Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код за ДК 021-2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (поточний ремонт частини фасаду та елементів благоустрою)
Очікувана вартість
905 999,00 UAH
UA-2019-07-18-000316-b 4383b2996a4e4cfba3e3a19d1a39d129
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Левченко

+380332253775
+380508508932
newmed@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ЛУЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01983134
Вебсайт: http://lcrl.com.ua/
Місцезнаходження: 45601, Україна , Волинська обл., с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100
Контактна особа: Юлія Левченко
+380332253775,+380508508932
newmed@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, згідно з пунктом 4 частини 2 статті 35 Закону України "Про публічні закупівлі".
Посилання на документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі:
1) Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-05-22-001664-a, (дата формування звіту 12 червня 2019 року);
2) Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-06-13-001199-b, (дата формування звіту: 15 липня 2019 року).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2019 09:55
Оскарження наміру укласти договір: 29 липня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт частини фасаду та елементів благоустрою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45601, Україна, Волинська область, с.Липини, Луцький район , вул. Теремнівська, 100
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату фактично наданих послуг на підставі актів приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3), протягом 30-ти календарних днів з дня їх підписання Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

18 липня 2019 09:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Потоцький Вадим Андрійович
#3126808714
Переможець 905 999,00
UAH з ПДВ
18 липня 2019 09:55

Документи

18 липня 2019 09:55
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 липня 2019 09:55

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Потоцький Вадим Андрійович
#3126808714
905 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 липня 2019 09:55
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 17:36
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2019 10:21
ДУ № 1 ФОП Потоцький з додаткками.pdf зміни до договору
24 вересня 2019 10:19
Повідомлення про внесення змін до договору ФОП Потоцький з додатками.pdf зміни до договору
24 вересня 2019 10:19
Електронний підпис укладений
30 липня 2019 10:04
Договір з додатками ФОП Потоцький.pdf укладений
30 липня 2019 10:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ЛУЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ” (далі іменується “Замовник”) в особі директора Коновала Сергія Михайловича, що діє на підставі Статуту, затвердженого підставі Статуту, затвердженого рішенням сесії Луцької районної ради сьомого скликання від 28.12.2018 № 34/12 з одного боку та ФІЗИЧНА ОСОБА – ПІДПРИЄМЕЦЬ ПОТОЦЬКИЙ ВАДИМ АНДРІЙОВИЧ (далі іменується “Підрядник”), в особі Потоцького Вадима Андрійовича, що діє на підставі запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань від 02.06.2017 № 2 198 000 0000 029819, з другого боку, які надалі іменуються разом “Сторони”, а окремо – “Сторона” у відповідних відмінках, – керуючись Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, пунктом 1 частини четвертої статті 36 Закону України “Про публічні закупівлі”, уклали цю Додаткову угоду № 1 до Договору підряду на виконання поточного ремонту від «29» липня 2019 р. № 4545 (далі “Договір”) про таке: 1. Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі послуг за Договором. 2. У зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі за Договором Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору: 2.1. Пункт 4.1 Договору викласти у такій редакції: «4.1. Ціна Договору становить 755188,00 (сімсот п’ятдесят п’ять тисяч сто вісімдесят вісім грн. 00 копійок), в тому числі ПДВ = 0,00 грн., згідно з Договірною ціною.» 2.2. Додаток 1 – Договірна ціна та Додаток 2 – Кошторис викласти у новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Усі інші умови Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються незмінними. 4. Ця Додаткової угоди набуває чинності з дня її підписання Сторонами і є невід’ємною частиною Договору. 5. Ця Додаткова угода укладена в двох примірниках, що мають однакову юридичну силу – по одному для кожної із Сторін. Додатки: Додаток 1 – Договірна ціна Додаток 2 – Кошторис
Номер договору про закупівлю: 4545
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 755 188,00
UAH