Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ ЗАПОРІЖЖЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 01130561 |
Місцезнаходження: | 69013, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул.Блакитна 4 |
Контактна особа: |
Єфімова Олена Сергіївна +380617214248 airport.zp@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 липня 2019 17:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 липня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 серпня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 02 серпня 2019 13:39 |
Очікувана вартість: | 31 575 966,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,03% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 липня 2019 10:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 липня 2019 10:29 |
ЗТД .doc | |
25 липня 2019 10:29 |
Тендерна_документацiя.doc | |
25 липня 2019 10:29 |
Проект_Договору_на_виконання_робiт зі змінами.docx |
25 липня 2019 10:29 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 липня 2019 10:29 |
ЗТД .doc
|
|||
25 липня 2019 10:29 |
Тендерна_документацiя.doc
|
|||
25 липня 2019 10:29 |
Проект_Договору_на_виконання_робiт зі змінами.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-26-000001 ● b47db13f4e704d8f92ba600ec89dad00
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 вересня 2019 14:18 |
НАКАЗ
26.09.2019 № 148
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель моніторинг процедури закупівлі UA-2019-07-17-001429-а, ДК 021:2015: 45231000-5 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, яка проводиться Комунальним підприємством «Міжнародний аеропорт Запоріжжя».
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
1. Стосовно Джерел фінансування. Наразі на майданчику електроних закупівель “Smarttender” відсутня можливість вказувати джерела фінансування, при появі такої функції, Замовник обово’язково буде заповняти це поле. У той же час Замовник інформацію стосовно фінансування своєчасно виклав у проекті договору, який знаходиться у загальному доступі, та повідомляє, що інші поля, які з’явились, він повністю заповняє, у тому числі Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та вид предмету закупівлі (товари, роботи, послуги). 2.Стосовно локального кошторису 2-1-2. ТОВ «СІС-ЗАПОРІЖЖЯ», відповідно до зазначеної вимоги ТД, в складі тендерної пропозиції надана у повному обсязі кошторисна документація, складена за допомогою програмного комплексу АВК-5, в форматі файлів «IMD», «BDCU», включаючи й локальний кошторис 2-1-2 Технічного завдання № 6 тендерної документації. Учасником торгів ТОВ «СІС-ЗАПОРІЖЖЯ» до кошторисної документації, складеної за допомогою програмного комплексу АВК-5 додатково, за власним бажанням, надано кошториси у версії файлів WORD, що не було вимогою ТД. Виходячи з викладеного, слідує висновок про те, що відсутність локального кошторису 2-1-2 Технічного завдання № 6 тендерної документації, у форматі файлу WORD, при наявності його у складі кошторисної документації, складеної за допомогою програмного комплексу АВК-5, в форматі файлів «IMD», «BDCU», не є порушенням п. 1 розділу III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД. 3.Стосовно Довідки про матеріально-технічне обладнання. Додатком № 2 до тендерної документації встановлено надання інформації про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 та статті 17 Закону, зокрема, наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка підтверджується довідкою про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при виконанні зобов‘язань за предметом даних торгів згідно таблиці № 1. В примітках таблиці № 1 Додатку № 2 ТД зазначено: * Якщо обладнання, машини та механізми є орендованими або залученими надати копію чинного договору оренди (лізингу), договору про співпрацю, договору користування, договору про надання послуг, тощо. * Для підтвердження наявності всієї зазначеної в таблиці 1 техніки, необхідно надати копії документів, які підтверджують права власності на неї (копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (машини тощо) та/або інших реєстраційних документів, що свідчать про державну реєстрацію машин та механізмів) * В разі використання техніки субпідрядної організації, надати копію договору субпідряду на виконання робіт по об’єкту закупівлі, або копію договору наміру на виконання робіт на об’єкті закупівлі, з наданням копій документів, що підтверджують права власності субпідрядника на зазначену техніку. TOB «СІС-ЗАПОРІЖЖЯ», відповідно до зазначеної вимоги ТД, в складі тендерної пропозиції надано: * Довідку про наявність необхідного обладнання та матеріально - технічної бази за формою таблиці № 1 Додатку № 2 ТД, із зазначенням назви та типу машини, механізму або обладнання, марки та/або моделі, наявної кількості, зазначенням приналежності (власна, орендується, лізинг, послуги). * Копію чинного Договору оренди транспортних засобів. * Копії свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу. Так, у Довідці за формою таблиці № 1 Додатку № 2 ТД, не передбачено зазначення державних реєстраційних номерів вказаних в ній транспортних засобів, в договорах оренди, які були надані Учасником, Додаток № 1 до договору оренди не є його невід’ємною частиною, в зв’язку з чим його надання у складі тендерної пропозиції взагалі не є обов’язковим. В свою чергу, з метою підтвердження умовами ТД вимагалося надання свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, що й було надано учасником в повному обсязі на всю зазначену в довідці техніку. Виходячи з викладеного, слідує висновок про те, що ТОВ «СІС-ЗАПОРІЖЖЯ» при поданні тендерної пропозиції, не порушено вимог п. 5 розділу III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД. Таким чином, КП «Міжнародний аеропорт Запоріжжя», при розгляді та погодженні тендерної пропозиції ТОВ «СІС-ЗАПОРІЖЖЯ» не порушено вимоги законодавства України з питань публічних закупівель.
2019-10-21 12:55:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 серпня 2019 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СИСТЕМНИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ СЕРВІС - ЗАПОРІЖЖЯ" |
28 458 441,41
UAH з ПДВ
|
28 458 441,41
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕХНОСТАНДАРТПРОМ" |
31 298 077,06
UAH з ПДВ
|
31 298 077,06
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СИСТЕМНИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ СЕРВІС - ЗАПОРІЖЖЯ" #40084018 |
Переможець |
28 458 441,41
UAH з ПДВ
|
08 серпня 2019 11:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2021 13:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 листопада 2020 15:57
|
Додаткова угода №7 (1) (1).pdf | зміни до договору |
03 листопада 2020 15:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 жовтня 2020 14:46
|
Додаткова угода №6 (з Додатками)до Договору №44 від 22.08.2019р (1).pdf | зміни до договору |
24 жовтня 2020 14:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 вересня 2020 10:45
|
Додаткова угода №5 (1).pdf | зміни до договору |
14 вересня 2020 10:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 липня 2020 16:11
|
Додаткова угода №4 (1).pdf | зміни до договору |
07 липня 2020 16:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 квітня 2020 15:37
|
Дод уг 3 (1).pdf | зміни до договору |
30 квітня 2020 15:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 січня 2020 13:31
|
ду 2 (1).pdf | зміни до договору |
16 січня 2020 13:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 18:24
|
ду 1 (1).pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 18:24
|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2019 10:11
|
додатки до договору.pdf | укладений |
23 серпня 2019 10:11
|
договор № 44.pdf | укладений |
23 серпня 2019 10:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору, зміна порядку фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна строку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна графіку виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна графіку виконання робіт та плану фінансування. |
Номер договору про закупівлю: | 44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни графіку виконання робіт та плану фінансування. |
Номер договору про закупівлю: | 44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни договору та зміна графіку фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |