdf
01 серпня 2019 21:23
працівники 3.pdf
01 серпня 2019 21:23
працівники 2.pdf
01 серпня 2019 21:23
працівники 1.pdf
01 серпня 2019 21:23
календарний графік.pdf
01 серпня 2019 21:23
згоди на обробку даних.pdf
01 серпня 2019 21:23
банківська гарантія.rar

Публічні документи

02 серпня 2019 15:42
sign.p7s

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"
#34898640
Переможець 48 392 000,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2019 15:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2019 15:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"
#34898640
48 392 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
30 серпня 2019 10:13
Договір 394.PDF укладений
30 серпня 2019 10:07
sign.p7s зміни до договору
18 листопада 2019 15:30
Додаткова 5 до договору 394 (1).PDF зміни до договору
18 листопада 2019 15:29
sign.p7s зміни до договору
15 листопада 2019 13:23
Додаткова 4 до договору 394 (1).PDF зміни до договору
15 листопада 2019 13:23
sign.p7s зміни до договору
10 жовтня 2019 15:20
Додаткова 3 до договору 394 (1).PDF зміни до договору
10 жовтня 2019 15:20
sign.p7s зміни до договору
20 вересня 2019 11:04
Додаткова 2 до договору 394 (1).PDF зміни до договору
20 вересня 2019 11:04
sign.p7s зміни до договору
20 вересня 2019 11:02
sign.p7s зміни до договору
06 вересня 2019 08:30
Додаткова 1 до договору 394 (1).PDF зміни до договору
06 вересня 2019 08:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Для ефективного використанням коштів субвенції на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах, Сторони дійшли згоди внести зміни в Договір від 29.08.2019 р. № 394.
Номер договору про закупівлю: 394
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти додаток 2 до Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 394
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 3 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VІІІ та згідно зі ст. 188 Господарського кодексу України, , Сторони дійшли згоди внести зміни в Договір від 29.08.2019 р. № 394, а саме: викласти додаток 3 до Договору «Договірна ціна № 2» в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 394
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з додатковим фінансуванням на роботи, заплановані на 2019 рік. внести зміни у п. 3.1. Розділу 3 Ціна договору, виклавши його в новій редакції. Календарний графік виконання робіт та Договірну ціну № 2 (на 2019 рік) виклсти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 394
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку