Капітальний ремонт будівлі ДНЗ №27 по вул. Яковлєва, 8 м.Бердянськ Запорізької області
Очікувана вартість
14 300 537,00 UAH
UA-2019-07-18-000033-b a96e90dc610149c0a8521dcd2b659f79
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління капітального будівництва, реконструкції та технічного нагляду виконавчого комітету Бердянської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34472384
Місцезнаходження замовника: 71100, Україна , Запорізька обл., Бердянськ, пл Єдності (І Бердянської ради), буд. 2, каб. 26
Контактна особа замовника: Папанова Анастасія Анатоліївна
+380615336638
ukb@rada-berdyansk.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 25 липня 2019 08:28
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 серпня 2019 08:28
Початок аукціону: 05 серпня 2019 14:58
Очікувана вартість: 14 300 537,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 71 502,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт будівлі ДНЗ №27 по вул. Яковлєва, 8 м.Бердянськ Запорізької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71100, Україна, Запорізька область, місто Бердянськ, вулиця Яковлєва, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Джерела фінансування: кошти місцевого бюджету, державного бюджету та інші Аванс 14 Робочі 30
Виконання робіт Джерела фінансування: кошти місцевого бюджету, державного бюджету та інші Пiсляоплата 14 Робочі 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

18 липня 2019 08:26
Електронний цифровий підпис
18 липня 2019 08:24
Проект договору.docx
18 липня 2019 08:24
Технічні характеристики.docx
18 липня 2019 08:24
Кваліфік.критерії.docx
18 липня 2019 08:24
Додаток 2.docx
18 липня 2019 08:24
Додаток 1.docx
18 липня 2019 08:24
днз 27.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-18-000007 ● 06ca5dde11d340f2b9fc17a23c392675
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-09-18
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-09-18 10:47:14
Рішення про початок моніторингу:

НАКАЗ

17.09.2019 №143

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015
№ 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу
від 17.09.2019

Витяг з переліку
процедур закупівель

UA-2019-07-18-000033-b, Управління капітального будівництва, реконструкцii та технiчного нагляду виконавчого комітету Бердянської міської ради, Капiтальний ремонт будiвлi ДНЗ № 27 по вул. Яковлева, 8 м. Бердянськ Запорiзькоi областi (за ДК 021:2015 - 4545З000-7 (Капітальний ремонт i реставрація), інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону.

Електронний цифровий підпис

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 26 вересня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Управління капітального будівництва, реконструкції та технічного нагляду виконавчого комітету Бердянської міської ради, 34472384, Україна, Бердянськ, пл Єдності (І Бердянської ради), буд. 2, каб. 26
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт будівлі ДНЗ №27 по вул. Яковлєва, 8 м.Бердянськ Запорізької області, 14300537UAH, 45453000-7, ДК021, 1, роб
  3. Інформація про оприлюднення: a96e90dc610149c0a8521dcd2b659f79, 2019-07-18
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 18 вересня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету Управління капітального будівництва, реконструкцiї та технiчного нагляду виконавчого комітету Бердянської міської ради, що оформлено протоколом від 18.07.2019 року № 9; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір; тендерну пропозицію переможця торгів – фізичної особи-підприємця Табакова Володимира Михайловича; протокол засідання тендерного комітету від 12.08.2019 №13; договір укладений за результатами процедури закупівлі від 28.08.2019 № 01/19. Порушень не встановлено., 26 вересня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності тендерної документації вимогам Закону, відповідності тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Табакова Володимира Михайловича умовам тендерної документації та законодавству, розгляду тендерних пропозицій, укладання договору - порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Відсутні.

Порушення не виявлено

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Табаков Володимир Михайлович 12 753 552,00
UAH з ПДВ
11 999 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЗАЛIЯ НОВА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 12 311 539,26
UAH з ПДВ
12 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Он Лайн Азов -Юг 13 094 378,40
UAH з ПДВ
13 094 378,40
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "НІКОПОЛЬСЬКА-СТК" 14 299 369,20
UAH з ПДВ
14 299 369,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2019 16:24
локальний кошторис (2).pdf
14 серпня 2019 16:24
договірна ціна (2).pdf
13 серпня 2019 21:37
довідка МВС України.pdf
02 серпня 2019 08:52
локальний кошторис.pdf
02 серпня 2019 08:52
договірна ціна.pdf
02 серпня 2019 08:52
проект договору.pdf
02 серпня 2019 08:52
довідка про печатку.pdf
02 серпня 2019 08:52
паспорт код.pdf
02 серпня 2019 08:52
лист-згода додаток 2.pdf
02 серпня 2019 08:52
відгук 1.pdf
02 серпня 2019 08:52
відгук 2.pdf
02 серпня 2019 08:52
ліцензія та додаток.pdf
02 серпня 2019 08:52
довідка про досвід.pdf
02 серпня 2019 08:52
витяг єдиного податку.pdf

