Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 30190000-7 – « Офісне устаткування та приладдя різне», (Папір листовий XEROX COLOTECH+ або еквівалент)
Очікувана вартість
7 300,00 UAH
UA-2019-07-17-001286-a b0cdee8df62441aaaf4fb8df36020268
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нор Віта Віталіївна

+38057884048 tender@khai.edu

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського „Харківський авіаційний інститут”
Код ЄДРПОУ: 02066769
Місцезнаходження: 61070, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Чкалова, 17, Харківська обл., м. Харків, Київський р-н., 61070
Контактна особа: Нор Віта Віталіївна
+38057884048
tender@khai.edu
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2019 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2019 20:00
Початок аукціону: 02 серпня 2019 13:48
Очікувана вартість: 7 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 73,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 пач
Папір листовий XEROX COLOTECH+ або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61070, Україна, Харківська обл., Харків, Чкалова,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару відповідно до умов договору Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2019 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2019 16:20
ТД - папір колотех-4.doc
17 липня 2019 16:20
ФОРМА ОГОЛОШЕННЯ папір.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 18 липня 2019 08:58
Дата відповіді: 18 липня 2019 10:26
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Питання участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців, що не є неплатниками ПДВ, у законодавстві України і правозастосувальній практиці вже однозначно вирішено позитивно.
Згідно роз’яснення Мінекономрозвитку від 08.06.2015 року відповідно до п. 14 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) найбільш економічно вигідна пропозиція — пропозиція, що відповідає всім критеріям та умовам, визначеним у документації конкурсних торгів, та визнана найкращою за результатами оцінки конкурсних пропозицій відповідно до ст. 28 Закону. При цьому при розгляді та оцінці пропозицій конкурсних торгів замовник забезпечує однаковий підхід до учасників. Проаналізувавши положення даної позиції Уповноваженого органу щодо питання участі постачальників, які не є платниками податку на додану вартість, можна зробити висновок, що тендерний комітет замовника не може оцінювати пропозицію постачальника, який не є платником ПДВ, на інших умовах, аніж учасників платників податку на додану вартість. При провадженні діяльності у сфері публічних закупівель замовники керуються базовими принципами її проведення, що закріплені в ст. 3 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та інші. Тому, щоб дотримуватись даних принципів та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, замовники оцінюють пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково. А отже, якщо пропозиція учасника, неплатника ПДВ, відповідає всім вимогам, установленим у документації, та є найбільш економічно вигідною, то замовник акцептує дану пропозицію.
Також підкреслимо, що Закон не містить вимоги щодо обов’язкової реєстрації учасника як платника ПДВ для участі в публічних закупівлях. Таким чином, брати участь в публічних закупівлях можуть як платники, так і не платники ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, він надає пропозицію без врахування ПДВ. Оцінку тендерних пропозицій здійснюють на основі критерію «ЦІНА». Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ) у разі якщо учасник є платником ПДВ).
Можна привести зразок закупівлі за ідентифікатором UA-2016-11-16-000261-c, в якій замовник передбачив фразу: «При оцінці пропозицій учасників торгів з різним статусом платників ПДВ приймається до порівняння ціна пропозиції без ПДВ». Дана вимога визнана АМКУ дискримінаційною по відношенню до тих учасників, які не є платниками ПДВ. Крім того, тендерною документацією передбачається формування ціни з урахуванням всіх податків. Отже, оцінка тендерних пропозицій за наведеною методикою може призвести до того, що переможцем може бути обраний учасник (платник ПДВ), цінова пропозиція якого (з урахуванням всіх витрат, у тому числі ПДВ) може бути вищою за цінову пропозицію учасника, який не є платником ПДВ. Такі дії замовника є дискримінаційними по відношенню до тих учасників, які не є платниками ПДВ, та порушують основі принципи публічних закупівель, визначені ст. 3 Закону, зокрема, максимальну економію та ефективність та недискримінацію учасників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2019 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ НВП "ІНФОТЕХ-СЕРВІС ЛТД" 7 200,00
UAH з ПДВ
5 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГРИЦАЄНКО ЛЕОНІД МИКОЛАЙОВИЧ" 7 000,00
UAH з ПДВ
5 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КАНЦОПТ-ПЛЮС" 7 272,00
UAH з ПДВ
6 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2019 12:25
Довідка МВС.pdf
07 серпня 2019 12:25
Довідка ДФС.pdf
31 липня 2019 12:41
Техн характеристики.pdf
31 липня 2019 12:41
СЭС бумага Хerox 2018-2023.pdf
31 липня 2019 12:41
Статут.pdf
31 липня 2019 12:41
Протокол.pdf
31 липня 2019 12:41
Проект договору.pdf
31 липня 2019 12:41
Повноваження.pdf
31 липня 2019 12:41
Наказ.pdf
31 липня 2019 12:41
Лист згода.pdf
31 липня 2019 12:41
Копія договору.pdf
31 липня 2019 12:41
Захист довкілля.pdf
31 липня 2019 12:41
Загальні відомості.pdf
31 липня 2019 12:41
Досвід.pdf
31 липня 2019 12:41
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

01 серпня 2019 10:27
ФОП Грицаєнко Л.pdf
01 серпня 2019 10:27
Загальні відомості А3.pdf
01 серпня 2019 10:27
Додаток 3.pdf
01 серпня 2019 10:27
Додаток 2.pdf
01 серпня 2019 10:27
ДОДАТОК4.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ НВП "ІНФОТЕХ-СЕРВІС ЛТД"

ФОП "ГРИЦАЄНКО ЛЕОНІД МИКОЛАЙОВИЧ"

ТОВ "КАНЦОПТ-ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ НВП "ІНФОТЕХ-СЕРВІС ЛТД"
#14060129
Переможець 5 700,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2019 12:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2019 12:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ НВП "ІНФОТЕХ-СЕРВІС ЛТД"
#14060129
5 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:07
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2019 15:21
Додаткова угода 1 (1).pdf зміни до договору
03 вересня 2019 15:21
Електронний підпис укладений
22 серпня 2019 15:52
Т33-19 по 3019 колотех.pdf укладений
22 серпня 2019 15:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення предмету закупівлі
Номер договору про закупівлю: Т33/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 5 700,00
UAH (в тому числі ПДВ 950,00 UAH)