Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автоматичний гематологічний аналізатор та аналізатор сечі (джерело фінансування - плата НСЗУ за медичні послуги)
Очікувана вартість
660 000,00 UAH
UA-2019-07-17-001127-a a834ac8126df4510ad7f9110030c015e
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Могильна Світлана Миколаївна

+380463120119 nizhincpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне некомерційне підприємство "Ніжинський міський центр первинної медико-санітарної допомоги" Ніжинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38860563
Місцезнаходження: 16600, Україна , Чернігівська обл., Ніжин, вул. Овдіївська, буд.5
Контактна особа: Могильна Світлана Миколаївна
+380463120119
nizhincpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2019 15:38
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 02 серпня 2019 14:30
Очікувана вартість: 660 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Автоматичний гематологічний аналізатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16600, Україна, Чернігівська область, м.Ніжин, вул.Овдіївська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
3 шт
Аналізатор сечі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16600, Україна, Чернігівська область, м.Ніжин, вул.Овдіївська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2019 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2019 15:49
Зміни до додатку 2.docx
24 липня 2019 15:49
Додаток 2 змінений.doc
17 липня 2019 15:38
ТД аналізатор.doc
17 липня 2019 15:38
Додаток 5.doc
17 липня 2019 15:38
Додаток 4.doc
17 липня 2019 15:38
Додаток 3.docx
17 липня 2019 15:38
Додаток 2.doc
17 липня 2019 15:38
Додаток 1.docx
24 липня 2019 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2019 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2019 15:49
Зміни до додатку 2.docx
24 липня 2019 15:49
Додаток 2 змінений.doc
17 липня 2019 15:38
ТД аналізатор.doc
17 липня 2019 15:38
Додаток 5.doc
17 липня 2019 15:38
Додаток 4.doc
17 липня 2019 15:38
Додаток 3.docx
17 липня 2019 15:38
Додаток 2.doc
17 липня 2019 15:38
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги закупівлі
Дата подання: 20 липня 2019 23:12
Дата відповіді: 24 липня 2019 15:48
Шановний замовнику, переглянувши тендерну документації по закупівлі гематологічного аналізатора та аналізаторів сечі, нами було виявлено порушення всіх основоположних принципів проведення публічних закупівель, зазначених в частині 1, статті 3 "Закону №922" "Про Публічні закупівлі". Адже коли у медико-технічних вимогах ви описуєте параметри які мають чітку привязку до конкретної марки приладу, а саме гематологічний аналізатор Micro CC 20+, і відповідно постачальника даної продукції, а саме компанію Інтермедика, тим самим ви порушуєте принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям та зловживанням тощо.... Навіщо використовувати тендерний майданчик Прозорро, який стрворений для мінімізації корупційної складової, для здійснення процедури закупки даного обладнання, якщо доля тендеру уже вирішена завчасно, тобто по суті ми бачимо пряму угоду між Замовником та копманією постачальником обладнання Інтермедика, що є на нашу думку неприпустимим і суперечить чинному законодавству у сфері публічних закупівель..... Нагальна вимога до замовника, привести тендерну документацію в належний вигляд, а саме забрати з документації ті пункти, які дискримінують інших учасників і обмежують здорову конкуренцію. А саме пункт який вказує на обєм проби крові необхідний для аналізу, це не впливає на якісну роботу приладу, також параметри лінійності та точності прописані конкретно під прилад, що не дозволяє приймати участь іншим учасникам. Тим паче Замовник сам собі суперечить і вводить в оману, вказуючи в МТВ зі словами ВАЖЛИВО, що аналізатор має використовувати реагенти багатьох виробників, а у апаратів Micro CC 20+, як відомо закрита система реактивів. Прохання в найкоротші терміни внести зміни до тендерної документації, прибрати дискримінаційні вимоги розширивши коло учасників. В разі не задоволення наших законних вимог, будемо змушені звертатись до Антимонопольного комітету України задля вірегулювання законості проведення закупівлі..... Дякую
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовником внесені зміни до тендерної документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-02-000008 ● 3ae355e6a4814ffaa86534212130040a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 серпня 2019 12:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
31.07.2019 № 48
Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 31.07.2019 № 48

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10. UA-2019-07-17-001127-a 17.07.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

В зв'язку з неможливістю усунення порушення процедуру відкритих торгів "Автоматичний гематологічний аналізатор та аналізатор сечі" UA-2019-07-17-001127-a на суму 660 000,00 грн. згідно висновку Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 02.08.2019 р. вирішено відмінити

2019-08-07 14:58:20


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 17 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Замовником порушення усунуто.

2019-08-08 10:17:36

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 02 серпня 2019 14:24
Коментар щодо відміни: Не можливість усунення порушення
Документи:
02 серпня 2019 14:24
Протокольне рішення