Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок № 3. Енергоблок № 3. Роботи по модернізації СВБ із заміною електродвигунів 0,4 кВ.
Очікувана вартість
1 640 946,89 UAH
UA-2019-07-18-000082-a e12479ed34544cc5835d71d795966984
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міронов Сергій Леонідович

+380513641330 mironov@sunpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 20915546
Місцезнаходження: 55000, Україна , Миколаївська обл., місто Южноукраїнськ, Промзона ВП ЮУАЕС
Контактна особа: Міронов Сергій Леонідович
+380513641330
mironov@sunpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2019 10:00
Звернення за роз’ясненнями: до 25 липня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 серпня 2019 10:00
Початок аукціону: 05 серпня 2019 12:13
Очікувана вартість: 1 640 946,89 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,04%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Старший майстер ЕЦ – Загоруль Андрій Миколайович, тел. (05136)4-12-69, a_zagorul@sunpp.atom.gov.ua; Майстер ЕЦ – Фріжа В’ячеслав Михайлович, тел. (05136)4-17-48, a_frizha@sunpp.atom.gov.ua; Інженер-технолог 3 кат СМтаР – Мальцев Костянтин Миколайович, тел.(05136) 4-12-62, k_maltsev@sunpp.atom.gov.ua. В частині електродвигунів РЦ-2: Заступник начальника по ремонту РЦ-2 – Ворушило Федір Сергійович, тел. (05136)4-15-13, f_vorushilo@sunpp.atom.gov.ua В частині КВП ЦТАВ: Старший майстер дільниці КВП ЦТАВ – Кисіль Валентин Миколайович, тел.(05136) 4-16-02, v_kisil@sunpp.atom.gov.ua
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок № 3. Енергоблок № 3. Роботи по модернізації СВБ із заміною електродвигунів 0,4 кВ. Джерело фінансування закупівлі: 141 (короткострокові кредити).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55001, Україна, Миколаївська область, Южноукраїнськ, ВП «Южно-Українська АЕС», промзона. Строк виконання робіт: монтажні роботи виконати у період ППР-2019 на енергоблоці № 3, закінчення - 25.10.2019. Термін виконання робіт може бути відкоригований з урахуванням фактичних дат початку та закінчення ППР енергоблоку № 3.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника після підписання сторонами довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3, складену на підставі актів виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в протягом 45 банківських днів. Підрядник складає акти виконаних робіт у відповідності до визначеного в пункті 1 договору коду згідно ДКПП Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 90%
Гарантійне обслуговування, питома вага критерію - 10%: 10%
36 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 10%
від 25 до 35 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 8%
від 19 до 24 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 6%
від 13 до 18 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 4%
12 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 0%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 12:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ПП ВКФ "Калімера" 1 639 331,54
UAH
1 622 322,22
UAH
1.1111111111 1 460 090 Документи
ТОВ Управління механізованих робіт 1 636 765,34
UAH
1 619 764,44
UAH
1.1111111111 1 457 788 Документи

Публічні документи

02 серпня 2019 14:57
Електронний підпис
02 серпня 2019 14:54
Страхова гарантія 407532.rar
02 серпня 2019 14:54
17-Декларація.pdf
02 серпня 2019 14:54
16-Лицензия ДСУНС.pdf
02 серпня 2019 14:54
15-Ліцензія ДАБІУ.pdf
02 серпня 2019 14:54
6-Технічні вимоги.pdf
02 серпня 2019 14:54
5-Цінова пропозиція.pdf
02 серпня 2019 14:54
3-Договірна ціна.pdf
02 серпня 2019 14:54
2-Довідка ст. 17 ЗУ.pdf

Публічні документи

08 серпня 2019 10:24
Електронний підпис
08 серпня 2019 10:21
довідка ДФС
08 серпня 2019 10:21
довідка про банкрутство
08 серпня 2019 10:21
довідка МВС
05 серпня 2019 14:03
Електронний підпис
05 серпня 2019 14:01
цінова пропозиція
02 серпня 2019 16:28
Електронний підпис
02 серпня 2019 16:23
19-Страхова гарантія.rar
02 серпня 2019 16:23
18-Про перевірку знань.pdf
02 серпня 2019 16:23
17-Дозвіл та декларація.pdf
02 серпня 2019 16:23
13-Про санкції.PDF
02 серпня 2019 16:23
8-Реквізити.PDF
02 серпня 2019 16:23
6-Технічні вимоги.pdf
02 серпня 2019 16:23
5-Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ВКФ "Калімера"

ТОВ Управління механізованих робіт

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Управління механізованих робіт
#37630654
Переможець 1 619 764,44
UAH
07 серпня 2019 15:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2019 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Управління механізованих робіт
#37630654
1 619 764,44
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 квітня 2021 09:05
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 15:49
Додаткова угода.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 15:46
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 16:29
Договір.PDF укладений
27 серпня 2019 16:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування обсягів та графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 20-123-01-19-05714
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2019 — 30 листопада 2020
Сума оплати за договором: 1 942 762,16
UAH (в тому числі ПДВ 323 793,69 UAH)