Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень другого поверху виробничо-ветеринарного комплексу
Очікувана вартість
647 300,00 UAH
UA-2019-07-18-000285-a f6a0e4f3323d445cbd1252a6b3f50b0d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жилінська Катерина Олександрівна

+380432658800 vinoblderzhprodspozhyvsluzhba1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області
Код ЄДРПОУ: 40310643
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Максимовича, 19
Контактна особа: Жилінська Катерина Олександрівна
+380432658800
vinoblderzhprodspozhyvsluzhba1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2019 12:49
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2019 12:54
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2019 12:54
Початок аукціону: 30 липня 2019 11:04
Очікувана вартість: 647 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 236,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Капітальний ремонт приміщень другого поверху виробничо-ветеринарного комплексу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21036, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Максимовича,19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 липня 2019 13:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2019 12:49
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-18-000285-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АРНАСА-БУД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", Код ЄДРПОУ:41798155
Дата подання: 01 серпня 2019 22:19
ВИМОГА Про скасування рішення замовника по закупівлі
ТОВ «АРНАСА-БУД» звертається до вас стосовно розгляду тендерних пропозицій по закупівлі UA-2019-07-18-000285-a Капітальний ремонт приміщень другого поверху виробничо-ветеринарного комплексу за результатами проведення аукціону по якій пропозиція ТОВ «АРНАСА-БУД» визнано найбільш економічно вигідною. Однак тендерний комітет своїм рішенням з формальних підстав відхилив нашу пропозицію, а саме:
• В довідці про наявність працівників не зазначено ні кваліфікації, ні спеціальності працівників, що не дає змоги зробити висновок про наявність знань та досвіду у відповідній сфері діяльності.
Звертаємо увагу замовника на те, що підтвердженням наявності знань та досвіду працівника зазначено в довідці шляхом зазначення посад працівників, які відповідають їхній кваліфікації та знанням а досвід зазначено в роках трудового стажу працівників на займаних посадах.
В довідці про виконання аналогічних договорів, яку надало ТОВ «Арнаса - Буд» не зазначено ані номер, ані дату укладення, ані назву аналогічного договору, що передбачено пунктом 7 Додатку 2 оголошення.
Замовником не уважно розглянуто пакет документів наданих нами у складі пропозиції тому, що предмет договору вказано в довідці про виконання аналогічних договорів а дата укладення договору та номер договору указано в самій копії договору яку замовник самостійно може переглянути.
ТОВ «Арнаса - Буд» надало договір у якому згідно пункту 1. - предметом Договору є - «Поточний ремонт спального корпусу №2 Плисківського психоневрологічного інтернату тоді як стверджує замовник тендерною документацією закупівлі вимагалось надання саме аналогічного договору по предмету закупівлі код ДК:2015 - 45453000-7 капітальний ремонт та реставрація
однак замовником не враховано, що код ДК:2015 - 45453000-7 капітальний ремонт та реставрація включено в розділ класифікатора 4500000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт а це означає, що всі роботи виконані учасником під кодом 4500000-7 є аналогічним до предмету закупівлі зазначених в інших підрозділах. Інші трактування будуть свідчити про умисне звуження кола потенційних учасників закупівлі як наслідок дискримінація учасника.
в складі пропозиції відсутні копії сторінок паспорту та ідентифікаційного коду уповноваженої посадової особи, яка буде підписувати договір, що передбачено п.4 Додатку №2 до оголошення.
Тендерний комітет не врахував те, що тендерна пропозиція була підписана керівником товариства а згідно вимог документації торгів ними ж затверджену: для юридичних осіб - копії сторінок паспорту з записами та довідки про ідентифікаційний податковий номер уповноваженої посадової особи учасника, яка буде підписувати договір з замовником разом з документальним підтвердженням повноважень представника учасника на підписання такого договору у випадку, якщо уповноважена посадова особи учасника не є керівником учасника.
Виходячи зі змісту вимог документації копія паспорту надається виключно в разі підписання тендерної пропозиції не керівником підприємства.
Таким чином проаналізувавши підстави відхилення нашої пропозиції можна дійти до висновку, що замовник при розгляді документації торгів керувався не економічною вигодою та економією бюджетних коштів а суб’єктивним наданням переваги іншому учаснику який надав вищу по ціні пропозицію ПП Техпробуд, яка дійсно не відповідає вимогам закупівлі, однак замовник проігнорував порушення учасника, а саме:
Тендерною документацією вимагалось надання копії актів виконаних робіт та/або оригінал позитивного листа-відгуку за аналогічним договором, із зазначенням обсягів фактично виконаних робіт - ПП ТЕХПРОБУД не надав у складі пропозиції копії актів виконаних робіт а в листі-відгуку відсутні відомості про обсяги фактично виконаних робіт.
ПП ТЕХПРОБУД не надав наступні документи у складі пропозиції
• Для учасника-юридичної особи – інформація в довільній формі (довідка або лист учасника) про відсутність відомостей про юридичну особу, яка є учасником, у Єдиному державному реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
• Інформація в довільній формі (довідка або лист учасника) про те, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення;
• Інформація в довільній формі (довідка або лист учасника) про те, що суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів);
• Інформація в довільній формі (довідка або лист учасника) про те, що службова (посадова) особа учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
• Інформація в довільній формі (довідка або лист учасника) про те, що учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура;
Натомість учасник надав єдиний лист про відсутність підстав передбачених статтею 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» що суперечить вимогам документації згідно якої учасник повинен був надати документи саме окремими файлами та про статтю 17 взагалі не зазначалось
Також ПП Техпробуд не надав у складі пропозиції реєстраційний опис статуту який відповідно до ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців» з 2016 року є обов’язковим документом та підтверджує реєстрацію установчого документу в державному реєстрі юридичних осіб.

Всі перераховані вище обставини вказують або на можливу змову осіб та порушення вимог ЗУ «Про захист економічної конкуренції»


Звертаємо увагу шановного замовника, що тендерний комітет зобов’язаний дотримуватись норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель а також члени тендерного комітету персонально відповідають за прийняті ними рішення.
Тому на підставі вищевикладеного та з метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, запобігання корупції та недискримінації учасників –

ВИМАГАЮ:

1. Розглянути дану вимогу.
2. Скасувати прийняте рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «АРНАСА-БУД» по закупівлі № UA-2019-07-18-000285-a
3. Скасувати прийняте рішення щодо визнання переможцем по закупівлі UA-2019-07-18-000285-a ПП Техпробуд.
3. Провести повторну оцінку пропозиції учасника ТОВ «АРНАСА-БУД» із дотриманням норм чинного законодавства України по закупівлі № UA-2019-07-18-000285-a
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 серпня 2019 12:20
Вимогу про скасування рішення тендерного комітету відхилено в повному обсязі.

Документи подані скаржником

01 серпня 2019 22:19
Вимога.pdf

Документи

06 серпня 2019 12:20
протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2019 11:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АРНАСА-БУД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 562 438,62
UAH з ПДВ
541 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ПШЕМИСЬКИЙ АНАТОЛІЙ МИХАЙЛОВИЧ 619 175,00
UAH з ПДВ
541 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Техпробуд 637 004,40
UAH з ПДВ
558 201,50
UAH з ПДВ
Документи
Консорціум "Група компаній "Енергобуд" 646 300,00
UAH з ПДВ
646 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2019 11:52
Електронний підпис
29 липня 2019 11:51
Про працівників.pdf
29 липня 2019 11:51
Витяг_ЄДР.pdf
29 липня 2019 11:51
Статут.pdf
29 липня 2019 11:51
Про санкції.pdf
29 липня 2019 11:51
Договір Плисків.pdf
29 липня 2019 11:51
Календарний графік.pdf
29 липня 2019 11:51
Локальний кошторис.pdf
29 липня 2019 11:51
Розрахунки до ДЦ.pdf
29 липня 2019 11:51
Опис.pdf
29 липня 2019 11:51
Проект договору.pdf
29 липня 2019 11:51
Довідка несудимість.pdf
29 липня 2019 11:51
Відгук Плисків ПНІ.pdf
29 липня 2019 11:51
Дефектний акт.pdf
29 липня 2019 11:51
Договірна ціна.pdf
29 липня 2019 11:51
Цінова пропозиція.pdf
29 липня 2019 11:51
Про субпідрядників.pdf
29 липня 2019 11:51
Довідка банкрутство.pdf

Публічні документи

Публічні документи

26 липня 2019 13:50
Електронний підпис
26 липня 2019 13:48
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

29 липня 2019 11:50
Електронний підпис
29 липня 2019 11:47
Пропозиція.pdf
29 липня 2019 11:47
Проект договору.PDF
29 липня 2019 11:47
АКТИ Теплик.pdf
29 липня 2019 11:47
Відгук Липовець.pdf
29 липня 2019 11:47
Відгук Теплик.pdf
29 липня 2019 11:47
Договірна ціна.pdf
29 липня 2019 11:47
Договір Липовець.pdf
29 липня 2019 11:47
Договір Теплик.PDF
29 липня 2019 11:47
___ Паспорт Швайко О.В..pdf
29 липня 2019 11:47
Довідки.PDF
29 липня 2019 11:47
___ Свідоцтво ПДВ.PDF
29 липня 2019 11:47
___ Витяг ЄДРПОУ.pdf
29 липня 2019 11:47
___ Виписка ЄДРПОУ.PDF
29 липня 2019 11:47
___ Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРНАСА-БУД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ФОП ПШЕМИСЬКИЙ АНАТОЛІЙ МИХАЙЛОВИЧ

ПП Техпробуд

Консорціум "Група компаній "Енергобуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АРНАСА-БУД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#41798155
Відхилено 541 000,00
UAH з ПДВ
31 липня 2019 10:35
ФОП ПШЕМИСЬКИЙ АНАТОЛІЙ МИХАЙЛОВИЧ
#2603106834
Відхилено 541 200,00
UAH з ПДВ
31 липня 2019 16:01
ПП Техпробуд
#38830330
Переможець 558 201,50
UAH з ПДВ
01 серпня 2019 11:03

Документи

31 липня 2019 16:01
Електронний підпис
31 липня 2019 16:00
Прийняття рішення.pdf

Документи

01 серпня 2019 11:02
Електронний підпис
01 серпня 2019 10:48
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 серпня 2019 11:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Техпробуд
#38830330
558 201,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 серпня 2019 11:02
Електронний підпис
01 серпня 2019 10:48
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:25
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 12:22
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 12:16
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 13:22
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 13:18
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 10:30
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 10:27
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2019 16:09
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
28 жовтня 2019 16:07
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
02 жовтня 2019 15:49
Електронний підпис укладений
09 серпня 2019 16:40
Договір укладений
09 серпня 2019 16:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти п.6,2 Договору у новій редакції" Підрядник зобов'язується виконати роботи, визначені цим договором, до 28.10.2019".
Номер договору про закупівлю: 226/08 UA-2019-07-18-000285-a
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти п.6,2 Договору у новій редакції" Підрядник зобов'язується виконати роботи, визначені цим договором, до 30.11.2019"
Номер договору про закупівлю: 226/08 UA-2019-07-18-000285-a
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п.5.1 "Вартість робіт за даним Договору складає 646689 (шістсот сорок шість тисяч шістсот вісімдесят девять гривень, 00 коп.) в тому числі ПДВ 20%-107781.50 (сто сім тисяч сімсот вісімдесят одна гривня, 50 копійок)
Номер договору про закупівлю: 226/08 UA-2019-07-18-000285-a
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на 6689 грн.
Номер договору про закупівлю: 226/08 UA-2019-07-18-000285-a
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти пункти 1,2,4 з Додаткової угода від 21.12.2019 року №3 до Договору. Викласти п.2 Додаткової угоди №4 від 21.12.2019 року до Договору в наступній редакції "З урахуванням п.1 цієї Додаткової угоди загальна сума Договору складає 551512,50
Номер договору про закупівлю: 226/08 UA-2019-07-18-000285-a
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 551 512,50
UAH (в тому числі ПДВ 91 918,75 UAH)