Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пакети медичного програмного забезпечення(впровадження прграмного забезпечення "Медична інформаційна система")
Очікувана вартість
374 200,00 UAH
UA-2019-07-17-001565-b ff7fdbe2af144516969d86cfd767003a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Катерина Сергіївна

+380956276072 cpmsp.konstantinovka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "КЗ "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Костянтинівської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 37890822
Вебсайт: http://zakupki.prom.ua
Місцезнаходження: 85114, Україна , Донецька обл., місто Костянтинівка, ПРОСПЕКТ ЛОМОНОСОВА, будинок 161
Контактна особа: Бондаренко Катерина Сергіївна
+380956276072
cpmsp.konstantinovka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами,якщо заміна попереднього постачальника(виконавця робіт, надання послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та обслуговуванням.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2019 15:32
Оскарження наміру укласти договір: 28 липня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48180000-3: Пакети медичного програмного забезпечення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 одиниця
Пакети медичного програмного забезпечення(впровадження прграмного забезпечення "Медична інформаційна система")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85114, Україна, Донецька область, Костянтинівка, Ломоносова,161
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 48180000-3 — Пакети медичного програмного забезпечення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Постачальником видаткової накладної та Акту приймання-передавання протягом 12-20-ти банківських днів з дня надходження фінансування иина зазначені цілі Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

17 липня 2019 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2019 15:28
ДМИС1.pdf
17 липня 2019 15:28
ДМИС2.pdf
17 липня 2019 15:28
ДМИС3.pdf
17 липня 2019 15:28
ДМИС4.pdf
17 липня 2019 15:28
ДМИСД1.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТ УКРАЇНА ЛТД"
#36257647
Переможець 374 200,00
UAH
17 липня 2019 15:32

Документи

17 липня 2019 15:32
Електронний підпис
17 липня 2019 15:29
МИС2.pdf
17 липня 2019 15:29
МИС1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2019 15:32

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТ УКРАЇНА ЛТД"
#36257647
374 200,00
UAH
Документи

Документи

17 липня 2019 15:32
Електронний підпис
17 липня 2019 15:29
МИС2.pdf
17 липня 2019 15:29
МИС1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:56
Електронний підпис укладений
29 липня 2019 09:11
МИС 3.pdf укладений
29 липня 2019 09:08
МИС 2.pdf укладений
29 липня 2019 09:08
МИС 5Д.pdf укладений
29 липня 2019 09:08
МИС 4.pdf укладений
29 липня 2019 09:08
МИС 1.pdf укладений
29 липня 2019 09:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 374 200,00
UAH