Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі та фасаду адмінкорпусу селищної ради по вул. Героїв Небесної Сотні, 8 смт. Смотрич Дунаєвецького району, Хмельницької області
Очікувана вартість
2 530 666,60 UAH
UA-2019-07-18-000049-a 868324c591eb4f118c82f9162d387f03
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ясна Наталія Євгенівна

+380385893286 kuhtasekretar12345@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Смотрицька селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04406584
Місцезнаходження: 23432, Україна , Хмельницька обл., селище міського типу Смотрич, вул. Героїв Небесної сотні, 8
Контактна особа: Ясна Наталія Євгенівна
+380385893286
kuhtasekretar12345@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2019 09:19
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 05 серпня 2019 11:45
Очікувана вартість: 2 530 666,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 653,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування: Співфінансування Кошти державного та місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт покрівлі та фасаду адмінкорпусу селищної ради по вул. Героїв Небесної Сотні, 8 смт. Смотрич Дунаєвецького району, Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32423, Україна, Хмельницька область, Дунаєвецький район, смт. Смотрич, вул. Героїв Небесної Сотні, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт на підставі норм Постанови КМУ «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» №117 від 23 квітня 2014 року попередньої оплати (авансу) на організацію виконання робіт та придбання матеріалів Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт на підставі підписаних актів за формою КБ-2 в та довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додати матеріали та обладнання
Дата подання: 18 липня 2019 14:19
Дата відповіді: 23 липня 2019 17:12
Доброго дня. Ви вимагаєте від учасників відносно матеріалів :" Крім того, Учасник повинен виконувати роботи із матеріалів, що передбачені в технічному завданні або еквівалентними. Матеріали повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ, ГОСТ та чинному законодавству, про що у складі пропозицій надається письмова згода." а в цей час в ТЗ не вказуєте матеріали а просто надали обсяги робіт. Просимо аба додати відомість матеріалів або змінити ТЗ оясягів робіт з матеріалами та облалнанням згідно проектної документації. В програмному комплексі АВК чи подібному є функція де дефектний акт випускається обсяги робіт з матеріалами. Просимо внести зміни. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!!! Тендерний комітет Смотрицької селищної ради Дунаєвецького району Хмельницької області, за результатами розгляду Вашого питання вирішив внести відповідні зміни до тендерної документації!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-18-000049-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ПП Чемеровецька будівельна компанія, Код ЄДРПОУ:33246889
Дата подання: 08 серпня 2019 18:26
Вимога
Порушення тендерних умов
Скасована
Дата: 09 серпня 2019 16:57
Причина: Заміна
Номер вимоги: UA-2019-07-18-000049-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП Чемеровецька будівельна компанія, Код ЄДРПОУ:33246889
Дата подання: 09 серпня 2019 16:37
Вимога про відхилення тендерної документації
Вимога про відхилення ТД
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 серпня 2019 18:17
Вашу вимогу № UA-2019-07-18-000049-a.a2 від 09.08.2019 року на закупівлю робіт Капітальний ремонт покрівлі та фасаду адмінкорпусу селищної ради по вул. Героїв Небесної Сотні, 8 смт. Смотрич Дунаєвецького району, Хмельницької області, щодо незаконного прийняття рішення щодо обрання переможця та наміру укласти договір із ФО-П Гринь А.В., розглянуто за результатами розгляду тендерний комітет Смотрицької селищної ради повідомляє наступне:

1. Вимогами п.п. 3.5.2. Розділу ІІІ ТД та для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, а саме наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів від Учасників вимагалося надання Довідки в довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів*, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, предмету договору, сум договорів, дату укладення та стану виконання в таких договорів, які укладалися в 2017-2019 роках, разом із копіями таких договорів в кількості не менше двох, що вказані в довідці.
Повідомляємо Вас, що надана в складі тендерної пропозиції довідка ФОП Гринь А.В. (файл. Довідка про досвід) містить всю інформацію, яка передбачалася вимогами п.п. 3.5.2. Розділу ІІІ ТД в тому числі інформацію щодо стану виконання договорів. Також вимогами тендерної документації встановлювався період за який Учасник повинен був надати договори, а саме 2017-2019 роки, разом із копіями таких договорів в кількості не менше двох, що вказані в довідці, тобто вимагалося надання копій двох договорів (Учасником надано два заповнених договори із зазначенням в ньому усіх даних) за будь-який період 2017-2019 року, що і зробив Учасник, вимоги щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів за 2017, 2018, 2019 роки окремо тендерною документацією не встановлювалося. Тому враховуючи вказане Ваше твердження щодо невідповідності пропозиції Учасника ФОП Гринь А.В. п.п. 3.5.2. Розділу ІІІ ТД є хибним та таким, що не відповідає дійсності.

2. По субпідрядниках.

Вимогами вказаного Вами пункту, а саме п.п. 3.7.1. чітко передбачено, що у разі закупівлі робіт або послуг учасник процедури закупівлі зазначає у тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. У тому разі, якщо Учасник не планує залучати до виконання робіт субпідрядні організації, ним у складі пропозиції надається відповідний лист у довільній формі.
Учасником ФОП Гринь А.В. надана Довідка про субпідрядників (файл. Довідка про субпідрядників) де чітко зазначено, що Учасник не планує залучати субпідрядні організації, для виконання робіт.

3. З приводу не надання обкладинки паспорта.
Так справді вимогами п.п. 3.1.1. Розділу ІІІ ТД передбачено надання Паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду/облікової картки фізичної особи-платника податків (для фізичних осіб). Для іноземного учасника - завірений переклад витягу з торгового реєстру, тощо);
Учасником на виконання вказаної вище вимоги надано в складі своєї пропозиції як копію паспорта (всіх його сторінок) так і довідку про присвоєння ідентифікаційного коду/облікової картки фізичної особи-платника податків, чим він повністю підтвердив свою відповідність п.п. 3.1.1. Розділу ІІІ ТД, крім того повідомляємо, що вимогами тендерної документації не встановлювалося вимоги щодо надання паспорта та його обкладинки, тому Ваше твердження про невідповідність пропозиції Учасника ФОП Гринь А.В. вимогам вказаного вище пункту не відповідає дійсності та не підлягає задоволенню.

4. З приводу не відповідності п.п. 3.5.2. Розділу ІІІ ТД та п.п. 3.5.5. Розділу ІІІ ТД.
Учасником на підтвердження відповідності вищевказаних вимог тендерної документації та на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» надано довідку (файл. Довідка про обладнання) в якій зазначена вся інформація, яка передбачалася вимогами п.п. 3.5.5. Розділу ІІІ ТД, а саме інформація про назву(тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт; стан; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене), також на підтвердження наданої в довідці інформації по машинах та механізмах Учасником надано оборотну-сальдову відомість та чинні Договори оренди та документи, що підтверджують право власності обладнання орендодавцем.
5. З приводу надання документів які не передбачалися вимогами тендерної документації.
Повідомляємо Вас, що тендерний комітет Смотрицької селищної ради під час розгляду пропозиції брав до уваги лише ті документи, які передбачалися тендерної документації та підтверджували відповідність Учасника вимогам викладеним в ній.

Додатково повідомляємо, що відповідно до ч. 1 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв та методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону (єдиним критерієм оцінки згідно тендерної документації являється ціна).
Пропозиція ФОП Гринь А. В. становить 1 930 000,00 грн., та є найбільш економічно вигідною та такою, що відповідає тендерній документації, учасник відповідає кваліфікаційним критеріям, визначених у ст. 16 Закону, та в замовника відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі учаснику, відповідно до ст. 17 Закону.
Тому Вашу вимогу/скаргу стосовно незаконного визначення переможцем тендерної пропозиції ФОП Гринь А. В. тендерний комітет Смотрицької селищної ради вважає безпідставним.

Документи подані скаржником

09 серпня 2019 16:37
Вимога

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ГРИНЬ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 1 930 000,00
UAH з ПДВ
1 930 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" 2 157 770,00
UAH з ПДВ
2 115 777,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Чемеровецька будівельна компанія 2 285 657,10
UAH з ПДВ
2 130 000,33
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТЕХНОБУД КОНСТРУКТИВ 2 377 192,06
UAH з ПДВ
2 155 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МІЛЄНІУМ ХІЛС" 2 527 001,17
UAH з ПДВ
2 501 694,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2019 10:34
Електронний підпис
09 серпня 2019 10:26
Довідка ДФС.PDF
09 серпня 2019 10:26
Dovidka_19217358370980918275.pdf
02 серпня 2019 14:46
Електронний підпис
02 серпня 2019 14:44
Довідка про статут.PDF
02 серпня 2019 14:44
Паспорт_ код ФОП.PDF
02 серпня 2019 14:44
Довідка.PDF
02 серпня 2019 14:44
Лист згода 4.PDF
02 серпня 2019 14:44
Дозвіл ФОП Гринь.PDF
02 серпня 2019 14:44
Отамановського акти.PDF
02 серпня 2019 14:44
Відгук ВДМШ.PDF
02 серпня 2019 14:44
Довіреність.PDF
02 серпня 2019 14:44
ВДМШ акти.PDF
02 серпня 2019 14:44
Підсумкова відомість.PDF
02 серпня 2019 14:44
Лист згода.PDF
02 серпня 2019 14:44
Проект договору.PDF
02 серпня 2019 14:44
Довідка 3.PDF
02 серпня 2019 14:44
ВДМШ договір.PDF
02 серпня 2019 14:44
Акти Немирів 47.PDF
02 серпня 2019 14:44
Лист згода 5.PDF
02 серпня 2019 14:44
Договірна ціна.PDF
02 серпня 2019 14:44
Відгук Немирів 47.PDF
02 серпня 2019 14:44
Отамановського відгук.PDF
02 серпня 2019 14:44
Довідка про ліцензію.PDF
02 серпня 2019 14:44
Гарантійний лист 3.PDF
02 серпня 2019 14:44
Кошторис.PDF
02 серпня 2019 14:44
Тендерна пропозиція.PDF
02 серпня 2019 14:44
Гарантійний лист.PDF
02 серпня 2019 14:44
Лист згода 2.PDF
02 серпня 2019 14:44
Гарантійний лист ст.17.PDF
02 серпня 2019 14:44
Гарантійний лист 2.PDF
02 серпня 2019 14:44
Лист згода 3.PDF
02 серпня 2019 14:44
Договір Немирів 47.PDF
02 серпня 2019 14:44
Довідка про досвід.PDF
02 серпня 2019 14:44
Календарний графік.PDF

Публічні документи

02 серпня 2019 13:07
Електронний підпис
02 серпня 2019 12:14
28. Проект договору.pdf
02 серпня 2019 12:14
20. Договірна ціна.pdf
02 серпня 2019 12:14
17. Ліцензія з додатком.pdf
02 серпня 2019 12:14
8. Лист-згода.pdf
02 серпня 2019 12:14
7. Копія Витягу з ЄДР.pdf
02 серпня 2019 12:14
3. Лист щодо Статуту.pdf
02 серпня 2019 12:14
2. Копія Статуту.PDF
02 серпня 2019 12:14
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

02 серпня 2019 17:20
Електронний підпис
02 серпня 2019 16:45
Проект Договору.PDF
02 серпня 2019 16:45
Форма 4 (таб субпід).PDF
02 серпня 2019 16:45
Наказ Бастіон.PDF
02 серпня 2019 16:45
Лист Бастіон.PDF
02 серпня 2019 16:45
Гарантлист (дод _2).PDF
02 серпня 2019 16:45
Листи_ Довідки.PDF
02 серпня 2019 16:44
Копії техпаспортів.PDF
02 серпня 2019 16:44
Договора оренди техн.PDF
02 серпня 2019 16:44
Механізми.PDF
02 серпня 2019 16:44
Кадри.PDF
02 серпня 2019 16:44
112 (1).imd
02 серпня 2019 16:44
ДЦ_ ПВР.PDF
02 серпня 2019 16:44
Тендерна пропозиція.PDF
02 серпня 2019 16:44
паспорт- картка 1.pdf
02 серпня 2019 16:44
Рішення зборів.PDF
02 серпня 2019 16:44
Рішення засновників.PDF
02 серпня 2019 16:44
Свідоцтво ПДВ.PDF
02 серпня 2019 16:44
Ліцензія декларація.pdf
02 серпня 2019 16:44
Копії договорів 2018.PDF
02 серпня 2019 16:44
Копії Договорів 2017.PDF
02 серпня 2019 16:44
Статут (нова редакція).PDF

Публічні документи

03 серпня 2019 12:07
Електронний підпис
03 серпня 2019 11:51
Технобуд Конструктив.rar
03 серпня 2019 11:51
Тендерна пропозиція.rar
03 серпня 2019 11:51
Працівники.rar
03 серпня 2019 11:51
Механізми 2.rar
03 серпня 2019 11:51
Механізми 1.rar
03 серпня 2019 11:51
Кошториси.rar
03 серпня 2019 11:51
Досвід робіт 4.rar
03 серпня 2019 11:51
Досвід робіт 3.rar
03 серпня 2019 11:51
Досвід робіт 2.rar
03 серпня 2019 11:51
Досвід робіт 1.rar

Публічні документи

03 серпня 2019 16:12
Електронний підпис
03 серпня 2019 16:06
тендерна пропозиція (1).pdf
03 серпня 2019 16:06
проект договору.pdf
03 серпня 2019 16:06
пояснювальна записка.pdf
03 серпня 2019 16:06
паспорт директора.pdf
03 серпня 2019 16:06
локальний кошторис.pdf
03 серпня 2019 16:06
згода на звернення.pdf
03 серпня 2019 16:06
Договірна ціна.pdf
03 серпня 2019 16:06
статут_compressed.pdf
03 серпня 2019 16:06
опис_compressed.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ГРИНЬ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД"

ПП Чемеровецька будівельна компанія

ТОВ ТЕХНОБУД КОНСТРУКТИВ

ТОВ "МІЛЄНІУМ ХІЛС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ГРИНЬ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2389615975
Переможець 1 930 000,00
UAH з ПДВ
08 серпня 2019 17:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 серпня 2019 17:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ГРИНЬ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2389615975
1 930 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 19:07
Електронний підпис укладений
06 вересня 2019 15:28
дод уг.jpeg зміни до договору
06 вересня 2019 15:19
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 16:13
підписаний договір укладений
27 серпня 2019 16:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 930 000,00
UAH