Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі - стіл учнівський одномісний
Очікувана вартість
26 000,00 UAH
UA-2019-07-17-001040-b 08b00c533a3e402ba0ea9b0f107a6883
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Виблова

+380971293257 osvita02136100@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Мелітопольської районної державної адміністрації Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 02136100
Місцезнаходження: 72319, Україна , Запорізька обл., м. Мелітополь, вул. Івана Алексєєва, 5
Контактна особа: Олена Виблова
+380971293257
osvita02136100@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Враховуючи ті обставини, що Замовником було відмінено дві процедури закупівлі за предметом «Меблі - стіл учнівський одномісний» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі» через відсутність достатньої кількості учасників, тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п.4 ч.2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2019 13:46
Оскарження наміру укласти договір: 28 липня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Відповідно до ст.4 Закону про публічні закупівлі закупівля здійснюється відповідно до річного плану. . Відповідно до п.5 форми річного плану закупівель замовник зазначає код згідно КЕКВ (для бюджетних коштів). Кошти передбачені планом КЕКВ 3110
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Меблі - стіл учнівський одномісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72330, Україна, Запорізька область, с.Вознесенка, вул. Зубенко Г.М., 110-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

17 липня 2019 13:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІРЮЗА"
#22148861
Переможець 26 000,00
UAH
17 липня 2019 13:46

Документи

17 липня 2019 13:46
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2019 13:46

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІРЮЗА"
#22148861
26 000,00
UAH
Документи

Документи

17 липня 2019 13:46
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 11:21
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2019 13:58
img190.pdf зміни до договору
02 серпня 2019 13:29
img190.pdf укладений
01 серпня 2019 14:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): договір №190
Номер договору про закупівлю: 190
Договір:
Номер додаткової угоди: 190
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 26 000,00
UAH