Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
180 155,00 UAH
UA-2019-07-18-000312-c 6251208665c84d768b31847ad6a8a3a0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Смирнова Людмила Микитівна

+380552436270 cnppbuh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Херсонський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат
Код ЄДРПОУ: 05392743
Вебсайт: http://www.cdd.ks.ua
Місцезнаходження: 73037, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, вулиця Робоча 115
Контактна особа: Смирнова Людмила Микитівна
+380552436270
cnppbuh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2019 12:04
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2019 18:00
Очікувана вартість: 180 155,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


кошти обласного (місцевого) бюджету

Тендерна документація

18 липня 2019 14:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2019 14:41
Документація з додатками.doc
18 липня 2019 12:12
Форма пропозиції.doc
18 липня 2019 12:05
Проект договору.doc
18 липня 2019 14:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2019 13:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2019 14:41
Документація з додатками.doc
18 липня 2019 12:05
Документація з додатками.doc
18 липня 2019 12:12
Форма пропозиції.doc
18 липня 2019 12:05
Проект договору.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Картриджі зі стрічкою до матричних принтерів
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 10 492,30 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 104,92 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 31 липня 2019 15:42
Закінчення: 31 липня 2019 16:03
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

6 шт
Картриджі зі стрічкою до матричних принтерів
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73037, Україна, Херсонська область, м.Херсон, вул.Робоча 115
Дата доставки: 31 жовтня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений товар здійснюється після отримання товару на підставі видаткової накладної та рахунку-фактури згідно з законодавством протягом 30 календарних днів з моменту поставки товару за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Замовника. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Замовника бюджетного фінансування призначеного на оплату Товару, Замовник проводить оплату поставленого Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Замовника. Оплата Товару здійснюється шляхом безготівкового перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 липня 2019 12:05
Технічні хар-ки лот 2.doc

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 липня 2019 10:45
Дата відповіді: 19 липня 2019 13:19
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Для участі в торгах допускаються пропозиції з еквівалентами (аналогами) товару, технічні характеристики яких не гірші, ніж ті, що зазначені у Вимогах щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі (додаток 2 до документації) та можуть бути використані на визначених Замовником моделях принтерів, за умови надання Учасниками необхідної документації.

2) Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Пропозиція фізичної особи-підприємця не платника ПДВ, що надасть відповідний підтверджувальний документ, розглядатиметься як остаточна ціна. (пункт 13.1. та пункт 6 документації щодо закупівлі).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2019 16:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КАЛІНІЧЕВ АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ" 9 150,00
UAH з ПДВ
9 150,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОНЕДІЛКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ" 10 140,00
UAH з ПДВ
10 140,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КАЛІНІЧЕВ АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ"

ФОП "ПОНЕДІЛКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "КАЛІНІЧЕВ АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ"
#1875312714
Переможець 9 150,00
UAH з ПДВ
01 серпня 2019 17:10
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП "КАЛІНІЧЕВ АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ" #1875312714

№ рішення у справі

70/26-р/к

Дата рішення у справі

29.04.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

70/49-р/к

Дата рішення у справі

10.06.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 серпня 2019 17:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КАЛІНІЧЕВ АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ"
#1875312714
9 150,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 серпня 2019 11:43
Договір про закупівлю товарів №117 від 09 серпня 2019 року укладений
09 серпня 2019 11:07