Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт приміщень КНП «Київська стоматологія» лікувальний підрозділ за адресою: м. Київ, вул.Пимоненка 10-А.
Очікувана вартість
2 862 551,00 UAH
UA-2019-07-17-001423-a ● 0cf7d7294aed4a00b28b03fa96273092
Відкриті торги
Торги не відбулися
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "КИЇВСЬКА СТОМАТОЛОГІЯ" Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 42376659 |
Місцезнаходження: | 04050, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Шевченківський район, вул.Пимоненка 10А |
Контактна особа: |
Науменко Аліса Дмитрівна aposhtaruk1998@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 липня 2019 17:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 липня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 серпня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 07 серпня 2019 12:15 |
Початок аукціону: | 07 серпня 2019 12:15 |
Очікувана вартість: | 2 862 551,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 312,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщень КНП «Київська стоматологія» лікувальний підрозділ за адресою: м. Київ, вул.Пимоненка 10-А.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04050, Україна, м.Київ, м.Київ, вул.Пимоненка 10-А.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Код КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | надання послуг | Пiсляоплата | 1 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 липня 2019 15:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 липня 2019 15:22 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
29 липня 2019 15:22 |
Тендерна документація зі змінами.pdf | |
17 липня 2019 17:05 |
Тендерна документація.docx |
29 липня 2019 15:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
29 липня 2019 15:22 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
||||||
29 липня 2019 15:22 |
Тендерна документація зі змінами.pdf
|
||||||
17 липня 2019 17:05 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання
Дата подання: 18 липня 2019 13:43
Дата відповіді: 18 липня 2019 13:50
Чи буде виводитись обєкт з експлуатації під час виконання поточного ремонту?
Відповідь: Ні, не буде
Гарантійний строк на виконані роботи
Дата подання: 18 липня 2019 14:07
Дата відповіді: 29 липня 2019 15:23
Якщо обєкт не буде виводитись з експлуатації, тоді чому у проекті договору гарантійний строк на виконані роботи відраховується від дати введення обєкта в експлуатацію (п.13.2)???
Відповідь: п.13.2 змінено
Предмет закупівлі
Дата подання: 18 липня 2019 14:59
Дата відповіді: 31 липня 2019 16:14
Надайте, будь-ласка, розяснення, чому у предметі закупівлі зазначений ДБН А.2.2.3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво"? Яке відношення цей ДБН має до поточного ремонту?
Відповідь: В цьому ДБН присутне визначення поточного ремонту
Щодо строку надання послуг
Дата подання: 19 липня 2019 10:01
Дата відповіді: 19 липня 2019 10:28
Відповідно до інформації, зазначеної Замовником у пункті 4.4. Розділу І тендерної документації та пункті 2.1. проекту договору (Додаток 5 до тендерної документації) строк надання послуг до 30.10.2019 року, проте у оголошенні строк надання послуг зазначений до 31.12.2019 року. Надайте, будь-ласка, розяснення щодо невідповіності інформації. Також, у Додатку 2 до проекту договору "Календарний план надання послуг" міститься інформація на виконання Поточного ремонту приміщень КНП «Київська стоматологія» у Філії №5 Подільського р-ну. м. Києва вул.Кирилівська,119/1, однак адреса надання послуг по цій закупівлі інша, а саме: м.Київ,вул.Пимоненка 10-А
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В тендерній документації строк надання послуг до 31.10.2019, а в оголошенні завжди пишеться останній день року. Щодо Філії №5 Подільського р-ну. м. Києва вул.Кирилівська,119/1 - це технічна помилка, ми її виправимо.
Наявність відповідного досвіду
Дата подання: 19 липня 2019 12:21
Дата відповіді: 29 липня 2019 15:24
1. Надайте, будь-ласка, обгрунтовану відповідь щодо вимоги про виконання аналогічного договору у період з 2017 по 2018 роки. Чому учасники не можуть надавати у складі тендерної пропозиції аналогічний договір, який був виконаний у поточному 2019 році? 2. Дуже цікаве визначення Замовником "аналогічного договору": Аналогічним договором у цій тендерній документації вважається договір, предметом якого є надання послуг, що є предметом закупівлі. Тобто, учасники мають надати договір предметом якого є "Поточний ремонт приміщень КНП «Київська стоматологія» лікувальний підрозділ за адресою: м. Київ, вул.Пимоненка 10-А. (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (ДБН А.2.2.3:2014.)"?? Зрозуміло що таке неможливо, тому надайте корректне визначення терміну "аналогічного договору" з метою уникненння спірних питань під час розгляду тендерних пропозицій.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: копії аналогічних договорів на поточний ремонт!!! 2019 рік додали
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-17-001423-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АГРАНБУД", Код ЄДРПОУ:42143944
Дата подання: 18 липня 2019 14:02
Щодо наявності затвердженої проектно-кошторисної (проектної) документації у Замовника
Щодо наявності у Замовника затвердженої проектно-кошторисної (проектної) документації
1. Відповідно до умов Проекту договору (Додаток 5 до тендерної документації) Замовник передає Підряднику затверджену проектно-кошторисну (проектну) документацію, в зв’язку чим виникає питання щодо наявності у Замовника цієї затвердженої проектної документації на ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ.
Згідно норм чинного законодавства проектна документація розробляється на БУДІВНИЦТВО об’єктів (нове будівництво, реконструкція, технічне переоснащення, реставрація та капітальний ремонт об’єктів будівництва)!!!
Таким чином, Замовник надає недостовірну інформацію учасникам щодо наявності затвердженої проектно-кошторисної (проектної) документації у нього, тому що якби вона була, був би наявний експертний звіт, а якщо наявний експертний звіт тоді це або капітальний ремонт, або реконструкція об’єкту будівництва. Проте жодна експертна організація не має права надавати експертний звіт на виконання поточного ремонту. Експертна організація може надати експертну оцінку кошторисної частини поточного ремонту.
Враховуючи вищезазначене вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України та національних стандартів України у сфері будівництва.
Розгорнути
Згорнути
1. Відповідно до умов Проекту договору (Додаток 5 до тендерної документації) Замовник передає Підряднику затверджену проектно-кошторисну (проектну) документацію, в зв’язку чим виникає питання щодо наявності у Замовника цієї затвердженої проектної документації на ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ.
Згідно норм чинного законодавства проектна документація розробляється на БУДІВНИЦТВО об’єктів (нове будівництво, реконструкція, технічне переоснащення, реставрація та капітальний ремонт об’єктів будівництва)!!!
Таким чином, Замовник надає недостовірну інформацію учасникам щодо наявності затвердженої проектно-кошторисної (проектної) документації у нього, тому що якби вона була, був би наявний експертний звіт, а якщо наявний експертний звіт тоді це або капітальний ремонт, або реконструкція об’єкту будівництва. Проте жодна експертна організація не має права надавати експертний звіт на виконання поточного ремонту. Експертна організація може надати експертну оцінку кошторисної частини поточного ремонту.
Враховуючи вищезазначене вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України та національних стандартів України у сфері будівництва.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 липня 2019 14:27
відсутні підстави для задоволення вимоги
тендерна документація відповідає вимогам діючого законодавства
Номер вимоги: UA-2019-07-17-001423-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АГРАНБУД", Код ЄДРПОУ:42143944
Дата подання: 18 липня 2019 14:14
Щодо здійснення технічного та авторського нагляду
Відповідно до умов п. 5.2.3. та розділу 11 Проекту договору (Додаток 5 до тендерної документації) «Замовник зобов’язаний здійснювати технічний нагляд за ремонтом, у відповідності до «Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури» затвердженого постановою Кабінету Міністрів № 903 від 11.07.2007 р.» та «Замовник укладає договір про здійснення авторського нагляду за дотриманням вимог проектної документації з її розробником.».
Згідно норм «Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури», затвердженого постановою Кабінету Міністрів № 903 від 11.07.2007 р., здійснення технічного та авторського
нагляду відбувається під час нового будівництва, реконструкції, реставрації,
капітального ремонту будівель і споруд, а також технічного
переоснащення діючих підприємств.
Звертаємо увагу Замовника, що цей Порядок не передбачає здійснення ні технічного, ні авторського нагляду під час виконання поточного ремонту.
Також, вимогами тендерної документації (розділ V) передбачено надання учасниками Зведеного кошторисного розрахунку з урахуванням глави 10.
Враховуючи, що Замовник встановив вимоги, які суперечать нормам законодавства України, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України та національних стандартів України у сфері будівництва.
Розгорнути
Згорнути
Згідно норм «Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури», затвердженого постановою Кабінету Міністрів № 903 від 11.07.2007 р., здійснення технічного та авторського
нагляду відбувається під час нового будівництва, реконструкції, реставрації,
капітального ремонту будівель і споруд, а також технічного
переоснащення діючих підприємств.
Звертаємо увагу Замовника, що цей Порядок не передбачає здійснення ні технічного, ні авторського нагляду під час виконання поточного ремонту.
Також, вимогами тендерної документації (розділ V) передбачено надання учасниками Зведеного кошторисного розрахунку з урахуванням глави 10.
Враховуючи, що Замовник встановив вимоги, які суперечать нормам законодавства України, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України та національних стандартів України у сфері будівництва.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 липня 2019 18:34
ч.3 ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Відстутні підстави для внесення змін до тендерної документації в частині здійснення технічного нагляду
Номер вимоги: UA-2019-07-17-001423-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АГРАНБУД", Код ЄДРПОУ:42143944
Дата подання: 18 липня 2019 14:28
Щодо надання учасниками інформації про субпідрядників
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема У РАЗІ ЗАКУПІВЛІ РОБІТ інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Шановний Замовник, ви закуповуєте ПОСЛУГИ, тому не маєте права встановлювати інші вимоги, окрім тих, що передбачені ЗАКОНОМ.
Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 липня 2019 18:22
відстутні правові підстави для задоволення вимоги
Замовник має право встановити в тендерній документації вимоги, зокрема щодо суб"єктів господарювання , якого учасник залучає до виконання робіт як субпідрядника
Номер вимоги: UA-2019-07-17-001423-a.a4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС БУДПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:42763118
Дата подання: 14 серпня 2019 10:02
Вимога щодо відміни рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника та проведення повторної оцінки
Вимога щодо відміни рішення тендерного комітету від 12.08.2019 про відхилення та повторного розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС БУДПОСТАЧ» (далі – Товариство) по закупівлі: «Поточний ремонт приміщень КНП «Київська стоматологія» лікувальний підрозділ за адресою: м. Київ, вул.Пимоненка 10-А. (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (ДБН .2.2.3:2014.)», оголошення № UA-2019-07-17-001423-a. Аукціон відбувся 07.08.2019.
12.08.2019 тендерним комітетом комунального некомерційного підприємства «Київська стоматологія» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) відхилено тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС БУДПОСТАЧ» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС БУДПОСТАЧ» вважає безпідставним рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції Товариства та не погоджується з його рішенням.
Товариство звертається до Замовника щодо відміни попереднього рішення про відхилення його тендерної пропозиції та повторного розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС БУДПОСТАЧ» виходячи з наступного:
По-перше:
На вимогу тендерної документації Товариством надано проект договору із заповненими реквізитами учасника та відповідними розрахунками, підписаний уповноваженою особою та скріплений печаткою.
Товариством в додатку 2 до проекту договору було зазначено помилково іншу адресу, що є технічною помилкою та не впливає на зміст пропозиції, враховуючи, що календарний графік надано саме за адресою відповідно до вимог тендерної документації, крім того, додатково календарний графік виконання робіт із зазначенням адреси Пимоненка 10 А, підтверджено у файлі «Розрахунок вартості» файл «Календарний график Пимоненко».
По-друге:
Для підтвердження наявності приміщення було надано чинний договір суборенди та чинний основний договір оренди, як вимагалося в пункті 1.1 Розділу І додатку 2 до тендерної документації. Відсутність акта приймання-передачі по договору оренди є формальною помилкою та не впливає на зміст тендерної пропозиції, враховуючи наявність акта-прийому передачі по договору суборенди, однією із сторін якого є Товариство.
По-третє:
На вимогу пункту 1.1 Розділу І додатку 2 до тендерної документації Товариством надано довідку, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору у період з 2017 по 2018 роки, складену в довільній формі із зазначенням предмету договору, найменування замовника, його місцезнаходження, достовірних номерів телефонів замовника за відповідним договором, відомостей щодо виконання договору. Вимога у відповідному пункті щодо наявності підпису та печатки не було зазначено.
Разом з тим, враховуючи вимогу щодо подання тендерної пропозиції, зазначеної в абзацах першому та другому розділу ІІІ тендерної документації Товариством тендерну пропозицію підписано вцілому ЕЦП уповноваженого представника учасника.
По-четверте:
Згідно пункту 1.2. Розділу І додатку 2 до тендерної документації для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації вимагалося:
«В довідці необхідно також надати інформацію про відповідальну особу, призначену учасником, для забезпечення виконання умов договору щодо виконання робіт, які є предметом цієї закупівлі.
Надати копії документів, що підтверджують проходження навчання та перевірку знань працівників з питань охорони праці та техніки безпеки, в тому числі керівника підприємства (протоколи, посвідчення), що вказані в цій довідці.
Керівником підприємства, службовою (посадовою) особою учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси та працівниками, зазначеними в довідці обов’язково має бути надано листи-згоди на обробку персональних даних за формою, зазначеною в Додатку 7 до тендерної документації.»
Вимога в пункті 1.2 додатку 2 до тендерної документації про надання інформації про працівників за формою або наведеною нижче таблицею відсутня.
Враховуючи зазначене вище, Товариством надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання умов договору з урахуванням умов тендерної документації.
Враховуючи викладене вище, вимагаємо відміни рішення від 12.08.2019 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС БУДПОСТАЧ» та провести повторно оцінку цього учасника, визначивши його переможцем.
У випадку відмови від виконання даної вимоги, ми будемо змушені звернутись із відповідною скаргою до Антимонопольного комітету України.
Відповідно до статті 38 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, встановлених цим Законом в частині прийнятих рішень, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа, персонально несуть відповідальність згідно із законами України.
Розгорнути
Згорнути
12.08.2019 тендерним комітетом комунального некомерційного підприємства «Київська стоматологія» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) відхилено тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС БУДПОСТАЧ» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС БУДПОСТАЧ» вважає безпідставним рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції Товариства та не погоджується з його рішенням.
Товариство звертається до Замовника щодо відміни попереднього рішення про відхилення його тендерної пропозиції та повторного розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС БУДПОСТАЧ» виходячи з наступного:
По-перше:
На вимогу тендерної документації Товариством надано проект договору із заповненими реквізитами учасника та відповідними розрахунками, підписаний уповноваженою особою та скріплений печаткою.
Товариством в додатку 2 до проекту договору було зазначено помилково іншу адресу, що є технічною помилкою та не впливає на зміст пропозиції, враховуючи, що календарний графік надано саме за адресою відповідно до вимог тендерної документації, крім того, додатково календарний графік виконання робіт із зазначенням адреси Пимоненка 10 А, підтверджено у файлі «Розрахунок вартості» файл «Календарний график Пимоненко».
По-друге:
Для підтвердження наявності приміщення було надано чинний договір суборенди та чинний основний договір оренди, як вимагалося в пункті 1.1 Розділу І додатку 2 до тендерної документації. Відсутність акта приймання-передачі по договору оренди є формальною помилкою та не впливає на зміст тендерної пропозиції, враховуючи наявність акта-прийому передачі по договору суборенди, однією із сторін якого є Товариство.
По-третє:
На вимогу пункту 1.1 Розділу І додатку 2 до тендерної документації Товариством надано довідку, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору у період з 2017 по 2018 роки, складену в довільній формі із зазначенням предмету договору, найменування замовника, його місцезнаходження, достовірних номерів телефонів замовника за відповідним договором, відомостей щодо виконання договору. Вимога у відповідному пункті щодо наявності підпису та печатки не було зазначено.
Разом з тим, враховуючи вимогу щодо подання тендерної пропозиції, зазначеної в абзацах першому та другому розділу ІІІ тендерної документації Товариством тендерну пропозицію підписано вцілому ЕЦП уповноваженого представника учасника.
По-четверте:
Згідно пункту 1.2. Розділу І додатку 2 до тендерної документації для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації вимагалося:
«В довідці необхідно також надати інформацію про відповідальну особу, призначену учасником, для забезпечення виконання умов договору щодо виконання робіт, які є предметом цієї закупівлі.
Надати копії документів, що підтверджують проходження навчання та перевірку знань працівників з питань охорони праці та техніки безпеки, в тому числі керівника підприємства (протоколи, посвідчення), що вказані в цій довідці.
Керівником підприємства, службовою (посадовою) особою учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси та працівниками, зазначеними в довідці обов’язково має бути надано листи-згоди на обробку персональних даних за формою, зазначеною в Додатку 7 до тендерної документації.»
Вимога в пункті 1.2 додатку 2 до тендерної документації про надання інформації про працівників за формою або наведеною нижче таблицею відсутня.
Враховуючи зазначене вище, Товариством надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання умов договору з урахуванням умов тендерної документації.
Враховуючи викладене вище, вимагаємо відміни рішення від 12.08.2019 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС БУДПОСТАЧ» та провести повторно оцінку цього учасника, визначивши його переможцем.
У випадку відмови від виконання даної вимоги, ми будемо змушені звернутись із відповідною скаргою до Антимонопольного комітету України.
Відповідно до статті 38 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, встановлених цим Законом в частині прийнятих рішень, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа, персонально несуть відповідальність згідно із законами України.
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 серпня 2019 12:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "СЛАВУТИЧБУД" |
2 384 641,32
UAH з ПДВ
|
2 384 641,32
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС БУДПОСТАЧ" |
2 649 079,24
UAH з ПДВ
|
2 649 079,24
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВБК "АНТА" |
2 811 553,98
UAH з ПДВ
|
2 811 553,98
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДКОМПЛЕКС" |
2 846 738,36
UAH з ПДВ
|
2 846 738,36
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "СЛАВУТИЧБУД" #35511565 |
Відхилено |
2 384 641,32
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2019 11:26
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС БУДПОСТАЧ" #42763118 |
Відхилено |
2 649 079,24
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2019 15:14
|
|
ТОВ "ВБК "АНТА" #38735708 |
Відхилено |
2 811 553,98
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2019 12:04
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДКОМПЛЕКС" #31452585 |
Відхилено |
2 846 738,36
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2019 12:06
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Дата відміни
16 серпня 2019 12:06
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі