Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне (офісне приладдя)
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2019-07-18-000263-a ● 3e37064a093d45e4921a5750c7843eb7
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 9 |
Код ЄДРПОУ: | 25680295 |
Місцезнаходження: | 04112, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Шевченківський район, ВУЛИЦЯ РИЗЬКА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Матвієнко Світлана Іванівна econom@k9.org.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 липня 2019 12:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 липня 2019 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 липня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 26 липня 2019 13:36 |
Початок аукціону: | 26 липня 2019 13:36 |
Очікувана вартість: | 60 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2828 одиниця
офісне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04112, Україна, місто Київ, м.Київ, Шевченківський район, ВУЛИЦЯ РИЗЬКА, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 серпня 2019
—
16 серпня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 липня 2019 12:30 |
проект договору.doc |
18 липня 2019 12:30 |
кваліфікаційні критерії.doc |
18 липня 2019 12:30 |
технічний опис предмету закупівлі.xlsx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 липня 2019 10:40
Дата відповіді: 19 липня 2019 10:53
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Гумки і ручки тільки вказаної торгової марки. 2. ФОП допускаються, оцінка за остаточною ціною.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-18-000263-a.a1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:41136522
Дата подання: 01 серпня 2019 17:54
Порушення вимог тендерної документації
Добрий день, шановний замовнику!
Згідно протоколу рішення Кваліфікаційного комітету ТОВ "Папірторг" визнано переможцем закупівлі.
ТОВ "Папірторг" подав пропозицію з порущенням вимог двічі, на етапі подачі пропозицій та на етапі оцінки. Згідно вимог документації до закупівлі, учасники мали вказати в комерційній пропозиції виробника запропонованого товару. Пропозиція ТОВ "Папірторг", подана до аукціону взагалі не містила інформацію про виробника товару, після завершення аукціону в оновленій пропозиції ТОВ "Папірторг" додав стовпчик "виробник", де міститься назва країни, взагалі не зрозуміло, до чого вказана назва країни має відношення. Відповідно до умов закупівлі вимагалося вказати саме виробника запропонованого товару, а не країну в стовпчику "Виробник". Виходячи з вищевикладеного, рішення про визнання переможцем ТОВ "Папірторг" прийняте не правомірно, т.к. порушення вимог закупівлі відповідно до ЗУ "Про закупівлі" є підставою для відхилення. Звертаємось до Замовника з проханням завершити закупівлі відповідно до норм Закону.
Розгорнути
Згорнути
Згідно протоколу рішення Кваліфікаційного комітету ТОВ "Папірторг" визнано переможцем закупівлі.
ТОВ "Папірторг" подав пропозицію з порущенням вимог двічі, на етапі подачі пропозицій та на етапі оцінки. Згідно вимог документації до закупівлі, учасники мали вказати в комерційній пропозиції виробника запропонованого товару. Пропозиція ТОВ "Папірторг", подана до аукціону взагалі не містила інформацію про виробника товару, після завершення аукціону в оновленій пропозиції ТОВ "Папірторг" додав стовпчик "виробник", де міститься назва країни, взагалі не зрозуміло, до чого вказана назва країни має відношення. Відповідно до умов закупівлі вимагалося вказати саме виробника запропонованого товару, а не країну в стовпчику "Виробник". Виходячи з вищевикладеного, рішення про визнання переможцем ТОВ "Папірторг" прийняте не правомірно, т.к. порушення вимог закупівлі відповідно до ЗУ "Про закупівлі" є підставою для відхилення. Звертаємось до Замовника з проханням завершити закупівлі відповідно до норм Закону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 липня 2019 14:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПАПІРТОРГ" |
50 126,44
UAH з ПДВ
|
49 000,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" |
50 389,32
UAH з ПДВ
|
49 009,74
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" |
54 777,00
UAH з ПДВ
|
54 777,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПАПІРТОРГ" #30194866 |
Переможець |
49 000,20
UAH з ПДВ
|
01 серпня 2019 17:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 11:15
|
договір.pdf | укладений |
13 серпня 2019 14:57
|