Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивний монітор
Очікувана вартість
111 000,00 UAH
UA-2019-07-17-002108-b d0394b9236454b7f8d5b2a4de95c0c57
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайцева Галина Петрівна

044 281 72 49 H.ZAITSEVA@KBP.AERO

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Вебсайт: http://www.kbp.kiev.ua
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Контактна особа: Зайцева Галина Петрівна
044 281 72 49
H.ZAITSEVA@KBP.AERO
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2019 17:20
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2019 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 09 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2019 09:30
Початок аукціону: 14 серпня 2019 11:44
Очікувана вартість: 111 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 555,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ наведена у Додатку І
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Інтерактивний монітор (Власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська обл., с. Гора, Бориспіль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару та підписання Сторонами видаткової накладної на поставлений Товар перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару. В разі, якщо на момент оплати не затверджено (не погоджено) фінансовий план ДП МА «Бориспіль» на рік, в якому здійснюється фінансування, тоді оплата здійснюється протягом 10 робочих днів після офіційного опублікування інформації про затвердження фінансового плану ДП МА «Бориспіль» на рік, в якому здійснюється фінансування, за умови підписання документів, що підтверджують факт поставки Товару. (Джерело фінансування закупівлі – власні кошти) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2019 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2019 15:34
ТД 02 ІА Монітор.docx
31 липня 2019 15:34
Перелік змін від 31.07.2019.docx
31 липня 2019 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2019 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2019 15:34
ТД 02 ІА Монітор.docx
17 липня 2019 17:17
Тендерна_документація_ІА_монітор (1).docx
31 липня 2019 15:34
Перелік змін від 31.07.2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 липня 2019 08:21
Дата відповіді: 18 липня 2019 16:46
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Відповідно до Додатку 1 (пункт 1 «Особливі вимоги до предмету закупівлі» Розділ I) Тендерної документації:
«В разі наявності в цьому документі будь-яких посилань на каталожний номер, виробників (джерело походженя), конкретну торговельну марку або тип предмета закупівлі, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент». (технічні характеристики еквіваленту повинні відповідати встановленим технічним характеристикам). У разі надання еквіваленту, Учасник в Тендерній пропозиції (технічній частині) повинен зазначити запропонований еквівалент та його технічні характеристики, що визначені Документацією
Посилання Замовником на каталожний номер, виробників (джерело походженя), конкретну торговельну марку або тип предмета закупівлі тощо обумовлено наданням Учасникам загального уявлення про технічні характеристики чи складові Товару.
Під «еквівалентом» Товару або його складових розуміється рівноцінний та рівнозначний Товар, такий що повністю відповідає встановленим вимогам Замовника».
Враховуючи зазначене вище, Учасники мають можливість запропонувати еквівалент комп’ютерного обладнання, але за умови, що еквівалентний Товар, повністю відповідає встановленим технічним характеристикам.

2) Відповідно до частини 5 «Недискримінація учасників» Розділу «Загальні положення» Тендерної документації зазначено, що:
«Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію».
В пункті 6.1 частини 6 Розділу «Загальні положення» Тендерної документації викладено особливості зазначення ціни тендерної пропозиції для учасників не платників ПДВ:
«З метою забезпечення рівних умов участі в межах однієї процедури закупівлі учасників-платників ПДВ та Учасників не платників ПДВ або платників ПДВ зі ставкою 0%, такі Учасники при зазначенні в електронній системі ціни тендерної пропозиції повинні додати 20% до ціни тендерної пропозиції грн. без ПДВ. Електронний аукціон (пониження ціни) проводиться в гривні з урахуванням ПДВ».
Крім того, в частині 1 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації чітко зазначено, що:
«Визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію «Ціна грн. з ПДВ»
Кількість мережевого обладнання
Дата подання: 31 липня 2019 18:41
Дата відповіді: 01 серпня 2019 16:33
Шановний замовник! У Додатку 3 до тендерної документації зазначено: "3. Мережеве обладнання (конектор, кабель мережевий, кабель телефонний, роутер, набір інструментів для мережі, Patch panel): 8 од.". Але у таблиці, яка містить перелік обладнання, вказано тількі 7 одиниць обладнання. Просимо пояснити, це помилка у кількості обладнання?
Відповідь: Шановний Учасник. Поставлене в зверненні питання не стосується предмета закупівлі «Комп’ютерне обладнання (Інтерактивний монітор)» за номером оголошення UA-2019-07-17-002108-b.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2019 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 103 800,00
UAH з ПДВ
98 997,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СІ-ЕЛ" 105 320,40
UAH з ПДВ
99 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Інтер Системс 108 000,00
UAH з ПДВ
101 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ" 109 656,00
UAH з ПДВ
109 656,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІТУНО ГРУП" 110 400,00
UAH з ПДВ
110 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2019 13:55
Електронний підпис
23 серпня 2019 13:47
Довідка МВС.pdf
23 серпня 2019 13:47
Довідка з ДПІ.rar
14 серпня 2019 16:48
Електронний підпис
12 серпня 2019 17:55
Електронний підпис
12 серпня 2019 17:54
Витяг з ПДВ.pdf
12 серпня 2019 17:54
Комерційна пропозиція.pdf
12 серпня 2019 17:54
Проект договору.pdf
12 серпня 2019 17:54
Статут.pdf
12 серпня 2019 17:54
Лист-гарантія.pdf

Публічні документи

05 серпня 2019 12:15
Електронний підпис
05 серпня 2019 12:15
Небезпечні речовини.pdf
05 серпня 2019 12:15
Висновок СЕС панелі.pdf
05 серпня 2019 12:15
Статут.pdf
05 серпня 2019 12:15
Відомості ЄДРПОУ.pdf
05 серпня 2019 12:15
Витяг ПДВ.pdf
05 серпня 2019 12:15
Витяг з ЄДР.pdf
05 серпня 2019 12:15
Виписка з ЄДР.pdf
05 серпня 2019 12:15
4-ОПП.pdf
05 серпня 2019 12:15
Уповноважена особа.pdf
05 серпня 2019 12:15
Технічні вимоги згода.pdf
05 серпня 2019 12:15
Технічна частина.pdf
05 серпня 2019 12:15
Таблиця відповідності.pdf
05 серпня 2019 12:15
Проект договору.pdf
05 серпня 2019 12:15
Лист досвід.pdf
05 серпня 2019 12:15
Комерційна пропозиція.pdf
05 серпня 2019 12:14
Довідка обмеження.pdf
05 серпня 2019 12:14
Довідка ліцензування.pdf
05 серпня 2019 12:14
Довідка код доступу.pdf
05 серпня 2019 12:14
Довідка довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

ТОВ "СІ-ЕЛ"

Інтер Системс

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ"

ТОВ "ІТУНО ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
Переможець 98 997,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2019 11:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2019 11:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
98 997,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 13:03
Електронний підпис укладений
11 вересня 2019 17:53
35.1-14_2.1-17 Договір.pdf укладений
11 вересня 2019 17:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 вересня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 98 997,00
UAH (в тому числі ПДВ 16 499,50 UAH)