Машини для обробки даних (апаратна частина) за кодом ДК 021:2015 - 30210000-4 (Монітор)
Очікувана вартість
2 000,00 UAH
UA-2019-07-17-001747-b ce10d7dc570843a8bfaae03db01823df
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальне некомерційне підприємство "Коростенська центральна міська лікарня Коростенської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 01992050
Місцезнаходження замовника: 11500, Україна, Житомирська обл., м. Коростень, вул. Миколи Амосова, буд. 8
Контактна особа замовника: Анастасія Микитенко
+380983975249
tender.kcml@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2019 17:00
Очікувана вартість: 2 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Машини для обробки даних (апаратна частина) за кодом ДК 021:2015 - 30210000-4 (Монітор)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул.М.Амосова,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться після отримання товару шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Постачальника коштів протягом 30 календарних днів на підставі наданих Постачальником накладних на товар. Джерело фінансування - власні кошти. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

17 липня 2019 16:00
Електронний цифровий підпис
17 липня 2019 15:59
ТД монітор.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 липня 2019 09:00
Дата відповіді: 18 липня 2019 09:11
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1)Для участі в торгах допускаються пропозиції з еквівалентами (аналогами) товару, технічні характеристики яких не гірші, ніж ті, що зазначені в Технічних вимогах до предмету закупівлі.2) До закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці і юридичні особи. 3) Пропозицію ФОП не платника ПДВ розглянемо як остаточну ціну.

Інформація про відміну

Дата відміни
01 серпня 2019 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку