Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Князівський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад" |
Код ЄДРПОУ: | 24171686 |
Вебсайт: | http://knyazivka.at.ua |
Місцезнаходження: | 34621, Україна , Рівненська обл., Князівка, с. Князівка, вул. Незалежності, 3 |
Контактна особа: |
Кирушок Наталія Юріївна +380984092209 knyazivka_2009@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 липня 2019 16:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 липня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 серпня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 06 серпня 2019 15:38 |
Очікувана вартість: | 1 697 442,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 487,21 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник може перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів не більше 30 % загальної вартості робіт. Джерело фінансування: кошти освітньої субвенції та районного бюджету | Аванс | 20 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату Підряднику (при умові наявності бюджетних призначень) по мірі виконання робіт на підставі актів приймання виконаних робіт | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 липня 2019 16:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 липня 2019 16:09 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до протоколу №24 від 09 серпня 2019 року засідання тендерного комітету «Князівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» переможцем визнано ТОВ «ВВС-ЛТД».
Вважаємо рішення тендерного комітету незаконним із наступних підстав.
Відповідно до умов тендерних вимог, кінцевий строк подання тендерних пропозицій завершувався 05 серпня 2019 року 11:00. Фактично ж, учасником торгів ТОВ «ВВС-ЛТД» лише 07 серпня 2019 року було подано технічне завдання, 08 серпня - довідка субпідрядника на виконання пожежної сигналізації, влаштування системи захисту від проявів блискавки та вогнезахисне просочування дерев’яних конструкцій, а також 09 серпня ним було подано довідку про відсутність заборгованості, чим порушив вимоги статті 25 ч.3 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якого «Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали».
Статтею 30 вищеназваного Закону передбачає, що замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Учасники процедури закупівлі повинні відповідати кваліфікаційним критеріям, які визначені відповідно до статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»
Таким чином тендерна пропозиція учасника ТОВ «ВВС-ЛТД» не відповідає умовам тендерної документації Капітального ремонту покрівлі будівлі дошкільного навчального закладу «Князівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів- дошкільний навчальний заклад» що по вул. Незалежності, 3 в с. Князівка, Березнівському районі, Рівненської області, оголошеної 17 липня 2019 року, де вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій 05 серпня 2019 року 11:00, а тому мають бути відхилені, а переможцем слід було визнати учасника, котрий виконав усі вимоги тендерного комітету.
В разі неприйняття відповідних заходів щодо приведення у відповідність вищеназваних торгів, ми вимушениі звенутися до Антимонопольного Комітету України за захистом наших законних прав.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-02-000009 ● 74ef2fd376ee4877a6a80d3e43fee1b3
- Статус: вирішено ● Дата: 05 грудня 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 вересня 2019 14:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.09.2019 № 45
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 02.09.2019 № 45.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2019-07-17-001251-a 17.07.2019 "Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних заупівель відповідно до статті 9 Закону України ""Про публічні закупівлі""
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-09-09 16:00:01
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі будівлі дошкільного навчального закладу «Князівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» на вул. Незалежності, 3 в с.Князівка Березнівського району Рівненської області» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-17-001251-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Чому у тендерній документації відсутні вимоги до переможця відповідно частини 3 статті 17?
2. В тендерній документації у розділі ПОДАННЯ ТА РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ у п.1 кінцевий строк подання тендерних пропозицій зазначено дату 05.08.2019.
Тендерною документацією передбачено інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (додаток 1 «Технічне завдання»), інформація про субпідрядника (субпідрядників), а також «Проект договору» (додаток 4).
Слід зазначити, що учасник ТОВ «ВВС-ЛТД», якого визнано переможцем надав частину документів після кінцевого строку подання пропозицій, а саме: Технічне завдання - 07.08.2019; Довідка субпідрядника - 08.08.2019. Проект договору учасником переможцем відсутній в тендерній пропозиції.
Чому не відхилена тендерна пропозиція ТОВ «ВВС-ЛТД», яка не відповідає умовам тендерної документації.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-09-09 16:00:07
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі будівлі дошкільного навчального закладу «Князівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» на вул. Незалежності, 3 в с.Князівка Березнівського району Рівненської області» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-17-001251-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Чому у тендерній документації відсутні вимоги до переможця відповідно частини 3 статті 17?
2. В тендерній документації у розділі ПОДАННЯ ТА РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ у п.1 кінцевий строк подання тендерних пропозицій зазначено дату 05.08.2019.
Тендерною документацією передбачено інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (додаток 1 «Технічне завдання»), інформація про субпідрядника (субпідрядників), а також «Проект договору» (додаток 4).
Слід зазначити, що учасник ТОВ «ВВС-ЛТД», якого визнано переможцем надав частину документів після кінцевого строку подання пропозицій, а саме: Технічне завдання - 07.08.2019; Довідка субпідрядника - 08.08.2019. Проект договору учасником переможцем відсутній в тендерній пропозиції.
Чому не відхилена тендерна пропозиція ТОВ «ВВС-ЛТД», яка не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-09-12 15:08:17
ПОЯСНЕННЯ
ТОВ «ВВС - ЛТД» відповідає критеріям, що встановлені тендерною документацією на закупівлю робіт: "Капітальний ремонт покрівлі будівлі дошкільного навчального закладу «Князівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів дошкільний навчальний заклад» на вул. Незалежності, 3 в с.Князівка Березнівського району Рівненської області
Надання інформації про усунення порушення замовником
В зв'язку з виявленими порушеннями закупівлю буде відмінено.
2019-09-23 13:09:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Договір розірвано за згодою сторін.
2019-12-05 11:53:53
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 серпня 2019 16:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВВС-ЛТД" |
1 530 223,20
UAH з ПДВ
|
1 530 223,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Сиротюк Володимир Олексійович |
1 583 705,00
UAH з ПДВ
|
1 583 705,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю Західміськбуд |
1 694 432,00
UAH з ПДВ
|
1 664 432,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВВС-ЛТД" #39555742 |
Переможець |
1 530 223,20
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2019 22:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2019 14:05
|
Додаткова угода про розірвання | укладений |
23 вересня 2019 14:05
|
Протокол тендерного комітету | укладений |
23 вересня 2019 14:05
|
Електронний підпис | укладений |
29 серпня 2019 13:32
|
Договір | укладений |
29 серпня 2019 13:16
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 29 серпня 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Дострокове припинення договору в зв'язку з виявленими порушеннями |