Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 "38540000-2 Випробувальні та вимірювальні пристрої і апарати (Настільні детектори для виявлення слідів вибухових речовин)"
DK 021: 2015 "38540000-2 Testing and measuring devices and devices (Desktop detectors for detecting traces of explosives)"
Очікувана вартість
5 000 000,00 UAH
UA-2019-07-17-002189-b f603125d3c854eaa86e8d9279237bc3f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Зюмченко

+380443515922 ziumchenko_yh@uksatse.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 19477064
Вебсайт: http://www.uksatse.ua
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська область обл., м. Бориспіль, Аеропорт
Контактна особа: Юлія Зюмченко
+380443515922
ziumchenko_yh@uksatse.aero
Додаткові контактні особи: Оксана Тарасенко
+380443516581
Tarasenko_OM@uksatse.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: UKRAINIAN STATE AIR TRAFFIC SERVICES ENTERPRISE
National ID: 19477064
Contact point: Yulia Ziumchenko
+380443515922
ziumchenko_yh@uksatse.aero
Additional contacts: Оксана Тарасенко
+380443516581
Tarasenko_OM@uksatse.aero

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 липня 2019 17:50
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2019 15:00
Початок аукціону: 24 вересня 2019 14:25
Очікувана вартість: 5 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 17 липня 2019 17:50
Enquiries until: 09 серпня 2019 15:00
Complaints submission until: до 15 серпня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 19 серпня 2019 15:00

Information

Estimated total value: 5 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 25 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38540000-2: Випробувальні та вимірювальні пристрої і апарати


Scope of the procurement
ДК 021:2015 "38540000-2 Випробувальні та вимірювальні пристрої і апарати (Настільні детектори для виявлення слідів вибухових речовин)"
DK 021: 2015 "38540000-2 Testing and measuring devices and devices (Desktop detectors for detecting traces of explosives)"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штука
ДК 021:2015 "38540000-2 Випробувальні та вимірювальні пристрої і апарати (Настільні детектори для виявлення слідів вибухових речовин)". Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08301, Україна, Київська область, м.Бориспіль, Аеропорт
ДК 021:2015: 38540000-2 — Випробувальні та вимірювальні пристрої і апарати

DK 021: 2015 "38540000-2 Testing and measuring devices and devices (Desktop detectors for detecting traces of explosives)". Source of procurement financing: own funds.
CPV: 38540000-2
Період постачання: по 31 січня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату у розмірі 100% за поставлений Товар не пізніше 20 (двадцяти) банківських днів з дати отримання від Постачальника рахунку-фактури, оформленого належним чином після підписання обома Сторонами видаткової накладної. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 серпня 2019 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2019 16:26
Перелік змін.pdf
02 серпня 2019 16:26
ТД настільні детектори_ЗМІНИ_1.doc
02 серпня 2019 16:26
Перелік розяснень.pdf
02 серпня 2019 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2019 17:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2019 16:26
Перелік змін.pdf
02 серпня 2019 16:26
ТД настільні детектори_ЗМІНИ_1.doc
17 липня 2019 17:50
ТД настільні детектори.doc
02 серпня 2019 16:26
Перелік розяснень.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо усунення дискримінаційних умов тендерної документації
Дата подання: 30 липня 2019 18:26
Дата відповіді: 02 серпня 2019 16:29
Детально вивчивши тендерну документацію Замовника було встановлено, що Замовник висунув ряд дискримінаційних та безпідставних вимог. Відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” ч.4 ст. 22 Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників та відповідно до ст. 3 Замовник повинен дотримуватися принципу недискримінації учасників. У той же час Тендерна документація Замовника, зокрема технічне завдання (Додаток 3 до тендерної документації) містить ряд дискримінаційних вимог, які допускають до участі лише ті тендерні пропозиції, які містять лише єдину модель обладнання, а саме детектор вибухових речовин Mobile Trace виробництва компанії Rapiscan Systems Inc. Технічне завдання Тендерної документації Замовника не допускає до участі окрім Mobile Trace виробництва компанії Rapiscan жодне обладнання сертифіковане Державною авіаційною службою України, що порушує чинне законодавство. Звертаємо увагу Замовника на наступні незаконні вимоги та вимагаємо внести відповідні корективи. 1. У Додатку 3 до Тендерної документації Замовник у Таблиці 2 визначає вимоги до предмету закупівлі, зокрема: “Пристрій на основі технології спектрометрії іонної рухливості із застосуванням електронних пасток (Ion Trap Mobility Spectrometry, ITMS)” Перш за все слід зауважити, що кожен виробник такого специфічного обладнання як детектор вибухових речовин для збереження своєї унікальності та для досягнення вищих характеристик, ніж у конкурентів, постійно розвиває та вдосконалює власну ексклюзивну технологію. Так, технологію спектрометрії іонної рухливості із застосуванням електронних пасток (Ion Trap Mobility Spectrometry, ITMS) використовує компанія Rapiscan Systems Inc. при виробництві детекторів вибухових речовин різних моделей та, зокрема, Mobile Trace. На сьогодні не існує жодного детектора вибухових речовин крім Mobile Trace, який дозволений до використання Державною авіаційною службою України та має відповідний сертифікат, та який базується на використанні технології спектрометрії іонної рухливості із застосуванням електронних пасток (Ion Trap Mobility Spectrometry, ITMS). Тому дана вимога щодо технології допускає до участі лише тендерні пропозиції, які пропонують детектор вибухових речовин Mobile Trace виробництва компанії Rapiscan Systems Inc. Тобто вказана вимога носить дискримінаційний характер та порушує ст. 3 та ч.4 ст.22 Закону України “Про публічні закупівлі”. Також слід зауважити, що визначення Замовником технології не створює умов для закупівлі детекторів вибухових речовин вищої якості. Мінімальні необхідні і в той же час достатні вимоги перевіряє та підтверджує відповідним сертифікатом Державна авіаційна служба України. Даний сертифікат підтверджує, що сертифіковане обладнання має належного рівня характеристики. І не важливо яка в основі дії приладу лежить технологія. Тому вказання Замовником вимоги щодо технології лише створює дискримінаційні умови, та ніяким чином не підвищує якість закуповуваного обладнання. Тому просимо Замовника вилучити дану вимогу щодо технології або надати інформацію про існування щонайменше двох детекторів вибухових речовин, які мають сертифікат відповідності, виданий Державною авіаційною службою України, принцип дії яких базується на використанні технології спектрометрії іонної рухливості із застосуванням електронних пасток (Ion Trap Mobility Spectrometry, ITMS) та відповідає усім іншим вимогам Тендерної документації Замовника. 2. У Додатку 3 до Тендерної документації Замовник у Таблиці 2 визначає вимоги до предмету закупівлі, зокрема: “Пропоноване обладнання має бути продуктом виробника з відомим світовим брендом, що має систему менеджменту якості, сертифіковану міжнародною організацією по стандартизації ISO 9001: 2008.” Тобто Замовник вимагає надати обладнання, виробник якого має систему менеджменту якості, сертифіковану міжнародною організацією по стандартизації ISO 9001:2008. Замовнику слід звернути увагу на наступне: По-перше, дана вимога порушує ч. 4 ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі”. Відповідно до вказаної статті Замовник не повинен вимагати від учасників документи, які не передбачені законодавством. Сертифікація ISO загалом, та ISO 9001, зокрема, не є обов’язковою, вона є системою добровільної сертифікації, та носить рекомендаційний характер. По-друге, версія стандарту ISO 9001: 2008 втратила чинність 15.09.2018. Зараз чинною є версія ISO 9001: 2015 (вступив в дію 01.07.2016). З даною інформацією можна ознайомитися за посиланням http://www.certsystems.kiev.ua/uk/iso-9001/sistemi-upravlinnya-yakistyu-za-iso-9001.html або в тексті Наказу ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ" №203 від 21.12.2015 “Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, та скасування нормативних документів України”. Таким чином вимога Замовника щодо сертифікації по стандарту ISO 9001: 2008 є дискримінаційною та звужує коло потенційних учасників, а тому порушує ст. 3 та ч.4 ст.22 Закону України “Про публічні закупівлі”. Тому дана вимога повинна бути вилучена з Тендерної документації Замовника як така, що порушує ст. 3 та ч.4 ст.22 Закону України “Про публічні закупівлі”. 3. У Додатку 3 до Тендерної документації Замовник у Таблиці 2 визначає вимоги до предмету закупівлі, зокрема: “Підключення носіїв на флеш пам'яті через USB для архівування і передачі інформації. Оновлення ПЗ приладу через USB з флеш пам'яті” Тобто Замовник вимагає, щоб запропоноване обладнання мало можливість підключення носіїв на флеш пам'яті через USB для архівування і передачі інформації та можливість оновлення ПЗ приладу через USB з флеш пам'яті. Даній вимозі відповідає одна єдина модель детектора вибухових речовин, який відповідає даній вимозі замовника, має вагу менше 5 кг та є сертифікованим Державною авіаційною службою України, а саме Mobile Trace виробництва компанії Rapiscan Systems Inc. Тому дана вимога носить дискримінаційний характер та порушує ст. 3 та ч.4 ст.22 Закону України “Про публічні закупівлі”. Звертаємо увагу Замовника, що різні виробники виготовляють детектори вибухових речовин, які мають реалізовані можливості архівування і передачі інформації та можливість оновлення ПЗ, але не за допомогою USB, а інших каналів передачі даних, наприклад, Wi-Fi. Тому визначення Тендерною документацією Замовника вимоги щодо архівування, передачі даних та оновлення саме з використанням USB є дискримінаційною, не має обгунтованої необхідності використання саме USB допускає до участі лише пропозиції, які містять єдину модель обладнання від одного виробника, а саме Mobile Trace виробництва компанії Rapiscan Systems Inc. Тому просимо Замовника вилучити дану вимогу щодо USB або надати інформацію про існування щонайменше двох детекторів вибухових речовин, які мають сертифікат відповідності, виданий Державною авіаційною службою України, та відповідає усім іншим вимогам Тендерної документації Замовника. 4. У Додатку 3 до Тендерної документації Замовник у Таблиці 2 визначає вимоги до предмету закупівлі, зокрема: “Зовнішні порти: USB, Ethernet 10/100 для підключення в мережу по протоколу TCP-IP для передачі і зберігання даних” Тобто Замовник вимагає, щоб запропоноване обладнання мало зовнішні порти саме USB, Ethernet 10/100 для підключення в мережу по протоколу TCP-IP для передачі і зберігання даних. Даній вимозі відповідає одна єдина модель детектора вибухових речовин, який відповідає даній вимозі замовника, має вагу менше 5 кг та є сертифікованим Державною авіаційною службою України, а саме Mobile Trace виробництва компанії Rapiscan Systems Inc. Тому дана вимога носить дискримінаційний характер та порушує ст. 3 та ч.4 ст.22 Закону України “Про публічні закупівлі”. Звертаємо увагу Замовника, що різні виробники виготовляють детектори вибухових речовин, які мають інші порти для підключення в мережу по протоколу TCP-IP для передачі і зберігання даних, наприклад, Wi-Fi. Тому визначення Тендерною документацією Замовника вимоги щодо архівування, передачі даних та оновлення саме наявності портів USB, Ethernet 10/100 для підключення в мережу по протоколу TCP-IP для передачі і зберігання даних допускає до участі лише пропозиції, які містять єдину модель обладнання від одного виробника, а саме Mobile Trace виробництва компанії Rapiscan Systems Inc. Тому просимо Замовника вилучити дану вимогу щодо наявності портів USB, Ethernet 10/100 для підключення в мережу по протоколу TCP-IP для передачі і зберігання даних або надати інформацію про існування щонайменше двох детекторів вибухових речовин, які мають сертифікат відповідності, виданий Державною авіаційною службою України, та відповідає усім іншим вимогам Тендерної документації Замовника. 5. Тендерна документація Замовника визначає Інструкцію з підготовки тендерної пропозиції, а саме п.11) підрозділу Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції визначає, що: “лист-підтвердження у довільній формі від учасника, який підтверджує наявність компанії, яка уповноважена представником виробника на території України здійснювати гарантійне обслуговування настільних детекторів із наданням відповідних документів (лист, довіреність, договір тощо)...” Тобто Замовник ставить вимогу до учасників надати лист-підтвердження про наявність компанії, яка уповноважена саме представником виробника на території України. Таке формулювання не допускає до участі пропозиції, де гарантійне обслуговування може здійснювати компанія, яка уповноважена виробником, а не представником виробника. Таким чином вказана вимога носить дискримінаційний характер та суттєво звужує коло потенційних учасників, що суперечить ст. 3 та ч.4 ст.22 Закону України “Про публічні закупівлі”. Тому вимагає від Замовника викласти вказану вимогу у наступній редакції: “лист-підтвердження у довільній формі від учасника, який підтверджує наявність компанії, яка уповноважена представником виробника на території України або виробником здійснювати гарантійне обслуговування настільних детекторів із наданням відповідних документів (лист, довіреність, договір тощо)...”
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на запит учасника викладена у тендерній документації зі змінами_1 від 02.08.2019 та прикріплених файлах «Перелік змін» та «Перелік роз’яснень».
Уточнення щодо комплектності
Дата подання: 07 серпня 2019 14:14
Дата відповіді: 09 серпня 2019 15:34
Ознайомившись із тендерною документацією Ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-17-002189-b ДК 021:2015 "38540000-2 Випробувальні та вимірювальні пристрої і апарати (Настільні детектори для виявлення слідів вибухових речовин) було встановлено, що Замовник не включив до комплектації приладу витратних матеріалів. Як відомо для роботи детекторів вибухових речовин потрібні калібранти та спеціальні серветки, за допомогою яких здійснюється забір проб для подальшого аналізу їх самим детектором. Виходячи з цього стає зрозумілим той факт, що навіть придбавши прилади для виявлення вибухових речовин Замовник все одно не зможе ними користуватись в зв'язку із відсутністю витратних матеріалів. Для повноцінного використання потрібно буде знову оголошувати закупівлю на витратні матеріали, що відтермінує використання обладнання в часі. Оскільки очікувана вартість поточної закупівлі дозволяє включити до комплекту поставки витратні матеріали для забезпечення безперебійної роботи обладнання, то пропонуємо внести зміни до тендерної документації та включити до комплекту поставки витратні матеріали, відповідно потреб Замовника з розрахунку використання на кожен день, для забезпечення безперебійної роботи обладнання на час рівний гарантійному терміну - 12 місяців.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги до предмету закупівлі, викладені в технічному завданні тендерної документації, є повними та не потребують додаткової комплектації

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-17-002189-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Проектно-Технічний Центр, Код ЄДРПОУ:36303986
Дата подання: 05 серпня 2019 17:09
Усунення дискримінаційних умов тендерної документації Замовника
Детально вивчивши Вашу відповідь на поставлені раніше 5 питань було встановлено, що Замовник надав пояснення:

“Відповідь на запит учасника викладена у тендерній документації зі змінами_1 від 02.08.2019 та прикріплених файлах «Перелік змін» та «Перелік роз’яснень».”

Тобто Замовник вказав, що відповідь на поставлені питання знаходиться у тендерній документації зі змінами 1 від 02.08.2019. Це не відповідає дійсності. У вказаному файлі жодної відповіді немає. У вказаному файлі присутня нова редакція Тендерної документації із внесеними змінами від 02.08.2019.

Надана відповідь, які міститься у файлі з назвою «Перелік роз’яснень» лише частково надала обгрунтовані пояснення щодо звернення учасника, які розміщені на сторінці тендеру 30.07.2019.

1. Звертаємо увагу Замовника повторно на те, що технологія спектрометрії іонної рухливості із застосуванням електронних пасток (Ion Trap Mobility Spectrometry, ITMS) використовується виключно у детекторах вибухових речовин одного виробника, а саме Rapiscan Systems Inc. Тому вказана вимога носить дискримінаційний характер та порушує ст. 3 та ч.4 ст.22 Закону України “Про публічні закупівлі”, оскільки допускає до участі лише тих учасників, які нададуть тендерну пропозицію з обладнанням виключно компанії Rapiscan Systems Inc. Інші учасники не мають можливості запропонувати обладнання з даною технологією.
Звертаємо увагу Замовника, що він проігнорував прохання Учасника, яке викладене у зверненні від 30.07.2019 у п.1 про те, що якщо Замовнику відомо принаймні два прилади від різних виробників, які використовують технологію спектрометрії іонної рухливості із застосуванням електронних пасток (Ion Trap Mobility Spectrometry, ITMS) та мають діючі сертифікати Державної авіаційної служби України, то надати таку інформацію, що доказувало б дотримання Замовником Закону України “Про публічні закупівлі”, зокрема пп.3 п 2 ст. 22:

“Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника”

Проте Замовник свою вимогу щодо технології не вилучив, інформації щодо існування хоча б двох приладів не надав. Також не надав жодних коментарів з цього приводу.

2. Звертаємо увагу Замовника на той факт, що технологія спектрометрії іонної рухливості із застосуванням електронних пасток, яка в оригіналі виробником визначена як:

Ion Trap Mobility Spectrometry або скорочено ITMS

є запатентованою торговою маркою. Дану інформацію поширює на своєму офіційному сайті компанія Rapiscan Systems Inc. (з чим можна ознайомитися за посиланням https://www.rapiscansystems.com/en/products/mobiletrace у закладці “Read more”) та в рекламних брошюрах та в керівництвах експлуатації, , а саме:

“ Rapiscan® Systems patented Ion Trap Mobility Spectrometry (ITMS™) technology ...”

Відповідно детектор вибухових речовин, під який Замовник прописав вимоги, зокрема вказавши посилання на конкретну запатентовану технологію, яка передбачає використання патентів: US5491337A, US8686355B2, US8866073B2.
Тобто, фактично, Тендерна документація Замовника написана таким чином, що вона містить посилання на конкретну торговельну марку, яка передбачає використання однозначно визначених патентів.
Згідно пп.3 п 2 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи патент. Враховуючи той факт, що у п. 3.6 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Замовником визначено, що у разі, якщо інформація про необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, зазначена в Технічному завданні (Додаток 3 до цієї Тендерної документації), містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, мається на увазі «або еквівалент» .
Тому виникає питання. Чи слід розуміти вимогу Замовника, яка вказана У Додатку 3 до Тендерної документації у Таблиці 2:

“Пристрій на основі технології спектрометрії іонної рухливості із застосуванням електронних пасток (Ion Trap Mobility Spectrometry, ITMS)”

як


“Пристрій на основі технології спектрометрії іонної рухливості із застосуванням електронних пасток (Ion Trap Mobility Spectrometry, ITMS) або еквівалент”

Тому що, як було вище показано, вираз “Ion Trap Mobility Spectrometry” є посиланням на конкретну торговельну марку та патент.
Якщо так, чи буде відхилена тендерна пропозиція того Учасника який на відповідь даній вимозі подасть інформацію про запропонований товар:

““Пристрій на основі технології спектрометрії іонної рухливості (Ion Mobility Spectrometry, IMS)””

Якщо буде відхиленою, то аргументуйте, будь-ласка, відсутність протиріччя відхилення із пп.3 п 2 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Звертаємо увагу Замовника на той факт, що технологія спектрометрії іонної рухливості із застосуванням електронних пасток (Ion Trap Mobility Spectrometry, ITMS) не забезпечує 100% результат виявлення, що було вказано у наданому роз’ясненні щодо попереднього звернення. Відповідно до характеристик приладу MobileTrace, який використовує технологію Ion Trap Mobility Spectrometry, виробництва компанії Rapiscan Systems Inc, має не нульову кількість хибних спрацювань.

3. Повторно звертаємо увагу Замовника, що вимоги Тендерної документації, щодо технічної специфікації предмету закупівлі, зокрема щодо наявності USB

“Підключення носіїв на флеш пам'яті через USB для архівування і передачі інформації. Оновлення ПЗ приладу через USB з флеш пам'яті”
“Зовнішні порти: USB, Ethernet 10/100 для підключення в мережу по протоколу TCP-IP для передачі і зберігання даних”

відповідає виключно одному детектору вибухових речовин, який має діючий сертифікат Державної авіаційної служби України, від одного виробника, а саме MobileTrace виробництва компанії Rapiscan Systems Inc. Тобто вказані вимоги є дискримінаційними та обмежують коло потенційних учасників, що порушує Закон України “Про публічні закупівлі”, а саме ст.3, ст. 5, ч.4 ст. 22.
Враховуючи те, що для передачі та зберігання даних, архівування, оновлення ПЗ можуть використовуватися різні зовнішні порти, в тому числі і бездротові технології, які не гірше ніж USB можуть захистити кібербезпеку підприємства з дотриманням усіх правил та наказів Державної авіаційної служби України, з дотриманням нерозголошення та конфіденційності, та Наказу Державіаслужби “Про затвердження Положення про взаємодію в контрольованій зоні авіаційних суб’єктів” від 05.07.2006 №482, зареєстрований в Міністерстві юстиції України від 27.07.2006 за №881/12755 зокрема. Т
Кібербезпека підприємства та захист конфіденційності інформації визначається не USB портами, а, хоча б, різноманітними методами криптографії та шифрування.
Тому вимога Тендерної документації Замовника відносно наявності виключно USB для передачі та зберігання даних, архівування, оновлення ПЗ є дискримінаційною та порушує чинне законодавство. Що призведе до обмеження коло учасників, а як наслідок, до проведення торгів в неконкурентних умовах.

Враховуючи все вище викладене вимагаємо від Замовника викласти вище перечислені пункти Тендерної документації в наступній редакції:

“Пристрій на основі технології спектрометрії іонної рухливості із застосуванням електронних пасток (Ion Trap Mobility Spectrometry, ITMS) або еквівалент”

“Підключення носіїв на флеш пам'яті через USB та/або Wi-Fi для архівування і передачі інформації. Оновлення ПЗ приладу через USB з флеш пам'яті та/або за допомогою Wi-Fi”
“Зовнішні порти: USB, Ethernet 10/100 для підключення в мережу по протоколу TCP-IP для передачі і зберігання даних або за допомогою Wi-Fi для підключення в мережу по протоколу TCP-IP для передачі і зберігання даних”
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 серпня 2019 10:51
Вимогу відхилено, документ розміщено окремим файлом "Відповідь на вимогу.pdf"
Номер вимоги: UA-2019-07-17-002189-b.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Проектно-Технічний Центр, Код ЄДРПОУ:36303986
Дата подання: 08 серпня 2019 18:50
Вимога щодо усунення дискримінаційних умов
Детально вивчивши відповідь Замовника (Додаток 1 до протоколу 3 від 0.7.08.2019) на звернення потенційних учасників складається враження, що Замовник умисно визначив у тендерній документації дискримінаційні, які протирічать ст. 3, п.3 ст.5, п.4 ст.22 Закону України “Про публічні закупівлі”, та старанно їх захищає.

1. Втретє звертаємо увагу Замовника, що сукупності вимог (або не менше ніж трьом на вибір) до предмету закупівлі, а саме детектора вибухових речовин, які визначені Тендерною документацією у Додатку 3:
Пристрій на основі технології спектрометрії іонної рухливості із застосуванням електронних пасток (Ion Trap Mobility Spectrometry, ITMS)
Вага пристрою не більше 4,5 кг
Підключення носіїв на флеш пам'яті через USB для архівування і передачі інформації. Оновлення ПЗ приладу через USB з флеш пам'яті. Зовнішні порти: USB, Ethernet 10/100 для підключення в мережу по протоколу TCP-IP для передачі і зберігання даних
Пристрій повинен бути дозволеним для застосування для забезпечення авіаційної безпеки в аеропортах України відповідно до законодавства України, що підтверджується діючим сертифікатом (свідоцтвом) відповідності Державної авіаційної служби України

відповідає одна модель обладнання від одного виробника, а саме детектор вибухових речовин MobileTrace виробництва компанії Rapiscan Systems Inc.
Така ситуація суттєво звужує коло потенційних учасників. Вказані умови є дискримінаційними та допускають до участі лише пропозиції, які містять обладнання MobileTrace виробництва компанії Rapiscan Systems Inc. Інші учасники, які представляють обладнання від інших виробників, не зможуть взяти участь в торгах. Така ситуація може призвести до формування остаточної вартості в результаті торгів в неринкових умовах, а як наслідок, до закупівлі обладнання по цінах, які суттєво перевищують ринкові. Така ситуація не відповідає вимогам Закона України “Про публічні закупівлі”, а саме ст. 3, п.3 ст.5, п.4 ст.22.

Ще раз просимо Замовника, якщо йому відомо принаймні ще одна модель детектора вибухових речовин виробника відмінного від Rapiscan Systems Inc., яка відповідає вказаній вище сукупності вимог, то надати таку інформацію.

Звертаємо Увагу, що у відповіді (Додаток 1 до протоколу 3 від 0.7.08.2019) Замовник наводив приклади обладнання. Проте дане обладнання підтверджувало відповідності лише деяким вимогам, а не усій сукупності, що просив потенційний Учасник. Так, більшість наведених прикладів містили обладнання, яке або не має діючого сертифікату Державної авіаційної служби України, або має вагу понад 5 кг. Перший і другий випадок протирічить умовам Тендерної документації Замовника. Тому наведені приклади не можуть бути доказом того, що Тендерна документація Замовника не дискримінує потенційних учасників та допускає до участі у закупівлі понад одну модель від одного виробника, а саме MobileTrace виробництва компанії Rapiscan Systems Inc.


Обладнання виробництва компанії Smiths Detection має діючий сертифікат Державної авіаційної служби України для моделей Ionscan 500 DT та Ionscan 600. Проте вказані моделі мають вагу понад 10 кг, тому вони не відповідають умовам Тендерної документації. І пропозиції учасників з Ionscan 500 DT та Ionscan 600 будуть відхилені на підставі п.4 ч.1 ст. 30 Закона України “Про публічні закупівлі”.

Обладнання виробництва компанії Scintrex не має діючого сертифікату (свідоцтва) відповідності Державної авіаційної служби України та не відповідає з ряду інших параметрів.


2. Відповідно до відповіді Замовника (Додаток 1 до протоколу 3 від 0.7.08.2019) технологія спектрометрії іонної рухливості із застосуванням електронних пасток (Ion Trap Mobility Spectrometry, ITMS) є одним із варіантів технології спектрометрії іонної рухливості (IMS). Якщо Замовника влаштовує технології спектрометрії іонної рухливості (IMS), то просимо внести відповідні зміни та викласти відповідну вимогу в редакції:

“Пристрій на основі технології спектрометрії іонної рухливості (Ion Mobility Spectrometry, IMS)”

з огляду на наступне.

Саме технологія спектрометрії іонної рухливості (Ion Mobility Spectrometry, IMS) є основною визнаною та допущеною до використання в цивільній авіації світовою спільнотою (відповідними організаціями) для виявлення слідів вибухових речовин.
Як було визнано самим Замовником у відповіді (Додаток 1 до протоколу 3 від 07.08.2019) технологія спектрометрії іонної рухливості із застосуванням електронних пасток (Ion Trap Mobility Spectrometry, ITMS) є одним із варіантів технології спектрометрії іонної рухливості (IMS). Як було визначено самим Замовником, технології спектрометрії іонної рухливості із застосуванням електронних пасток та спектрометрії іонної рухливості мають відмінності. Якщо технології мають відмінності, то вони, відповідно, різні. Саме відмінності технології спектрометрії іонної рухливості із застосуванням електронних пасток (Ion Trap Mobility Spectrometry, ITMS) від базлової дозволило її запатентувати. Факт отримання патенту підтверджує інформація з офіційного сайту компанія Rapiscan Systems Inc. (з чим можна ознайомитися за посиланням https://www.rapiscansystems.com/en/products/mobiletrace у закладці “Read more”) та в рекламних брошюрах та в керівництвах експлуатації, а саме:

“ Rapiscan® Systems patented Ion Trap Mobility Spectrometry (ITMS™) technology ...”

Тобто якщо технологія спектрометрії іонної рухливості із застосуванням електронних пасток (Ion Trap Mobility Spectrometry, ITMS) є запатентованою, то вона унікальна, тобто має принципові відмінності від базової технології спектрометрії іонної рухливості.
Таким чином, технологія спектрометрії іонної рухливості є основною, а технологія спектрометрії іонної рухливості із застосуванням електронних пасток передбачає крім всіх характеристик базової технології використання додатково електронних пасток. Тому не можна вважати технології спектрометрії іонної рухливості із застосуванням електронних пасток (Ion Trap Mobility Spectrometry, ITMS) та спектрометрії іонної рухливості (Ion Mobility Spectrometry, IMS) евківалентиними, бо вони мають відмінності. Еквіваленту технології спектрометрії іонної рухливості із застосуванням електронних пасток (Ion Trap Mobility Spectrometry, ITMS) не існує. Тому визначення Замовником такої умови є дискримінаційним та суттєво звужує коло потенційних учасників.

У той же час визначення умовами Тендерної документації, що детектор вибухових речовин повинен бути побудований на основі використання технології спектрометрії іонної рухливості (Ion Mobility Spectrometry, IMS) відповідає всім міжнародним домовленостям в області цивільної авіації та не забороняє використання модифікованих технологій, які працюють на основі принципів спектрометрії іонної рухливості (Ion Mobility Spectrometry, IMS), але мають певні особливості, які не є визначальними для IMS. Наприклад, технологія Ion Trap Mobility Spectrometry використовує електронні пастки для фільтрації потоку іонів. Але це не змінює того факту, що ця технологія побудована на основі технології спектрометрії іонної рухливості (Ion Mobility Spectrometry, IMS).


Таким чином, вимагає від Замовника відповідні пункти тендерної документації викласти у новій редакції, а саме:

“Пристрій на основі технології спектрометрії іонної рухливості із застосуванням електронних пасток (Ion Trap Mobility Spectrometry, ITMS) або еквівалент”

“Підключення носіїв на флеш пам'яті через USB та/або Wi-Fi для архівування і передачі інформації. Оновлення ПЗ приладу через USB з флеш пам'яті та/або за допомогою Wi-Fi”
“Зовнішні порти: USB, Ethernet 10/100 для підключення в мережу по протоколу TCP-IP для передачі і зберігання даних або за допомогою Wi-Fi для підключення в мережу по протоколу TCP-IP для передачі і зберігання даних”
Такі формулювання забезпечать участь максимальної кількості учасників у закупівлі та забезпечать Замовнику можливість закупити детектори вибухових речовин належної якості, які відповідають усім міжнароджним та вітчизняним стандартам, по ринкових цінах.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 08 серпня 2019 18:52
Причина: помилковість формулювання
Номер вимоги: UA-2019-07-17-002189-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Проектно-Технічний Центр, Код ЄДРПОУ:36303986
Дата подання: 08 серпня 2019 18:53
вимога щодо усунення дискримінаційних умов
Детально вивчивши відповідь Замовника (Додаток 1 до протоколу 3 від 0.7.08.2019) на звернення потенційних учасників складається враження, що Замовник умисно визначив у тендерній документації дискримінаційні, які протирічать ст. 3, п.3 ст.5, п.4 ст.22 Закону України “Про публічні закупівлі”, та старанно їх захищає.

1. Втретє звертаємо увагу Замовника, що сукупності вимог (або не менше ніж трьом на вибір) до предмету закупівлі, а саме детектора вибухових речовин, які визначені Тендерною документацією у Додатку 3:
Пристрій на основі технології спектрометрії іонної рухливості із застосуванням електронних пасток (Ion Trap Mobility Spectrometry, ITMS)
Вага пристрою не більше 4,5 кг
Підключення носіїв на флеш пам'яті через USB для архівування і передачі інформації. Оновлення ПЗ приладу через USB з флеш пам'яті. Зовнішні порти: USB, Ethernet 10/100 для підключення в мережу по протоколу TCP-IP для передачі і зберігання даних
Пристрій повинен бути дозволеним для застосування для забезпечення авіаційної безпеки в аеропортах України відповідно до законодавства України, що підтверджується діючим сертифікатом (свідоцтвом) відповідності Державної авіаційної служби України

відповідає одна модель обладнання від одного виробника, а саме детектор вибухових речовин MobileTrace виробництва компанії Rapiscan Systems Inc.
Така ситуація суттєво звужує коло потенційних учасників. Вказані умови є дискримінаційними та допускають до участі лише пропозиції, які містять обладнання MobileTrace виробництва компанії Rapiscan Systems Inc. Інші учасники, які представляють обладнання від інших виробників, не зможуть взяти участь в торгах. Така ситуація може призвести до формування остаточної вартості в результаті торгів в неринкових умовах, а як наслідок, до закупівлі обладнання по цінах, які суттєво перевищують ринкові. Така ситуація не відповідає вимогам Закона України “Про публічні закупівлі”, а саме ст. 3, п.3 ст.5, п.4 ст.22.

Ще раз просимо Замовника, якщо йому відомо принаймні ще одна модель детектора вибухових речовин виробника відмінного від Rapiscan Systems Inc., яка відповідає вказаній вище сукупності вимог, то надати таку інформацію.

Звертаємо Увагу, що у відповіді (Додаток 1 до протоколу 3 від 0.7.08.2019) Замовник наводив приклади обладнання. Проте дане обладнання підтверджувало відповідності лише деяким вимогам, а не усій сукупності, що просив потенційний Учасник. Так, більшість наведених прикладів містили обладнання, яке або не має діючого сертифікату Державної авіаційної служби України, або має вагу понад 5 кг. Перший і другий випадок протирічить умовам Тендерної документації Замовника. Тому наведені приклади не можуть бути доказом того, що Тендерна документація Замовника не дискримінує потенційних учасників та допускає до участі у закупівлі понад одну модель від одного виробника, а саме MobileTrace виробництва компанії Rapiscan Systems Inc.


Обладнання виробництва компанії Smiths Detection має діючий сертифікат Державної авіаційної служби України для моделей Ionscan 500 DT та Ionscan 600. Проте вказані моделі мають вагу понад 10 кг, тому вони не відповідають умовам Тендерної документації. І пропозиції учасників з Ionscan 500 DT та Ionscan 600 будуть відхилені на підставі п.4 ч.1 ст. 30 Закона України “Про публічні закупівлі”.

Обладнання виробництва компанії Scintrex не має діючого сертифікату (свідоцтва) відповідності Державної авіаційної служби України та не відповідає з ряду інших параметрів.


2. Відповідно до відповіді Замовника (Додаток 1 до протоколу 3 від 0.7.08.2019) технологія спектрометрії іонної рухливості із застосуванням електронних пасток (Ion Trap Mobility Spectrometry, ITMS) є одним із варіантів технології спектрометрії іонної рухливості (IMS). Якщо Замовника влаштовує технології спектрометрії іонної рухливості (IMS), то просимо внести відповідні зміни та викласти відповідну вимогу в редакції:

“Пристрій на основі технології спектрометрії іонної рухливості (Ion Mobility Spectrometry, IMS)”

з огляду на наступне.

Саме технологія спектрометрії іонної рухливості (Ion Mobility Spectrometry, IMS) є основною визнаною та допущеною до використання в цивільній авіації світовою спільнотою (відповідними організаціями) для виявлення слідів вибухових речовин.
Як було визнано самим Замовником у відповіді (Додаток 1 до протоколу 3 від 07.08.2019) технологія спектрометрії іонної рухливості із застосуванням електронних пасток (Ion Trap Mobility Spectrometry, ITMS) є одним із варіантів технології спектрометрії іонної рухливості (IMS). Як було визначено самим Замовником, технології спектрометрії іонної рухливості із застосуванням електронних пасток та спектрометрії іонної рухливості мають відмінності. Якщо технології мають відмінності, то вони, відповідно, різні. Саме відмінності технології спектрометрії іонної рухливості із застосуванням електронних пасток (Ion Trap Mobility Spectrometry, ITMS) від базлової дозволило її запатентувати. Факт отримання патенту підтверджує інформація з офіційного сайту компанія Rapiscan Systems Inc. (з чим можна ознайомитися за посиланням https://www.rapiscansystems.com/en/products/mobiletrace у закладці “Read more”) та в рекламних брошюрах та в керівництвах експлуатації, а саме:

“ Rapiscan® Systems patented Ion Trap Mobility Spectrometry (ITMS™) technology ...”

Тобто якщо технологія спектрометрії іонної рухливості із застосуванням електронних пасток (Ion Trap Mobility Spectrometry, ITMS) є запатентованою, то вона унікальна, тобто має принципові відмінності від базової технології спектрометрії іонної рухливості.
Таким чином, технологія спектрометрії іонної рухливості є основною, а технологія спектрометрії іонної рухливості із застосуванням електронних пасток передбачає крім всіх характеристик базової технології використання додатково електронних пасток. Тому не можна вважати технології спектрометрії іонної рухливості із застосуванням електронних пасток (Ion Trap Mobility Spectrometry, ITMS) та спектрометрії іонної рухливості (Ion Mobility Spectrometry, IMS) евківалентиними, бо вони мають відмінності. Еквіваленту технології спектрометрії іонної рухливості із застосуванням електронних пасток (Ion Trap Mobility Spectrometry, ITMS) не існує. Тому визначення Замовником такої умови є дискримінаційним та суттєво звужує коло потенційних учасників.

У той же час визначення умовами Тендерної документації, що детектор вибухових речовин повинен бути побудований на основі використання технології спектрометрії іонної рухливості (Ion Mobility Spectrometry, IMS) відповідає всім міжнародним домовленостям в області цивільної авіації та не забороняє використання модифікованих технологій, які працюють на основі принципів спектрометрії іонної рухливості (Ion Mobility Spectrometry, IMS), але мають певні особливості, які не є визначальними для IMS. Наприклад, технологія Ion Trap Mobility Spectrometry використовує електронні пастки для фільтрації потоку іонів. Але це не змінює того факту, що ця технологія побудована на основі технології спектрометрії іонної рухливості (Ion Mobility Spectrometry, IMS).


Таким чином, вимагає від Замовника відповідні пункти тендерної документації викласти у новій редакції, а саме:

“Пристрій на основі технології спектрометрії іонної рухливості (Ion Mobility Spectrometry, ITMS)”

“Підключення носіїв на флеш пам'яті через USB та/або Wi-Fi для архівування і передачі інформації. Оновлення ПЗ приладу через USB з флеш пам'яті та/або за допомогою Wi-Fi”
“Зовнішні порти: USB, Ethernet 10/100 для підключення в мережу по протоколу TCP-IP для передачі і зберігання даних або за допомогою Wi-Fi для підключення в мережу по протоколу TCP-IP для передачі і зберігання даних”
Такі формулювання забезпечать участь максимальної кількості учасників у закупівлі та забезпечать Замовнику можливість закупити детектори вибухових речовин належної якості, які відповідають усім міжнароджним та вітчизняним стандартам, по ринкових цінах.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 серпня 2019 15:37
Вимогу відхилено, документ розміщено окремим файлом "Відповідь на вимогу 2.pdf"

Документи

08 серпня 2019 10:51
Відповідь на вимогу.pdf

Документи

09 серпня 2019 15:37
Відповідь на вимогу 2.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-17-002189-b.a4
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ Проектно-Технічний Центр, Код ЄДРПОУ:36303986
Дата подання: 14 серпня 2019 15:55
СКАРГА
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації відкритих торгів, затвердженої рішенням тендерного комітету (протокол № 2 від 02.08.2019) ідентифікатор закупівлі (http://prozorro.gov.ua): UA-2019-07-17-002189-b , предмет закупівлі: ДК 021:2015 “38540000-2 Випробувальні та вимірювальні пристрої і апарати (Настільні детектори для виявлення слідів вибухових речовин)" (кількість 4 шт.)
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 серпня 2019 23:55
Рішення від 16.08.2019 № 11327 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 16 серпня 2019 23:54
Рішення від 05.09.2019 № 12425.pdf
Дата публікації: 10 вересня 2019 23:17

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 20 вересня 2019 14:28
Коментар щодо відміни: У зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг (на умовах, які визначені у тендерній документації).
Документи:
20 вересня 2019 14:27
Електронний підпис
20 вересня 2019 14:27
Протокол засідання ТК.pdf