Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт фасадів Луцької міської дитячої поліклініки на проспекті Волі,3а в м.Луцьку
Очікувана вартість
7 230 762,00 UAH
UA-2019-07-17-001466-b 754dfd97359140709e9a2088bb2eeea0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гузюк Вікторія

+380332724594
724883
096 3893904
ykb.lena@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Луцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 05517736
Місцезнаходження: 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, Волинська обл. м.Луцьк вул. Богдана Хмельницького,19/206
Контактна особа: Гузюк Вікторія
+380332724594, 724883, 096 3893904
ykb.lena@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2019 15:14
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2019 09:00
Початок аукціону: 05 серпня 2019 14:28
Очікувана вартість: 7 230 762,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 153,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 36000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3043.8 м.кв.
Капітальний ремонт фасадів Луцької міської дитячої поліклініки на проспекті Волі,3а в м.Луцьку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська обл., Луцьк, проспект Волі,3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019  —  18 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору зг.п.6.16.Договору Аванс 7 Банківські 30
Виконання робіт зг.п.6.2.1. Договору - на підставі форм КБ-2в, КБ-3 Пiсляоплата 5 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2019 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2019 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2019 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2019 14:39
ДОД-10-Договір-проект-скорег.docx
24 липня 2019 14:39
ДОД-2-9-Кваліф вим-скорег.docx
24 липня 2019 14:39
Тендерна документація-скорег.docx
24 липня 2019 14:39
ПЕРЕЛІК змін-1-23.07.2019.docx
17 липня 2019 15:29
Техн. завдання фасади дит.поліклініка.doc
17 липня 2019 15:11
ДОД-10-Договір - проект.docx
17 липня 2019 15:11
ДОД-2-9-Кваліфік вим.docx
17 липня 2019 15:11
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

захист персональних дангих
Дата подання: 19 липня 2019 07:33
Дата відповіді: 23 липня 2019 16:27
Шановний замовнику! Я, підприємець фізична особа, маю намір взяти участь в оголошених вами торгах. Проте у тендерній документації є вимога надати скановану копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб). Даний документ несе в собі персональні дані і може бути неправомірно використаний зловмисниками після розміщення довідки в системі прозорро. Прошу врахувати, що ідентифікаційний код (а не довідка як документ), висвітлюється системою прозорро по кожному учаснику. Тому прошу пояснити, з якою метою ви вимагаєте саме сканкопію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб) для її розміщення у вільному доступі в Інтеренеті. Чи недостатньо вам буде ідентифікаційного номера, який висвітлиться в прозорро. Прошу виключити цю вимогу, яка порушує захист персональних даних або замінити її на вимогу надати витяг чи виписку від держ реєстратора Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно абзацу 3 частини 2 статті 16 Закону про публічні закупівлі кваліфікаційні критерії установлюються Замовником відносно працівників учасника. Оскільки Закон про публічні закупівлі дозволяє фізичним особам, незалежно від статусу, брати участь у публічних закупівлях, забороняючи при цьому будь-яку дискримінацію учасників (статті 3 і 5 цього Закону), то вимога щодо доказів наявності трудових ресурсів відповідної кваліфікації , знань та досвіду, охоплює як самого учасника, так і його найманих працівників.
кошторисна зарплата
Дата подання: 19 липня 2019 07:39
Дата відповіді: 23 липня 2019 16:32
Шановний замовнику! У тендерній документації ви пишете: Претендент зобов’язаний закладений ним рівень кошторисної заробітної плати в ціновій пропозиції, (керуючись Наказом Мінрегіона від 27.07.2018р. №196 «Про внесення змін до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати , який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» ), вказати в Додатку 10 ( в пункті 6.7. Договору №… про закупівлю робіт за державні кошти). Мають бути виконані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ-НБД.1.1-2:2013 з урахуванням змін та доповнень». Прошу пояснити, про які саме розрахунки ви маєте на увазі у фразі "Мають бути виконані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ-НБД.1.1-2:2013 з урахуванням змін та доповнень" Це розрахунки які формує АВК-5 до Договірної ціни і на які є посилання у договірній ціні ? Чи буде достатньо подати Розрахунок №1-4 зроблений в АВК-5?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Перелік розрахунків до договірної ціни, який має бути наданий учасниками торгів -прописано у Додатку 6 Тендерної документації у Розділі «Розрахунки ціни тендерної пропозиції».
коли подавати розрахунки?
Дата подання: 19 липня 2019 07:48
Дата відповіді: 23 липня 2019 16:38
Шановний замовнику! В тендерній документації ви пишите: "Згідно п.6.3.1.3 ДСТУ-НБД.1.1-2:2013 поточні ціни на матеріальні ресурси (в тому числі власного виробництва) приймаються за обґрунтованими найменшими (при всіх рівних характеристиках) цінами на підставі проведеного предентентом аналізу цін на ринку будівельних матеріалів в регіоні з вказуванням найменування постачальників та наданням копій підтверджуючих документів на ціни ресурсів (прайсів, рахунків, накладних). Аналіз цін відповідно має бути наданий претендентом у табличній формі. (Доданий Додатком 4 до Договору про закупівлю) У разі використання орендованої техніки, вартість 1 маш – год приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні та наближених до нього територіях (п.6.2.1.3 ДСТУ-НБД.1.1-2:2013). За відсутності вищевказаного аналізу ринку послуг оренди, вартість 1 маш-год. встановлюється в межах цін, рекомендованих Мінрегіонбудом України. Під час підписання договору на виконання робіт факт оренди техніки підтверджується наданням учасником – переможцем відповідного договору оренди. Претендент зобов’язаний надати калькуляції на вартість 1 маш.-год.,заявлених в Договірній ціні будівельних механізмів. Якщо будівельно-монтажні роботи планується виконувати із застосуванням наявних в організації претендента, замість передбачених нормами машин і механізмів,претендент зобов’язаний провести заміну будівельних механізмів, керуючись п.6.2.1.5 ДСТУ-НБД.1.1-2:2013 та надати порівняльні розрахунки заміни механізмів. Претендент зобов’язаний надати розрахунок витрат з транспортування матеріальних ресурсів, керуючись п.6.3.1.1. ДСТУ-НБД.1.1-2:2013". Прошу пояснити, коли потрібно подавати ці розрахунки і калькуляції - під час подання пропозиції (до торгів) . чи після торгів, коли учасника буде визнано переможцем ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згадані розрахунки,позначені * , згідно умов Тендерної документації (Додаток 6) , надаються Замовнику учасником – переможцем в друкованому вигляді у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
чи правильно вказано у документації ДСТУ згідно якого треба розраховувати ціну тендерної пропозиції
Дата подання: 19 липня 2019 07:54
Дата відповіді: 23 липня 2019 16:40
Шановний замовнику! В документації ви пишите "Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно ДСТУ-НБД.1.1-2:2013 з урахуванням змін та доповнень." ДСТУ-НБД.1.1-2:2013 - це НАЦІОНАЛЬНИЙ СТАНДАРТ УКРАЇНИ. НАСТАНОВА ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ. ПРЯМИХ ВИТРАТ. У ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА. ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 Але ж вартість будівництва розраховується згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва , глава 6.2 яких передбачає правила визначення ціни тендерної пропозиції Якщо у документації допущена помилка, прошу замінити ДСТУ-НБД.1.1-2:2013 на ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Якщо ж малася на увазі все таки НАСТАНОВА ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ. ПРЯМИХ ВИТРАТ. У ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА. ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 , то чи обов'язково керуватися ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 при обрахунку ціни тендерної пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ціна тендерної пропозиції (договірної ціни) учасника повинна бути розрахована відповідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 з урахуванням змін та доповнень. Відповідні уточнення посилань на нормативні документи будуть проведені шляхом внесення змін до умов Тендерної документації.
заміна машин ручним трудом
Дата подання: 19 липня 2019 07:58
Дата відповіді: 23 липня 2019 16:50
Шановний замовнику! В документації ви пишите "Якщо будівельно-монтажні роботи планується виконувати із застосуванням наявних в організації претендента, замість передбачених нормами машин і механізмів,претендент зобов’язаний провести заміну будівельних механізмів, керуючись п.6.2.1.5 ДСТУ-НБД.1.1-2:2013 та надати порівняльні розрахунки заміни механізмів." В технічному завданні у вас є посилання на конкретні ресурсні норми, які слід використовувати. Але при роботах багато машин і механізмів заміняються ручним трудом (наприклад для внутріоб'єктного переміщення матеріалів). Прошу повідомити, чи потрібно проводити заміну машин ручним трудом та подавати у пропозиції (до аукціону) порівняльні розрахунки заміни механізмів на ручний труд? Чи це стосується тільки заміни одних машин іншими ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У разі можливої заміни машин ручним трудом - порівняльні розрахунки такої заміни надаються учасником –переможцем, виконані згідно п.6.2.1.5 ДСТУ Н Б Д.1.1-2:2013.
чи можна виключати матеріали, які не використовуються по нормах
Дата подання: 19 липня 2019 08:01
Дата відповіді: 23 липня 2019 16:52
Шановний замовнику! В технічному завданні ви наводите конкретні ресурсні норми (шифр норм) згідно яких виконуються роботи. ці норми передбачають матеріали, які зараз не використовуються для якісного ремонту - наприклад дрантя, пакля інше. Чи можу я не враховувати в договірній ціні та відомості ресурсів матеріали, які не будуть фактично використовувися?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, можна, керуючись ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 згідно Розділу 6.3.Вартість матеріалів, виробів та конструкцій.
чи може підприємець вважатися ІТРом
Дата подання: 19 липня 2019 08:05
Дата відповіді: 23 липня 2019 16:54
Шановний замвонику! Я, як підприємець - фізична особа, маю найманих працівників-робітників, але особистов иконую роботу ІТР (функцію керівника та виконроба). Чи можу я показувати себе у довідці про наявність працівників - в розділі ІТР - як керівника та виконроба якщо у мене є вища освіта будівлеьна освіта (ПЦБ)? Чи в цій довідці треба вказувати тільки найманих працівників, в т.ч. ІТР.?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно абзацу 3 частини 2 статті 16 Закону про публічні закупівлі кваліфікаційні критерії установлюються Замовником відносно працівників учасника. Оскільки Закон про публічні закупівлі дозволяє фізичним особам, незалежно від статусу, брати участь у публічних закупівлях, забороняючи при цьому будь-яку дискримінацію учасників (статті 3 і 5 цього Закону), то вимога щодо доказів наявності трудових ресурсів відповідної кваліфікації , знань та досвіду, охоплює як самого учасника, так і його найманих працівників.
Щодо обсягів фінансування робіт у 2019 та 2020 бюджетних роках
Дата подання: 23 липня 2019 06:41
Дата відповіді: 25 липня 2019 17:36
Згідно з умовами тендерної документації (підпункт 11 абзацу другого пункту 1 розділу 3) Тендерна пропозиція повинна містити Проект договору про закупівлю робіт за державні кошти з Додатком №1 «Календарний план виконання робіт» та Додатком №2 «Договірна ціна» з локальними кошторисами (Додаток 10). Відповідно до умов тендеру (пункту 9 Оголошення) та підпункту 4.4 пункту 4 розділу 1 тендерної документації строк виконання робіт встановлено строк виконання робі становить від 30 серпня 2019 до 18 грудня 202018.12.2020. Таким чином строк виконання робіт, що становлять предмет закупівлі складає більше одного бюджетного року. Водночас у тендерній пропозиції не зазначено обсяг бюджетного фінансування робіт у 2019 та 2020 роках, що унеможливлює підготовку та подання Календарного плану виконання робіт в розрізі вартості (Додаток №1 до Договору про закупівлю робіт за державні кошти). У зв’язку з викладеним просимо надати роз'яснення на наступне запитання: Який обсяг фінансування робіт, що становлять предмет закупівлі, передбачено (планується) на 2019 та 2020 роки?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Станом на 25.07.2019, на час початку проведення процедури закупівлі,бюджетом міста передбачено виділити кошти на виконання робіт на цьому об’єкті: в 2019 році - в сумі 2692,943 тисяч гривень, в 2020 році – в сумі 4537,819 тисяч гривень.
Щодо складання довідки за формою згідно з Додатком 2 до Тендерної документації
Дата подання: 23 липня 2019 06:57
Дата відповіді: 25 липня 2019 17:38
Згідно з умовами тендерної документації (абзац перший пункту розділу 5 тендерної документації) Кваліфікаційними критеріями та вимогами, які висуваються з метою оцінки відповідності Учасників установленим кваліфікаційним та іншим вимогам цієї документації є: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази (Додаток 2). Згідно з Додатком 2 до тендерної документації учасник повинен наддати інформацію про Назву машини, механізму, устаткування, обладнання. Водночас умовами тендерної документації не передбачено, які саме машини, механізми, устаткування, обладнання учасник повинен зазначати у довідці за формою згідно з Додатком 2: 1) будь-які машини і механізми, які він має у наявності 2) лише ті машини і механізми, які учасник планує використовувати для виконання робіт, та які зазначені ним у підсумковій відомості ресурсів. Відсутність зазначеної інформації утруднює підготовку та подання документів у складі тендерної пропозиції та може призвести до безпідставного відхилення тендерної пропозиції. У зв’язку з викладеним просимо надати роз’яснення на наступне запитання: 1. Який саме машини, механізми, устаткування, обладнання учасник повинен зазначати у довідці за формою згідно з Додатком 2: 1) ті, які плануються використовувати для виконання робіт на об’єкті та які зазначені в Підсумковій відомості ресурсів або 2) будь-які машини, механізми, устаткування, обладнання, які учасник вважає за необхідне зазначити у вказаній довідці. 2. Чи повинен учасник зазначати у Довідці за формою згідно з Додатком 2 до Тендерної документації машини і механізми, вартість яких включається до загальновиробничих витрат та які відображаються у розділі ІІІ Підсумкової відомості ресурсів? 3. Чи буде підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника, якщо у Довідці за формою згідно з Додатком 2, учасник не зазначить машин і механізмів, які відображаються у Підсумковій відомості ресурсів (в тому числі тих, вартість яких включається до загальновиробничих витрат)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагає від учасників подання ними документального підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, один із них: наявність обладнання та матеріально-технічної бази (ст.16 Закону.)Логічно буде Учаснику показати так наявну матеріально-технічну базу, щоб переконати Замовника, що її буде достатньо для виконання робіт на об’єкті, прописавши її якомога розширено .
Щодо надання копії дозволів
Дата подання: 23 липня 2019 07:17
Дата відповіді: 25 липня 2019 17:41
Згідно з пунктом 7 додатку 6 до Тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції скановану копію дозволу та/або ліцензії (з додатком) на право займатися відповідною господарською діяльністю. При цьому умовами тендерної документації не конкретизовано, про які саме дозволи йдеться . У зв’язку з викладеним просимо надати роз’яснення на наступне запитання: 1. Чи передбачено умовами виконання будівельних робіт на об’єкті виконання робіт підвищеної небезпеки, які передбачені Додатком 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 48) 2. Чи зобов’язаний учасник надати у складі тендерної пропозиції скановану копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, у разі якщо при здійсненні капітального ремонту на об’єкті буде заплановано виконувати роботи підвищеної небезпеки, які передбачені у Додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 48) ? Якщо ні – то чи зобов’язаний буде учасник (у разі визнання переможцем торгів) надати такий дозвіл під час укладення договору згідно з частиною другою статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Чи зобов’язаний учасник надати у складі тендерної пропозиції скановану копію дозволу на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, у разі якщо при здійсненні машини і механізми, які зазначені учасником у Довідці за формою згідно з Додатком 2 до Тендерної документації та / або у Підсумковій відомості ресурсів (розділи ІІ і ІІІ) передбачені Додатком 3 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 48) ? Якщо ні – то чи зобов’язаний буде учасник (у разі визнання переможцем торгів) надати такий дозвіл під час укладення договору згідно з частиною другою статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повний перелік робіт на об’єкті, згідно проектно-кошторисної документації, включає в себе роботи з підвищеною небезпекою.Щодо надання скан-копії дозволу на виконання робіт з підвищеної небезпеки, то він має бути наданий безпосереднім виконавцем робіт або субпідрядником (за умови експлуатації (застосування) машин і механізмів, устаткування підвищеної небезпеки - також).
Щодо підстав відхилення тендерної пропозиції учасника, які не передбачені частиною першою статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата подання: 23 липня 2019 07:40
Дата відповіді: 25 липня 2019 17:42
Підпунктом 2.1.2 підпункту 2.1 пункту 2 розділу 5 Тендерної документації встановлено, що «Будь-які спроби учасника вплинути на оцінювання замовником тендерних пропозицій або прийняття рішення про вибір переможця призведе до відхилення його тендерної пропозиції». Звертаємо вашу увагу, що перелік підстав для відхилення тендерних пропозиції учасників встановлений частиною першою статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» є вичерпний і не підлягає розширеному тлумаченні. Разом з тим, згідно зі частиною шостою статті 55 Конституції України Кожен має право будь-якими не забороненими законом засобами захищати свої права і свободи від порушень і протиправних посягань. Крім того, положення Закону України «Про публічні закупівлі» гарантує право учасника захищати свої майнові права та охоронювані законом інтереси, в тому числі у випадах порушення процедури закупівлі з боку замовника та інших учасників, у будь який спосіб, не заборонений законом в тому числі шляхом звернення до замовника з вимогами щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі (статті 23 Закону) та оскарження рішень, дій і бездіяльності замовника до Органу оскарження (Антимонопольного комітету України) або судовому порядку (стаття 18 Закону). Водночас, в контексті умов, передбачених підпунктом 2.1.2 підпункту 2.1 пункту 2 розділу 5 Тендерної документації, спроби учасника відповідно до Конституції та законів України захистити свої майнові права та охоронювані законом інтереси у разі порушення або загрози їх порушення з боку замовника, інших учасників та третіх осіб можуть бути розцінені як спроба «вплинути на оцінювання замовником тендерних пропозицій або прийняття рішення про вибір переможця призведе до відхилення його тендерної пропозиції». В свою чергу це може призвести до прийняття непромірного рішення про відхилення тендерної пропозиції такого учасника з підстав, не передбачених статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з викладеним вище, просимо внести зміни у тендерну документації та виключити умови, передбачені підпунктом 2.1.2 підпункту 2.1 пункту 2 розділу 5, як такі, що не відповідають частині першій статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Конституції України та законодавству України в цілому.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Підпункт 2.1.2 підпункту 2.1 пункту 2 розділу 5 Тендерної документації якраз і свідчить про намагання Замовника унеможливити будь-який незаконний вплив учасника на хід процедури торгів та вибору переможця. Та це ніяким чином не впливає на право захисту ваших, як Учасника, майнових прав та охоронюваних законом інтересів.
Щодо подання інформації та документів про залучення субпідрядників
Дата подання: 23 липня 2019 07:51
Дата відповіді: 25 липня 2019 17:45
Згідно з умовами тендерної документації (підпункт 7 абзацу другого пункту 1 розділу 3) Тендерна пропозиція повинна містити інформацію про субпідрядника (субпідрядників) щодо кожного суб”єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (Додаток 5).Обов’язково додаються – завірена копія ліцензії (з додатком);. У зв’язку з цим просимо роз’яснити наступні питання: 1. Чи повинен учасник подавати у складі тендерної пропозиції за формою згідно з Додатком 5 до Тендерної документації інформацію щодо суб”єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі МЕНШЕ НІЖ 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, та надавати копію ліцензії такого субпідрядника (з додатком) 2. Хто повинен завіряти копію (відчувати вірність копії) ліцензії (з додатком) субпідрядника – сам учасник (власною печаткою та підписом уповноваженої особи) чи суб”єкт господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника та якому видана відповідна ліцензія.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога щодо надання учасником у тендерній пропозиції інформації щодо субпідрядника зазначена у пп.7 п.1 Розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» та у формі згідно Додатку 5 Тендерної документації.Чи надати інформацію щодо субпідрядника в обсязі МЕНШЕ НІЖ 20 відсотків від вартості договору про закупівлю- учасник вирішує на свій розсуд. Копія ліцензії судпідрядника завіряється згідно умов тендерної документації у «***Примітки» по тексту після Додатку 8.
Щодо можливості підготовки та подання документів у складі тендерної пропозиції (оригіналів та засвідчених копій) виключно в електронній формі, підписаних (завірених) виключно кваліфікованим електронним підписом підписувача-керівника та кваліфікованою елек
Дата подання: 23 липня 2019 08:53
Дата відповіді: 25 липня 2019 17:46
Комплексний аналіз умов тендерної документації дає підстави для висновку що усі документи (оригінали та засвідчені копії), які подаються у складі пропозиції, повинні містити зображення власноручного підпису уповноваженої особи та зображення відбитка печатки учасника (у разі використання печатки). Фактично для підготовки документа (засвідченої копії) учасник повинен підготувати проект документа, роздрукувати його на папері, підписати та засвідчити печаткою - тобто сварити документ (копію документа) у паперовій формі, далі відсканувати (або сфотографувати) документи і конвертувати отримане зображення у формат даних електронного документа (Portable Document Format (PDF) згідно специфікації специфікації PDF 1.4 (ISO 19005-1:2005). Зважаючи не великий обсяг інформації та документів, які вимагаються від учасників у складі тендерної пропозиції, такий процес підготовки потребує значних затрат матеріальних ресурсів та робочого часу працівників учасника. Разом з тим, в Україні, активно триває процес діджиталізації управлінських процесів, діловодства та роботи з електронними документами, в тому числі в органах державної влади та місцевого самоврядування, з використанням електронних довірчих послуг. Так, наріз в Країні створена достатня нормативно-правова база для повного переходу діловодства та роботи з документами виключно в електронну, зокрема на підставі: Закону України «Про електронні довірчі послуг»; Постанови КМУ від 17 січня 2018 р. № 55 «Деякі питання документування управлінської діяльності» Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання, затвердженого Наказом Мін’юсту від 11.11.2014 № 1886/5; Наказу Державного агентства з питань електронного урядування України від 07.09.2018 № 60 «Про затвердження Вимог до форматів даних електронного документообігу в органах державної влади». При цьому згідно із Законом України «Про електронні довірчі послуг»: – Електронна взаємодія фізичних та юридичних осіб, яка потребує відправлення, отримання, використання та постійного зберігання за участю третіх осіб електронних даних, аналоги яких на паперових носіях повинні містити власноручний підпис відповідно до законодавства, а також автентифікація в складових частинах інформаційних систем, в яких здійснюється обробка таких електронних даних та володільцями інформації в яких є органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності, повинні здійснюватися з використанням кваліфікованих електронних довірчих послуг. (частина друга стаття 17); – Кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису. Кваліфікована електронна печатка має презумпцію цілісності електронних даних і достовірності походження електронних даних, з якими вона пов’язана (частини четверта і п’ята статті 18). Крім того, згідно з Типовою інструкцією з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну, затвердженої Постановою КМУ від 17 січня 2018 р. № 55 – електронна копія електронного документа - візуальне подання електронного документа в електронній формі без кваліфікованих електронних підписів, якими його було завізовано та/або підписано, відповідність та правовий статус якої засвідчено кваліфікованою електронною печаткою (підпункт 7 пункту 6 Інструкції) – електронна копія оригіналу паперового документа (фотокопія) - візуальне подання паперового документа в електронній формі, отримане шляхом сканування (фотографування) паперового документа, відповідність оригіналу та правовий статус якого засвідчено кваліфікованою електронною печаткою установи (підпункт 8 пункту 6 Інструкції); – підписання проекту електронного документа (підписання) - накладання уповноваженою особою (уповноваженими особами), зазначеною (зазначеними) у реквізитах підписувача такого документа, кваліфікованого електронного підпису (підписів) на проект електронного документа для засвідчення факту його затвердження (підпункт 20 пункту 6 Інструкції); – проект електронного документа - документ в електронній формі до накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженою особою (уповноваженими особами), зазначеною (зазначеними) у реквізитах підписувача такого документа (підпункт 24 пункту 6 Інструкції); Наявна нормативна база дозволяє готувати документи виключно в електронній формі засобами комп’ютерної техніки, підписувати/засвідчувати кваліфікованим електронним підписом печаткою, які за юридичною силою прирівняні до власноручного підпису / «мокрої» печатки юридичної особи. Підготовка та подання документів тендерної пропозиції виключно в електронній формі з використанням кваліфікованого електронно підпису та печатки учасника (без необхідності друкування, підписання / засвідчення документів в електронній формі, на наступного їх сканування) дозволяє значно скоротити витрати матеріальних ресурсів і робочого часу на підготовку тендерної пропозиції Виходячи з викладеного вище, просимо роз’яснити наступні питання: 1. Чи може учасника (замість сканкопій з створених ним і підписаних паперових документів) подавати у складі тендерної пропозиції оригінали відповідних електронних документів, підписаних виключно кваліфікованим електронним підписом керівника учасника та скріплених кваліфікованою електронною печаткою учасника, які накладаються на кожний документи (файл з документом) окремо, але без додавання зображення власноручного підпису / зображення відлиску печатки)? 2. Чи може учасника (замість сканкопій з завірених його підписом і печаткою паперових копій документів) подавати у складі тендерної пропозиції електронні копія електронних документів / електронні копії оригіналів паперових документів (фотокопій) – у розумінні Постанови КМУ від 17 січня 2018 р. № 55 – засвідчених виключно кваліфікованим електронним підписом керівника учасника та кваліфікованою електронною печаткою учасника, які накладаються на кожну електронну копію (файл з копією) окремо, але без додавання зображення власноручного підпису / зображення відлиску печатки)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Умови подання інформації тендерної пропозиції учасника даної закупівлі прописано в Тендерній документації, та не передбачено подання тендерної пропозиції учасника електронними документами .
Розгорнути всі запитання: 13 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-17-001466-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Луцьккомунбуд, Код ЄДРПОУ:38079098
Дата подання: 08 серпня 2019 15:50
Про зміну рішення, щодо переможця
Тендерна пропозиція ПП "Ефект", якого визнано переможцем не відповідає вимогам тендерної документації, а саме п.8 ч.1 Розділу 3 "Інструкції з підготовки тендерної пропозиції", оскільки відсутній електронний цифровий підпис учасника.
Вказане порушення є підставою для відхилення пропозиції ПП "Ефект" згідно п.4), ч.1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі".
Вимога - скасувати рішення про визнання переможцем ПП "Ефект".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 серпня 2019 15:21
рішенням тендерного комітету від 13.08.2019 №6 вирішено відхилити вимогу щодо скасування рішення про визнання переможцем ПП "Ефект"
Номер вимоги: UA-2019-07-17-001466-b.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Луцьккомунбуд, Код ЄДРПОУ:38079098
Дата подання: 14 серпня 2019 13:11
Вимога скасувати рішення про визнання переможцем ПП "Ефект"
Відповідь замовника та долучені документи з виключно технічними термінами не може бути доказом наявності електронного підпису на тендерній пропозиції ПП "Ефект". Згідно долученого висновку ТОВ "НДЛЦК Гросс" для дослідження було надано: "1) НЖМД "Seagate ST1000DM010", серійний № W9A9AEKCY, зовнішній вигляд предстановлено у зображені 1 (котре відсутнє і унеможливлює встановити обєкт дослідження) та
2) Копія листа ПП "Ефект" вих. 218 від 08.08.19 на 1 (одному) аркуші ".
Тобто дослідження було невідомого програмного продукту та невідомого листа який поданий 08.08.2019. Однак, беручи до уваги висновки вищевказаного експерту встановлено, що
на НЖМД містяться файли списку переходів та файли посилань ОС "Windows"з хронологією дій користувача 01.08.19 таблиця 4,- (яка відсутня у долученому висновку).
Тобто у висновку відсутні підтверджуючі дані про те, що 01.08.2019 року о 12,45 год. разом з тендерною пропозицією учасника було згенеровано та накладено ЕЦП пана Бохонко С.А.
Саме тому, можна ствердити, що усі документи у форматі PDF, дійсно були подані Учасником ПП "Ефект" 01.08.2019 року о 12.45 год., і поміж ними відсутній нетипізований файл формату sing.p7s (ЕЦП) .
Вказаний файл присутній лише 13.08.2019 року в 13.59 год., тобто під час завантаження додаткових документів, за результатами аукціону, що повторно підтверджує відсутність ЕЦП Учасника ПП "Ефект" при подачі тендерної пропозиції 01.08.2019 року.
Вимога - змінити рішення про визнання переможцем ПП "Ефект", оскільки ним порушено вимоги тендерної документації Замовника (п.8) ч.1 Розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" та є підставою для відхилення, згідно п.4) ч.1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 14 серпня 2019 13:41
Причина: зміна власного рішення

Документи

13 серпня 2019 15:21
Висновок спеціаліста.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Ефект 6 319 562,80
UAH з ПДВ
6 283 392,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Луцьккомунбуд 6 575 665,76
UAH з ПДВ
6 318 352,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд 6 940 136,21
UAH з ПДВ
6 903 982,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2019 13:59
Електронний підпис
13 серпня 2019 13:15
Проект договору
01 серпня 2019 12:15
Додаток 6 п.7 - п.15.PDF
01 серпня 2019 12:15
Договірна ціна.PDF
01 серпня 2019 12:15
Додаток 6 п.10 довкілля.PDF
01 серпня 2019 12:15
Лист-згода Додаток 6п.8.pdf
01 серпня 2019 12:14
Статут.pdf
01 серпня 2019 12:14
Виписка із Статуту.pdf
01 серпня 2019 12:14
Додаток 5 Субпідрядник.PDF
01 серпня 2019 12:14
Підписаний_dovidka.pdf
01 серпня 2019 12:14
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ(2).pdf
01 серпня 2019 12:14
Підписаний_G0719-5450-GL_tender.pdf
01 серпня 2019 12:14
Додаток 7 Стаття 17 ЗУ.PDF
01 серпня 2019 12:14
Додаток 4 Довідка.PDF
01 серпня 2019 12:14
Додаток 1 ТП.PDF

Публічні документи

01 серпня 2019 12:05
Електронний підпис
01 серпня 2019 12:03
Реєстр.pdf
01 серпня 2019 12:03
РОЗРАХУНКИ.rar
01 серпня 2019 12:03
СУБПІДРЯД.rar
01 серпня 2019 12:03
Гарантія якості робіт.pdf
01 серпня 2019 12:03
МТБ.rar
01 серпня 2019 12:03
Гарант лист.pdf
01 серпня 2019 12:03
Додаток 7 ст.17 ЗУ.pdf
01 серпня 2019 12:03
Працівники.rar
01 серпня 2019 12:03
ДОСВІД.rar
01 серпня 2019 12:03
УСТАНОВЧІ.rar
01 серпня 2019 12:03
Отправка_ Гарант 1322.7z.zip

Публічні документи

01 серпня 2019 17:35
Електронний підпис
01 серпня 2019 17:33
1.Реєстр документів.pdf
01 серпня 2019 17:33
28.Проект договору.pdf
01 серпня 2019 17:33
27.Лист.pdf
01 серпня 2019 17:32
15.Скан-копія Статуту.pdf
01 серпня 2019 17:32
16.Скан-копія ліцензії.pdf
01 серпня 2019 17:32
19.Довідка про санкції.pdf
01 серпня 2019 17:32
11.Гарантійний лист.pdf
01 серпня 2019 17:31
2.Тендерна пропозиція.pdf
01 серпня 2019 17:31
24. Локальний кошторис.pdf
01 серпня 2019 17:31
20.Договірна ціна.pdf
01 серпня 2019 17:30
21. Розрахунок прибутку.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Ефект

ТОВ Луцьккомунбуд

Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Ефект
#30887436
Переможець 6 283 392,00
UAH з ПДВ
08 серпня 2019 10:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 серпня 2019 10:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Ефект
#30887436
6 283 392,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 грудня 2022 11:40
дод уг 30.11.2022 №5-розірв дог.pdf укладений
01 грудня 2022 11:40
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2022 11:33
протокол.pdf зміни до договору
01 грудня 2022 11:32
дод уг 30.11.2022 №5-розірв дог.pdf зміни до договору
01 грудня 2022 11:32
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 12:07
Дод уг №4-21.12.2021-строки.PDF зміни до договору
21 грудня 2021 12:07
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2020 10:35
Дод уг №3-строки-12.2020 (1).PDF зміни до договору
07 грудня 2020 10:35
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2019 12:02
Дод.угода №2 від 04.12.2019р. (1).PDF зміни до договору
06 грудня 2019 12:01
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2019 14:33
Протокол ТК №7-уточн назви (1).PDF зміни до договору
20 серпня 2019 14:33
Дод угода №1 - уточн назви в Договорі (1).PDF зміни до договору
20 серпня 2019 14:33
Електронний підпис укладений
20 серпня 2019 09:21
Додатки до договору.PDF укладений
20 серпня 2019 09:20
Договір №18.PDF укладений
20 серпня 2019 09:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку із необхідністю уточнення назви предмета закупівлі у Договорі №18 від 20.08.2019 , вказавши класифікатор, та викласти у новій редакції (Протокол ТК від 20.08.2019 №7)
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку із проведенням коригування проектно-кошторисної документації Договірна ціна викладається в новій редакції , ціна договору залишається без змін.
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку із відсутністю фінансування цього обєкту у 2020 році, продовжено строк дії договору на 2021 рік, продовжено строки виконання робіт до 31.12.2021 року, змінено реквізити Сторін (протокол ТК від 04.12.2020 р №9)
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку із відсутністю фінансування по об"єкту у 2021 році продовжується виконання робіт на обєкті та продовжено строк дії договору до 31.12.2022 року
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку із неможливістю виконання умов Договору через виникнення форс-мажорних обставин (введення воєнного стану)
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2019 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 2 830 422,00
UAH (в тому числі ПДВ 471 737,00 UAH)
Причини розірвання договору: У звязку із неможливістю виконання умов договору через форс-мажорні обставини (введення воєнного стану)