Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «33690000-3 Лікарські засоби різні» (реактиви та контрастні речовини) (НК 024:2019 – 41701 Забарвлення, легка мікроскопія, гематологія; 42959 Май-Грюнвальда фарбувальний розчин, IVD; 32430 Набір для визначення концентрації гемоглабіну ціанметгемоглобінованим методом; 53301 Глюкоза IVD, набір, ферментний спектрофотометричний аналіз; 53359 Загальний холестерин IVD, набір, ферментний спектрофотометричний аналіз; 63410 Загальний / кон'югований (прямий) білірубін ІВД, комплект, спектрофотометрія; 61900 Загальний білок ІВД, набір, спектрофотометрический аналіз; 30161 Набір реагентів для визначення вмісту креатиніну; 55983 Протромбіновий час (ПВ) ІВД, набір, аналіз утворення згустку; 54873 Антікардіоліпін антитіла ІВД, реагент; 38556 Набір аланін-амінотрансферази; 52954 Загальна аспартатамінотрансфераза (AST) IVD, набір, ферментний спектрофотометричний аналіз; 53587 Сечовина (Urea) IVD, набір, ферментний спектрофотометричний аналіз; 43203 Набір для проведення тимолової проби; 58530 Бульйон для аеробних мікроорганізмів живильне середовище ІВД; 61627 Агар для Enterobacteriaceae живильне середовище ІВД; 38852 Діапазон чутливості, антимікробний)
Очікувана вартість
102 300,00 UAH
UA-2019-07-17-001638-b 35d3cd9c983043a7abd1e25093ad1e13
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Парнета

+380676358290 parneta1905@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління охорони здоров'я Кам'янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02012740
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кам'янське, вул. Галини Романової, 4
Контактна особа: Світлана Парнета
+380676358290
parneta1905@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2019 15:39
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2019 17:00
Початок аукціону: 02 серпня 2019 11:50
Очікувана вартість: 102 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 511,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
47 найменувань
ДК 021:2015 «33690000-3 Лікарські засоби різні» (реактиви та контрастні речовини)
(НК 024:2019 – 41701 Забарвлення, легка мікроскопія, гематологія; 42959 Май-Грюнвальда фарбувальний розчин, IVD; 32430 Набір для визначення концентрації гемоглабіну ціанметгемоглобінованим методом; 53301 Глюкоза IVD, набір, ферментний спектрофотометричний аналіз; 53359 Загальний холестерин IVD, набір, ферментний спектрофотометричний аналіз; 63410 Загальний / кон'югований (прямий) білірубін ІВД, комплект, спектрофотометрія; 61900 Загальний білок ІВД, набір, спектрофотометрический аналіз; 30161 Набір реагентів для визначення вмісту креатиніну; 55983 Протромбіновий час (ПВ) ІВД, набір, аналіз утворення згустку; 54873 Антікардіоліпін антитіла ІВД, реагент; 38556 Набір аланін-амінотрансферази; 52954 Загальна аспартатамінотрансфераза (AST) IVD, набір, ферментний спектрофотометричний аналіз; 53587 Сечовина (Urea) IVD, набір, ферментний спектрофотометричний аналіз; 43203 Набір для проведення тимолової проби; 58530 Бульйон для аеробних мікроорганізмів живильне середовище ІВД; 61627 Агар для Enterobacteriaceae живильне середовище ІВД; 38852 Діапазон чутливості, антимікробний)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51925, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, поставка товару здійснюється до КЗ «Кам’янська міська лікарня №1» ДОР, за адресою вул. Коваленка, 1, згідно заявок Покупця на протязі 5 календарних днів з моменту подачі заявки
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар при наявності фінансування здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника за фактично отриманий товар згідно рахунків та накладної протягом 30 днів (тридцяти) календарних днів. У разі виникнення проблем з фінансуванням, розрахунок за товар здійснюється протягом 90 (дев’яносто) банківських днів з дати отримання Покупцем асигнувань на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2019 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2019 15:39
проект договору реактиви 1 лікарня.doc
17 липня 2019 15:39
ТД - реактиви (1 лікарня).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-17-001638-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Смикуржевська Катерина Едуардівна, Код ЄДРПОУ:2269501369
Дата подання: 18 липня 2019 09:44
Просимо прибрати дискримінаційні вимоги з документації!
Шановний Замовник!
Міністерство охорони здоров'я спільно з Міністерством економічного розвитку і торгівлі України підготували низку рекомендацій для закупівельників лікарських засобів та виробів медичного призначення, які виклали у спільному листі N 01.7/33810 від 19.12.2018 (http://moz.gov.ua/uploads/1/9246-moz_mert.pdf).
Документ був розроблений на виконання рекомендацій Антимонопольного комітету України щодо захисту і формування конкурентного середовища в сфері закупівель лікарських засобів та виробів медичного призначення. До розробки рекомендацій були залучені відповідні департаменти МЕРТ і МОЗ, які мають значний досвід в організації публічних закупівель, а також ГО «Центр протидії корупції», «Трансперенсі Інтернешнл».
На підставі цього листа (N 01.7/33810 від 19.12.2018.) у п.8 Замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника про можливість поставки товару у визначені строки, оскільки це ніщо не гарантує, та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників.
Посилання на офіційний портал: http://moz.gov.ua/article/news/moz-ukraini-razom-z-mert-pidgotuvali-rekomendacii-dlja-pidvischennja-efektivnosti-zakupivli-likiv-za-koshti-miscevih-bjudzhetiv
На підставі цих рекомендацій вимагаємо прибрати дискримінаційний пункт (п.2 Додаток №3 ТД), а саме: «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, згідно переліку, Учасник надає в складі тендерної пропозиції скановані оригінали гарантійних листів виробників або їх офіційних представників, якими підтверджується те, що Учасник має можливість поставки запропонованого товару для потреб Замовника у відповідній до вимог цієї документації, кількості, якості та у встановлені терміни. Гарантійний лист повинен містити посилання на повну назву учасника, номер оголошення закупівлі на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua/»
МЕРТ, МОЗ, АМКУ та ГО «Центр протидії корупції» цим листом визнали що гарантійні листи виробників ніяким чином не гарантують якість, своєчасність та оригінальність продукції.
До того ж доводимо до Вашого відома, що виробники товару, стосовно якого проводиться ця процедура закупівлі, самі приймають участь у торгах Прозоро. А це вже підпадає під дію Закону № 2210 «Про захист економічної конкуренції» - тому що вимагається гарантійний документ від зацікавлених осіб.
Невиконання рекомендацій Міністерства охорони здоров'я спільно та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України буде свідчити про цілковиту відсутність у Замовника бажання провести прозору процедуру закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 липня 2019 16:53
Шановний Скаржник!
За результатами розгляду Вашого звернення маємо намір Вам повідомити,
згідно Наказу МЕРіТУ від 17.03.2016 № 454 в нас проводиться закупівля по четвертому знаку за кодом ДК021:2015 33690000-3 Лікарські засоби різні, крім лікарських засобів, а саме (реактиви та контрастні речовини), також згідно Наказу МЕРіТУ від 07.05.2019 № 790 Замовник проводить закупівлю по п’ятому знаку за кодом НК024:2019 (з урахуванням перехідних положень) , слід зазначити, що номенклатура товарів, що закуповується, не є лікарськими засобами, згідно Закону України «Про лікарські засоби» від 04.04.1996р. №123/96-ВР абз. ІІ ч. І ст.2: «лікарський засіб - будь-яка речовина або комбінація речовин (одного або декількох АФІ та допоміжних речовин), що має властивості та призначена для лікування або профілактики захворювань у людей, чи будь-яка речовина або комбінація речовин (одного або декількох АФІ та допоміжних речовин), яка може бути призначена для запобігання вагітності, відновлення, корекції чи зміни фізіологічних функцій у людини шляхом здійснення фармакологічної, імунологічної або метаболічної дії або для встановлення медичного діагнозу;
До лікарських засобів належать: АФІ, продукція "in bulk; готові лікарські засоби (лікарські препарати, ліки, медикаменти); гомеопатичні засоби; засоби, які використовуються для виявлення збудників хвороб, а також боротьби із збудниками хвороб або паразитами; лікарські косметичні засоби та лікарські домішки до харчових продуктів»
Виходячи з вищенаведеного спільний лист Мінекономрозвитку та МОЗ «Щодо закупівлі лікарських засобів» № 01.7/33810 від 19.12.2018 стосується саме лікарських засобів із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу, крім того Лист носить рекомендаційний характер. Також, звертаємо Вашу увагу, що в ньому не рекомендується висувати вимогу щодо надання постачальником гарантійного листа саме від виробника лікарського засобу і саме поставки лікарського засобу у визначені строки. Наші вимоги поширюються і на офіційного представника (тобто не обмежуються тільки виробником) і не висуваємо вимогу гарантії поставки лікарського засобу у визначені строки, а тільки на своєчасне постачання товару.
Слід зазначити, тендерна документація була підготовлена виходячи виключно з норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), у якій п. ІІІ ст. 22 Закону визначено: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
Замовник вважає, що гарантійні листи виробників або їх офіційних представників гарантують в подальшому виконання Учасником взятих на себе умов та зобов’язань, та зменшить ризики на співпрацю з недобросовісними Постачальниками та ін.. Крім того, маємо негативні прецеденти у своїй роботі, коли Учасник переможець, не виконував свої обов’язки у повному обсязі, посилаючись на нестабільну роботу саме виробників товарів. Таким чином не вважаємо положення тендерної документації дискримінаційними та такими, що порушують основні принципи та засади здійснення публічних закупівель.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України, тому правова позиція Управління охорони здоров’я Кам’янської міської ради полягає у неухильному дотриманні вимог Конституції та Законів України.
Номер вимоги: UA-2019-07-17-001638-b.a2
Статус:
Скасована
Учасник: Регіон Сервіс, Код ЄДРПОУ:30852870
Дата подання: 20 серпня 2019 09:16
Вимагаємо скасувати рішення Протоколу Уповноваженої особи № 41-08 від 16.08.2019 року
ВИМАГАЄМО:
Скасувати рішення Протоколу Уповноваженої особи № 41-08 від 16.08.2019 року як такого, що містить численні неточності, помилки та обставини які не відповідають дійсності (та/або фальсифікації), або мають упереджене ставлення до Учасника.

Скарга прикріплена у файлі "26_Оскарження1.pdf"
Скасована
Дата: 20 серпня 2019 09:23
Причина: Помилка при завантаженні файлу з вимогою до системи Прозоро
Номер вимоги: UA-2019-07-17-001638-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Регіон Сервіс, Код ЄДРПОУ:30852870
Дата подання: 20 серпня 2019 09:19
Вимагаємо відмінити Закупівлю № UA-2019-07-17-001638-b
ВИМАГАЄМО:
Відмінити Закупівлю № UA-2019-07-17-001638-b у зв’язку з неможливістю усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (стаття 31 Закону України №922 «Про публічні закупівлі») та привести Тендерну документацію у відповідність із Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» - викласти необхідну інформацію у передбачених для цього пунктах та розділах.

Вимога надана у файлі "27_Оскарження2.pdf"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 серпня 2019 11:05
Шановний Учасник!
Ваша вимога № UA-2019-07-17-001638-b.b3 від 20.08.2019 розглянута, за результатами розгляду повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об'єктом авторського права та/або суміжних прав.
Статтею 22 Закону встановлені обов'язкові складові, які повинна містити тендерна документація.
Крім того, наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 N 680 "Про затвердження примірної тендерної документації" затверджено Примірну тендерну документацію для процедури закупівлі - відкриті торги.
Примірна тендерна документація містить, зокрема обов'язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону, яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом, та інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель і додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. При цьому зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником.
Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам тендерної документації, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Відповідно до статті 23 Закону учасник має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз'яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Учасник з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право подати скаргу до органу оскарження, зокрема щодо положень тендерної документації (пункт 27 частини першої статті 1 Закону).
Таким чином, якщо ПНТП «Регіон Сервіс» вважає положення тендерної документації такими, що суперечать законодавству або обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, у нього було право звернутись із пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації до замовника або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження у строки передбачені статтею 18 Закону.
Перелік документів, які вимагаються тендерною документацію, включені у розділах тендерної документації, із змісту яких вони необхідні для підтвердження учасником своєї відповідності вимогам тендерної документації, при цьому не містять вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З огляду на вищезазначене, тендерна документація на закупівлю UA-2019-07-24-000880-b складена Замовником виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Підстави для відміни торгів відповідно до статті 31 Закону відсутні, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2019-07-17-001638-b.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Регіон Сервіс, Код ЄДРПОУ:30852870
Дата подання: 20 серпня 2019 09:22
Вимагаємо скасувати рішення Протоколу Уповноваженої особи № 41-08 від 16.08.2019 року
ВИМАГАЄМО:
Скасувати рішення Протоколу Уповноваженої особи № 41-08 від 16.08.2019 року як такого, що містить численні неточності, помилки та обставини які не відповідають дійсності (та/або фальсифікації), або мають упереджене ставлення до Учасника.

Скарга прикріплена у файлі "26_Оскарження1.pdf"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 серпня 2019 11:07
Шановний Учасник!
Ваша вимога № UA-2019-07-17-001638-b.b4 від 20.08.2019 розглянута, за результатами розгляду повідомляємо наступне.
1.Стосовно документального підтвердження учасником вимоги тендерної документації передбаченої п.5 додатку 2 тендерної документації,. то слід зазначити наступне.
На виконання вимоги п.5 додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати довідку в довільній формі, щодо погодження з укладанням договору про закупівлю на умовах визначених, у Додатку 5 до тендерної документації (у разі багатолотової закупівлі – подається по кожному лоту окремо).
В своїй вимозі учасник зазначає про те, що на підтвердження цієї вимоги тендерної документації ним надано проект договору, повністю заповнений зі сторони учасника, підписаний уповноваженою особою та завірений печаткою та специфікацію. Також наданий лист згода, в якому ПНТП «Регіон Сервіс» цим листом надає згоду на те, що проект договору не є остаточним і вичерпним, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору, про що Учасником подається окремий лист-погодження. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель.
Про те, п.3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерною документацією вимагалось надання учасником підписаного ним проекту договору про закупівлю згідно Додатку 5 до тендерної документації та окремого лист-погодження про те, що проект договору не є остаточним і вичерпним, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору.
Отже, тендерною документацією (п.5 додатку 2 та п.3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю») вимагались три різні документи.
Вимоги п.3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації учасником підтверджені документально та надані відповідні документи - підписаний учасником проект договору про закупівлю згідно Додатку 5 до тендерної документації та лист згода на те, що проект договору не є остаточним і вичерпним, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель.
Вимоги п.5 додатку 2 тендерної документації учасником не виконані та документально не підтверджені - довідку в довільній формі, щодо погодження з укладанням договору про закупівлю на умовах визначених, у Додатку 5 до тендерної документації (у разі багатолотової закупівлі – подається по кожному лоту окремо) не надано.
Щодо віднесення не надання довідки в довільній формі, щодо погодження з укладанням договору про закупівлю на умовах визначених, у Додатку 5 до тендерної документації до формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції (технічні помилки та описки) та які не впливають на зміст пропозиції то слід зазначити наступне.
П.п. 1.3.п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено перелік формальних (несуттєвих) помилок, пов'язаних з оформленням тендерної пропозиції (технічні помилки та описки) та які не впливають на зміст пропозиції: окремі сторінки не матимуть підпису керівника або уповноваженої особи; зазначення русизмів, сленгових слів; некоректно складене слово, в якому випадають деякі літери або переставлені місцями.
З огляду на вищезазначене, не надання довідки в довільній формі, щодо погодження з укладанням договору про закупівлю на умовах визначених, у Додатку 5 до тендерної документації не може бути визначене як формальна помилка, оскільки зазначений випадок не передбачений тендерною документацією.
2. Стосовно не надання довідки про посадову (службову) особу учасника, яку уповноважено на підпис договору про закупівлю за результатами процедури закупівлі із зазначенням її прізвища, ім’я, по-батькові, зразка підпису, посади та контактного номеру телефону, підписану керівником підприємства.
Вимоги п.2 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» передбачено, що Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку про посадову (службову) особу учасника, яку уповноважено на підпис договору про закупівлю за результатами процедури закупівлі із зазначенням її прізвища, ім’я, по-батькові, зразка підпису, посади та контактного номеру телефону, підписану керівником підприємства.
Учасником в вимозі зазначено, про те що на підтвердження п.2 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації учасником надано довідку про те, що ПНТП «Регіон Сервіс» в особі директора Сльозко Євгена Григорійовича, який діє на підставі Статуту повідомляє, що обов’язки уповноваженої особи стосовно подання пропозиції, підписання договорів та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника покладено на директора Сльозко Євгена Григорійовича та окремо надали відомості про учасника, в якому зазначена вся інформація стосовно підприємства та уповноваженої особи.
Проте, надана учасником довідка на виконання вимог п.2 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», не містила всієї інформації, яка вимагалась,а саме: зразка підпису, контактного номеру телефону.
На підставі викладеного, учасником не виконі вимоги п.2 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю».
3.Стосовно не надання сканованих оригіналів гарантійних листів виробників або їх офіційних представників, якими підтверджується те, що Учасник має можливість поставки запропонованого товару для потреб Замовника у відповідній до вимог цієї документації, кількості, якості та у встановлені терміни.
П.2 додатку 3 тендерної документації передбачено про те, що з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, згідно переліку, Учасник надає в складі тендерної пропозиції скановані оригінали гарантійних листів виробників або їх офіційних представників, якими підтверджується те, що Учасник має можливість поставки запропонованого товару для потреб Замовника у відповідній до вимог цієї документації, кількості, якості та у встановлені терміни. Гарантійний лист повинен містити посилання на повну назву учасника, номер оголошення закупівлі на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua/ .
В своїй вимозі Ви посилаєтесь не те,що в складі тендерної пропозиції надано лист пояснення стосовно не надання відповідних документів в силу того, що строки закупівлі не дозволяють отримати відповідні оригінали, провести їх сканування та завантаження до системи Прозоро та є дискримінацією та спотворенням процедури закупівлі.
Вказана вимога тендерної документації не є дискримінаційною та ні в якому разі не спотворює процедури закупівлі.
Для запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, згідно переліку, забезпечення надання якісного медичного обслуговування населення та в повному обсязі, Замовник в тендерній документації передбачив надання учасниками оригіналів гарантійних листів виробників або їх офіційних представників.
Така вимога тендерної документації не обмежує конкуренцію, оскільки відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Отже, якщо ПНТП «Регіон Сервіс» вважає положення тендерної документації такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, у нього було право звернутись до замовника із пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації.
На підставі викладеного, учасником не виконані вимоги тендерної документації.
4. Стосовно накладення ЕЦП уповноваженої особи на тендерну пропозицію.
Згідно з п.2 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України “Про електронні довірчі послуги”, та повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) або електронно-цифровий підпис (ЕЦП) уповноваженої особи учасника, яка підписала тендерну пропозицію.
Сріншот Результат перевірки підпису: Підпис перевірено успішно
Цілісність даних підтверджено
Назва файлу з підписом: sign - 2019-08-22T003227.308
Підписувач: СЛЬОЗКО ЄВГЕН ГРИГОРІЙОВИЧ
Організація (установа): ФІЗИЧНА ОСОБА
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача): 01.08.2019 15:51:11
Сертифікат виданий: АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК»
Серійний номер: 2B6C7DF9A3891DA1040000006A6F200002891201

На зазначеному знімку вбачається, що на тендерну пропозицію накладено ЕЦП фізичної особи Сльозко Євгена Григорійовича, а не уповноваженої особи учасника.
П.п.8 частини 1 статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» визначено, що електронна ідентифікація - процедура використання ідентифікаційних даних особи в електронній формі, які однозначно визначають фізичну, юридичну особу або представника юридичної особи.
Частиною 6 статті 22 Закону України «Про електронні довірчі послуги» зазначено, що кваліфікований надавач електронних довірчих послуг під час формування та видачі кваліфікованого сертифіката відкритого ключа здійснює ідентифікацію особи уповноваженого представника юридичної особи відповідно до вимог цього Закону, а також перевіряє обсяг його повноважень за документом або за даними з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що визначають повноваження представника.
На вимогу п.2 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» на тендерну пропозиція повинен бути накладено ЕЦП уповноваженої особи учасника.
Також слід зазначити, що посилання у вимозі на Закон України «Про електронний цифровий підпис» є неправомірним, оскільки він втратив чинність 07.11.2018.
На підставі викладеного, тендерна пропозиція ПНТП «Регіон Сервіс» відхилена правомірно, як така що не відповідає умовам тендерної документації згідно з ч.1статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер вимоги: UA-2019-07-17-001638-b.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Регіон Сервіс, Код ЄДРПОУ:30852870
Дата подання: 28 серпня 2019 15:00
Неправомірне визнання переможцем ФОП «КЛІПКОВА ОЛЕКСАНДРА ЛЬВОВИЧА»
Неправомірне визнання переможцем ФОП «КЛІПКОВА ОЛЕКСАНДРА ЛЬВОВИЧА» (ІПН
2302001376) (далі – Учасник) у процедурі закупівлі № UA-2019-07-17-001638-b яку
проводило Управління охорони здоров'я Кам'янської міської ради (код за ЄДРПОУ
02012740) (далі – Замовник) на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 33690000-3 -
Лікарські засоби різні на суму 102300,00 грн.

Вимога у доданому файлі "28_Оскарження3.pdf"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 вересня 2019 19:25
Замовником розглянуто Вашу вимогу, та, керуючись ст. 2, 3, 18, 22, 23, 28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII, повідомляємо про наступне:

щодо першого пункту: надані у складі пропозиції документи щодо відповідності медико-технічним вимогам відповідають встановленим у тендерній документації вимогам Замовника та, повністю запевнюють його у відповідності запропонованого товару вимогам тендерної документації;

щодо другого пункту: у тендерній документації було зазначено надання проекту договору, ніяких вимог щодо його заповнення повного або без цінових показників у тендерній документації не міститься. Тому Учасником виконано вимогу тендерної документації в частині надання погодженого договору у повному обсязі.
Номер вимоги: UA-2019-07-17-001638-b.a6
Статус:
Скасована
Учасник: Регіон Сервіс, Код ЄДРПОУ:30852870
Дата подання: 28 серпня 2019 15:03
Спотворений Протокол уповноваженої особи № 43-08 від 21.08.2019 розгляду тендерних пропозиції
Протокол уповноваженої особи № 43-08 від 21.08.2019 розгляду тендерних пропозиції
має дві дати складання. Зазначено що цей протокол складено 21.08.2019 та 23.01.2019. Обидві дати дають змогу тлумачити правомочність цього протоку по різному.

Вимога у доданому файлі "29_Оскарження4.pdf"
Скасована
Дата: 29 серпня 2019 10:26
Причина: Помилка у даті в вимозі
Номер вимоги: UA-2019-07-17-001638-b.c7
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Регіон Сервіс, Код ЄДРПОУ:30852870
Дата подання: 29 серпня 2019 09:52
Спотворений Протокол уповноваженої особи № 43-08 від 21.08.2019 розгляду тендерних пропозицій
Протокол уповноваженої особи № 43-08 від 21.08.2019 розгляду тендерних пропозиції має дві дати складання. Зазначено що цей протокол складено 21.08.2019 та 23.08.2019.Обидві дати дають змогу тлумачити правомочність цього протоку по різному.
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

20 серпня 2019 09:19
27_Оскарження2.pdf

Документи подані скаржником

20 серпня 2019 09:22
26_Оскарження1.pdf

Документи подані скаржником

28 серпня 2019 15:00
28_Оскарження3.pdf

Документи подані скаржником

28 серпня 2019 15:03
29_Оскарження4.pdf

Документи подані скаржником

29 серпня 2019 09:51
30_Оскарження5.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2019 12:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Регіон Сервіс 77 964,00
UAH з ПДВ
77 964,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КЛІПКОВ ОЛЕКСАНДР ЛЬВОВИЧ" 101 269,19
UAH з ПДВ
101 269,19
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛІУС" 102 154,40
UAH з ПДВ
102 154,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 серпня 2019 15:51
Електронний підпис
01 серпня 2019 15:38
25_Договір найму.pdf
01 серпня 2019 15:38
24_Зразки сертифікатів.pdf
01 серпня 2019 15:38
23_Декларації.pdf
01 серпня 2019 15:38
22_Звітні документи.pdf
01 серпня 2019 15:38
21_Надання аналогів.pdf
01 серпня 2019 15:38
20_Відомості з ЄДР.pdf
01 серпня 2019 15:37
19_Пояснення.pdf
01 серпня 2019 15:37
18_Гарантійний лист.pdf
01 серпня 2019 15:37
15_Ліцензія.pdf
01 серпня 2019 15:37
14_Уставні документи.pdf
01 серпня 2019 15:37
13_Лист погодження.pdf
01 серпня 2019 15:37
12_Проект договору.pdf
01 серпня 2019 15:37
11_Лист.pdf
01 серпня 2019 15:37
5_Довкілля.pdf
01 серпня 2019 15:37
4_Відомості.pdf
01 серпня 2019 15:37
10_Гарантійний лист.pdf
01 серпня 2019 15:37
3_ст17.pdf
01 серпня 2019 15:37
2_ст16.pdf
01 серпня 2019 15:37
1_Пропозиція.pdf
01 серпня 2019 15:37
9_Лист згода.pdf
01 серпня 2019 15:37
8_Персональні дані.pdf

Публічні документи

29 липня 2019 12:01
Електронний підпис
29 липня 2019 11:57
тендерна пропозиція.pdf
29 липня 2019 11:57
Проект договору.pdf
29 липня 2019 11:57
Наказ №23.pdf
29 липня 2019 11:57
Копія статуту.pdf
29 липня 2019 11:57
Копія паспорта.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Регіон Сервіс

ФОП "КЛІПКОВ ОЛЕКСАНДР ЛЬВОВИЧ"

ТОВ "АЛІУС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Регіон Сервіс
#30852870
Відхилено 77 964,00
UAH з ПДВ
16 серпня 2019 16:42
ФОП "КЛІПКОВ ОЛЕКСАНДР ЛЬВОВИЧ"
#2302001376
Переможець 101 269,19
UAH з ПДВ
23 серпня 2019 12:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 серпня 2019 12:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КЛІПКОВ ОЛЕКСАНДР ЛЬВОВИЧ"
#2302001376
101 269,19
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 17:41
Електронний підпис зміни до договору
13 лютого 2020 16:55
додаток до додатк. угоди №4 до дог.19-09 2ст.jpg укладений
13 лютого 2020 16:54
додаток до додатк. угоди №4 до дог.19-09.jpg укладений
13 лютого 2020 16:54
додатк. угода №4 до дог.19-09.jpg укладений
13 лютого 2020 16:54
додатк. угода №4 до дог.19-09.jpg зміни до договору
13 лютого 2020 16:52
додаток до додатк. угоди №4 до дог.19-09 2ст.jpg зміни до договору
13 лютого 2020 16:52
додаток до додатк. угоди №4 до дог.19-09.jpg зміни до договору
13 лютого 2020 16:52
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2019 00:50
доп.угода 3 к дог.19.jpeg укладений
29 грудня 2019 00:49
доп.угода 3 к дог.19.jpeg зміни до договору
29 грудня 2019 00:48
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 19:24
доп.угода 2 к дог.19 ст.2.PDF укладений
26 грудня 2019 19:22
доп.угода 2 к дог.19 ст.3.PDF укладений
26 грудня 2019 19:22
доп.угода 2 к дог.19 ст.1.PDF укладений
26 грудня 2019 19:22
доп.угода 2 к дог.19 ст.1.PDF зміни до договору
26 грудня 2019 19:19
доп.угода 2 к дог.19 ст.2.PDF зміни до договору
26 грудня 2019 19:19
доп.угода 2 к дог.19 ст.3.PDF зміни до договору
26 грудня 2019 19:19
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2019 17:06
доп.угода 1 к дог.19.PDF укладений
18 листопада 2019 17:05
доп.угода 1 к дог.19.PDF зміни до договору
18 листопада 2019 16:53
Електронний підпис зміни до договору
06 вересня 2019 16:20
договор 19 ст.1.PDF зміни до договору
06 вересня 2019 16:20
договор 19 ст.2.PDF зміни до договору
06 вересня 2019 16:20
договор 19 ст.3.PDF зміни до договору
06 вересня 2019 16:20
договор 19 ст.4.PDF зміни до договору
06 вересня 2019 16:20
договор 19 ст.5.PDF зміни до договору
06 вересня 2019 16:20
договор 19 ст.6.PDF зміни до договору
06 вересня 2019 16:20
договор 19 ст.7.PDF зміни до договору
06 вересня 2019 16:20
Електронний підпис укладений
03 вересня 2019 13:30
договор 19 ст.1.PDF укладений
03 вересня 2019 13:26
договор 19 ст.2.PDF укладений
03 вересня 2019 13:26
договор 19 ст.3.PDF укладений
03 вересня 2019 13:26
договор 19 ст.4.PDF укладений
03 вересня 2019 13:26
договор 19 ст.5.PDF укладений
03 вересня 2019 13:26
договор 19 ст.6.PDF укладений
03 вересня 2019 13:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 19-09/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 19-09/2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 19-09/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 19-09/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 19-09/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 19-09/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 вересня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 115 746,24
UAH