Будівництво зовнішніх мереж водопостачання та каналізації КП «Міжнародний аеропорт Запоріжжя» за адресою: 69013, м. Запоріжжя, вул. Блакитна, буд.4
Очікувана вартість
31 575 966,00 UAH
UA-2019-07-17-001429-a df1789f39a2f4c3baa528bf40b09d23b
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ ЗАПОРІЖЖЯ"
Код ЄДРПОУ: 01130561
Місцезнаходження замовника: 69013, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул.Блакитна 4
Контактна особа замовника: Єфімова Олена Сергіївна
+380617214248
airport.zp@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 02 серпня 2019 13:39
Очікувана вартість: 31 575 966,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,03 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Будівництво зовнішніх мереж водопостачання та каналізації КП «Міжнародний аеропорт Запоріжжя» за адресою: 69013, м. Запоріжжя, вул. Блакитна, буд.4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45231000-5 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 180 Календарні 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-26-000001 ● b47db13f4e704d8f92ba600ec89dad00
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-09-26
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-09-26 14:18:06
Рішення про початок моніторингу:

НАКАЗ

26.09.2019 № 148

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель моніторинг процедури закупівлі UA-2019-07-17-001429-а, ДК 021:2015: 45231000-5 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, яка проводиться Комунальним підприємством «Міжнародний аеропорт Запоріжжя».

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.



Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

1. Стосовно Джерел фінансування. Наразі на майданчику електроних закупівель “Smarttender” відсутня можливість вказувати джерела фінансування, при появі такої функції, Замовник обово’язково буде заповняти це поле. У той же час Замовник інформацію стосовно фінансування своєчасно виклав у проекті договору, який знаходиться у загальному доступі, та повідомляє, що інші поля, які з’явились, він повністю заповняє, у тому числі Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та вид предмету закупівлі (товари, роботи, послуги). 2.Стосовно локального кошторису 2-1-2. ТОВ «СІС-ЗАПОРІЖЖЯ», відповідно до зазначеної вимоги ТД, в складі тендерної пропозиції надана у повному обсязі кошторисна документація, складена за допомогою програмного комплексу АВК-5, в форматі файлів «IMD», «BDCU», включаючи й локальний кошторис 2-1-2 Технічного завдання № 6 тендерної документації. Учасником торгів ТОВ «СІС-ЗАПОРІЖЖЯ» до кошторисної документації, складеної за допомогою програмного комплексу АВК-5 додатково, за власним бажанням, надано кошториси у версії файлів WORD, що не було вимогою ТД. Виходячи з викладеного, слідує висновок про те, що відсутність локального кошторису 2-1-2 Технічного завдання № 6 тендерної документації, у форматі файлу WORD, при наявності його у складі кошторисної документації, складеної за допомогою програмного комплексу АВК-5, в форматі файлів «IMD», «BDCU», не є порушенням п. 1 розділу III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД. 3.Стосовно Довідки про матеріально-технічне обладнання. Додатком № 2 до тендерної документації встановлено надання інформації про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 та статті 17 Закону, зокрема, наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка підтверджується довідкою про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при виконанні зобов‘язань за предметом даних торгів згідно таблиці № 1. В примітках таблиці № 1 Додатку № 2 ТД зазначено: * Якщо обладнання, машини та механізми є орендованими або залученими надати копію чинного договору оренди (лізингу), договору про співпрацю, договору користування, договору про надання послуг, тощо. * Для підтвердження наявності всієї зазначеної в таблиці 1 техніки, необхідно надати копії документів, які підтверджують права власності на неї (копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (машини тощо) та/або інших реєстраційних документів, що свідчать про державну реєстрацію машин та механізмів) * В разі використання техніки субпідрядної організації, надати копію договору субпідряду на виконання робіт по об’єкту закупівлі, або копію договору наміру на виконання робіт на об’єкті закупівлі, з наданням копій документів, що підтверджують права власності субпідрядника на зазначену техніку. TOB «СІС-ЗАПОРІЖЖЯ», відповідно до зазначеної вимоги ТД, в складі тендерної пропозиції надано: * Довідку про наявність необхідного обладнання та матеріально - технічної бази за формою таблиці № 1 Додатку № 2 ТД, із зазначенням назви та типу машини, механізму або обладнання, марки та/або моделі, наявної кількості, зазначенням приналежності (власна, орендується, лізинг, послуги). * Копію чинного Договору оренди транспортних засобів. * Копії свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу. Так, у Довідці за формою таблиці № 1 Додатку № 2 ТД, не передбачено зазначення державних реєстраційних номерів вказаних в ній транспортних засобів, в договорах оренди, які були надані Учасником, Додаток № 1 до договору оренди не є його невід’ємною частиною, в зв’язку з чим його надання у складі тендерної пропозиції взагалі не є обов’язковим. В свою чергу, з метою підтвердження умовами ТД вимагалося надання свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, що й було надано учасником в повному обсязі на всю зазначену в довідці техніку. Виходячи з викладеного, слідує висновок про те, що ТОВ «СІС-ЗАПОРІЖЖЯ» при поданні тендерної пропозиції, не порушено вимог п. 5 розділу III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД. Таким чином, КП «Міжнародний аеропорт Запоріжжя», при розгляді та погодженні тендерної пропозиції ТОВ «СІС-ЗАПОРІЖЖЯ» не порушено вимоги законодавства України з питань публічних закупівель.

2019-10-21 12:55:33

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 11 жовтня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 29 жовтня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ ЗАПОРІЖЖЯ", 01130561, Україна, ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул.Блакитна 4
  2. Інформація про предмет закупівлі: Будівництво зовнішніх мереж водопостачання та каналізації КП «Міжнародний аеропорт Запоріжжя» за адресою: 69013, м. Запоріжжя, вул. Блакитна, буд.4, 31575966UAH, 45231000-5, ДК021, 1, Роботи
  3. Інформація про оприлюднення: df1789f39a2f4c3baa528bf40b09d23b, 2019-07-17
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 26 вересня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Комунального підприємства «Міжнародний аеропорт Запоріжжя» (далі – Замовник), оформленого протоколом від 17.07.2019 № 66 (далі – тендерна документація, ТД); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій від 02.08.2019; повідомлення про намір укласти договір від 08.08.2019; тендерну пропозицію переможця торгів - ТОВ «СИСТЕМНИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ СЕРВІС – ЗАПОРІЖЖЯ» (далі - ТОВ «СІС-Запоріжжя»); протокол засідання тендерного комітету від 08.08.2019 № 75; укладений за результатами процедури закупівлі договір від 22.08.2019 № 44 (з додатками). За результатами моніторингу встановлено, що Замовником в порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579 (далі – наказ № 490), у формі оголошення про проведення відкритих торгів не відображено інформацію, передбачену пунктом «10-2. Джерело фінансування закупівлі». Відповідно до вимог п. 1 розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД визначено надання інформації з розрахунками про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, кошторисна документація в електронному вигляді, розроблена за допомогою програмного комплексу АВК-5 або у програмному комплексі «Будівельні технології – Кошторис» або інших, які мають рекомендації Мінрегіонбуду до застосування та взаємодіють з ними в частині кошторисної документації (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) відповідно до Технічного завдання згідно Додатку № 6. ТОВ «СІС – ЗАПОРІЖЖЯ» у складі тендерної пропозиції не надано локальний кошторис 2-1-2 на зовнішню каналізацію, таким чином відсутні розрахунки за позиціями 26-79 Технічного завдання згідно Додатку № 6 тендерної документації, що не відповідає вимогам п. 1 розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД. Однак, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «СІС – ЗАПОРІЖЖЯ», як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до вимог п. 5 розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД визначено кваліфікаційні критерії до учасників торгів, зокрема наявність обладнання та матеріально-технічної бази із заповненням Таблиці 1 «Довідка про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку № 2 до ТД. Примітками до зазначеної таблиці передбачено надання наступних документів: копії чинного договору оренди (лізингу), договору про співпрацю, договору користування, договору про надання послуг, тощо, у разі, якщо обладнання, машини та механізми є орендованими або залученими, та копії документів, які підтверджують права власності на зазначену у таблиці 1 техніку (копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (машини тощо) та/або інших реєстраційних документів, що свідчать про державну реєстрацію машин та механізмів). ТОВ «СІС – ЗАПОРІЖЖЯ» у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази від (далі – Довідка) із зазначенням найменування, марки (моделі), кількості та приналежності (власна, оренда, лізинг, послуги) машин, механізмів та обладнання, договір оренди транспортних засобів та спецтехніки, укладений з ТОВ «БУДМАШ ХІХ», з переліком техніки та свідоцтвами про реєстрацію машин, договір оренди транспортних засобів, укладений з ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС», з переліком техніки та свідоцтвами про реєстрацію машин, договір на надання послуг автотранспорту та будівельної техніки, укладений з ТОВ «АВТО-М», з найменуванням наданих послуг та автомашин. В наданій Довідці зазначено орендовані міні-навантажувач марки (моделі) JCB 155 та вантажний автокран 10-20 т моделі КАМАЗ 55111 КТА 18.01. Відповідно до наданих договорів оренди міні-навантажувач має держаний реєстраційний номер 222361 АІ, вантажний автокран 10-20 т – АН3704МН, проте, копії свідоцтв про реєстрацію даних транспортних засобів Учасником не надано, що не відповідає вимогам п. 5 розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД та не підтверджує наявність такого кваліфікаційного критерію, визначеного статтею 16 Закону, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Однак, на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «СІС – ЗАПОРІЖЖЯ», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації, та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір із зазначеним Учасником. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону, порушень не встановлено., 11 жовтня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 наказу № 490. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СІС – ЗАПОРІЖЖЯ», встановлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. Відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  3. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2019 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМНИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ СЕРВІС - ЗАПОРІЖЖЯ" 28 458 441,41
UAH з ПДВ
28 458 441,41
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОСТАНДАРТПРОМ" 31 298 077,06
UAH з ПДВ
31 298 077,06
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2019 15:03
sign.p7s
09 серпня 2019 15:01
Орігінали документів.rar
09 серпня 2019 15:01
Копія Витягу ПДВ.PDF
09 серпня 2019 15:01
Зразок підпису.PDF
09 серпня 2019 15:01
Довідка МВД.pdf
09 серпня 2019 15:01
Довідка з налогової.PDF
09 серпня 2019 15:01
Відповідність ст 17.PDF
01 серпня 2019 15:41
sign.p7s
01 серпня 2019 15:40
Лист-Роз'яснення.PDF
01 серпня 2019 12:38
sign.p7s
01 серпня 2019 12:32
Орігінали документів.rar
01 серпня 2019 12:32
Лист гарантія.pdf
01 серпня 2019 12:32
Додаток 2 частина 2.rar
01 серпня 2019 12:32
Додаток 2 частина 1.rar
01 серпня 2019 12:32
Відповідність ст 17.PDF
01 серпня 2019 12:32
Банковская гарантия.rar

Публічні документи

01 серпня 2019 17:56
Тендерна пропозиція.PDF
01 серпня 2019 17:56
Статут.pdf
01 серпня 2019 17:56
Стаття 17 ЗУ.PDF
01 серпня 2019 17:56
Рішеня Засновників.pdf
01 серпня 2019 17:56
Ліцензія.PDF
01 серпня 2019 17:56
Дозвіл.PDF
01 серпня 2019 17:56
Договір підряду.PDF
01 серпня 2019 17:56
Банківська гарантія.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СИСТЕМНИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ СЕРВІС - ЗАПОРІЖЖЯ"
#40084018
Переможець 28 458 441,41
UAH з ПДВ
08 серпня 2019 11:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 серпня 2019 11:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМНИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ СЕРВІС - ЗАПОРІЖЖЯ"
#40084018
28 458 441,41
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
23 серпня 2019 10:11
додатки до договору.pdf укладений
23 серпня 2019 10:11
договор № 44.pdf укладений
23 серпня 2019 10:11

Актуальні тендери

До пошуку