Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (канцтовари)
Очікувана вартість
170 000,00 UAH
UA-2019-07-17-001766-b 6e4e3863f9244c05a230315d146c228a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Популова

+380993828292 kzdcpmsd4@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37899673
Місцезнаходження: 49030, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Ламана, 4
Контактна особа: Світлана Популова
+380993828292
kzdcpmsd4@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2019 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 29 липня 2019 15:23
Очікувана вартість: 170 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 170,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


канцелярські товари
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12280 штука
Офісне устаткування та приладдя різне (канцтовари)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Ламана,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата після поставки товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2019 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2019 16:02
технічні вимоги.doc
17 липня 2019 16:02
договор на канцтовари.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналоги
Дата подання: 17 липня 2019 16:08
Дата відповіді: 17 липня 2019 16:09
Чи можна пропонувати аналоги торгових марок?
Відповідь: так

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-17-001766-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ", Код ЄДРПОУ:42227163
Дата подання: 30 липня 2019 11:43
Оскарження визначення переможця
ТОВ "Компанія Укрканцторг" приймали участь в тендері на закупівлю канцелярського приладдя. За результатами аукціону учасника з найнижчою ціною ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" було дискваліфіковано за допущені ними помилки в поданій ними тендерній пропозиції. Наступним учасником з найнижчою ціною є ТОВ "ЄС-УКРСЕРВІС". Хочемо зазначити що у поданій пропозиції цього учасника також присутні помилки, а саме, у тендерній документації Замовника вимагались два головні фактори відповідності пропозиції:
- Учасник повинен обов’язково вказати повне найменування, артикул, виробника по усій запропонованій продукції - у ціновій пропозиції ТОВ "ЄС-УКРСЕРВІС" у більшості позицій відсутні артикули та торгові марки, а виробник взагалі не вказаний.
- Учасник повинен надати копії документів, які свідчать про якість товарів, що пропонуються Учасником (декларація виробника або сертифікат якості/відповідності виробників або посвідчення/паспорт якості або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо) - учасник ТОВ "ЄС-УКРСЕРВІС" взагалі не надав жодного документу.
Таким чином хочемо зазначити що пропозиція учасника ТОВ "ЄС-УКРСЕРВІС" не відповідає вимогам Замовника.
Виходячи з цього просимо розглянути нашу вимогу та скасувати рішення щодо визнання ТОВ "ЄС-УКРСЕРВІС" переможцем.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 липня 2019 13:57
Під час розгляду документів, на електрону пошту ТОВ "ЕС-Укрсервіс" додатково було направлено недостатні документи: гігєнічні висновки, сертифікати якості на той перелік продукції, які входять до переліку обов`язкової сертифікації згідно з чинним законодавством, остання комерційна пропозиція на суму 93388,88 грн. з вказанням артикулів, марки, виробника. Крім того, відповідно до рішення Національного органу стандартизації та сертифікації якості з 01.01.2018 втратив чинність Декрет КМУ від 10.05.1993 №46-93.
Хочу також нагадати компанії ТОВ "Компанія Укрканцторг", що намагатися перешкоджати встановленню антикорупційних заходів, а саме штучно втручатися у впровадження чесних закупівель, шляхом виявлення недійсних порушень – є перешкоджанням встановленню Національних інтересів, та карається законом України, що розцінюється як намагання сприянню корупцїї.
Номер вимоги: UA-2019-07-17-001766-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ", Код ЄДРПОУ:42227163
Дата подання: 30 липня 2019 14:55
Вимога, щодо дій Замовника
Хочу нагадати уповноваженій/уповноваженим особі/особам КНП "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦПМСД №4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, яка/і приймала/приймали рішення про визнанна переможцем ТОВ "ЄС-Укрсервіс", що система Prozorro створена для того, щоб вся інформація, яка подається та вимагається була доступною для всіх, а не відправлялась вам на електронну пошту/заносилась в кабінет/передавалось за кавою у кав'ярні. Ви своїми діями створюєте прецедент справедливого підозрювання вас у лоббіюванні ТОВ "ЄС-Укрсервіс".
Ми своєю вимогою і намагаємось перешкоджати встановленню можливих корупційних заходів, і як учасник закупівлі маємо сумніви, щодо чесних закупівель, оскільки виявленні дійсні порушення ви ж самі і підтвердили своєю відповіддю, що "недостатні документи" були відправлені на електронну пошту. Тому не бачу де тут є "перешкоджання встановленню Національних інтересів, яке карається законом України, що розцінюється як намагання сприянню корупцїї", яке ви нам тут так складно викладаєте! Зате ми бачимо, що ви визнали переможцем учасника, який надав не повну пропозицію(а саме не зазначив, цитую: "Учасник обов’язково вказати повне найменування, артикул, виробника по усій запропонованій продукції") та незавантажив щодного Висновку ДСЕЕ!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 липня 2019 16:56
Вдячні Вам за увагу, що приділяєте нашому ЛОТу, але нагадаю, що у закупівлях онлайн «Прозорро» має сенс виключно мова цифр, а Ви шановний учасник ТОВ «Компанія Укрканцторг» надали одну з найвищих цінових пропозицій, а саме зараз намагаєтесь шляхом тиску змусити нас підписати угоду саме з Вашою компанією, внаслідок чого саме Ви отримаєте надприбуток. Дозволю собі нагадати Вам, що ми повинні ощадити державні кошти, а не йти назустріч певним пропозиціям, або Вашим вимогам, до яких Ви намагаєтесь нас схиляти.
Період обговорень та уточнень – це час, який надається всім учасникам зробити уточнення, ставити запитання, або впевнитися в правильності потрібних номенклатурних позицій.
Наша офіційна електронна пошта не є таємницею, питання щодо участі Ви можете надсилати, інформацію з уточненнями також направляти до нас, якщо вичерпну інформацію про ЛОТ ви не знайшли у описі закупівлі.
А «розпивати каву» й вигадувати якісь сценарії , про які Ви згадували, залиште будь ласка собі.
Ми сповідуємо інші цінності. Будьте ввічливі й чесні. Продавайте тільки якісний товар. Надавайте всю необхідну документацію за першої вимоги, та найголовніше – давайте конкурентну ціну на Ваші товари.
Шануймося, та поважаймо один одного.

З повагою до Вас, КНП "ДЦПМСД №4" ДМР

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2019 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 101 695,39
UAH з ПДВ
93 313,09
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄС-УКРСЕРВІС" 108 222,90
UAH з ПДВ
93 388,88
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" 108 536,10
UAH з ПДВ
99 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 114 844,80
UAH з ПДВ
114 844,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 липня 2019 10:00
Скан_20170921 (6).png
25 липня 2019 10:00
Скан_20170921 (5).png
25 липня 2019 10:00
Скан_20170921 (4).png
25 липня 2019 10:00
Скан_20170921 (3).png
25 липня 2019 10:00
Скан_20170714.png
25 липня 2019 10:00
Скан_20170704.png
25 липня 2019 10:00
Скан_20170703.png
25 липня 2019 10:00
Скан_20170703 (3).png
25 липня 2019 10:00
Скан_20170703 (2).png
25 липня 2019 10:00
Специфікація 004.jpg
25 липня 2019 10:00
Специфікація 003.jpg
25 липня 2019 10:00
Специфікація 002.jpg
25 липня 2019 10:00
Специфікація 001.jpg
25 липня 2019 10:00
договір 004.jpg
25 липня 2019 10:00
договір 003.jpg
25 липня 2019 10:00
договір 002.jpg
25 липня 2019 10:00
Договір 001.jpg
25 липня 2019 10:00
цінова пропозиція 002.jpg
25 липня 2019 09:59
Цінова пропозиція 001.jpg

Публічні документи

26 липня 2019 16:47
Електронний підпис
26 липня 2019 16:47
Висновки СЕС.rar
26 липня 2019 16:47
Висновки СЕС 2.rar
26 липня 2019 16:47
Технічні вимоги.pdf
26 липня 2019 16:47
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

26 липня 2019 11:33
Електронний підпис
26 липня 2019 11:30
Граф.pdf
26 липня 2019 11:30
Висновок СЕС Spectra color.pdf
26 липня 2019 11:30
Sertificate Spectra.pdf
26 липня 2019 11:30
Характеристики.pdf
26 липня 2019 11:30
Пропозиція.pdf
26 липня 2019 11:30
Гарантійний лист.pdf
26 липня 2019 11:30
СЄС5.pdf
26 липня 2019 11:30
СЄС4.pdf
26 липня 2019 11:30
СЄС3.pdf
26 липня 2019 11:30
СЄС2.pdf
26 липня 2019 11:30
СЄС1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄС-УКРСЕРВІС"

ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"

ТОВ "ВКФ "ВВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Відхилено 93 313,09
UAH з ПДВ
30 липня 2019 08:43
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄС-УКРСЕРВІС"
#41390845
Переможець 93 388,88
UAH з ПДВ
30 липня 2019 11:11

Документи

30 липня 2019 08:43
Електронний підпис

Документи

30 липня 2019 11:11
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2019 11:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄС-УКРСЕРВІС"
#41390845
93 388,88
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 липня 2019 11:11
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 вересня 2019 10:00
Електронний підпис укладений
02 серпня 2019 19:24
Договор.pdf укладений
01 серпня 2019 12:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 93 388,88
UAH (в тому числі ПДВ 15 564,81 UAH)