Публічні документи

03 серпня 2019 20:06
sign.p7s
03 серпня 2019 20:05
5.4 Техпаспорта машин.pdf
03 серпня 2019 20:05
r_96_ДЦ_ДЦ1.pdf
03 серпня 2019 20:05
1. Реєстр.pdf
03 серпня 2019 20:05
r_96_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
03 серпня 2019 20:05
r_96_ДЦ_ДЦ2.pdf
03 серпня 2019 20:05
6. Працівники.pdf
03 серпня 2019 20:05
10. Субпідрядники.pdf
03 серпня 2019 20:05
14. Захист довкілля.pdf
03 серпня 2019 20:05
5.1. Договір Сазонов 2019.pdf
03 серпня 2019 20:05
18. Про санкції.pdf
03 серпня 2019 20:05
r_96_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
03 серпня 2019 20:05
12. Витяг ПДВ.PDF
03 серпня 2019 20:05
4.2 Договір Поліція 2018.pdf
03 серпня 2019 20:05
r_96_ДЦ_ИВР1.pdf
03 серпня 2019 20:05
7. Додаток 3 ст17.pdf
03 серпня 2019 20:05
4. Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

30 липня 2019 15:32
Реєстр.rar
30 липня 2019 15:32
Пропозиція.rar
30 липня 2019 15:32
Кошторис.rar
30 липня 2019 15:32
Документи.rar

Публічні документи

02 серпня 2019 13:58
sign.p7s
02 серпня 2019 13:55
25.4 Відгук Кривий Ріг.pdf
02 серпня 2019 13:55
43. Інші розрахунки.PDF
02 серпня 2019 13:55
39. Локальні кошториси.pdf
02 серпня 2019 13:55
23. Довідка обладнання.PDF
02 серпня 2019 13:55
25.2 Відгук Коровинці.pdf
02 серпня 2019 13:55
20. Довідка про санкції.PDF
02 серпня 2019 13:55
16. Копія Статуту.PDF
02 серпня 2019 13:55
7. Рішення Учасника.PDF
02 серпня 2019 13:55
22. Довідка працівники.PDF
02 серпня 2019 13:55
13. Ліцензія.pdf
02 серпня 2019 13:55
14. Дозвіл.pdf
02 серпня 2019 13:55
15. Статут.PDF
02 серпня 2019 13:55
10. Витяг ПДВ.PDF
02 серпня 2019 13:55
11. Довідка про печатку.PDF
02 серпня 2019 13:55
19. Довідка про ПДВ.PDF
02 серпня 2019 13:55
9. Проект договору.PDF
02 серпня 2019 13:55
1. Тендерна пропозиція.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Табаков Володимир Михайлович
#2193711818
Переможець 11 999 800,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2019 13:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2019 13:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Табаков Володимир Михайлович
#2193711818
11 999 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
28 серпня 2019 08:47
Додатки до договору укладений
28 серпня 2019 08:39
Договір №01/19 від 28.08.2019 укладений
28 серпня 2019 08:39
sign.p7s зміни до договору
24 жовтня 2019 09:30
днз 27 (доп.3).pdf зміни до договору
24 жовтня 2019 09:26
sign.p7s зміни до договору
08 жовтня 2019 10:52
додатки.pdf зміни до договору
08 жовтня 2019 10:48
ду 2 днз 27.pdf зміни до договору
08 жовтня 2019 10:48
sign.p7s зміни до договору
01 жовтня 2019 15:31
01.19.pdf зміни до договору
01 жовтня 2019 15:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни в реквізитах сторони договору
Номер договору про закупівлю: №01/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна розміру фінансування у 2019 році, затвердження календарного графіка в новій редакції та внесення змін до реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: №01/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни в реквізитах Сторони договору
Номер договору про закупівлю: №01/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку