Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Плити гіпсокартонні
Очікувана вартість
2 999 904,00 UAH
UA-2019-07-18-000412-a 2b72a67c1d6e4a49a27578b0d758777f
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бикоріз Олександр Сергійович

+380444652195 BYKORIZ@UZ.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41149437
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛЬВА ТОЛСТОГО , будинок 61
Контактна особа: Бикоріз Олександр Сергійович
+380444652195
BYKORIZ@UZ.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2019 14:44
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2019 16:00
Очікувана вартість: 2 999 904,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 999,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 24000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44170000-2: Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
86000 м.кв.
Плити гіпсокартонні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару кошти підприємства Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 липня 2019 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2019 14:41
ТД 923-М гіпсокартон Київ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

кількість поставок за кожною адресою
Дата подання: 22 липня 2019 09:36
Дата відповіді: 23 липня 2019 08:49
Доброго дня. Просимо сповістити орієнтовну кількість поставок за кожною адресою. Також просимо сповстити чи розглядається разове відвантаження усього обьєму за кожною адресою.
Відповідь: Дякуємо за запитання. Кількість та місце поставки буде визначатись після підписання договору у рознарядках згідно планів будівельних робіт відповідно до умов тендерної документації.
розвантаження авто
Дата подання: 22 липня 2019 09:36
Дата відповіді: 23 липня 2019 08:49
Доброго дня. Просимо сповістити розвантаження авто робить переможець чи організатор торгів?
Відповідь: Дякуємо за запитання . Відповідно до вимог тендерної документації поставка товару відбувається на склад Замовника. Розвантаження поставленого матеріал відбувається за рахунок постачальника.
початок поставок
Дата подання: 22 липня 2019 09:37
Дата відповіді: 23 липня 2019 08:50
Доброго дня. Просимо спосістити з якого місяця планується заявки на поставку товару?
Відповідь: Дякуємо за запитання. Дати поставок будуть визначатись після підписання договору у рознарядках згідно планів будівельних робіт відповідно до умов тендерної документації.
разове відвантаження
Дата подання: 23 липня 2019 11:08
Дата відповіді: 23 липня 2019 15:30
Просимо сповістити чи розглядається разове відвантаження усього обьєму продукції?
Відповідь: Дякуємо за запитання. Кількість поставки буде визначатись після підписання договору у рознарядках згідно планів будівельних робіт відповідно до умов тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ ЗАЛІЗНИЧНИК" 2 992 680,00
UAH з ПДВ
2 992 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 серпня 2019 15:27
Електронний підпис
02 серпня 2019 14:58
Електронний підпис
02 серпня 2019 13:49
Електронний підпис
02 серпня 2019 13:49
27 ТУ СІНІАТ (завірене).pdf
02 серпня 2019 13:49
05.4 Відомості з ЄДРПОУ.pdf
02 серпня 2019 13:49
05.3 Виписка з ЄДР.pdf
02 серпня 2019 13:49
03 Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ ЗАЛІЗНИЧНИК"

Інформація про відміну

Дата відміни
02 серпня 2019 16:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій