Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплект шкільний антисколіозний стіл/парта з полицею та стілець з регулюванням висоти
Очікувана вартість
107 613,00 UAH
UA-2019-07-18-000395-a ● aa95c8b3e3fe44e49f0f3e0a7bf692d4
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, сім"ї, молоді та спорту Білгород-Дністровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 20989154 |
Місцезнаходження: | 67700, Україна , Одеська обл., місто Білгород-Дністровський, вулиця Михайлівська, буд. 29 |
Контактна особа: |
Вербицька Надія Валеріївна +380484927626 nadiavv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 липня 2019 14:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 липня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 серпня 2019 15:00 |
Очікувана вартість: | 107 613,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 538,07 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Джерело фінансування - кошти місцевого та державного бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Комплект шкільний антисколіозний стіл/парта з полицею та стілець з регулюванням висоти для 2-5 ростових груп (17парт/стіл+17стільців) (джерело фінансування - кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67700, Україна, Одеська область, м.Білгород-Дністровський, вул.Незалежності,2, ЗЗСО№1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Комплект шкільний антисколіозний стіл/парта з полицею та стілець з регулюванням висоти для 2-5 ростових груп(14 парт/стіл+14 стільців) (джерело фінансування - кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67700, Україна, Одеська область, м.Білгород-Дністровський, вул.Ізмаїльска,130,ЗЗСО№4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Комплект шкільний антисколіозний стіл/парта з полицею та стілець з регулюванням висоти для 2-5 ростових груп (12 парт/стіл+12 стільців) (джерело фінансування - кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67700, Україна, Одеська область, м.Білгород-Дністровський, вул.Московська,37 , НВК"ЗОШ І-ІІІст.-гімназія"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
16 комплекти
Комплект шкільний антисколіозний стіл/парта з полицею та стілець з регулюванням висоти для 2-5 ростових груп (1 парта/стіл+1стілець) (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67700, Україна, Одеська область, м.Білгород-Дністровський, вул.Олімпійська,18 - ЗЗСО№5 та вул.Кишинівська,74 - ЗЗСО№6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
23 комплекти
Комплект шкільний антисколіозний стіл/парта з полицею та стілець з регулюванням висоти для 4-6 ростових груп (1парта/стіл+1стілець) (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67700, Україна, Одеська область, м.Білгород-Дністровський, вул.Франка,9-ЗЗСО№3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після надання Постачальником видаткової накладної, акту приймання-передачі Товару та рахунку на оплату товару. Прийом товару по кожному закладу окремо підтверджується видатковою накладною про приймання товару. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 липня 2019 16:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 липня 2019 14:34 |
ТД парти _2-5та_4-6 повторно.doc |
18 липня 2019 16:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 липня 2019 14:34 |
ТД парти _2-5та_4-6 повторно.doc
|
Інформація про відміну
Дата відміни
02 серпня 2019 15:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій