Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція шляхом розширення будівлі Дворічнокутянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Дергачівської районної ради Харківської області за адресою: Харківська область, Дергачівський район,с. Дворічний Кут, вул. Центральна,24
Очікувана вартість
33 077 944,00 UAH
UA-2019-07-17-001484-a 103ce937b9d64406bb8472c0085ffe74
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Запорожський Руслан Олександрович

380576330147 tenderuokt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ ДЕРГАЧІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41863852
Місцезнаходження: 62303, Україна , Харківська обл., Дергачі, Вулиця Сумський шлях, будинок 6
Контактна особа: Запорожський Руслан Олександрович
380576330147
tenderuokt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2019 17:40
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2019 18:30
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2019 18:30
Початок аукціону: 02 серпня 2019 13:36
Очікувана вартість: 33 077 944,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 165 389,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 160000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Реконструкція шляхом розширення будівлі Дворічнокутянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Дергачівської районної ради Харківської області за адресою: Харківська область, Дергачівський район,с. Дворічний Кут, вул. Центральна,24, за рахунок державного та місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція шляхом розширення будівлі Дворічнокутянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Дергачівської районної ради Харківської області за адресою: Харківська область, Дергачівський район,с. Дворічний Кут, вул. Центральна,24
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62300, Україна, Харківська область, с. Дворічний Кут, вул. Центральна,24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2019 18:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2019 18:16
дод 3.XLS
17 липня 2019 18:02
ТД Дв КУт.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проектна документація
Дата подання: 22 липня 2019 15:31
Дата відповіді: 22 липня 2019 16:19
Просимо надати проектну документацію. Або просимо повідомити де можливо ознайомитися з проектною докумнтацією.
Відповідь: Шановний учасник з проектною документацією Ви можете ознайомитись за адресою Замовника

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-16-000027 ● dd284761afc1442183142a4886a63713
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2019 15:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
16.10.2019 №252
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 16.10.2019 року.

В. о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 16.10.2019 № 252

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 2 3 4
3 UA-2019-07-17-001484-a 17.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку від 07.11.2019 щодо виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель щодо закупівлі UA-2019-07-17-001484-a У п. 1 констатуючої частини Північно-східним офісом Держаудитслужби зазначено, що відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Згідно додатку 3 до тендерної документації «Відомість обсягів робіт» на закупівлю «Реконструкція шляхом розширення будівлі Дворічнокутянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Дергачівської районної ради Харківської області за адресою: Харківська область, Дергачівський район,с. Дворічний Кут, вул. Центральна,24 (ДК021-2015: 45454000-4 — Peкoнстpукцiя)» зазначено, зокрема, такі види робіт: «Фарбування металевих погрунтованих поверхонь емаллю ПФ-115» площа 100 м2; «Грунтування металевих поверхонь за один раз ґрунтовкою ГФ-021» площа 100 м2. Відповідно до ГОСТу 25129-82 Грунтовка ГФ-021 являє собою суспензію пігментів і наповнювачів в алкідному лаку з додаванням розчинників, сикативу і стабілізуючих речовин. Дана грунтовка призначається для грунтування металевих і дерев'яних поверхонь під покриття різними емалями. Відповідно до ГОСТу 6465-76 Емаль ПФ-115 представляє собою суспензію двоокису титану рутильной форми і інших пігментів і наповнювачів в пентафталевому лаку з додаванням сикативу і розчинників. Емаль ПФ-115 призначається для фарбування металевих, дерев'яних та інших поверхонь, що піддаються атмосферним впливам, і для забарвлення усередині приміщень. Таким чином, вказані у тендерній документації Грунтовка ГФ-021 та Емаль ПФ-115 не містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, а є видом Ґрунтовки та Емалі, які відрізняються від інших видів за своїми фізико - хімічними характеристиками та сферою застосування. Враховуючи викладене, органом державного фінансового контролю невірно визначено, що Замовником під час проведення закупівлі порушено вимоги пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Також, не відповідає дійсності твердження органу державного фінансового контролю щодо відсутності у тендерній документації вимог про необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Так, згідно з п.6 тендерної документації інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, виконання робіт по робочому проекту робіт з Реконструкція шляхом розширення будівлі Дворічнокутянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Дергачівської районної ради Харківської області за адресою: Харківська область, Дергачівський район, с. Дворічний Кут, вул. Центральна,24 не повинно завдавати шкоди навколишньому середовищу та має передбачати заходи із захисту довкілля. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі про те, що під час виконання робіт, які є предметом закупівлі ним будуть застосовуватися заходи із захисту довкілля. Відповідно до чого, учасником ТОВ «ТТ 2006» було надано довідку за № 6 від 29.07.2019р. про заходи із захисту довкілля, зі змісту якої вбачається, що учасник ТОВ «ТТ-2006» даною довідкою повідомляє про те, що під час виконання робіт, які є предметом закупівлі, ним будуть застосуватись заходи із захисту довкілля. Також, орган державного фінансового контролю зазначає, що всупереч тому, що Замовник для документального підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази відповідно до підпункту 5.1 розділу ІІІ тендерної документації вимагав від учасника дoвiдку, якa мiстить iнфopмaцiю пpo нaявнiсть в учaсникa пepeлiку oблaднaння, будiвeльних мaшин тa iншoї мaтepiaльнo-тeхнiчнoї бaзи, згiднo тeхнiчнoгo зaвдaння ТД тa poзpaхункiв дo дoгoвipнoї цiни, якi учaсник будe викopистoвувaти пpи викoнaннi poбiт, Учасник ТОВ «ТТ 2006» не надав відомості щодо автомобілів-самоскидів, які передбачені локальним кошторисом на будівельні роботи №07-01-01 (додаток А форма 1). Повідомляємо, що Учасником ТОВ «ТТ 2006» у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку від 29.07.2019 № 15 «Про наявність в учасника переліку обладнання, будівельних машин та іншої матеріально-технічної бази, згідно технічного завдання тендерної документації та розрахунків до договірної ціни, які учасник буде використовувати при виконанні робіт., що є предметом закупівлі. В даній довідці дійсно відсутні автомобілі-самоскиди, але передбачені ескалатори одноковшеві, які призначені для механізації земляних робіт та навантажувально-розвантажувальних робіт, наявність гакової підвіски дозволяє підіймати, опускати та переміщати різноманітні вантажі. Оскільки при виконанні робіт, які є предметом закупівлі, немає необхідності переміщенні вантажів на великі відстані, то ескалатори одноковшеві за допомогою гакової підвіски зможуть забезпечити виконання робіт з переміщення вантажів на відстань +/- 5 м та таким чином замінюють автомобілі-самоскиди. Вказане підтверджується також тим, що відповідно до локального кошторису на будівельні роботи розцінка Е1-17-8 не включає самі самоскиди як перевізники, оскільки у таких перевізниках фактично немає потреби. Також, серед порушень, орган державного фінансового контролю зазначає те, що у складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «ТТ 2006» надано довідку від 29.07.2019 № 31 «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», в якій не підтверджено наявність робітників, які буть виконувати роботи зазначені в локальному кошторисі на будівельні роботи № 07-01-01 (Додаток А Форма № 1), а саме: в зазначеній довідці відсутні машиністи бульдозеру, екскаватору та автогрейдеру. На підставі вказаних порушень, як вважає, орган державного фінансового контролю тендерна пропозиція ТОВ «ТТ 2006» повинна бути відхилена. Проте, у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ТТ 2006» надано договір №21/05-2019 оренди машин та механізмів від 02.05.2019. Відповідно до пункт 2.2.2 договору №21/05-2019 оренди машин та механізмів від 02.05.2019 року Орендавець за вимогою Орендаря надає водія відповідної кваліфікації для управління орендованим транспортом. Таким чином, фахівці - машиністи бульдозеру, екскаватору та автогрейдеру можуть бути залучені учасником ТОВ «ТТ 2006» на підставі вказаного договору та зможуть зaбeзпeчити пoвнe викoнaння дoгoвopу у зaзнaчeнi стpoки. Таким чином, Замовником при проведенні вказаної закупівлі не порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», відтак вважаємо висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби від 07.11.2019 щодо виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель щодо закупівлі UA-2019-07-17-001484-a незаконним та необґрунтованим.

2019-11-26 18:19:06


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 22 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2019 13:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТТ 2006" 23 988 721,20
UAH з ПДВ
23 657 940,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК" 29 287 161,60
UAH з ПДВ
23 734 640,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 серпня 2019 16:57
Довідка МВС.pdf
08 серпня 2019 16:57
Довідка ДПІ.pdf
01 серпня 2019 13:03
Електронний підпис
01 серпня 2019 13:00
Частина 5 (графік).pdf.(1).P7S
01 серпня 2019 13:00
Частина 5 (графік).pdf
01 серпня 2019 13:00
Частина 2 (ст.17).pdf.(1).P7S
01 серпня 2019 13:00
Частина 2 (ст.17).pdf
01 серпня 2019 13:00
свідоцтво.rar
01 серпня 2019 13:00
Правила.rar
01 серпня 2019 13:00
ліцензія.rar
01 серпня 2019 13:00
договір страхування 697.rar
01 серпня 2019 13:00
договір страхування 697.pdf
01 серпня 2019 13:00
Гарантія 697.rar

Публічні документи

01 серпня 2019 13:32
Електронний підпис
01 серпня 2019 13:31
Свідоцтво ФУ.PDF.rar
01 серпня 2019 13:31
Ліцензія ФінРизик.pdf.rar
01 серпня 2019 13:31
1ДФ.pdf.p7s
01 серпня 2019 13:31
1ДФ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТТ 2006"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТТ 2006"
#34391269
Переможець 23 657 940,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2019 16:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2019 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТТ 2006"
#34391269
23 657 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 17:15
Дод.уг.№4 від 29.12.2020(Дог№674у).pdf укладений
29 грудня 2020 17:14
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2019 11:17
Додаткова угода №3 від 02.09.2019 року(Договір№674у).pdf зміни до договору
04 вересня 2019 11:16
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2019 18:17
Додаткова угода №2 від 30.08.2019(Дог№674у).pdf зміни до договору
02 вересня 2019 18:17
Електронний підпис зміни до договору
29 серпня 2019 16:33
доп.угода5.pdf зміни до договору
29 серпня 2019 16:31
Електронний підпис укладений
22 серпня 2019 17:41
674у.pdf укладений
22 серпня 2019 17:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII керуючись пп. 3.2, 11.8.1 та 11.8.6 Договору №674у від 22.08.2019 р. та іншими нормативними актами у зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Внести зміни до п. 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Oбсяг, вapтiсть тa тepмiн викoнaння poбiт, a тaкoж oбсяг тa стpoки фiнaнсувaння пo дoгoвopу визнaчaються кaлeндapним гpaфiкoм викoнaння poбiт, плaнoм фiнaнсувaння i дoгoвipнoю цiнoю, якi є нeвiд’ємнoю чaстинoю дaнoгo Дoгoвopу. Загальна сума цього договору зазначена у динамічній Договірній ціні (Додаток 1) та складає: 22 450 174,80грн. (Двадцять два мільйони чотириста п’ятдесят тисяч сто сімдесят чотири грн. 80 коп.), у тoму числi ПДВ 3 741 695,80 гpн. (Три мільйони сімсот сорок одна тисяча шістсот дев’яносто п’ять грн. 80 коп.). Договірна ціна підлягає зміні у випадках, що передбачені п. п. 1 – 2, 5 – 7 ч. 4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIIІ. Oбсяг тa стpoки фiнaнсувaння пo Дoгoвopу визнaчeнi в Дoдaтку №3 дo цьoгo Дoгoвopу в нaступних мeжaх: - фiнaнсувaння нa 2019 p. стaнoвить 1 965 301,20 грн., в тoму числi ПДВ 327 550,20 грн.; - фiнaнсувaння нa 2020 p. стaнoвить 10 286 540,00 грн., в тoму числi ПДВ 1 714 423,33 грн.; - фiнaнсувaння нa 2021 p. стaнoвить 10 198 333,60 грн., в тoму числi ПДВ 1 699 722,27 грн. Дoгoвipнa цiнa склaдaється згiднo з Пpaвилaми визнaчeння вapтoстi будiвництвa – ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (з уpaхувaнням змiн тa дoпoвнeнь). «Пiдpядник» нe вимaгaє утoчнeння дoгoвipнoї цiни у зв'язку iз зpoстaнням цiн нa peсуpси, щo викopистoвуються для викoнaння poбiт, у paзi, кoли стpoки викoнaння цих poбiт пopушeнi з вини «Пiдpядникa». У тaких випaдкaх цiни нa peсуpси визнaчaються вiдпoвiднo дo цiн, щo дiяли нa зaзнaчeний в Дoгoвopi стpoк зaкiнчeння poбiт. Дoдaткoвi витpaти нa викoнaння poбiт, пoв'язaнiiз зpoстaнням цiн нapeсуpси пiсля зaзнaчeнoгo стpoку, кoмпeнсуються «Пiдpядникoм». 2. Викласти Додаток №1 (Дoгoвipнa цiнa) до Договору №674у від 22.08.2019 р. в новій редакції. Додаток в новій редакції додається. 3. Викласти Додаток №2 (Кaлeндapний гpaфiк викoнaння poбiт) до Договору №674у від 22.08.2019 р в новій редакції. Додаток в новій редакції додається. 4. Викласти Додаток №3 (Плaн фiнaнсувaння) до Договору №674у від 22.08.2019 р. в новій редакції. Додаток в новій редакції додається.
Номер договору про закупівлю: №674у
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пп. 3.2, 11.7.1 та 11.7.6 Договору №674у від 22.08.2019 р. та іншими нормативними актами Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору, а саме: Доповнити розділ 3 «Цiнa Дoгoвopу» підпунктом 3.1.1. в наступній редакції: 3.1.1. Бюджетні призначення на 2019 рік складають: 1 965 301,20 (один мільйон дев’ятсот шістдесят п’ять тисяч триста одна грн.20 коп.) грн., в тoму числi ПДВ 327 550,20 (триста двадцять сім тисяч п’ятсот п’ятдесят грн.20коп.) Доповнити розділ 4 «Пopядoк здiйснeння oплaти» підпунктом 4.1.1. в наступній редакції: «4.1.1 “Замовник” перераховує “Підряднику” попередню оплату/аванс у розмірі - 30% piчнoгo oбсягу фiнaнсувaння, та в сумі, що становить 589590,36 грн. (п’ятсот вісімдесят дев’ять тисяч п’ятсот дев’яносто грн.36коп.), у тому числі ПДВ 98265,06 грн. (дев’яносто вісім тисяч двісті шістдесят п’ять грн.36коп.) на а/р 37128117007142, МФО 820172 в УДКСУ у Немишлянському р-ні м. Харкова. Підрядник” зобов'язується використати одержану попередню оплату/аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом 90 днів після одержання авансу відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 (зі змінами), п.19 постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). По закінченні терміну невикористані кошти повертаються “Замовнику”».
Номер договору про закупівлю: №674у
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 11.7.1 Договору №674у від 22.08.2019 р. та іншими нормативними актами Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору, а саме: Пункт 6.4. Договору викласти в наступній редакції: «6.4. «Підрядник» має право: 6.4.1. Ініціювати внесення змін у Договір. 6.4.2. Припинити роботи в разі порушення або невиконання зобов’язань за даним Договором з вини «Замовника». 6.4.3. За письмовою згодою «Замовника» достроково закінчити виконання, покладених на нього даним договором, зобов’язань, за умови, що це ніяким чином не впливатиме на якість виконаних робіт.»
Номер договору про закупівлю: №674у
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 20 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 965 301,20
UAH (в тому числі ПДВ 327 550,20 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони керуючись п. 11.7.1 Договору № 674у від 22.08.2019 року та іншими нормативними актами, відповідно до ст.ст.651,653,654 Цивільного кодексу України, за взаємною згодою сторін, прийшли до згоди щодо розірвання Договору № 674у від 22.08.2019 року