Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

2 лота: Лот 1 - меблі для початкових класів“Нової української школи”, Лот 2 – дидактичні матеріали для початкових класів“Нової української школи”
Очікувана вартість
363 516,00 UAH
UA-2019-07-17-001543-a 75e80b5fc7ea430aa544ae8cdb23b17f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Осокіна Катерина Григорівна

380473131756 talne_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Тальнівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02147196
Вебсайт: http://www.talne-osvita.ck.ua/
Місцезнаходження: 20401, Україна , Черкаська обл., Тальне, Соборна, 28
Контактна особа: Осокіна Катерина Григорівна
380473131756
talne_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2019 18:42
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2019 00:00
Очікувана вартість: 363 516,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Вимоги щодо товару визначені в тендерній документації. Номенклатура, асортимент одиниць зазначено у додатку 1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ»

Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: меблі для початкових класів“Нової української школи” (Джерело фінансування закупівлі - кошти районного бюджету, кошти обласного бюджету)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 165 568,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 827,84 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 02 серпня 2019 15:47
Закінчення: 02 серпня 2019 16:14
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

185 од
меблі для початкових класів“Нової української школи” (Джерело фінансування закупівлі - кошти районного бюджету, кошти обласного бюджету)
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20401, Україна, Черкаська область, Тальнівський район, За адресами підпорядкованих Замовнику закладів Тальнівського району
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Здійснення оплати відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з дня фактичного постачання Товару на адресу Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2019 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРИТЕТ 1" 165 500,00
UAH з ПДВ
164 670,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ГОРБАТКО ВІТАЛІЙ ОЛЕГОВИЧ 165 500,00
UAH з ПДВ
165 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЛІДЕР-КОМФОРТ" 165 560,00
UAH з ПДВ
165 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 серпня 2019 09:28
Електронний підпис
08 серпня 2019 09:28
Електронний підпис
08 серпня 2019 09:25
ДФС_160819.pdf
08 серпня 2019 09:25
Dovidka_19211392500630352534.pdf
02 серпня 2019 18:03
Електронний підпис
30 липня 2019 11:30
Електронний підпис
30 липня 2019 11:23
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

01 серпня 2019 23:52
ФОП Горбатко.rar
01 серпня 2019 23:52
ФОП Горбатко.rar

Публічні документи

01 серпня 2019 19:04
Пропозиція010819.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРИТЕТ 1"

ФОП ГОРБАТКО ВІТАЛІЙ ОЛЕГОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЛІДЕР-КОМФОРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРИТЕТ 1"
#41525633
Переможець 164 670,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2019 15:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2019 15:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРИТЕТ 1"
#41525633
164 670,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 17:33
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2020 21:15
ДУ до №113-19.jpg зміни до договору
02 січня 2020 21:13
Електронний підпис укладений
20 серпня 2019 10:40
Договір 113 19 від 20.08.2019.pdf укладений
20 серпня 2019 10:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 1 від 27.12.2019 року. 14. Сума договору після внесення змін: відповідно до договору з урахуванням даної додаткової угоди. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно до договору з урахуванням даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 113/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 червня 2020
Сума оплати за договором: 164 670,00
UAH (в тому числі ПДВ 27 445,00 UAH)
Причини розірвання договору: Категорія замовника - передбачена п. 3 ч.4 ст.2 Закону. Джерело фінансування закупівлі - Місцевий бюджет - 363 516