Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво зовнішніх мереж водопостачання та каналізації КП «Міжнародний аеропорт Запоріжжя» за адресою: 69013, м. Запоріжжя, вул. Блакитна, буд.4
Очікувана вартість
31 575 966,00 UAH
UA-2019-07-17-001429-a df1789f39a2f4c3baa528bf40b09d23b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єфімова Олена Сергіївна

+380617214248 airport.zp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ ЗАПОРІЖЖЯ"
Код ЄДРПОУ: 01130561
Місцезнаходження: 69013, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул.Блакитна 4
Контактна особа: Єфімова Олена Сергіївна
+380617214248
airport.zp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2019 17:10
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 02 серпня 2019 13:39
Очікувана вартість: 31 575 966,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,03%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Будівництво зовнішніх мереж водопостачання та каналізації КП «Міжнародний аеропорт Запоріжжя» за адресою: 69013, м. Запоріжжя, вул. Блакитна, буд.4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45231000-5 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 180 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 липня 2019 10:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 липня 2019 10:29
ЗТД .doc
25 липня 2019 10:29
Тендерна_документацiя.doc
25 липня 2019 10:29
Проект_Договору_на_виконання_робiт зі змінами.docx
25 липня 2019 10:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2019 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 липня 2019 10:29
ЗТД .doc
25 липня 2019 10:29
Тендерна_документацiя.doc
17 липня 2019 17:07
Тендерна_документацiя.doc
25 липня 2019 10:29
Проект_Договору_на_виконання_робiт зі змінами.docx
17 липня 2019 17:07
Проект_Договору_на_виконання_робiт.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-26-000001 ● b47db13f4e704d8f92ba600ec89dad00
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 вересня 2019 14:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

26.09.2019 № 148

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель моніторинг процедури закупівлі UA-2019-07-17-001429-а, ДК 021:2015: 45231000-5 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, яка проводиться Комунальним підприємством «Міжнародний аеропорт Запоріжжя».

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.



Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

1. Стосовно Джерел фінансування. Наразі на майданчику електроних закупівель “Smarttender” відсутня можливість вказувати джерела фінансування, при появі такої функції, Замовник обово’язково буде заповняти це поле. У той же час Замовник інформацію стосовно фінансування своєчасно виклав у проекті договору, який знаходиться у загальному доступі, та повідомляє, що інші поля, які з’явились, він повністю заповняє, у тому числі Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та вид предмету закупівлі (товари, роботи, послуги). 2.Стосовно локального кошторису 2-1-2. ТОВ «СІС-ЗАПОРІЖЖЯ», відповідно до зазначеної вимоги ТД, в складі тендерної пропозиції надана у повному обсязі кошторисна документація, складена за допомогою програмного комплексу АВК-5, в форматі файлів «IMD», «BDCU», включаючи й локальний кошторис 2-1-2 Технічного завдання № 6 тендерної документації. Учасником торгів ТОВ «СІС-ЗАПОРІЖЖЯ» до кошторисної документації, складеної за допомогою програмного комплексу АВК-5 додатково, за власним бажанням, надано кошториси у версії файлів WORD, що не було вимогою ТД. Виходячи з викладеного, слідує висновок про те, що відсутність локального кошторису 2-1-2 Технічного завдання № 6 тендерної документації, у форматі файлу WORD, при наявності його у складі кошторисної документації, складеної за допомогою програмного комплексу АВК-5, в форматі файлів «IMD», «BDCU», не є порушенням п. 1 розділу III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД. 3.Стосовно Довідки про матеріально-технічне обладнання. Додатком № 2 до тендерної документації встановлено надання інформації про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 та статті 17 Закону, зокрема, наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка підтверджується довідкою про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при виконанні зобов‘язань за предметом даних торгів згідно таблиці № 1. В примітках таблиці № 1 Додатку № 2 ТД зазначено: * Якщо обладнання, машини та механізми є орендованими або залученими надати копію чинного договору оренди (лізингу), договору про співпрацю, договору користування, договору про надання послуг, тощо. * Для підтвердження наявності всієї зазначеної в таблиці 1 техніки, необхідно надати копії документів, які підтверджують права власності на неї (копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (машини тощо) та/або інших реєстраційних документів, що свідчать про державну реєстрацію машин та механізмів) * В разі використання техніки субпідрядної організації, надати копію договору субпідряду на виконання робіт по об’єкту закупівлі, або копію договору наміру на виконання робіт на об’єкті закупівлі, з наданням копій документів, що підтверджують права власності субпідрядника на зазначену техніку. TOB «СІС-ЗАПОРІЖЖЯ», відповідно до зазначеної вимоги ТД, в складі тендерної пропозиції надано: * Довідку про наявність необхідного обладнання та матеріально - технічної бази за формою таблиці № 1 Додатку № 2 ТД, із зазначенням назви та типу машини, механізму або обладнання, марки та/або моделі, наявної кількості, зазначенням приналежності (власна, орендується, лізинг, послуги). * Копію чинного Договору оренди транспортних засобів. * Копії свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу. Так, у Довідці за формою таблиці № 1 Додатку № 2 ТД, не передбачено зазначення державних реєстраційних номерів вказаних в ній транспортних засобів, в договорах оренди, які були надані Учасником, Додаток № 1 до договору оренди не є його невід’ємною частиною, в зв’язку з чим його надання у складі тендерної пропозиції взагалі не є обов’язковим. В свою чергу, з метою підтвердження умовами ТД вимагалося надання свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, що й було надано учасником в повному обсязі на всю зазначену в довідці техніку. Виходячи з викладеного, слідує висновок про те, що ТОВ «СІС-ЗАПОРІЖЖЯ» при поданні тендерної пропозиції, не порушено вимог п. 5 розділу III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД. Таким чином, КП «Міжнародний аеропорт Запоріжжя», при розгляді та погодженні тендерної пропозиції ТОВ «СІС-ЗАПОРІЖЖЯ» не порушено вимоги законодавства України з питань публічних закупівель.

2019-10-21 12:55:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 30 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2019 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМНИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ СЕРВІС - ЗАПОРІЖЖЯ" 28 458 441,41
UAH з ПДВ
28 458 441,41
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОСТАНДАРТПРОМ" 31 298 077,06
UAH з ПДВ
31 298 077,06
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2019 15:03
Електронний підпис
09 серпня 2019 15:01
Орігінали документів.rar
09 серпня 2019 15:01
Копія Витягу ПДВ.PDF
09 серпня 2019 15:01
Зразок підпису.PDF
09 серпня 2019 15:01
Довідка МВД.pdf
09 серпня 2019 15:01
Довідка з налогової.PDF
09 серпня 2019 15:01
Відповідність ст 17.PDF
01 серпня 2019 15:41
Електронний підпис
01 серпня 2019 15:40
Лист-Роз'яснення.PDF
01 серпня 2019 12:38
Електронний підпис
01 серпня 2019 12:32
Орігінали документів.rar
01 серпня 2019 12:32
Лист гарантія.pdf
01 серпня 2019 12:32
Додаток 2 частина 2.rar
01 серпня 2019 12:32
Додаток 2 частина 1.rar
01 серпня 2019 12:32
Відповідність ст 17.PDF
01 серпня 2019 12:32
Банковская гарантия.rar

Публічні документи

01 серпня 2019 17:56
Тендерна пропозиція.PDF
01 серпня 2019 17:56
Статут.pdf
01 серпня 2019 17:56
Стаття 17 ЗУ.PDF
01 серпня 2019 17:56
Рішеня Засновників.pdf
01 серпня 2019 17:56
Ліцензія.PDF
01 серпня 2019 17:56
Дозвіл.PDF
01 серпня 2019 17:56
Договір підряду.PDF
01 серпня 2019 17:56
Банківська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СИСТЕМНИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ СЕРВІС - ЗАПОРІЖЖЯ"

ТОВ "ТЕХНОСТАНДАРТПРОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СИСТЕМНИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ СЕРВІС - ЗАПОРІЖЖЯ"
#40084018
Переможець 28 458 441,41
UAH з ПДВ
08 серпня 2019 11:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 серпня 2019 11:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМНИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ СЕРВІС - ЗАПОРІЖЖЯ"
#40084018
28 458 441,41
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 13:13
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2020 15:57
Додаткова угода №7 (1) (1).pdf зміни до договору
03 листопада 2020 15:57
Електронний підпис зміни до договору
24 жовтня 2020 14:46
Додаткова угода №6 (з Додатками)до Договору №44 від 22.08.2019р (1).pdf зміни до договору
24 жовтня 2020 14:45
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2020 10:45
Додаткова угода №5 (1).pdf зміни до договору
14 вересня 2020 10:45
Електронний підпис зміни до договору
07 липня 2020 16:11
Додаткова угода №4 (1).pdf зміни до договору
07 липня 2020 16:11
Електронний підпис зміни до договору
30 квітня 2020 15:37
Дод уг 3 (1).pdf зміни до договору
30 квітня 2020 15:23
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2020 13:31
ду 2 (1).pdf зміни до договору
16 січня 2020 13:31
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 18:24
ду 1 (1).pdf зміни до договору
27 грудня 2019 18:24
Електронний підпис укладений
23 серпня 2019 10:11
додатки до договору.pdf укладений
23 серпня 2019 10:11
договор № 44.pdf укладений
23 серпня 2019 10:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору, зміна порядку фінансування
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна графіку виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна графіку виконання робіт та плану фінансування.
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни графіку виконання робіт та плану фінансування.
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору та зміна графіку фінансування
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 серпня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 24 640 549,01
UAH (в тому числі ПДВ 4 106 758,17 UAH)