Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Капітальний ремонт ліній електропостачання Прибузької спеціальної загальноосвітньої школи-інтернат Вінницького району, Вінницької обласної ради
Очікувана вартість
2 456 968,00 UAH
UA-2019-07-17-001013-b 96aa76a1ec2344cea1a58314d6ebdbe2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скоробогач Галина Олексіївна

+380432584785 pribuzkabugalter@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Прибузька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат
Код ЄДРПОУ: 21725523
Місцезнаходження: 23227, Україна , Вінницька обл., село Агрономічне, Гніванське шосе 8 км, с. Агрономічне Вінницький район, Вінницька область
Контактна особа: Скоробогач Галина Олексіївна
+380432584785
pribuzkabugalter@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2019 13:31
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2019 00:00
Очікувана вартість: 2 456 968,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


повторно

Тендерна документація

01 серпня 2019 11:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2019 10:58
зміни до тендерн документації.doc
01 серпня 2019 10:58
Т Д зі змінами.doc
23 липня 2019 09:40
Схеми.xlsx
17 липня 2019 13:32
Прибузька ТД.doc
01 серпня 2019 11:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 09:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 11:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2019 13:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2019 10:58
зміни до тендерн документації.doc
23 липня 2019 09:40
Зміни до ТД.docx
19 липня 2019 11:33
зміни до тендерної документації.doc
01 серпня 2019 10:58
Т Д зі змінами.doc
23 липня 2019 09:40
ТД зі змінами.doc
19 липня 2019 11:33
Прибузька Т Д.doc
23 липня 2019 09:40
Схеми.xlsx
17 липня 2019 13:32
Прибузька ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічна документація
Дата подання: 22 липня 2019 17:38
Дата відповіді: 23 липня 2019 15:25
Чи погоджений проект зі ЗЕМ (Замостянські Електричні Мережі),зі всіма зацікавленими організаціями(Вінницягаз,Укртелеком та інші), чи є дозвіл на початок будівельних робіт
Відповідь: Доброго дня. Інформація викладена в оновленій версії ТД.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-17-001013-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ"ЕНЕРГОБУДМОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:34094992
Дата подання: 22 липня 2019 12:40
Вимога до замовника щодо внесених змін до тендерної документації Прибузької школи-інтернату
Для забезпечення правомірності застосування процедури закупівлі робіт, цільового використання та захисту бюджетних коштів від злочинних посягань, для приведення у відповідність (перегляду) рішення тендерного комітету, що суперечить вимогам попередньої тендерної документації Прибузької спеціальної загальноосвітньої школи-інтернат та норм чинного законодавства в сфері проведення публічних закупівель, технічних вимог на закупівлю робіт – та поскільки мають ознаки порушення основних принципів здійснення даної закупівлі, дискримінація інших учасників, прояви корупції та змови з іншим учасником (внесених змін щодо кваліфікаційних критеріїв, досвіду під одного учасника), вимагаємо відмінити процедуру закупівлі за предметом закупівлі №4258976 та у стислі терміни, Вас повернути редакцію тендерної документації за предметом закупівлі №3998224, у встановлений законодавством термін
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 липня 2019 10:50
Звернення розглянуто. Відповідь надано.

Документи подані скаржником

22 липня 2019 12:40
ВИМОГА.pdf

Документи

24 липня 2019 10:50
лист-відповідь

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-17-001013-b.c1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ"ЕНЕРГОБУДМОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:34094992
Дата подання: 22 липня 2019 12:05
Скарга від учасника щодо внесених змін до тендерної документації Прибузької школи-інтернат
Для забезпечення правомірності застосування процедури закупівлі робіт, цільового використання та захисту бюджетних коштів від злочинних посягань, для приведення у відповідність (перегляду) рішення тендерного комітету, що суперечить вимогам попередньої тендерної документації Прибузької спеціальної загальноосвітньої школи-інтернат та норм чинного законодавства в сфері проведення публічних закупівель, технічних вимог на закупівлю робіт – та поскільки мають ознаки порушення основних принципів здійснення даної закупівлі, дискримінація інших учасників, прояви корупції та змови з іншим учасником (внесених змін щодо кваліфікаційних критеріїв, досвіду під одного учасника), вимагаємо відмінити процедуру закупівлі за предметом закупівлі №4258976 та у стислі терміни, Вас повернути редакцію тендерної документації за предметом закупівлі №3998224, у встановлений законодавством термін
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Зміна скарги на вимогу
Дата: 22 липня 2019 12:36
Рішення від 25.07.2019 № 10062.pdf
Дата публікації: 25 липня 2019 20:52

Документи подані скаржником

22 липня 2019 12:05
СКАРГА.pdf

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-20-000010 ● 0d21fca54b7843e28f2781ac2a985154
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 вересня 2019 15:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

20.09.2019 №50
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 20.09.2019 №50
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3.UA-2019-07-17-001013-b 17.07.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-26 11:03:02

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту ліній електропостачання Прибузької спеціальної загальноосвітньої школи-інтернат Вінницького району, Вінницької обласної ради (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-17-001013-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з таких питань:

1. Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів та в повідомленні про намір укласти договір (лот №1 та лот №2) не внесена інформація про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування?
2. Яким чином замовник виконав вимоги частини четвертої статті 28 Закону щодо розгляду тендерної пропозиції ПМП «Сковод» (лот №2) протягом п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції?
3. Яким чином учасник тендеру ТОВ «Енергобудмонтаж», якого відповідно до рішень тендерного комітету (протокол від 03.09.2019 №б/н – лот №1, від 10.10.09.2019 №27 – лот №2) обрано переможцем торгів, виконав вимоги пункту 1 Додатку №1 тендерної документації замовника, а саме: надав підтверджуючі документи (договір оренди) на використання Автокрана КС-4561 на базі КРАЗ-257, державний №050-30 ВІ?
4. Яким чином замовник виконав вимоги частини другої статті 32 Закону щодо укладання договору не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (лот № 1, лот №2)?

Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-28 12:24:59

Про надання пояснень

У відповідь на Ваш запит з приводу надання пояснень з приводу рішення про моніторинг, повідомляємо наступне:
1. Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів та в повідомленні про намір укласти договір (лот №1 та лот №2) не внесена інформація про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування?
На момент початку процедури закупівлі за державні кошти на майданчику ДЗО-онлайн було заповнено всі активні пункти, відповідна інформація передбачена в Додатку 6 «Проект договору підряду» до тендерної документації: аванс в розмірі 20%, та графік виконання робіт.
2. Яким чином замовник виконав вимоги частини четвертої статті 28 Закону щодо розгляду тендерної пропозиції ПМП «Сковод» (лот №2) протягом п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції?
Прибузькою школою-інтернат було перевищено термін розгляду тендерної пропозиції учасника.
3. Яким чином учасник тендеру ТОВ «Енергобудмонтаж», якого відповідно до рішень тендерного комітету (протокол від 03.09.2019 №б/н – лот №1, від 10.10.09.2019 №27 – лот №2) обрано переможцем торгів, виконав вимоги пункту 1 Додатку №1 тендерної документації замовника, а саме: надав підтверджуючі документи (договір оренди) на використання Автокрана КС-4561 на базі КРАЗ-257, державний №050-30 ВІ?
Переможець процедури закупівлі ТОВ «Енергобудмонтаж» разом з документами, які він подав відповідно до статті 16 Закону (додатку № 1 тендерної документації Прибузької школи-інтернат) надав скан-копію з оригіналу договору автотранспортних послуг №34 від 08.02.2019 р. з ДП «Вінницька мехколона ПрАТ «Київсільелектро», в якому передбачено аренда автокрану СМК 101 на базі МАЗ 5334 дер. № АВ 0342 та довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази з арендою автокрану КС – 4561 на базі КРАЗ-257 держ. № 050-30 ВІ. Стосовно спецмеханізму СМК 101 на базі МАЗ 5334 дер. № АВ 0342 було надано усне пояснення, що спецмеханізм знаходився на технічному опосвідченні після проведеного капітального ремонту, тому 22 липня поточного року було укладено додаткову угоду на використання автокрану на базі КРАЗ (Додаткова угода додається).
4. Яким чином замовник виконав вимоги частини другої статті 32 Закону щодо укладання договору не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (лот № 1, лот №2)?
З метою підтвердження вимоги частини 4 статті 36 Закону переможець процедури закупівлі ТОВ «Енергобудмонтаж» разом з документами, які він подав відповідно до абзацу 2 частини 3 статті 17 (додатків № 2 та 6 тендерної документації Прибузької школи-інтернат) у строк що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, подав тендерну пропозицію за формою відповідно до Додатку № 5 тендерної документації Прибузької школи-інтернат, а саме:
Лот №1 – 05.09.2019р. (16-28 год., 16-51 год.) та 06.09.2019р. (12-31 год., 12-32 год.), згідно Протоколу рішення тендерного комітету Прибузької школи-інтернат від 03.09.2019р. з наміром про укладання договору від 03.09.2019р. 16-58 год. з фактичною реєстрацією та підписанням – договір підряду № 110 від 23.09.2019р. та
Лот №2 – 12.09.2019р. (10-33 год., 10-34 год.), згідно Протоколу №27 рішення тендерного комітету Прибузької школи-інтернат від 10.09.2019р. з наміром про укладання договору від 11.09.2019р. 12-05 год. з фактичною реєтрацією та підписанням – договір підряду № 111 від 27.09.2019р.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Повідомляємо Вас про усунення порушень, згідно висновку про моніторинг закупівлі

2019-10-10 17:18:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 23 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору від 23.09.2019 №110 додатковою угодою від 08.10.2019 №1 та договору від 27.09.2019 №111 додатковою угодою від 08.10.2019 №1

2019-10-11 16:41:03

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

RISK2-13-1

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт кабельної лінії 10 кВ з заміною кабелю Прибузької спеціальної загальноосвітньої школи –інтернат Вінницького району, Вінницької обласної ради за адресою Вінницький район, с. Агрономічне, вул. Гніванське шосе, 8 км, будинок б/н
Опис предмету закупівлі:
повторно
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 631 772,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 8 160,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 09 серпня 2019 11:25
Закінчення: 09 серпня 2019 11:58
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт кабельної лінії 10 кВ з заміною кабелю Прибузької спеціальної загальноосвітньої школи –інтернат Вінницького району, Вінницької обласної ради за адресою Вінницький район, с. Агрономічне, вул. Гніванське шосе, 8 км, будинок б/н
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23227, Україна, Вінницька область, с. Агрономічне, Гніванське шосе 8-й км
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 22 липня 2019 12:13
Дата відповіді: 23 липня 2019 09:50
Доброго дня.Де і як можливо ознайомитись з РП та подивитись плани прокладання проектуємої КЛ
Відповідь: Доброго дня. Схематичні плани додано в оновленій версії ТД

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 серпня 2019 11:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІТЦ "Енергооблік" 1 431 772,00
UAH з ПДВ
1 199 989,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКОВОД" 1 544 964,00
UAH з ПДВ
1 209 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЬСЬКІ БУДОВИ" 1 444 492,80
UAH з ПДВ
1 199 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ"ЕНЕРГОБУДМОНТАЖ" 1 468 594,80
UAH з ПДВ
1 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 серпня 2019 08:44
Електронний підпис
13 серпня 2019 13:00
Довідки.pdf
08 серпня 2019 16:13
Ідентифікацій код.jpg
08 серпня 2019 16:13
договір оренди 4.pdf
08 серпня 2019 16:13
договір оренди 3.pdf
08 серпня 2019 16:13
договір оренди 2.pdf
08 серпня 2019 16:13
договір оренди 1.pdf
08 серпня 2019 16:13
договір підряду скан.pdf
08 серпня 2019 16:13
договір оренди авто.pdf
08 серпня 2019 16:13
Довідки.pdf
08 серпня 2019 16:13
Протокол №3 1.pdf
08 серпня 2019 16:13
опис робіт.pdf
08 серпня 2019 16:13
Наказ + ліцензія.pdf

Публічні документи

06 серпня 2019 16:28
1r_5_СД_ССР.rtf
06 серпня 2019 16:28
2r_5_СД_ССР.rtf
06 серпня 2019 16:28
5r_5_СД_ССР.rtf
06 серпня 2019 16:28
r_5_СД_ВРЛС_2-1-1.rtf
06 серпня 2019 16:28
r_5_СД_ЛС1_2-1-1.rtf
06 серпня 2019 16:28
r_5_СД_ОПРЛС_2-1-1.rtf
06 серпня 2019 16:28
додаток 6.pdf
06 серпня 2019 16:28
доз.док (1).pdf
06 серпня 2019 16:28
тех умови.pdf
06 серпня 2019 16:28
довідка.pdf
06 серпня 2019 16:28
довідка 1.pdf
06 серпня 2019 16:28
дов 2.pdf
06 серпня 2019 16:28
банківс.pdf
06 серпня 2019 16:28
свiдоцтво_платника_ПДВ.jpg
06 серпня 2019 16:28
виписка з ЄДРПОУ.pdf
06 серпня 2019 16:28
довідка про праців.pdf
06 серпня 2019 16:28
аналогічні договори.pdf
06 серпня 2019 16:28
довідка транспорт.pdf

Публічні документи

08 серпня 2019 23:47
Електронний підпис
08 серпня 2019 23:43
ПКД 1.pdf
08 серпня 2019 23:43
Проект дог. Дод. 6.pdf
08 серпня 2019 23:43
Договірна 1.pdf
08 серпня 2019 23:43
16) Витяг з ЄП.pdf
08 серпня 2019 23:43
16) Витяг з ЄДРПО .pdf
08 серпня 2019 23:43
Договір підряду №05-04.pdf
08 серпня 2019 23:43
Договір підряду №20-03.pdf
08 серпня 2019 23:43
1-ДОЗВІЛ №174.18.05 копія.pdf
08 серпня 2019 23:43
Інформаційна довідка.pdf
08 серпня 2019 23:43
10) Довідка не платник.pdf
08 серпня 2019 23:43
6) Довідка ст.17.pdf
08 серпня 2019 23:43
ДОЗВІЛ №331.16.05 копія.pdf
08 серпня 2019 23:43
2)_Наявнiст__працiвникiв.pdf
08 серпня 2019 23:42
20) Гарантія 90 днів.pdf

Публічні документи

12 вересня 2019 12:10
Електронний підпис
10 вересня 2019 15:49
Електронний підпис
10 вересня 2019 15:49
Довідка з податкової.pdf
10 вересня 2019 13:41
Електронний підпис
10 вересня 2019 13:41
Додатки до договору.pdf
10 вересня 2019 13:41
2166.imd
10 вересня 2019 13:41
Статут зміни 2.pdf
10 вересня 2019 13:40
Статут зміни 1 .pdf
10 вересня 2019 13:40
Статут.pdf
10 вересня 2019 13:40
Довідка МВС паперова.pdf
10 вересня 2019 13:40
Довідка з податкової.pdf
06 вересня 2019 12:33
Електронний підпис
06 вересня 2019 12:32
Ліцензія.pdf
06 вересня 2019 12:31
Відомість з ЄДРПОУ.pdf
05 вересня 2019 16:51
Довідка МВС.pdf
05 вересня 2019 16:29
Договір .pdf
08 серпня 2019 15:09
Електронний підпис
08 серпня 2019 15:09
Електронний підпис
08 серпня 2019 12:30
Електронний підпис
08 серпня 2019 11:40
Електронний підпис
08 серпня 2019 11:39
2164.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІТЦ "Енергооблік"

ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКОВОД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЬСЬКІ БУДОВИ"

ТОВ"ЕНЕРГОБУДМОНТАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІТЦ "Енергооблік"
#34325641
Відхилено 1 199 989,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2019 09:56
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЬСЬКІ БУДОВИ"
#40953172
Відхилено 1 199 999,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2019 16:12
ТОВ"ЕНЕРГОБУДМОНТАЖ"
#34094992
Переможець 1 200 000,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2019 16:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2019 16:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ"ЕНЕРГОБУДМОНТАЖ"
#34094992
1 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2019 17:59
додаткова угода про розірвання договору укладений
10 жовтня 2019 17:55
Електронний підпис укладений
26 вересня 2019 13:24
договір підряду укладений
26 вересня 2019 13:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: в зв'язку з виявленими порушеннями органом державного фінансового контролю, зазначеними у висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області