Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ ДЕРГАЧІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 41863852 |
Місцезнаходження: | 62303, Україна , Харківська обл., Дергачі, Вулиця Сумський шлях, будинок 6 |
Контактна особа: |
Запорожський Руслан Олександрович 380576330147 tenderuokt@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 липня 2019 17:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 липня 2019 18:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 серпня 2019 18:30 |
Початок аукціону: | 02 серпня 2019 13:36 |
Очікувана вартість: | 33 077 944,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 165 389,72 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 160000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 90 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 липня 2019 18:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 липня 2019 18:16 |
дод 3.XLS | |
17 липня 2019 18:02 |
ТД Дв КУт.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-16-000027 ● dd284761afc1442183142a4886a63713
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 жовтня 2019 15:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.10.2019 №252
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 16.10.2019 року.
В. о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 16.10.2019 № 252
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 2 3 4
3 UA-2019-07-17-001484-a 17.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку від 07.11.2019 щодо виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель щодо закупівлі UA-2019-07-17-001484-a У п. 1 констатуючої частини Північно-східним офісом Держаудитслужби зазначено, що відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Згідно додатку 3 до тендерної документації «Відомість обсягів робіт» на закупівлю «Реконструкція шляхом розширення будівлі Дворічнокутянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Дергачівської районної ради Харківської області за адресою: Харківська область, Дергачівський район,с. Дворічний Кут, вул. Центральна,24 (ДК021-2015: 45454000-4 — Peкoнстpукцiя)» зазначено, зокрема, такі види робіт: «Фарбування металевих погрунтованих поверхонь емаллю ПФ-115» площа 100 м2; «Грунтування металевих поверхонь за один раз ґрунтовкою ГФ-021» площа 100 м2. Відповідно до ГОСТу 25129-82 Грунтовка ГФ-021 являє собою суспензію пігментів і наповнювачів в алкідному лаку з додаванням розчинників, сикативу і стабілізуючих речовин. Дана грунтовка призначається для грунтування металевих і дерев'яних поверхонь під покриття різними емалями. Відповідно до ГОСТу 6465-76 Емаль ПФ-115 представляє собою суспензію двоокису титану рутильной форми і інших пігментів і наповнювачів в пентафталевому лаку з додаванням сикативу і розчинників. Емаль ПФ-115 призначається для фарбування металевих, дерев'яних та інших поверхонь, що піддаються атмосферним впливам, і для забарвлення усередині приміщень. Таким чином, вказані у тендерній документації Грунтовка ГФ-021 та Емаль ПФ-115 не містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, а є видом Ґрунтовки та Емалі, які відрізняються від інших видів за своїми фізико - хімічними характеристиками та сферою застосування. Враховуючи викладене, органом державного фінансового контролю невірно визначено, що Замовником під час проведення закупівлі порушено вимоги пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Також, не відповідає дійсності твердження органу державного фінансового контролю щодо відсутності у тендерній документації вимог про необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Так, згідно з п.6 тендерної документації інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, виконання робіт по робочому проекту робіт з Реконструкція шляхом розширення будівлі Дворічнокутянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Дергачівської районної ради Харківської області за адресою: Харківська область, Дергачівський район, с. Дворічний Кут, вул. Центральна,24 не повинно завдавати шкоди навколишньому середовищу та має передбачати заходи із захисту довкілля. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі про те, що під час виконання робіт, які є предметом закупівлі ним будуть застосовуватися заходи із захисту довкілля. Відповідно до чого, учасником ТОВ «ТТ 2006» було надано довідку за № 6 від 29.07.2019р. про заходи із захисту довкілля, зі змісту якої вбачається, що учасник ТОВ «ТТ-2006» даною довідкою повідомляє про те, що під час виконання робіт, які є предметом закупівлі, ним будуть застосуватись заходи із захисту довкілля. Також, орган державного фінансового контролю зазначає, що всупереч тому, що Замовник для документального підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази відповідно до підпункту 5.1 розділу ІІІ тендерної документації вимагав від учасника дoвiдку, якa мiстить iнфopмaцiю пpo нaявнiсть в учaсникa пepeлiку oблaднaння, будiвeльних мaшин тa iншoї мaтepiaльнo-тeхнiчнoї бaзи, згiднo тeхнiчнoгo зaвдaння ТД тa poзpaхункiв дo дoгoвipнoї цiни, якi учaсник будe викopистoвувaти пpи викoнaннi poбiт, Учасник ТОВ «ТТ 2006» не надав відомості щодо автомобілів-самоскидів, які передбачені локальним кошторисом на будівельні роботи №07-01-01 (додаток А форма 1). Повідомляємо, що Учасником ТОВ «ТТ 2006» у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку від 29.07.2019 № 15 «Про наявність в учасника переліку обладнання, будівельних машин та іншої матеріально-технічної бази, згідно технічного завдання тендерної документації та розрахунків до договірної ціни, які учасник буде використовувати при виконанні робіт., що є предметом закупівлі. В даній довідці дійсно відсутні автомобілі-самоскиди, але передбачені ескалатори одноковшеві, які призначені для механізації земляних робіт та навантажувально-розвантажувальних робіт, наявність гакової підвіски дозволяє підіймати, опускати та переміщати різноманітні вантажі. Оскільки при виконанні робіт, які є предметом закупівлі, немає необхідності переміщенні вантажів на великі відстані, то ескалатори одноковшеві за допомогою гакової підвіски зможуть забезпечити виконання робіт з переміщення вантажів на відстань +/- 5 м та таким чином замінюють автомобілі-самоскиди. Вказане підтверджується також тим, що відповідно до локального кошторису на будівельні роботи розцінка Е1-17-8 не включає самі самоскиди як перевізники, оскільки у таких перевізниках фактично немає потреби. Також, серед порушень, орган державного фінансового контролю зазначає те, що у складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «ТТ 2006» надано довідку від 29.07.2019 № 31 «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», в якій не підтверджено наявність робітників, які буть виконувати роботи зазначені в локальному кошторисі на будівельні роботи № 07-01-01 (Додаток А Форма № 1), а саме: в зазначеній довідці відсутні машиністи бульдозеру, екскаватору та автогрейдеру. На підставі вказаних порушень, як вважає, орган державного фінансового контролю тендерна пропозиція ТОВ «ТТ 2006» повинна бути відхилена. Проте, у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ТТ 2006» надано договір №21/05-2019 оренди машин та механізмів від 02.05.2019. Відповідно до пункт 2.2.2 договору №21/05-2019 оренди машин та механізмів від 02.05.2019 року Орендавець за вимогою Орендаря надає водія відповідної кваліфікації для управління орендованим транспортом. Таким чином, фахівці - машиністи бульдозеру, екскаватору та автогрейдеру можуть бути залучені учасником ТОВ «ТТ 2006» на підставі вказаного договору та зможуть зaбeзпeчити пoвнe викoнaння дoгoвopу у зaзнaчeнi стpoки. Таким чином, Замовником при проведенні вказаної закупівлі не порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», відтак вважаємо висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби від 07.11.2019 щодо виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель щодо закупівлі UA-2019-07-17-001484-a незаконним та необґрунтованим.
2019-11-26 18:19:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 серпня 2019 13:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТТ 2006" |
23 988 721,20
UAH з ПДВ
|
23 657 940,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК" |
29 287 161,60
UAH з ПДВ
|
23 734 640,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТТ 2006" #34391269 |
Переможець |
23 657 940,00
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2019 16:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 17:15
|
Дод.уг.№4 від 29.12.2020(Дог№674у).pdf | укладений |
29 грудня 2020 17:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 вересня 2019 11:17
|
Додаткова угода №3 від 02.09.2019 року(Договір№674у).pdf | зміни до договору |
04 вересня 2019 11:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2019 18:17
|
Додаткова угода №2 від 30.08.2019(Дог№674у).pdf | зміни до договору |
02 вересня 2019 18:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 серпня 2019 16:33
|
доп.угода5.pdf | зміни до договору |
29 серпня 2019 16:31
|
Електронний підпис | укладений |
22 серпня 2019 17:41
|
674у.pdf | укладений |
22 серпня 2019 17:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII керуючись пп. 3.2, 11.8.1 та 11.8.6 Договору №674у від 22.08.2019 р. та іншими нормативними актами у зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Внести зміни до п. 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Oбсяг, вapтiсть тa тepмiн викoнaння poбiт, a тaкoж oбсяг тa стpoки фiнaнсувaння пo дoгoвopу визнaчaються кaлeндapним гpaфiкoм викoнaння poбiт, плaнoм фiнaнсувaння i дoгoвipнoю цiнoю, якi є нeвiд’ємнoю чaстинoю дaнoгo Дoгoвopу. Загальна сума цього договору зазначена у динамічній Договірній ціні (Додаток 1) та складає: 22 450 174,80грн. (Двадцять два мільйони чотириста п’ятдесят тисяч сто сімдесят чотири грн. 80 коп.), у тoму числi ПДВ 3 741 695,80 гpн. (Три мільйони сімсот сорок одна тисяча шістсот дев’яносто п’ять грн. 80 коп.). Договірна ціна підлягає зміні у випадках, що передбачені п. п. 1 – 2, 5 – 7 ч. 4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIIІ. Oбсяг тa стpoки фiнaнсувaння пo Дoгoвopу визнaчeнi в Дoдaтку №3 дo цьoгo Дoгoвopу в нaступних мeжaх: - фiнaнсувaння нa 2019 p. стaнoвить 1 965 301,20 грн., в тoму числi ПДВ 327 550,20 грн.; - фiнaнсувaння нa 2020 p. стaнoвить 10 286 540,00 грн., в тoму числi ПДВ 1 714 423,33 грн.; - фiнaнсувaння нa 2021 p. стaнoвить 10 198 333,60 грн., в тoму числi ПДВ 1 699 722,27 грн. Дoгoвipнa цiнa склaдaється згiднo з Пpaвилaми визнaчeння вapтoстi будiвництвa – ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (з уpaхувaнням змiн тa дoпoвнeнь). «Пiдpядник» нe вимaгaє утoчнeння дoгoвipнoї цiни у зв'язку iз зpoстaнням цiн нa peсуpси, щo викopистoвуються для викoнaння poбiт, у paзi, кoли стpoки викoнaння цих poбiт пopушeнi з вини «Пiдpядникa». У тaких випaдкaх цiни нa peсуpси визнaчaються вiдпoвiднo дo цiн, щo дiяли нa зaзнaчeний в Дoгoвopi стpoк зaкiнчeння poбiт. Дoдaткoвi витpaти нa викoнaння poбiт, пoв'язaнiiз зpoстaнням цiн нapeсуpси пiсля зaзнaчeнoгo стpoку, кoмпeнсуються «Пiдpядникoм». 2. Викласти Додаток №1 (Дoгoвipнa цiнa) до Договору №674у від 22.08.2019 р. в новій редакції. Додаток в новій редакції додається. 3. Викласти Додаток №2 (Кaлeндapний гpaфiк викoнaння poбiт) до Договору №674у від 22.08.2019 р в новій редакції. Додаток в новій редакції додається. 4. Викласти Додаток №3 (Плaн фiнaнсувaння) до Договору №674у від 22.08.2019 р. в новій редакції. Додаток в новій редакції додається. |
Номер договору про закупівлю: | №674у |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пп. 3.2, 11.7.1 та 11.7.6 Договору №674у від 22.08.2019 р. та іншими нормативними актами Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору, а саме: Доповнити розділ 3 «Цiнa Дoгoвopу» підпунктом 3.1.1. в наступній редакції: 3.1.1. Бюджетні призначення на 2019 рік складають: 1 965 301,20 (один мільйон дев’ятсот шістдесят п’ять тисяч триста одна грн.20 коп.) грн., в тoму числi ПДВ 327 550,20 (триста двадцять сім тисяч п’ятсот п’ятдесят грн.20коп.) Доповнити розділ 4 «Пopядoк здiйснeння oплaти» підпунктом 4.1.1. в наступній редакції: «4.1.1 “Замовник” перераховує “Підряднику” попередню оплату/аванс у розмірі - 30% piчнoгo oбсягу фiнaнсувaння, та в сумі, що становить 589590,36 грн. (п’ятсот вісімдесят дев’ять тисяч п’ятсот дев’яносто грн.36коп.), у тому числі ПДВ 98265,06 грн. (дев’яносто вісім тисяч двісті шістдесят п’ять грн.36коп.) на а/р 37128117007142, МФО 820172 в УДКСУ у Немишлянському р-ні м. Харкова. Підрядник” зобов'язується використати одержану попередню оплату/аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом 90 днів після одержання авансу відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 (зі змінами), п.19 постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). По закінченні терміну невикористані кошти повертаються “Замовнику”». |
Номер договору про закупівлю: | №674у |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 11.7.1 Договору №674у від 22.08.2019 р. та іншими нормативними актами Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору, а саме: Пункт 6.4. Договору викласти в наступній редакції: «6.4. «Підрядник» має право: 6.4.1. Ініціювати внесення змін у Договір. 6.4.2. Припинити роботи в разі порушення або невиконання зобов’язань за даним Договором з вини «Замовника». 6.4.3. За письмовою згодою «Замовника» достроково закінчити виконання, покладених на нього даним договором, зобов’язань, за умови, що це ніяким чином не впливатиме на якість виконаних робіт.» |
Номер договору про закупівлю: | №674у |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 20 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
1 965 301,20
UAH (в тому числі ПДВ 327 550,20 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Сторони керуючись п. 11.7.1 Договору № 674у від 22.08.2019 року та іншими нормативними актами, відповідно до ст.ст.651,653,654 Цивільного кодексу України, за взаємною згодою сторін, прийшли до згоди щодо розірвання Договору № 674у від 22.08.2019 року |