Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 -71330000-0 «Інженерні послуги різні» (Послуга: «Оновлення ІАБ енергоблоків №№1,3,4 ЗАЕС після проведення ППР»)
Очікувана вартість
1 518 436,50 UAH
UA-2019-07-18-000437-b 6b98701739664740b728149cc7a1dd04
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гордієнко Наталія

+380613955781 oskt51560@mgw.npp.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 19355964
Вебсайт: http://npp.zp.ua
Місцезнаходження: 71504, Україна , Запорізька обл., Енергодар, вул. Промислова, 133
Контактна особа: Гордієнко Наталія
+380613955781
oskt51560@mgw.npp.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2019 10:21
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 вересня 2019 09:00
Початок аукціону: 13 вересня 2019 14:11
Очікувана вартість: 1 518 436,50 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,61%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71330000-0: Інженерні послуги різні


Код ДК 021:2015 -71330000-0 «Інженерні послуги різні» (Послуга: «Оновлення ІАБ енергоблоків №№1,3,4 ЗАЕС після проведення ППР») (згідно з Технічним завданням)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Код ДК 021:2015 -71330000-0 «Інженерні послуги різні» (Послуга: «Оновлення ІАБ енергоблоків №№1,3,4 ЗАЕС після проведення ППР») (джерело фінансування: кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019  —  30 листопада 2020
ДК 021:2015: 71330000-0 — Інженерні послуги різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата наданих послуг за договором здійснюється за фактично наданий обсяг послуг протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з моменту підписання Сторонами акта здачі-приймання наданих послуг, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 вересня 2019 13:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2019 09:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2019 10:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2019 13:11
Зміни 2.doc
04 вересня 2019 13:11
Тендерна документація зі змінами 2.doc
04 вересня 2019 13:11
Положення Тендерної документації, до яких внесено зміни 2.doc
06 серпня 2019 09:27
Тендерна документація зі змінами.pdf
06 серпня 2019 09:27
Положення Тендерної документації, до яких внесено зміни.doc
06 серпня 2019 09:27
Зміни.pdf
18 липня 2019 10:19
Технічне завдання (Додаток №1 до ТД).pdf
18 липня 2019 10:19
Тендерна документація.doc
18 липня 2019 10:18
Проект договору (Додаток №3 до ТД).doc
18 липня 2019 10:18
Форма цінової пропозиції (Додаток №2 до ТД).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Право використання коду
Дата подання: 28 липня 2019 00:11
Дата відповіді: 30 липня 2019 15:34
Доброго дня. Просимо повідомити чи потрібно підтверджувати право використання учасником коду Saphire 8? Дякуэмо!
Відповідь: Не потрібно.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-18-000437-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОБЕЗПЕКА ГРУП", Код ЄДРПОУ:37269255
Дата подання: 27 липня 2019 22:18
Щодо внесенння змін до тендерної документації
В п.5.3 ТД «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» вказано: «Довідка в довільній формі з зазначенням кількості, переліку та стану виконання договорів (договору), що підтверджує позитивний досвід щодо виконання аналогічних договорів (договору) в галузі розробки звітів з оперативного імовірнісного аналізу безпеки вихідних подій аварій та експлуатаційних станів для енергоблоків АЕС з ВВЕР та розробки інтегральних імовірнісних моделей на розрахунковому коді SAPHIRE.
Згідно визначення, наведеному в Додатку до Додатку №1 ТД, СОУ-Н НАЕК 136:2017, «Оперативний ІАБ» можна визначити як ІАБ енергоблоку, який по мірі необхідності оновлюється для того, щоб відображати поточні конструктивні і експлуатаційні характеристики, і задокументований таким чином, щоб кожний аспект моделі можна було безпосередньо співвіднести з існуючою інформацією про енергоблок АЕС…». Тобто, для виконання послуги: «Оновлення ІАБ енергоблоків №№1,3,4 ЗАЕС після проведення ППР» фактично необхідним є саме досвід врахування поточних конструктивних і експлуатаційних характеристик (їх зміни по відношенню до попереднього періоду, станом на який було виконано розробку ІАБ або його останнє оновлення), а не виключно досвід з розробки саме звітів з «Оперативного ІАБ». Слід зазначити, що «Оперативний ІАБ» являє собою процедуру оновлення ІАБ енергоблоку та не може бути предметом розробки в рамках виконання послуги ДК 021:2015-71330000-0 «Інженерні послуги різні» (Послуга: «Оновлення ІАБ енергоблоків №№1,3,4 ЗАЕС після проведення ППР»), оскільки ОІАБ вже було впроваджено на енергоблоках №1,3,4 ЗАЕС в рамках реалізації заходів КзПБ №№19102, 19103, тому вимога щодо наявності позитивного досвіду в галузі розробки звітів з оперативного імовірнісного аналізу безпеки є надлишковою, дискримінаційною та такою, що значно обмежує коло потенційних учасників.
Щодо наявного позитивного досвіду розробки інтегральних імовірнісних моделей. Оскільки в рамках впровадження заходів КзПБ №№19102, 19103 на енергоблоках №1,3,4 ЗАЕС вже розроблено інтегральні імовірнісні моделі для вказаних енергоблоків, вимога щодо наявності досвіду з розробки інтегральної імовірнісної моделі ІАБ в рамках надання послуги «Оновлення ІАБ енергоблоків №№1,3,4 ЗАЕС після проведення ППР» є надлишковою, дискримінаційною та такою, що значно обмежує коло потенційних учасників. Фактично, для виконання послуги «Оновлення ІАБ енергоблоків №№1,3,4 ЗАЕС після проведення ППР» та з урахуванням визначення «Оперативний ІАБ» в СОУ-Н НАЕК 136:2017 (що є додатком до ТЗ) необхідним є досвід модифікації інтегральної імовірнісної моделі ІАБ з метою врахування поточних конструктивних і експлуатаційних характеристик (їх зміни по відношенню до попереднього періоду, станом на який було виконано розробку ІАБ або його останнє оновлення).
Враховуючи наведене вище, вимагаємо внести відповідні зміни до ТД на закупівлю послуги: Код ДК 021:2015-71330000-0 «Інженерні послуги різні» (Послуга: «Оновлення ІАБ енергоблоків №№1,3,4 ЗАЕС після проведення ППР»), розширити та викласти п.5.3.1 ТД в наступному вигляді:
«5.3.1 Довідка в довільній формі з зазначенням кількості, переліку та стану виконання договорів(договору), що підтверджує позитивний досвід щодо виконання аналогічних договорів(договору) в галузі розробки звітів з імовірнісного аналізу безпеки вихідних подій аварій та експлуатаційних станів для енергоблоків АЕС з ВВЕР або звітів з урахування поточних конструктивних і експлуатаційних характеристик енергоблоку в ІАБ (їх зміни по відношенню до попереднього періоду, станом на який було виконано розробку ІАБ або його останнє оновлення) та оновлення/модифікації інтегральних імовірнісних моделей на розрахунковому коді SAPHIRE, за підписом уповноваженої особи учасника, з додаванням документів, що підтверджують якість і своєчасність наданих учасником послуг (повинні бути надані оригінали або копії письмових відгуків підприємств-замовників аналогічних послуг за підписом уповноваженої особи учасника)»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 липня 2019 15:41
Питання щодо можливості внесення змін до тендерної документації планується розглянути на засіданні тендерного комітету
Номер вимоги: UA-2019-07-18-000437-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОБЕЗПЕКА ГРУП", Код ЄДРПОУ:37269255
Дата подання: 28 липня 2019 00:04
Досвід учасника
Пункт 5.3.1 Тендерної документації містить вимоги до кваліфікації учасника щодо виконання аналогічних договорів, зокрема, досвіду розробки інтегральних імовірнісних моделей на розрахунковому коді SAPHIRE. Враховуючи ідентичність підходів до ІАБ для АЕС України при застосуванні різних розрахункових кодів, не обмежувати учасника підтвердженням досвіду виконання ІАБ з застосуванням лише коду SAPHIRE і викласти вимогу до досвіду виконання ІАБ наступним чином: «…та розробки чи оновлення інтегральних імовірнісних моделей на розрахункових кодах дозволених до використання ДП «НАЕК «Енергоатом», за підписом…» або «…та розробки чи оновлення інтегральних імовірнісних моделей, за підписом…». Але, враховуючи, що імовірнісні моделі для енергоблоків №1,3,4 ВП ЗАЕС розроблені на коді SAPHIRE, то для забезпечення якості надання послуги розширити вимоги до кваліфікації персоналу, а саме, додати пункт «5.2.3 Копії сертифікатів про проходження навчання з використання коду SAPHIRE, виданих компанією-розробником кода, або організаціями, уповноваженими на проведення такого навчання: не менше трьох фахівців, що пройшли навчання з використання імовірнісного коду SAPHIRE».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 липня 2019 15:42
Питання щодо можливості внесення змін до тендерної документації планується розглянути на засіданні тендерного комітету

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-18-000437-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЕНЕРГОБЕЗПЕКА ГРУП", Код ЄДРПОУ:37269255
Дата подання: 02 серпня 2019 20:31
Щодо встановлення замовником в тендерній документації дискримінаційних вимог
Щодо встановлення замовником в тендерній документації дискримінаційних вимог
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 серпня 2019 20:46
рішення від 06.08.2019 № 10681 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 06 серпня 2019 20:46
рішенні від 21.08.2019 № 11667.pdf
Дата публікації: 27 серпня 2019 22:22
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано.
Дата виконання рішення замовником: 04 вересня 2019 16:04

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 вересня 2019 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕНЕРГОРИСК" 668 111,67
UAH
444 399,00
UAH
Документи
ТОВ "АТОМЕНЕРГОСЕРВІС" 790 000,00
UAH
444 400,00
UAH
Документи
ТОВ "ЕНЕРГОБЕЗПЕКА ГРУП" 830 000,00
UAH
444 444,44
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Аналітичний центр "АЛЬГІЗ" 1 440 000,00
UAH
550 000,00
UAH
Документи
АТ КІЕП 1 090 000,00
UAH
1 090 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2019 14:11
Електронний підпис
04 жовтня 2019 14:10
Електронний підпис
04 жовтня 2019 13:56
Довідка (6).zip
04 жовтня 2019 13:56
Довідка (5).zip
04 жовтня 2019 13:35
Електронний підпис
11 вересня 2019 16:20
Електронний підпис
11 вересня 2019 16:16
20_Технічне завдання.pdf
11 вересня 2019 16:15
14_Довідка про досвід.pdf
11 вересня 2019 16:15
12_Лист про субвиконавця.pdf
11 вересня 2019 16:15
11_Лист про пошук даних.pdf
11 вересня 2019 16:15
8_Довідка мат. база.pdf
11 вересня 2019 16:15
7_Цінова пропозиція.pdf
11 вересня 2019 16:15
6_Стаття 17 ч.1 та 2.pdf
11 вересня 2019 16:15
4_Статут.pdf
11 вересня 2019 16:15
1_Лист-заявка.pdf

Публічні документи

11 вересня 2019 19:00
Електронний підпис
11 вересня 2019 18:58
4. Статут від 12.04.2019.PDF

Публічні документи

11 вересня 2019 14:24
Електронний підпис
11 вересня 2019 14:24
Електронний підпис
11 вересня 2019 14:06
Cтатут Альгиз_2019.pdf
11 вересня 2019 14:06
Договір страхування ЄСА.pdf
11 вересня 2019 14:06
Витяг платник ПДВ.pdf
11 вересня 2019 14:06
Довідка_МТБ.pdf
11 вересня 2019 14:06
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

11 вересня 2019 13:54
Електронний підпис
11 вересня 2019 13:52
Цінова пропозиція.pdf
11 вересня 2019 13:52
Страхова гарантія.rar
11 вересня 2019 13:52
Статут.pdf
11 вересня 2019 13:52
Повноваження керівника.pdf
11 вересня 2019 13:51
Платіжне доручення.pdf
11 вересня 2019 13:51
Лист-погодження_коди.pdf
11 вересня 2019 13:51
Лист-заявка.pdf
11 вересня 2019 13:51
Лист_СП.pdf
11 вересня 2019 13:51
Лист_надання кошторису.pdf
11 вересня 2019 13:51
Лист_вихідні дані.pdf
11 вересня 2019 13:51
Договір страхування.pdf
11 вересня 2019 13:51
Довідка_персонал.pdf
11 вересня 2019 13:51
Довідка_МТБ.pdf
11 вересня 2019 13:51
Довідка_досвід.pdf
11 вересня 2019 13:51
Довідка депозитарій.PDF
11 вересня 2019 13:51
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕНЕРГОРИСК"

ТОВ "АТОМЕНЕРГОСЕРВІС"

ТОВ "ЕНЕРГОБЕЗПЕКА ГРУП"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Аналітичний центр "АЛЬГІЗ"

АТ КІЕП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕНЕРГОРИСК"
#19255493
Переможець 444 399,00
UAH
03 жовтня 2019 16:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 жовтня 2019 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕНЕРГОРИСК"
#19255493
444 399,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2021 14:50
Додаткова угода 11 (1).pdf зміни до договору
01 вересня 2021 14:49
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2021 16:47
Додаткова угода 10 (1).pdf зміни до договору
02 серпня 2021 16:47
Електронний підпис зміни до договору
14 липня 2021 09:05
Додаткова угода №9 (1).pdf зміни до договору
14 липня 2021 09:05
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2021 13:48
Додаткова угода 8 (1).pdf зміни до договору
02 червня 2021 13:47
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2021 14:29
Додаткова угода 7 (1).pdf зміни до договору
29 квітня 2021 14:28
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 13:36
Додаткова угода 6 дод дог. 75-222-19 (1).pdf зміни до договору
31 березня 2021 13:35
Електронний підпис зміни до договору
24 лютого 2021 09:09
Додаткова угода 5 (1).pdf зміни до договору
24 лютого 2021 09:08
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2020 08:29
Додаткова угода 4 до 75-222-19 (1).pdf зміни до договору
27 жовтня 2020 08:28
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2020 16:18
Додаткова угода 3 до 75-222-19 (1).pdf зміни до договору
29 вересня 2020 16:17
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2020 14:08
Додаткова угода 2 до 75-222-19 (1).pdf зміни до договору
28 липня 2020 14:08
Електронний підпис зміни до договору
30 квітня 2020 13:59
Додаткова унода 1 до 75-222-19 (1).pdf зміни до договору
30 квітня 2020 13:59
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2019 15:19
Договір.pdf укладений
18 жовтня 2019 15:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015
Номер договору про закупівлю: 75/222-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015
Номер договору про закупівлю: 75/222-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015
Номер договору про закупівлю: 75/222-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015
Номер договору про закупівлю: 75/222-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015
Номер договору про закупівлю: 75/222-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015.
Номер договору про закупівлю: 75/222-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015
Номер договору про закупівлю: 75/222-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015
Номер договору про закупівлю: 75/222-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): є п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015.
Номер договору про закупівлю: 75/222-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015
Номер договору про закупівлю: 75/222-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015
Номер договору про закупівлю: 75/222-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML