Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі (Парта/стіл учнівський та стілець учнівський)
Очікувана вартість
10 672,00 UAH
UA-2019-07-17-000816-b e16197ce9cd34ad7b7b3820e43ed5c43
Спрощена закупівля    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Козорог

+380660093787 ideal05_7@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАВЛОГРАДСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І - ІІІ СТУПЕНІВ № 5 ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 26328270
Місцезнаходження: 51400, Україна , Дніпропетровська обл., Павлоград, вулиця Верстатобудівників 5В
Контактна особа: Анастасія Козорог
+380660093787
ideal05_7@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2019 12:28
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2019 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2019 14:00
Очікувана вартість: 10 672,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 53,36 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 комплект
Шкільні меблі (Парта/стіл учнівський та стілець учнівський)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51413, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул.Верстатобудівників,5В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2019 12:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2019 12:28
оголошення меблі.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Опис товару
Дата подання: 18 липня 2019 11:02
Чому фото та опис товару не співпадає? ПРикладіть або фото приклад який підходить до опису або опис який підходить під це фото. Тому що вказані в описі регульовані на різні зростові групи столи та стільці, а на фото вказані не регульовані. Або якцо фони регульовані на фото то прикладіть більш детальній опис цього самого регулювання.
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-17-000816-b.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП "КОВАЛЬЧУК АНАСТАСІЯ СЕРГІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3274910329
Дата подання: 18 липня 2019 10:58
Неточність характеристик
В тендерній документації:
Розділ 2 п. 2.1.- учнівські столи повинні виготовлятись семі розмірів та мати кольорове маркування;
Розділ 2 п. 2.5. – столи типу II повинні регулюватись на 5 розмірів та на 3 розміри 3-7 та 3-5; 5-7 - поясніть більш детально це саме регулювання, та по можливості додайте фото-приклад. Також в вас скахано регулювання з 1 по 6 зростові групи, як це можливо, додайте більш детальний опис та по можливості фото приклад.
Які столи є типом I, а які типом II , на які группи все ж таки повинні регулюватися столи?
Які розміри стільниці повинні бути, та сидіння-спинки для стільців?
Також - "Вага не більше 4 кг для стільця та 10 кг для парти/стола" - при заданій у тендерній документації незрозумілої конструкції парти та стільця з регулюванням чи то на 5 чи 6 або навіть 7 розмірів, вага яку ві вказали є не можливою адже по усім прорахункам парта є приблизно 13 кг а стілець біля 6 кг.
Також вказані параметри парти регульовані на 6-7 зростових груп є дуже не стійкою конструкцією.
Вкажіть точні параметри товару замовленного у закупіві.
Розгорнути Згорнути

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2019 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Печений Володимир Борисович" 9 600,00
UAH з ПДВ
9 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2019 09:20
Форма 4-ОПП.pdf
23 липня 2019 09:20
Право підпису.pdf
23 липня 2019 09:20
Паспорт Печений В.Б..pdf
23 липня 2019 09:20
Матер.технічна база.pdf
23 липня 2019 09:20
Кваліф. критерії Ст.16.pdf
23 липня 2019 09:20
Довідка МВС 03.07.19.pdf
23 липня 2019 09:20
Довідка з НАЗК 26.04.19.pdf
23 липня 2019 09:20
Довідка з банку 27.06.19.pdf
23 липня 2019 09:20
Витяг з реестру ПДВ.pdf
23 липня 2019 09:20
Витяг з ЄДР 27.06.19.pdf
23 липня 2019 09:20
Виписка з ЄДР.pdf
23 липня 2019 09:20
Види діяльності.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Печений Володимир Борисович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Печений Володимир Борисович"
#2959011296
Відхилено 9 600,00
UAH з ПДВ
01 серпня 2019 14:11

Документи

01 серпня 2019 14:11
Електронний підпис
01 серпня 2019 14:10
CCF01082019.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій