Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картриджі різні для НДЧ НУБіП України
Очікувана вартість
344 530,00 UAH
UA-2019-07-17-001355-a 3878598b3127455ca02f3fc2f592cf54
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ібатуллін Ільдус Ібатуллович

380445278930 tender13@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний університет біоресурсів і природокористування України
Код ЄДРПОУ: 00493706
Місцезнаходження: 03041, Україна , Київська обл., Київ, Героїв Оборони, 15
Контактна особа: Ібатуллін Ільдус Ібатуллович
380445278930
tender13@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2019 16:43
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2019 14:00
Початок аукціону: 08 серпня 2019 15:28
Очікувана вартість: 344 530,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,02%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Картриджі різні для НДЧ НУБіП України
Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
186 штуки
Картриджі різні для НДЧ НУБіП України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03041, Україна, місто Київ, Київ, пров. Сільськогосподарський, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться протягом 10 (десяти) банківських днів після поставки Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2019 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2019 14:51
Перелік змін_101.doc
30 липня 2019 14:51
ТД__101_нова редакція.docx
17 липня 2019 16:47
Проект договору_101.doc
30 липня 2019 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2019 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2019 14:51
Перелік змін_101.doc
30 липня 2019 14:51
ТД__101_нова редакція.docx
17 липня 2019 16:45
ТД__101.docx
17 липня 2019 16:47
Проект договору_101.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 липня 2019 08:51
Дата відповіді: 19 липня 2019 15:50
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ) Тендерна документація на закупівлю 330120000-6 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджі різні для НДЧ НУБіП України) відповідає вимогам ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922–VІІІ від 25.12.2015 р. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відображена у ДОДАТКУ №1 тендерної документації.».
2) При провадженні діяльності у сфері публічних закупівель замовники керуються базовими принципами її проведення, що закріплені в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та інші. Оцінка ж тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. При вивченні ж тендерних пропозицій замовник забезпечує однаковий підхід до учасників, а отже тендерний комітет замовника не застосовує до пропозиції постачальника, який не є платником ПДВ, інші критерії, аніж до пропозиції учасника платника податку на додану вартість.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-17-001355-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Невада", Код ЄДРПОУ:23740691
Дата подання: 18 липня 2019 11:27
Необґрунтовані вимоги
Шановний замовник!
Вимагаємо виключити вимогу надання авторизаційних листів від виробника (-ів) товару або офіційного представника (-ів) на території України на всі сумісні витратні матеріали, а також на п.45 «Термоплівку для принтера» і п.46 «Тонер АНК 1000г».
Слід зазначити, що жоден з виробників обладнання не надає ліцензії на виробництво витратних матеріалів і не підтверджує сумісність виробленого ним обладнання з сумісними витратними матеріалами (тонери, картриджі, термоплівки) зазначеними в технічних вимогах. Замовник усвідомлено висуває вимоги про закупівлю сумісних витратних матеріалів. Надання авторизаційних листів від виробників сумісних витратних матеріалів не вирішує ніякі завдання замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 липня 2019 17:10
Доброго дня! Ваше звернення передано на розгляд. За результатами розгляду, можливе внесення змін до тендерної документації. Слідкуйте за оновленнями.
Доброго дня! Ваше звернення передано на розгляд. За результатами розгляду, можливе внесення змін до тендерної документації. Слідкуйте за оновленнями.
Номер вимоги: UA-2019-07-17-001355-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХОЛОД ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2110515155
Дата подання: 18 липня 2019 18:51
Тогові марки виробників сумісних матеріалів
Просимо забрати назви виробників із сумісних витратних матеріалів (АНК, WWM) позиції №43,44, та 46, зробити по аналогії як зазначено у інших сумісних витратних матеріалів в документації. Причина №1 - офіційний представник виробника АНК відсутній в Україні. Причина №2 - заначені товари виробляються лише виробниками сумісних витратних матеріалів, і не виробляють друкуючутехніку, а згідно документації заміну можна підтвердити листом лише, від виробника устаткування (принтери та багатофункціональні пристрої).
Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 липня 2019 17:11
Доброго дня! Ваше звернення передано на розгляд. За результатами розгляду, можливе внесення змін до тендерної документації. Слідкуйте за оновленнями.
Доброго дня! Ваше звернення передано на розгляд. За результатами розгляду, можливе внесення змін до тендерної документації. Слідкуйте за оновленнями.
Номер вимоги: UA-2019-07-17-001355-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Невада", Код ЄДРПОУ:23740691
Дата подання: 09 серпня 2019 10:56
Невідповідність кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону
Шановний замовнику!
Згідно з «Інструкцією з підготовки тендерної пропозиції» ,п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» , для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону, Учасник у складі тендерної пропозиції надає документи, зазначені у ДОДАТКУ № 3 до Тендерної документації. П. 3 Додатку №3 ТД Замовник встановив кваліфікаційний критерій, зокрема «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» та визначив спосіб його підтвердження шляхом надання довідки. На підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію, учасники мали надати довідку із зазначенням не менш двох працівників.
ФОП Холод Юрій Петрович подав в складі пропозиції довідку за вихідним №58 від 05.08.2019 р, де вказаний один працівник, а саме сам Холод Юрій Петрович. У складі інших документів пропозиції ФОП Холод Юрій Петрович також відсутні відомості про наявність інших, окрім Холод Ю.П., працівників.
Таким чином у складі пропозиції ФОП Холод Юрій Петрович відсутні належне підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель своїм рішенням №8217-р/пк-пз від 21.06.2019р. підтверджує, що в складі пропозиції повинна бути присутня інформація про наявність щонайменше двох працівників.
ТОВ «НЕВАДА» вимагає надати належну оцінку пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ХОЛОД ЮРІЙЯ ПЕТРОВИЧА #2110515155 та відхилити згідно ст. 30 Закону України, а саме пункту 1 «Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 серпня 2019 15:43
Шановний учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що на момент подання Вашого звернення Замовником не прийнято ЖОДНОГО рішення стосовно тендерної пропозиції учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХОЛОД ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ по закупівлі 30120000-6 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджі різні для НДЧ НУБіП України), а тому подання вимоги про усунення порушення є недоцільним. Окрім того, відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922–VІІІ від 25.12.2015 р. після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. У разі наявності однієї з підстав зазначених у ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922–VІІІ від 25.12.2015 р. замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Розгорнути Згорнути
Шановний учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що на момент подання Вашого звернення Замовником не прийнято ЖОДНОГО рішення стосовно тендерної пропозиції учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХОЛОД ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ по закупівлі 30120000-6 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджі різні для НДЧ НУБіП України), а тому подання вимоги про усунення порушення є недоцільним. Окрім того, відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922–VІІІ від 25.12.2015 р. після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. У разі наявності однієї з підстав зазначених у ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922–VІІІ від 25.12.2015 р. замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2019 15:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХОЛОД ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ 258 250,00
UAH з ПДВ
258 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Невада" 286 120,92
UAH з ПДВ
286 120,92
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХОЛОД ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ

ТОВ "Невада"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХОЛОД ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ
#2110515155
Очікує рішення 258 250,00
UAH з ПДВ
08 серпня 2019 15:49

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 09 вересня 2019 16:56
Коментар щодо відміни: Відповідно до абз. 3 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922–VІІІ від 25.12.2015 р. замовник, відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
09 вересня 2019 16:55
101_ПРОТОКОЛ_відміна_торгів.doc