09110000-3 Тверде паливо. (Торфобрикет)
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2019-07-17-000871-b ef195807868f4cb6bc349a489c836e20
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Михайлівна Маханькова

080462608351 bux.osvita.chrda@ukr.net

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ освіти, сім'ї, молоді та спорту Чернігівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02147569
Місцезнаходження замовника: 14035, Україна, Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Шевченка, 48
Контактна особа замовника: Тетяна Михайлівна Маханькова
080462608351
bux.osvita.chrda@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2019 14:00
Початок аукціону: 02 серпня 2019 15:26
Очікувана вартість: 900 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Детальна інформація в прикріплених файлах
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
450 тони
09110000-3 Тверде паливо. (Торфобрикет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14035, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Шевченка, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2019  —  01 листопада 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

17 липня 2019 12:44
Електронний цифровий підпис
17 липня 2019 12:43
Торфобрикет на 19-20.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-19-000009 ● 3be04448c6d64b078c40ec90ee97ad5b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-07-19
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-07-19 15:03:12
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

19.07.2019 № 46
Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 19.07.2019 № 46

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8. UA-2019-07-17-000871-b 17.07.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відміна процедури закупівлі п1 ст.31 замовник відміняє торги в зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

2019-07-25 09:54:51

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 23 липня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 07 серпня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Відділ освіти, сім'ї, молоді та спорту Чернігівської районної державної адміністрації, 02147569, Україна, м. Чернігів, вул. Шевченка, 48
  2. Інформація про предмет закупівлі: 09110000-3 Тверде паливо. (Торфобрикет), 900000UAH, 09110000-3, ДК021, 450, тони
  3. Інформація про оприлюднення: ef195807868f4cb6bc349a489c836e20, 2019-07-17
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 19 липня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 липня 2019 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації щодо закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, сім'ї, молоді та спорту Чернігівської районної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 17.07.2019 № 125 (далі – тендерна документація). Під час проведення моніторингу встановлено, що Замовником не дотримано вимоги наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579, зі змінами, зокрема, внесеними наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11 квітня 2019 року за № 386/33357 (далі – наказ Мінекономрозвитку № 490), а саме: в оголошенні про проведення відкритих торгів відсутня інформація щодо джерела фінансування закупівлі. Відповідно до пункту 7 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» від 18 березня 2016 року № 477, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 447/28577, замовник/учасник може вносити зміни до інформації, яка вже оприлюднена на веб-порталі, у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). При цьому Законом не передбачено внесення змін до оголошення про проведення відкритих торгів. Відповідно до частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги, зокрема, в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Аналізом відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а саме: - у підпункті 4 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено умову, що тендерна пропозиція учасника повинна складатися зокрема з документів, вказаних в пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації (крім документів, передбачених підпунктами 5.4.1.-5.4.4. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації). При цьому підпунктами 5.4.1.-5.4.4. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації передбачено надання учасником процедури закупівлі довідок у довільній формі щодо відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. Отже, Замовником не вимагається від учасника інформація у довільній формі про відсутність підстав щодо відхилення тендерної пропозиції учасника, визначених пунктами 2, 4-6 частини першої та частини другої статті 17 Закону; - у підпункті 5.4.1 пункту 5.4 «Документи, які повинен надати замовнику переможець процедури закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено вимогу про надання переможцем торгів документу щодо підтвердження відсутності підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеної пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, яка міститься у відкритому реєстрі за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua. Також Замовником у пункті 1 розділу І «Загальні положення» тендерної документації зазначено, що: «Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі». При цьому, в додатку 3 до тендерної документації міститься посилання на термін «пропозиції конкурсних торгів», визначений Законом України «Про здійснення державних закупівель», який втратив чинність з 01.08.2016., 23 липня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22, частини першої статті 31 Закону та вимог наказу Мінекономрозвитку № 490. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі»: протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Замовником порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі

2019-07-25 12:14:07

Інформація про відміну

Дата скасування
25 липня 2019 10:11
Причина скасування
п1 ст.31 замовник відміняє торги в зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи
25 липня 2019 10:10 Протокол № 126 відміна Торфобрикет.doc
25 липня 2019 10:11 sign.p7s

Актуальні тендери

До пошуку