Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання обладнання для збору, транспортування та складування побутових відходів
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2019-07-17-000772-c ● f2cc24154e684faab5c4bfa92846523c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03364234 |
Місцезнаходження: | 50101, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, Площа Молодіжна, 1 |
Контактна особа: |
Терещенко Ігор Валентинович 0564748351 ugkxtender2013@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 липня 2019 16:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 липня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 серпня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 06 серпня 2019 12:52 |
Очікувана вартість: | 2 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Джерело фінансування закупівлі - міський бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 од.
44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (придбання обладнання для збору, транспортування та складування побутових відходів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50000, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, м. Кривий Ріг
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Після підписання Сторонами видаткової(их) накладної(их) | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 липня 2019 14:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 липня 2019 14:37 |
Лист ЗдТД.docx | |
26 липня 2019 14:37 |
Додаток 1 Нова редакція.docx | |
26 липня 2019 14:37 |
ТД Нова редакція.doc | |
26 липня 2019 14:37 |
Додаток 2 Нова редакція.docx |
26 липня 2019 14:38 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 липня 2019 14:37 |
Лист ЗдТД.docx
|
|||
26 липня 2019 14:37 |
Додаток 1 Нова редакція.docx
|
|||
26 липня 2019 14:37 |
ТД Нова редакція.doc
|
|||
26 липня 2019 14:37 |
Додаток 2 Нова редакція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо строків оплати
Дата подання: 17 липня 2019 16:55
Дата відповіді: 19 липня 2019 13:55
Доброго дня!
Шановний Замовнику, прошу надати пояснення та внести зміни до тендерної документації: в проекті Договору (п.п. 4.2. та 4.3 містяться суперечливі дані щодо оплати) 4.2. Платежі здійснюються шляхом зарахування грошових коштів у національній валюті України на поточний рахунок Постачальника у безготівковому порядку платіжними дорученнями протягом 10-ти робочих днів з дня підписання Сторонами видаткової(их) накладної(их).
4.3 Умови оплати: відстрочка платежу строком до 180 банківських днів з дня підписання видаткової(их) накладної(их).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 4.2. проекту Договору платежі здійснюються шляхом зарахування грошових коштів у національній валюті України на поточний рахунок Постачальника у безготівковому порядку платіжними дорученнями протягом 10-ти робочих днів з дня підписання Сторонами видаткової(их) накладної(их). Відповідно до наказу Державного казначейства України від 26 червня 2002 року №122 Державне казначейство України управляє коштами, що обліковуються на рахунках, відкритих у Головних управліннях Державного казначейства України, і проводяться , шляхом встановлення ліміту технічного рахунку, з урахуванням дотримання необхідного рівня платоспроможності, який визначається Державним казначейством України. Виходячи з вищевикладеного, Замовник передбачає можливість відстрочки платежу строком до 180 банківських днів, у разі відсутності фінансування. До пункту 4.3. проекту Договору в тендерній документації будуть внесені зміни.
Запитання щодо технічного завдання.
Дата подання: 18 липня 2019 12:57
Дата відповіді: 22 липня 2019 09:06
Доброго дня. Шановний Замовнику прошу Вас надати пояснення щодо інформації яка наведена в додатку 1, а саме розміри згідно стандарів на які Ви посилаєтеся.
Розміри згідно стандартів:
- довжина 1360 +/- 10 мм
- висота 1430 +/- 10 мм
- ширина 1001 +/- 10 мм
- діаметр коліс 200 мм.
а у Вашому тех. завданні вони не повністю відповідають вимогам стандартів
- ширина 1115 мм
- довжина 1370 мм граничні відхили розмірів +/- 5%.
- висота 1470 мм
Дякую за відповідь
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В технічному завданні (Додаток 1) розміри контейнера зазначені у відповідності з Додатком Е (клас 4) ДСТУ 8476:2015.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-17-000772-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Запоріжкомунсталь", Код ЄДРПОУ:38626199
Дата подання: 23 серпня 2019 13:45
Відхилення пропозиції ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН"
Відповідно до вимог тендерної документації розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п. 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції:
Учасник підтверджує запропонований товар візуальним зображенням (малюнки, фото або креслення товару), який Учасник пропонує поставити, з описом, зазначенням чітких габаритних розмірів та характеристик.
Учасник ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" у складі тендерної пропозиції надає креслення товару, на якому відсутні накладні ребра жорсткості, виготовлені із швелерів, що не відповідає технічним характеристикам замовника.
Відповідно до вимог тендерної документації Учасник має надати інформацію з з описом, зазначенням чітких габаритних розмірів та характеристик.
Учасник ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" у складі тендерної пропозиції надає довідку № 749 від 02.08.2019 року, в якій зазначає орієнтовні параметри та габарити, використовуючи не менш, не більше. Дані показники не дають можливості конкретизувати відповідність запропонованого товару технічним вимогам замовника.
Відповідно розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції, п. 3. Відхилення тендерних пропозицій, "Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації".
Вважаємо, що тендерна пропозиція не відповідає технічним, кількісним та якісним характеристикам предмета закупівлі, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН".
Просимо вас відхилити пропозицію ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Учасник підтверджує запропонований товар візуальним зображенням (малюнки, фото або креслення товару), який Учасник пропонує поставити, з описом, зазначенням чітких габаритних розмірів та характеристик.
Учасник ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" у складі тендерної пропозиції надає креслення товару, на якому відсутні накладні ребра жорсткості, виготовлені із швелерів, що не відповідає технічним характеристикам замовника.
Відповідно до вимог тендерної документації Учасник має надати інформацію з з описом, зазначенням чітких габаритних розмірів та характеристик.
Учасник ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" у складі тендерної пропозиції надає довідку № 749 від 02.08.2019 року, в якій зазначає орієнтовні параметри та габарити, використовуючи не менш, не більше. Дані показники не дають можливості конкретизувати відповідність запропонованого товару технічним вимогам замовника.
Відповідно розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції, п. 3. Відхилення тендерних пропозицій, "Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації".
Вважаємо, що тендерна пропозиція не відповідає технічним, кількісним та якісним характеристикам предмета закупівлі, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН".
Просимо вас відхилити пропозицію ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 серпня 2019 16:04
У тендерній документації відсутня вимога «Учасник підтверджує запропонований товар візуальним зображенням (малюнки, фото або креслення товару)», натомість зазначено: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: візуальним зображенням (малюнки, фото або креслення товару), який Учасник пропонує поставити, з описом, зазначенням чітких габаритних розмірів та характеристик». У складі тендерної пропозиції ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" надано візуальне зображення товару, а саме креслення товару з описом та зазначенням чітких габаритних розмірів та характеристик товару. Крім того, у описі вказано про наявність додаткових ребер жорсткості у кількості 6 штук, виконаних у вигляді швелеру. На кресленні товару візуально позначені вищевказані ребра жорсткості.
Слід зауважити, що документ від 02.08.2019 № 749, поданий у складі тендерної пропозиції, містить конкретні габаритні розміри та параметри запропонованого товару.
Таким чином, підстави для відхилення тендерної пропозиції відсутні.
Слід зауважити, що документ від 02.08.2019 № 749, поданий у складі тендерної пропозиції, містить конкретні габаритні розміри та параметри запропонованого товару.
Таким чином, підстави для відхилення тендерної пропозиції відсутні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 серпня 2019 13:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАВОД АГРОТЕХНІЧНИХ МАШИН" |
1 842 000,00
UAH з ПДВ
|
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" |
1 620 000,00
UAH з ПДВ
|
1 569 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" |
1 956 600,00
UAH з ПДВ
|
1 570 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Запоріжкомунсталь" |
1 900 200,00
UAH з ПДВ
|
1 699 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СКЛОІНВЕСТПРОМ" |
1 700 000,00
UAH з ПДВ
|
1 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" |
1 950 000,00
UAH з ПДВ
|
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАВОД АГРОТЕХНІЧНИХ МАШИН" #00235826 |
Відхилено |
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2019 17:08
|
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" #40374335 |
Переможець |
1 569 900,00
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2019 17:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 13:44
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 13:43
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 13:38
|
Доп.угода 1 до 578-Т.PDF | зміни до договору |
27 грудня 2019 13:38
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 13:36
|
Доп.угода 1 до 578-Т.PDF | зміни до договору |
27 грудня 2019 13:36
|
Електронний підпис | укладений |
06 вересня 2019 16:46
|
578-Т.PDF | укладений |
06 вересня 2019 16:45
|
578-Т.PDF | укладений |
06 вересня 2019 16:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились про зменшення зобов'язань |
Номер договору про закупівлю: | 578-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились про зменшення зобов'язань |
Номер договору про закупівлю: | 578-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |