Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт дороги по вул. Шевченка в с. М.Комишувате, Красноградського району Харківської області
Очікувана вартість
672 885,60 UAH
UA-2019-07-18-000415-a 1e5db280e08e43379f15948788ccf610
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шаптала Наталія Іванівна

+380574496135 n-kamushevata@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Миколо - Комишуватська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04396911
Вебсайт: http://www.prozorro.org
Місцезнаходження: 63310, Україна , Харківська обл., Миколо - Комишувата, Харківська область, Красноградський район, с. Миколо - Комишувата, вул. Українська, 1
Контактна особа: Шаптала Наталія Іванівна
+380574496135
n-kamushevata@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2019 14:44
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2019 10:00
Початок аукціону: 06 серпня 2019 14:42
Очікувана вартість: 672 885,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 365,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт дороги по вул. Шевченка в с. М.Комишувате, Красноградського району Харківської області (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63310, Україна, Харківська область, Красноградський район, с. Миколо – Комишувата, вул. Шевченка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 липня 2019 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2019 14:44
ТД Пот ремонт дороги по вул. Шевченка.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-06-000036 ● ac14e790200a41d585e6b2ea3166be5f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2019 17:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

06.08.2019 № 196
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 06.08.2019 року.

В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби

від 06.08.2019 № 196

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

12 UA-2019-07-18-000415-a 18.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

В оголошенні про проведення процедури відкритих торгів визначені пункти відповідно до ст. 21 ЗУ «Про публічні закупівлі». Згідно додатку 2 до тендерної документації встановлено порядок здійснення оплати : «Відповідно до Постанови КМУ № 117 від 23.04.2014 року Замовник надає аванс в розмірі 30% договірної вартості робіт для придбання матеріалів, виробів, конструкцій. Замовник здійснює щомісячні розрахунки з Підрядником за надані послуги на підставі "Актів приймання виконаних будівельних робіт" (форма № КБ - 2в) та "Довідок про вартість виконаних будівельних робіт" (форма № КБ - 3). Тендерна документація не містить вимоги щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля. На етапі: «пропозиції розглянуті» не можливо внести зміни до умов тендерної документації та оголошення. Переможцем процедури закупівлі визначено ТОВ Карлівський «Агрошляхбуд», який у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку, що під час надання послуг будуть застосовувати заходи із захисту довкілля.

2019-08-12 11:46:44


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 23 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2019 15:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Карлівський "Агрошляхбуд" 551 512,26
UAH з ПДВ
450 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФІРМА "КОЛОРІТ-СТРОЙ" 538 938,00
UAH з ПДВ
495 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОРОГИ УКРАЇНИ" 585 000,00
UAH з ПДВ
496 635,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 серпня 2019 09:24
Електронний підпис
02 серпня 2019 09:23
Тендерна пропозиція.pdf
02 серпня 2019 09:23
Статуту.pdf
02 серпня 2019 09:23
Статуту продовження.pdf
02 серпня 2019 09:23
Проект договору.pdf
02 серпня 2019 09:23
Договірна ціна.pdf

Публічні документи

05 серпня 2019 08:06
Електронний підпис
05 серпня 2019 08:05
наказ на директора.PDF
05 серпня 2019 08:05
копія статуту.pdf
05 серпня 2019 08:05
копія ПДВ.pdf
05 серпня 2019 08:05
копія витягу.pdf
05 серпня 2019 08:05
документи.pdf
05 серпня 2019 08:05
документи 2.pdf

Публічні документи

03 серпня 2019 14:29
Електронний підпис
03 серпня 2019 14:28
01 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Карлівський "Агрошляхбуд"

ТОВ "ФІРМА "КОЛОРІТ-СТРОЙ"

ТОВ "ДОРОГИ УКРАЇНИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Карлівський "Агрошляхбуд"
#03581138
Переможець 450 000,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2019 09:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2019 09:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Карлівський "Агрошляхбуд"
#03581138
450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 серпня 2019 21:11
додаткова угода.PDF зміни до договору
22 серпня 2019 21:07
Електронний підпис укладений
20 серпня 2019 08:52
Договір укладений
20 серпня 2019 08:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток 1 викладено в новій редакції. Внесено умови плати по договору.
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML