Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Прибузька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 21725523 |
Місцезнаходження: | 23227, Україна , Вінницька обл., село Агрономічне, Гніванське шосе 8 км, с. Агрономічне Вінницький район, Вінницька область |
Контактна особа: |
Скоробогач Галина Олексіївна +380432584785 pribuzkabugalter@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 липня 2019 13:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 липня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 серпня 2019 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 456 968,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
01 серпня 2019 11:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 серпня 2019 10:58 |
зміни до тендерн документації.doc | |
01 серпня 2019 10:58 |
Т Д зі змінами.doc | |
23 липня 2019 09:40 |
Схеми.xlsx | |
17 липня 2019 13:32 |
Прибузька ТД.doc |
01 серпня 2019 11:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
01 серпня 2019 10:58 |
зміни до тендерн документації.doc
|
|||||||||
01 серпня 2019 10:58 |
Т Д зі змінами.doc
|
|||||||||
23 липня 2019 09:40 |
Схеми.xlsx
|
|||||||||
17 липня 2019 13:32 |
Прибузька ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Скарги до процедури
Дата подання: 22 липня 2019 12:05
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-20-000010 ● 0d21fca54b7843e28f2781ac2a985154
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 вересня 2019 15:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.09.2019 №50
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 20.09.2019 №50
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3.UA-2019-07-17-001013-b 17.07.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-09-26 11:03:02
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту ліній електропостачання Прибузької спеціальної загальноосвітньої школи-інтернат Вінницького району, Вінницької обласної ради (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-17-001013-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з таких питань:
1. Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів та в повідомленні про намір укласти договір (лот №1 та лот №2) не внесена інформація про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування?
2. Яким чином замовник виконав вимоги частини четвертої статті 28 Закону щодо розгляду тендерної пропозиції ПМП «Сковод» (лот №2) протягом п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції?
3. Яким чином учасник тендеру ТОВ «Енергобудмонтаж», якого відповідно до рішень тендерного комітету (протокол від 03.09.2019 №б/н – лот №1, від 10.10.09.2019 №27 – лот №2) обрано переможцем торгів, виконав вимоги пункту 1 Додатку №1 тендерної документації замовника, а саме: надав підтверджуючі документи (договір оренди) на використання Автокрана КС-4561 на базі КРАЗ-257, державний №050-30 ВІ?
4. Яким чином замовник виконав вимоги частини другої статті 32 Закону щодо укладання договору не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (лот № 1, лот №2)?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-09-28 12:24:59
Про надання пояснень
У відповідь на Ваш запит з приводу надання пояснень з приводу рішення про моніторинг, повідомляємо наступне:
1. Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів та в повідомленні про намір укласти договір (лот №1 та лот №2) не внесена інформація про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування?
На момент початку процедури закупівлі за державні кошти на майданчику ДЗО-онлайн було заповнено всі активні пункти, відповідна інформація передбачена в Додатку 6 «Проект договору підряду» до тендерної документації: аванс в розмірі 20%, та графік виконання робіт.
2. Яким чином замовник виконав вимоги частини четвертої статті 28 Закону щодо розгляду тендерної пропозиції ПМП «Сковод» (лот №2) протягом п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції?
Прибузькою школою-інтернат було перевищено термін розгляду тендерної пропозиції учасника.
3. Яким чином учасник тендеру ТОВ «Енергобудмонтаж», якого відповідно до рішень тендерного комітету (протокол від 03.09.2019 №б/н – лот №1, від 10.10.09.2019 №27 – лот №2) обрано переможцем торгів, виконав вимоги пункту 1 Додатку №1 тендерної документації замовника, а саме: надав підтверджуючі документи (договір оренди) на використання Автокрана КС-4561 на базі КРАЗ-257, державний №050-30 ВІ?
Переможець процедури закупівлі ТОВ «Енергобудмонтаж» разом з документами, які він подав відповідно до статті 16 Закону (додатку № 1 тендерної документації Прибузької школи-інтернат) надав скан-копію з оригіналу договору автотранспортних послуг №34 від 08.02.2019 р. з ДП «Вінницька мехколона ПрАТ «Київсільелектро», в якому передбачено аренда автокрану СМК 101 на базі МАЗ 5334 дер. № АВ 0342 та довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази з арендою автокрану КС – 4561 на базі КРАЗ-257 держ. № 050-30 ВІ. Стосовно спецмеханізму СМК 101 на базі МАЗ 5334 дер. № АВ 0342 було надано усне пояснення, що спецмеханізм знаходився на технічному опосвідченні після проведеного капітального ремонту, тому 22 липня поточного року було укладено додаткову угоду на використання автокрану на базі КРАЗ (Додаткова угода додається).
4. Яким чином замовник виконав вимоги частини другої статті 32 Закону щодо укладання договору не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (лот № 1, лот №2)?
З метою підтвердження вимоги частини 4 статті 36 Закону переможець процедури закупівлі ТОВ «Енергобудмонтаж» разом з документами, які він подав відповідно до абзацу 2 частини 3 статті 17 (додатків № 2 та 6 тендерної документації Прибузької школи-інтернат) у строк що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, подав тендерну пропозицію за формою відповідно до Додатку № 5 тендерної документації Прибузької школи-інтернат, а саме:
Лот №1 – 05.09.2019р. (16-28 год., 16-51 год.) та 06.09.2019р. (12-31 год., 12-32 год.), згідно Протоколу рішення тендерного комітету Прибузької школи-інтернат від 03.09.2019р. з наміром про укладання договору від 03.09.2019р. 16-58 год. з фактичною реєстрацією та підписанням – договір підряду № 110 від 23.09.2019р. та
Лот №2 – 12.09.2019р. (10-33 год., 10-34 год.), згідно Протоколу №27 рішення тендерного комітету Прибузької школи-інтернат від 10.09.2019р. з наміром про укладання договору від 11.09.2019р. 12-05 год. з фактичною реєтрацією та підписанням – договір підряду № 111 від 27.09.2019р.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляємо Вас про усунення порушень, згідно висновку про моніторинг закупівлі
2019-10-10 17:18:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору від 23.09.2019 №110 додатковою угодою від 08.10.2019 №1 та договору від 27.09.2019 №111 додатковою угодою від 08.10.2019 №1
2019-10-11 16:41:03
Ризики, що спрацювали
RISK1-4_1
RISK2-13-1
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт кабельної лінії 10 кВ з заміною кабелю Прибузької спеціальної загальноосвітньої школи –інтернат Вінницького району, Вінницької обласної ради за адресою Вінницький район, с. Агрономічне, вул. Гніванське шосе, 8 км, будинок б/н |
Опис предмету закупівлі: |
повторно
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 631 772,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 8 160,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 серпня 2019 11:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ІТЦ "Енергооблік" |
1 431 772,00
UAH з ПДВ
|
1 199 989,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКОВОД" |
1 544 964,00
UAH з ПДВ
|
1 209 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЬСЬКІ БУДОВИ" |
1 444 492,80
UAH з ПДВ
|
1 199 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ"ЕНЕРГОБУДМОНТАЖ" |
1 468 594,80
UAH з ПДВ
|
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІТЦ "Енергооблік" #34325641 |
Відхилено |
1 199 989,00
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2019 09:56
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЬСЬКІ БУДОВИ" #40953172 |
Відхилено |
1 199 999,00
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2019 16:12
|
ТОВ"ЕНЕРГОБУДМОНТАЖ" #34094992 |
Переможець |
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2019 16:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 жовтня 2019 17:59
|
додаткова угода про розірвання договору | укладений |
10 жовтня 2019 17:55
|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2019 13:24
|
договір підряду | укладений |
26 вересня 2019 13:18
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 23 вересня 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | в зв'язку з виявленими порушеннями органом державного фінансового контролю, зазначеними у висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області |