Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Контейнери для збору твердих побутових відходів об’ємом 1,1 м. куб.
Очікувана вартість
211 150,00 UAH
UA-2019-07-17-002329-b 56a005fe675746bc8a94e8adc9568880
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Володимиріна Гриценко

+380473955231 irklsrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Іркліївська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 34177193
Місцезнаходження: 19950, Україна , Черкаська обл., Чорнобаївський р-н, с. Іркліїв, вул. Богдана Хмельницького, 7
Контактна особа: Ольга Володимиріна Гриценко
+380473955231
irklsrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2019 22:03
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2019 00:00
Початок аукціону: 02 серпня 2019 12:37
Очікувана вартість: 211 150,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 211,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуванної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України; технічні вимоги до предмета закупівлі визначено в технічному завданні тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
41 штука
Контейнери для збору твердих побутових відходів об’ємом 1,1 м. куб.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19950, Україна, Черкаська область, Чорнобаївський р-н, с. Іркліїв, вул. Богдана Хмельницького, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: державний бюджет Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2019 23:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2019 22:23
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_ Контейнери для сміття.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 18 липня 2019 14:27
Дата відповіді: 23 липня 2019 08:01
В Технічній специфікації вказана відстань між вісями колес (бокова частина) - L - 740-760 мм. На креслені вказаний розмір L - 730мм. Прохання уточніть інформацію, або внесіть зміни в Тендерну документацію.
Відповідь: Доброго дня. Згідно вимог документації зазначено орієнтований діапазон, для попередження дискримінації серед учасників, та віддання переваги певному виробнику. Щодо креслення, зверніть будь-ласка увагу, що технічними вимогами визначено: "Приблизний вигляд контейнерів".
Технічні вимоги
Дата подання: 18 липня 2019 14:49
Дата відповіді: 23 липня 2019 08:03
Кришка - плоска кришка з кришкою всередині. Утчніть що мається на увазі "з кришкою в середині"? Так як всі харектеристики написані на звичайну плоску кришку.
Відповідь: В технічних вимогах документації зазначено: Кришка – плоска кришка з кришкою всередині та трьома ручками, мається на увазі кришка, яка знаходиться всередині основної криши контейнера та дає змогу викидати малогабаритне сміття не відкриваючи весь бак, а відкривши лише цю кришку

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-17-002329-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична Особа Підприємець Росул Вкітор Петрович, Код ЄДРПОУ:2538711117
Дата подання: 19 липня 2019 11:27
Усунути протекціоніськи вимоги до предмету закупки
Замовник зазначає конкретну конструкцію та не обумовлює причини та вимоги щодо особливостей конструкції даного контейнеру, зокрема товщини стінок та дна контейнера 6 мм., товщини кронштейне коліс -3 мм., кількість ручок на кришці- 3 шт. (Додатку №4 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ».
Проте, такі особливості не зазначені у стандартах EN 840, ДСТУ, ТУ, відповідно до яких здійснюється виробництво контейнерів та на які е посилання у тендерній документації.
Контейнер може бути з іншою товщиною кришки, , відповідатиме при цьому стандарту EN 840-2 та витримувати навантаження 500 кг. Товщина стінок та дна контейнера не сприяє збільшенню строку експлуатації контейнера, та не впливає на його міцність. Тому вважаємо, що дана вимога є не обґрунтованою, та порушує . Враховуючи викладене вважаємо, що вимоги Замовника викладені в тендерній документації, порушують ч.1. ст 3, ч.3. ст.5 та п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» а вимоги до предмета закупівлі прописані під конкретного виробника або учасника.
Вимоги викладені у Додатку №4 щодо товщини стінок та дна контейнера, кронштейна кріплення колеса, кількості ручок, вимагають ГРУНТОВНЕ пояснення з посиланням на конкретні ДСТУ, протоколи випробувань та інші нормативно-правові документи щодо зазначених у додатку вимог до предмету закупівлі , чому саме товщину стінок контейнеру 6мм. а не 8 чи 10 мм а товщину металу для конструкцій коліс 3 мм. а не 4 чи 5мм. Виходячи з вашої логіки : чим товще тім краще. Враховуючи зазначене просимо прибрати дискримінаційні умови з переліку вимог до конструктивних особливостей предмета закупівлі. Це дасть змогу ефективно використати бюджетні кошти за рахунок створення конкурентного середовища та недопущення штучного протекціонізму. Щодо якості предмету закупівлі то вона підтверджується відповідними сертифікатами та гарантіями продавця та виробника щодо виконання гарантійних умов під час експлуатації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 липня 2019 07:58
Доброго дня. Вашу вимогу було розглянуто. По суті поставлених питань/вимог повідомляємо наступне, конструктивні особливочті кришки, ручок та їх розташування регламентовані стандартами EN840-2, 5, 6, проте Стандарт EN840 передбачає декілька варіантів конструктивног виконання контейнерів, включаючи конструктивне виконання елементів (ручка, цапфи, гребінка) та ін. При цьому стандарт передбачає, що споживач сам повинен обрати один із декількох варіантів, у відповідності із технікою яка викоритовується при роботі з контейнерами для вивезення побутових відходів.Так наприклад сміттєвози, які застосовують для вивантаження контейнерів з фронтальним захопленням (гребінка) не можуть обслуговувати контейнери які мають ручки на передній стінці. З цієї причини деталізація конструктивного виконання контейнерів є необхідною, щоб уникнути неефективного використання бюджетних коштів. Стандарт EN840-2:2012, якому повинні відповідати контейнери, містить тільки необхідні, але не достатні, конструктивні вимоги до контейнерів. Стандарт не містить ні технологічних, ні експлуатаційних вимог до контейнерів, залишаючи це на вибір Замовника. Зокрема стандарт не передбачає в обовязковому порядку матеріал, з якого повинен бути виготовлений контейнер (полімери, метали та ін.), Антикорозійні покриття (гаряче оцинкування для виробів з низьковуглецевої сталі) і багато інших особливостей. Очевидно, що експлуатаційні і цінові характеристики контейнерів з різних матеріалівммають і інші особливості та відрізняються, і замовник зобов'язаний деталізувати свій вибір щоб виключити ймовірність нечесної конкуренції серед учасників тендеру. Вибір конкретної товщини стінок і дна контейнерів, а також виконання і товщини стінки кронштейна коліс продиктований досвідом експлуатації даних виробів і очевидно Замовник, як особа відповідальна за ефективне використання бюджетних коштів, зобов'язаний уточняти свій вибір, виключивши можливість закупівлі продукції низької якості і з негативним досвідом експлуатації в умовах України. Зокрема застосування коліс з кронштейнами із сталі товщиною менше 3 мм, несе в собі небезпеку швидкого виходу їх з ладу тому через відсутність в законодавстві України штрафів за викидання будівельних відходів під виглядом побутових, в разі перевантаження контейнера аварійний механізм його скидання створює значні імпульсні навантаження (падіння контейнера з висоти навіть 20-30см.), може стати причиною деформації кронштейнів коліс і втрати їх експлуатаційних характеристик. Щодо товщини стінок контейнера, зазаначаємо що данні вимоги є мінімальними, проте за своїм бажанням учасники мають право пропонувати товар і з кращими характеристиками.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-07-17-002329-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:40654230
Дата подання: 09 серпня 2019 17:36
ПОРУШЕННЯ
Вимога
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 серпня 2019 17:20
Доброго дня.
Вашу вимогу було розглянуто. Детальні пояснення по суті вимоги містяться в долученому файлі

Документи подані скаржником

09 серпня 2019 17:36
Вимога.pdf

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-17-002329-b.a4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:40654230
Дата подання: 15 серпня 2019 18:12
СКАРГА
Оскарження визначення переможця
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 19 серпня 2019 18:42
рішення від 19.08.2019 № 11417.pdf
Дата публікації: 19 серпня 2019 18:42
Рішення від 05.09.2019 №12428.pdf
Дата публікації: 10 вересня 2019 23:06

Документи подані скаржником

15 серпня 2019 18:12
СКАРГА.pdf
15 серпня 2019 18:12
Платіжне доручення.jpg

Документи Органу Оскарження

10 вересня 2019 23:06
Рішення від 05.09.2019 №12428.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2019 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НВП "Укрресурс" 196 800,00
UAH з ПДВ
188 485,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" 209 059,00
UAH з ПДВ
188 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ АФТ" 209 100,00
UAH з ПДВ
191 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2019 13:25
3. Довідка по ст_2_1_17.pdf
09 серпня 2019 13:25
2. Довідка_МВС_Хомич.pdf
03 серпня 2019 11:15
остаточна_ТП.pdf
01 серпня 2019 13:44
Електронний підпис

Публічні документи

01 серпня 2019 16:58
Електронний підпис
01 серпня 2019 12:10
РЕЄСТР 3.pdf
01 серпня 2019 12:10
РЕЄСТР 2.pdf
01 серпня 2019 12:10
РЕЄСТР 1.pdf

Публічні документи

01 серпня 2019 13:40
Електронний підпис
01 серпня 2019 13:38
Blue Angel_Certificate_4-Wheel_EN.PDF
01 серпня 2019 13:38
Технічне завдання.pdf
01 серпня 2019 13:38
Таблиця відповідності.pdf
01 серпня 2019 13:38
Проект договору.pdf
01 серпня 2019 13:38
зміст.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВП "Укрресурс"

ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ АФТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НВП "Укрресурс"
#34396623
Переможець 188 485,20
UAH з ПДВ
05 серпня 2019 23:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2019 23:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НВП "Укрресурс"
#34396623
188 485,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:17
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2019 13:10
Дод_угода № 2 до договору 229.pdf зміни до договору
30 жовтня 2019 13:08
Електронний підпис зміни до договору
19 вересня 2019 22:34
ДУ_продовження_строку_поставки.pdf зміни до договору
19 вересня 2019 22:31
Електронний підпис укладений
19 вересня 2019 22:05
Договiр_229.pdf укладений
19 вересня 2019 22:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару в зв'язку із розглядом скарги Органом оскарження в порядку ст. 18 Закону
Номер договору про закупівлю: № 229
Договір:
Номер додаткової угоди: № 229/ДУ № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквизитів
Номер договору про закупівлю: № 229
Договір:
Номер додаткової угоди: № 229/ДУ 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 188 485,20
UAH (в тому числі ПДВ 31 414,20 UAH)