Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання (комп’ютерне обладнання різне)
Очікувана вартість
287 712,00 UAH
UA-2019-07-17-001349-b 66f5c7accfbe477db45e6739765cf457
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кришталь Світлана Михайлівна

+380974575730 ocvita.buh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДАВИДІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ ПУСТОМИТІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41188209
Місцезнаходження: 81151, Україна , Львівська обл., Пустомитівський район село Давидів, вул. Незалежності, 1 А
Контактна особа: Кришталь Світлана Михайлівна
+380974575730
ocvita.buh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2019 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2019 10:00
Очікувана вартість: 287 712,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,35%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 комплекти
Персональний комп'ютер. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого та/або кошти державного бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81151, Україна, Львівська область, Пустомитівський район, заклади Відділу освіти, молоді та спорту Давидівської сільської ради ОТГ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
7 комплекти
Ноутбук. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого та/або кошти державного бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81151, Україна, Львівська область, Пустомитівський район, заклади Відділу освіти, молоді та спорту Давидівської сільської ради ОТГ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
7 шт
Багатофункціональний пристрій. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого та/або кошти державного бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81151, Україна, Львівська область, Пустомитівський район, заклади Відділу освіти, молоді та спорту Давидівської сільської ради ОТГ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
7 шт
USB флеш накопичувач. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого та/або кошти державного бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81151, Україна, Львівська область, Пустомитівський район, заклади Відділу освіти, молоді та спорту Давидівської сільської ради ОТГ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник протягом 60 - ти банківських днів після підписання Сторонами накладної на товар, за умови отримання цільового бюджетного фінансування та наявності коштів на рахунку, перераховує на поточний рахунок Постачальника кошти за поставлену партію товару, що зазначається в накладній на товар Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 серпня 2019 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2019 15:38
Тендерна документація_нова редакція.doc
01 серпня 2019 15:38
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ по предмету закупівлі.doc
17 липня 2019 14:48
Додаток 4.doc
17 липня 2019 14:48
Тендерна документація_.doc
17 липня 2019 14:48
Додаток 3.doc
17 липня 2019 14:48
Додаток 2.doc
17 липня 2019 14:48
Додаток 1.doc
01 серпня 2019 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2019 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2019 15:38
Тендерна документація_нова редакція.doc
01 серпня 2019 15:38
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ по предмету закупівлі.doc
17 липня 2019 14:48
Додаток 4.doc
17 липня 2019 14:48
Тендерна документація_.doc
17 липня 2019 14:48
Додаток 3.doc
17 липня 2019 14:48
Додаток 2.doc
17 липня 2019 14:48
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 липня 2019 09:13
Дата відповіді: 22 липня 2019 12:27
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник процедури закупівлі може пропонувати «еквівалент» товару, що закуповується. Проте такий товар технічними, якісними та кількісними характеристиками має відповідати товару, який закуповується по умовах даної процедури. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно - правових форм беруть участь у процедурі закупівель на рівних умовах. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі єдиного критерію оцінки «Ціна» шляхом застосування електронного аукціону.

Інформація про відміну

Дата відміни
09 серпня 2019 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій