Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 "39160000-1" – Шкільні меблі (засоби навчання та обладнання для навчальних закладів)
Очікувана вартість
2 448 246,00 UAH
UA-2019-07-17-002200-b 056bbf3f71ec4a64a54a7f8cd78ba6bf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Олександрівна Іванишина

+380617086970 tender_uon1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти і науки Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37573094
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б
Контактна особа: Олена Олександрівна Іванишина
+380617086970
tender_uon1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2019 17:54
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2019 17:00
Початок аукціону: 05 серпня 2019 14:22
Очікувана вартість: 2 448 246,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 896,49 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
43 штука
Комплект плакатів/таблиць з фізики для кожного класу (7,8,9,10,11)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Поточна, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
43 штука
Карта зоряного неба
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Поточна, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
43 штука
Глобус зоряного неба
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Поточна, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
43 штука
Колекції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Поточна, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
43 штука
Таблиця розчинності кислот, основ, солей і амфотерних гідроксидів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Поточна, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
43 штука
Ряд активності металів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Поточна, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
43 штука
Електронегативність елементів головних підгруп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Поточна, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
43 штука
Комплект таблиць з біології для кожного класу (6,7,8,9,10,11)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Поточна, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
43 штука
Навчальні колекції з біології
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Поточна, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
43 штука
Набори мікропрепаратів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Поточна, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2019 17:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2019 17:54
Додаток_3_лист-згода.docx
17 липня 2019 17:54
Додаток_1_кваліфікаційні вимоги.docx
17 липня 2019 17:54
Додаток 2 проект договору.docx
17 липня 2019 17:54
1-ТД_ дидактика НМ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кількість наборів
Дата подання: 18 липня 2019 16:45
Дата відповіді: 23 липня 2019 14:20
Добрий день. Прохання уточнити кількість наборів "Мікропрепарати "Загальна біологія"", тому що воно дуже відрізняеться від рекомендованої (15 шт на клас). Ви дійсно плануєте роздатковий матеріал замовити по 1 шт на клас, чи це технічна помилка в підрахунках? Дякую.
Відповідь: За позицією № 10 «Набори мікропрепаратів» технічного завдання тендерної документації зазначена вірна інформація, наведена виходячи з потреб Замовника, яка не потребує уточнення, а саме: 43 штуки наборів, один набор якого включає 30 найменувань зразків для проведення лабораторних і демонстраційних дослідів
Вимога прибрати дискримінаційні умови.
Дата подання: 19 липня 2019 08:52
Дата відповіді: 23 липня 2019 14:21
Шановний Замовнику! Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) регулює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів. Статтею 22 цього закону визначені вимоги до тендерної документації та її зміст. Встановлення Вами вимоги в тендерній документації про надання зразків запропонованого до постачання обладнання не відповідає вимогам ст. 22 Закону, оскільки зразки обладнання не є документами, кресленнями, описом та ін. Отже, така вимога є дискримінаційною, що є порушенням ст. 3 Закону. Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність вимогам Закону та прибрати дискримінаційні умови.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до вимог тендерної документації, зазначеної процедури закупівлі, Замовник не вимагає надання Учасниками у складі пропозиції зразку товару, що є предметом закупівлі. Згідно з технічним завданням тендерної документації вимагається надання Учасниками у складі своєї пропозиції гарантійного листа, що підтверджує можливість надання зразку протягом 3-х робочих днів, у разі вимоги Замовника. Отже, Замовником передбачається встановлення можливості учасника надати для огляду зразків товару, що пропонується до постачання, під час перевірки тендерної пропозиції відповідного Учасника, зразку товару, який за умовами тендерної документації не може вважатися складовою тендерної пропозиції. Вважаємо, що вимога про надання саме гарантійного листа у складі тендерної пропозиції Учасником, не є дискримінаційною

