Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Офісне устаткування та приладдя)
Очікувана вартість
170 000,00 UAH
UA-2019-07-17-001564-b ● 2617511e3ca240bda57759e91cc93174
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП МТК "Калинівський ринок" |
Код ЄДРПОУ: | 22849693 |
Вебсайт: | http://kalinkabazar.com |
Місцезнаходження: | 58020, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, м.Чернівці, вул.Калинівська, 13А |
Контактна особа: |
Анастасія Ластавчук +380372508611,+380372512497 kalinkamtk@gmail.com |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 липня 2019 15:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 липня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 липня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 25 липня 2019 15:24 |
Очікувана вартість: | 170 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4512 одиниця
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Офісне устаткування та приладдя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58020, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул.Калинівська 13-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 липня 2019 14:56 |
Технічне завдання.docx |
17 липня 2019 15:27 |
ОГОЛОШЕННЯ___.docx |
17 липня 2019 15:27 |
форма пропозиція учасника.xlsx |
17 липня 2019 15:27 |
форма_відомості про учасника.docx |
17 липня 2019 15:27 |
Кваліфікація.docx |
17 липня 2019 15:27 |
проект договору.docx |
19 липня 2019 14:56 |
Технічне завдання.docx
|
||
17 липня 2019 15:27 |
ОГОЛОШЕННЯ___.docx
|
||
17 липня 2019 15:27 |
форма пропозиція учасника.xlsx
|
||
17 липня 2019 15:27 |
форма_відомості про учасника.docx
|
||
17 липня 2019 15:27 |
Кваліфікація.docx
|
||
17 липня 2019 15:27 |
проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання стосовно умов документації
Дата подання: 19 липня 2019 12:36
Дата відповіді: 19 липня 2019 14:55
Доброго дня!
1. Прохання змінити терміни подання зразків продукції, оскільки на даний момент за Вашою вимогою(1 день) ви звужуєте коло учасників. Для компаній, які знаходяться в інших областях та містах України, та можуть за результами Аукціону запропонувати кращу ціну, не зможуть вчасно надати зразки - оскільки доставка може бути від 1 до 3 робочих днів. Прохання внести зміни у Ваші вимоги, стосовно цього пункту, для можливості прийняття більшої кількості учасників(учасників з інших регіонів України) для отримання кращої ціни та економії коштів підприємства.
2. Як будуть передаватись зразки продукції, на підставі акту-прийому передачі товару?
3. Прохання також змінити вимоги в п.3,2 Оголошення, відносно зобов'язань Учасника відповідати в 4-х годинний термін. Вам, як замовнику не надається 4-и години на розгляд пропозицій та прийняття рішень.
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Розглянувши Ваше звернення, внесено зміни до терміну подання зразків продукції до 3-х робочих днів. Передача зразків продукції буде оформлятись видатковою накладною Переможцем. Кількість продукції переданої в якості зразків буде зараховано до загальної кількості товару заявленого до поставки. П. 3.2. Оголошення про закупівлю- контактувати з Замовником стосовно неточнистей чи поточних питань, що виникли в ході розгляду пропозиції Переможця, вважаємо, необхідною для забезпечення нормальної підтримки контакту протягом робочого дня .
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
153 147,50
UAH
|
31 липня 2019 16:08
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
український папір_канцелярія.pdf | укладений |
16 серпня 2019 11:01
|