запасні частини до вантажних вагонів
spare parts for freight wagons
Очікувана вартість
23 894 149,98 UAH
UA-2019-07-17-001558-a 2b5d8ee38a6c4eccbc9feb35545005cd
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт замовника: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа замовника: Чайковська Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com
Official name: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081347
Contact point: Chaikovska Olena Viktorivna
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 25 листопада 2019 12:32
Очікувана вартість: 23 894 149,98 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 716 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 119 470,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 17 липня 2019 19:07
Enquiries until: 27 вересня 2019 10:00
Complaints submission until: до 03 жовтня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 жовтня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 23 894 150 UAH including VAT
Minimal lowering step: 119 471 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 716 800,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Scope of the procurement
запасні частини до вантажних вагонів
spare parts for freight wagons
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
457 шт
Автозчеп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Автозчеп
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2019
944 шт
Хомут тяговий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

A collar hauling
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Власні кошти АТ «Укрзалізниця» Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору
Дата подання: 23 липня 2019 09:22
Дата відповіді: 07 серпня 2019 18:39
Розглянувши Тендерну документацію щодо проведення відкритих торгів на закупівлю 34630000-2 – Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до вантажних вагонів),відповідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-07-17-001558-a розміщене на офіційному сайті: prozorro.gov.ua, виходячи з критерію доцільності участі у відповідності із ГКУ Стаття 200.Банківська гарантія забезпечення виконання господарських зобов'язань та Стаття 560. ЦКУ Поняття гарантії . Для можливість участі у закупівлі,просимо Вас внести наступні зміни до ТД: - У пункті 3.3. ТД «Забезпечення тендерної пропозиції» передбачити можливість надання у якості забезпечення тендерної пропозиції у вигляді: – гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає банківська установа; або: – страхова гарантія у вигляді оригіналу договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання Учасником вимог тендерної документації, страховиком за яким виступає страхова компанія (гарант), яка має ліцензію на здійснення такого виду страхування Розділ 7. Укладання договору про закупівлю (договору поставки, контракту, тощо): - п. 7.5. ТД «Забезпечення виконання договору про закупівлю» доповнити: «Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді оригіналу гарантії: - гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення виконання договору, гарантом за якою виступає банківська установа; або: - страхова гарантія у вигляді оригіналу договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання Учасником вимог тендерної документації, страховиком за яким виступає страхова компанія (гарант), яка має ліцензію на здійснення такого виду страхування». У Додатку №9 ТД «Проект договору поставки (основні умови)»: - п. 9.1 викласти у наступній редакції: - п. 9.1 ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний надати забезпечення виконання даного Договору у вигляді оригіналу банківської гарантії або страхова гарантія у вигляді оригіналу договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ договірних зобов’язань, у розмірі, що становить 5% від вартості Договору, яке надається до укладання Договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін
про можливість розділити предмет закупівлі на два лоти
Дата подання: 26 липня 2019 12:31
Дата відповіді: 07 серпня 2019 18:39
Просимо розглянути можливість, з метою розширення кола можливих учасників (виробників) та отримання відповідної економії від торгів, розділити предмет закупівлі з двох возицій на два окремі лоти з однією відповідною позицією кожен.
Відповідь: Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін
дані на товар
Дата подання: 08 серпня 2019 18:08
Дата відповіді: 27 вересня 2019 15:28
Тендерною документацією передбачено заповнення Додатку 4 згідно Інструкції щодо заповнення таблиці, а саме: У колонці 9 – вказується гарантійний строк експлуатації продукції, який обчислюється від дня введення продукції в експлуатацію, у відповідності до вимог цієї тендерної документації, тим самим Додатком А передбачено «Гарантійний термін експлуатації корпусу і деталей автозчепу - чотири роки від дати їх виготовлення або 500 тис.км пробігу на рухомому складі. Тобто Додатком 4 Інструкцією щодо заповнення таблиці передбачається відлік гарантійного строку експлуатації «від дня введення продукції в експлуатацію», а Додатком А: «від дати їх виготовлення». Враховуючи вищевикладене, просимо зазначити, який з Додатків Тендерної документації є пріоритетним.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пріоритетними є вимоги, зазначені у додатку А. Одночасно звертаємо Вашу увагу, що передбачений ними гарантійний термін експлуатації 500 тис. км. пробігу на рухомому складі обчислюється саме від дня введення продукції в експлуатацію.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-17-001558-a.b1
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВ МАНТІКОР, Код ЄДРПОУ:38149217
Дата подання: 01 листопада 2019 14:23
Скарга
Рішенням замовника, яке оформлене Формою протоколу розгляду тендерних пропозицій (оприлюднену 31.10.2019) допущено до аукціону пропозицію ТОВ "СТАР ПАК ГРУП" (ЄДРПОУ 40988349). Скаржник ТОВ «Мантікор» не погоджується із таким рішенням Замовника, вважає, що воно прийнято із порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», в частині неправомірності рішення Замовника і допущення ТОВ "СТАР ПАК ГРУП" до аукціону
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 06 листопада 2019 11:18
рішення від 05.11.2019 № 16001 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 06 листопада 2019 11:18
рішення від 21.11.2019 № 17134.pdf
Дата публікації: 26 листопада 2019 23:44
Номер скарги: UA-2019-07-17-001558-a.a2
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВ МАНТІКОР, Код ЄДРПОУ:38149217
Дата подання: 03 листопада 2019 17:10
Скарга
Рішенням замовника, яке оформлене Формою протоколу розгляду тендерних пропозицій (оприлюднено 31.10.2019) допущено до аукціону пропозицію ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ АЗОВМАШЕКСПОРТ" (ЄДРПОУ 39606063). Скаржник ТОВ «Мантікор» не погоджується із таким рішенням Замовника, вважає, що воно прийнято із порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», в частині неправомірності рішення Замовника і допущення ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ АЗОВМАШЕКСПОРТ" до аукціону
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 06 листопада 2019 20:40
Рішення від 06.11.2019 №16088+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 06 листопада 2019 20:40
Рішення від 21.11.2019 №17135.pdf
Дата публікації: 26 листопада 2019 22:23

Документи подані скаржником

03 листопада 2019 17:10
Скарга
03 листопада 2019 17:10
Платіжне доручення
03 листопада 2019 17:10
2. Дані на товар.pdf
03 листопада 2019 17:10
7. Сертификат качества АС.pdf

Документи Органу Оскарження

26 листопада 2019 22:23
Рішення від 21.11.2019 №17135.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
UA-2019-07-17-001558-a2b5d8ee38a6c4eccbc9feb35545005cd
Найменування замовника: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАР ПАК ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ АЗОВМАШЕКСПОРТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ МАНТІКОР Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

01 жовтня 2019 15:51
ст.17.PDF.p7s
01 жовтня 2019 15:51
ст.17.PDF
01 жовтня 2019 15:51
ст.17 повна.PDF.p7s
01 жовтня 2019 15:51
ст.17 повна.PDF
01 жовтня 2019 15:51
Наказ про призначення.PDF
01 жовтня 2019 15:51
Лист-згода.PDF.p7s
01 жовтня 2019 15:51
Лист-згода.PDF
01 жовтня 2019 15:51
Лист підтвердження.PDF.p7s
01 жовтня 2019 15:51
Лист підтвердження.PDF
01 жовтня 2019 15:51
ДСТУ ГОСТ 32885 2016.pdf.p7s
01 жовтня 2019 15:50
ДСТУ ГОСТ 32885 2016.pdf
01 жовтня 2019 15:50
ДСТУ ГОСТ 22703-2018.pdf.p7s
01 жовтня 2019 15:50
ДСТУ ГОСТ 22703-2018.pdf
01 жовтня 2019 15:50
Дилерка НЛЗ.pdf.p7s
01 жовтня 2019 15:50
Дилерка НЛЗ.pdf
01 жовтня 2019 15:50
Дані на товар.PDF.p7s
01 жовтня 2019 15:50
Дані на товар.PDF
01 жовтня 2019 15:50
ГОСТ 977-88.pdf.p7s
01 жовтня 2019 15:50
ГОСТ 977-88.pdf
01 жовтня 2019 15:50
гарантия 13463.PDF.p7s
01 жовтня 2019 15:50
гарантия 13463.PDF (1).p7s
01 жовтня 2019 15:50
гарантия 13463.PDF
01 жовтня 2019 15:50
Витяг.PDF.p7s
01 жовтня 2019 15:50
Витяг.PDF

Документи

Публічні документи

04 жовтня 2019 14:45
6. ДСТУ ГОСТ 32885-2016.PDF
04 жовтня 2019 14:45
5. ДСТУ ГОСТ 22703-2018.PDF
04 жовтня 2019 14:45
Garantiya_716 800.zip
04 жовтня 2019 14:45
Додаток 9.pdf
04 жовтня 2019 14:45
6. досвід поставки.pdf
04 жовтня 2019 14:45
5.10. Довідка ст. 17.pdf
04 жовтня 2019 14:45
4. лист-згода.pdf
04 жовтня 2019 14:45
2. Дані на товар.pdf

Документи

Публічні документи

04 жовтня 2019 15:54
ДОКУМЕНТИ ДОДАТОК 2.rar
04 жовтня 2019 15:54
ДОКУМЕНТИ ДОДАТОК 1.rar

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАР ПАК ГРУП" Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ АЗОВМАШЕКСПОРТ" Документи

Публічні документи

01 жовтня 2019 15:51
ст.17.PDF.p7s
01 жовтня 2019 15:51
ст.17.PDF
01 жовтня 2019 15:51
ст.17 повна.PDF.p7s
01 жовтня 2019 15:51
ст.17 повна.PDF
01 жовтня 2019 15:51
Наказ про призначення.PDF
01 жовтня 2019 15:51
Лист-згода.PDF.p7s
01 жовтня 2019 15:51
Лист-згода.PDF
01 жовтня 2019 15:51
Лист підтвердження.PDF.p7s
01 жовтня 2019 15:51
Лист підтвердження.PDF
01 жовтня 2019 15:51
ДСТУ ГОСТ 32885 2016.pdf.p7s
01 жовтня 2019 15:50
ДСТУ ГОСТ 32885 2016.pdf
01 жовтня 2019 15:50
ДСТУ ГОСТ 22703-2018.pdf.p7s
01 жовтня 2019 15:50
ДСТУ ГОСТ 22703-2018.pdf
01 жовтня 2019 15:50
Дилерка НЛЗ.pdf.p7s
01 жовтня 2019 15:50
Дилерка НЛЗ.pdf
01 жовтня 2019 15:50
Дані на товар.PDF.p7s
01 жовтня 2019 15:50
Дані на товар.PDF
01 жовтня 2019 15:50
ГОСТ 977-88.pdf.p7s
01 жовтня 2019 15:50
ГОСТ 977-88.pdf
01 жовтня 2019 15:50
гарантия 13463.PDF.p7s
01 жовтня 2019 15:50
гарантия 13463.PDF (1).p7s
01 жовтня 2019 15:50
гарантия 13463.PDF
01 жовтня 2019 15:50
Витяг.PDF.p7s
01 жовтня 2019 15:50
Витяг.PDF

Публічні документи

04 жовтня 2019 14:45
6. ДСТУ ГОСТ 32885-2016.PDF
04 жовтня 2019 14:45
5. ДСТУ ГОСТ 22703-2018.PDF
04 жовтня 2019 14:45
Garantiya_716 800.zip
04 жовтня 2019 14:45
Додаток 9.pdf
04 жовтня 2019 14:45
6. досвід поставки.pdf
04 жовтня 2019 14:45
5.10. Довідка ст. 17.pdf
04 жовтня 2019 14:45
4. лист-згода.pdf
04 жовтня 2019 14:45
2. Дані на товар.pdf

Інформація про відміну

Дата скасування
29 листопада 2019 16:09
Причина скасування
На виконання рішення Колегії від 21.11.2019 № 17135-р/пк-пз та № 17134-р/пк-пз - відмінено процедуру закупівлі Частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до вантажних вагонів) (код ЄЗС 34630000-2) (Оголошення у ЦБД № UA-2019-07-17-001558-a) на підставі абз.3 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» - неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи
29 листопада 2019 16:09 Протокол 2929 2.pdf

Актуальні тендери

До пошуку