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-17-002200-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Бі-Про, Код ЄДРПОУ:40274333
Дата подання: 05 вересня 2019 13:07
Неправомірні дії Замовника
Просимо розглянути скаргу щодо неправомірних дій Замовника стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ "БІ-ПРО" та визнання переможцем іншого учасника.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 вересня 2019 21:04
Рішення від 09.09.2019 №12543 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 09 вересня 2019 21:04
Рішення від 24.09.2019 №13601.pdf
Дата публікації: 27 вересня 2019 16:28
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення органу оскарження виконано
Дата виконання рішення замовником: 01 жовтня 2019 09:29

Документи подані скаржником

05 вересня 2019 13:06
Платіжка.pdf
05 вересня 2019 13:06
Скарга АМКУ.pdf

Документи подані замовником

23 вересня 2019 09:06
Пояснення до скарги.pdf
23 вересня 2019 09:06
Зразок 3.png
23 вересня 2019 09:06
Зразок 4.png
23 вересня 2019 09:06
Пояснення до скарги.docx
23 вересня 2019 09:06
Зразок 1.png
23 вересня 2019 09:06
Зразок 2.png
01 жовтня 2019 09:29
Протокол № 78-С 01.10.19.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" 698 922,00
UAH з ПДВ
698 922,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШЕЛЕСТ МАРГАРИТА ВАСИЛІВНА" 1 393 200,00
UAH з ПДВ
1 393 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Бі-Про 2 028 267,00
UAH з ПДВ
2 028 267,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОП ПРОФІТ" 2 448 000,00
UAH з ПДВ
2 442 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗАМКОВИЙ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ" 2 443 000,00
UAH з ПДВ
2 443 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 серпня 2019 16:08
Електронний підпис
02 серпня 2019 16:07
технічна частина.rar
02 серпня 2019 16:07
кваліфікація.rar
02 серпня 2019 16:07
інші документи.rar
02 серпня 2019 16:07
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

02 серпня 2019 15:49
Електронний підпис
02 серпня 2019 15:48
Інші документи.rar
02 серпня 2019 15:47
Електронний підпис
02 серпня 2019 15:46
Інші документи.rar
02 серпня 2019 15:46
Технічна частина.rar

Публічні документи

29 серпня 2019 15:07
Електронний підпис
29 серпня 2019 15:06
МВС МГ серпень.pdf
29 серпня 2019 15:06
ДФС ПРОФИТ.pdf
02 серпня 2019 16:04
Електронний підпис
02 серпня 2019 16:03
3Технічна частина.rar
02 серпня 2019 16:03
2інші документі.rar

Публічні документи

02 серпня 2019 07:04
Технічна частина.rar
02 серпня 2019 07:04
Інші документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"

ФОП "ШЕЛЕСТ МАРГАРИТА ВАСИЛІВНА"

ТОВ Бі-Про

ТОВ "ТОП ПРОФІТ"

ФОП "ЗАМКОВИЙ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"
#34763967
Рішення скасоване 698 922,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 09:19
ФОП "ШЕЛЕСТ МАРГАРИТА ВАСИЛІВНА"
#2644604867
Рішення скасоване 1 393 200,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 09:19
ТОВ Бі-Про
#40274333
Рішення скасоване 2 028 267,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 09:19
ТОВ "ТОП ПРОФІТ"
#43133209
Рішення скасоване 2 442 000,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 09:19
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"
#34763967
Відхилено 698 922,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 10:05
ФОП "ШЕЛЕСТ МАРГАРИТА ВАСИЛІВНА"
#2644604867
Відхилено 1 393 200,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 10:07
ТОВ Бі-Про
#40274333
Переможець 2 028 267,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 10:14

Документи

01 жовтня 2019 10:05
Електронний підпис

Документи

01 жовтня 2019 10:07
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2019 10:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Бі-Про
#40274333
2 028 267,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:58
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2019 16:18
3916_2_ДУ№1.pdf зміни до договору
19 листопада 2019 16:17
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2019 11:01
3916_2.pdf укладений
18 жовтня 2019 11:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Про узгодження зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 3916/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3916/2, ДУ 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 026 117,00
UAH (в тому числі ПДВ 337 686,17 UAH)