Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання обладнання для збору, транспортування та складування побутових відходів
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2019-07-17-000772-c f2cc24154e684faab5c4bfa92846523c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Терещенко Ігор Валентинович

0564748351 ugkxtender2013@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03364234
Місцезнаходження: 50101, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, Площа Молодіжна, 1
Контактна особа: Терещенко Ігор Валентинович
0564748351
ugkxtender2013@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2019 16:32
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2019 09:00
Початок аукціону: 06 серпня 2019 12:52
Очікувана вартість: 2 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Джерело фінансування закупівлі - міський бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 од.
44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (придбання обладнання для збору, транспортування та складування побутових відходів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, м. Кривий Ріг
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Після підписання Сторонами видаткової(их) накладної(их) Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 липня 2019 14:38
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 14:37
Лист ЗдТД.docx
26 липня 2019 14:37
Додаток 1 Нова редакція.docx
26 липня 2019 14:37
ТД Нова редакція.doc
26 липня 2019 14:37
Додаток 2 Нова редакція.docx
26 липня 2019 14:38
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 липня 2019 16:34
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 14:37
Лист ЗдТД.docx
26 липня 2019 14:37
Додаток 1 Нова редакція.docx
17 липня 2019 16:30
Додаток 1.docx
26 липня 2019 14:37
ТД Нова редакція.doc
17 липня 2019 16:30
ТД.doc
26 липня 2019 14:37
Додаток 2 Нова редакція.docx
17 липня 2019 16:30
Додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо строків оплати
Дата подання: 17 липня 2019 16:55
Дата відповіді: 19 липня 2019 13:55
Доброго дня! Шановний Замовнику, прошу надати пояснення та внести зміни до тендерної документації: в проекті Договору (п.п. 4.2. та 4.3 містяться суперечливі дані щодо оплати) 4.2. Платежі здійснюються шляхом зарахування грошових коштів у національній валюті України на поточний рахунок Постачальника у безготівковому порядку платіжними дорученнями протягом 10-ти робочих днів з дня підписання Сторонами видаткової(их) накладної(их). 4.3 Умови оплати: відстрочка платежу строком до 180 банківських днів з дня підписання видаткової(их) накладної(их).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 4.2. проекту Договору платежі здійснюються шляхом зарахування грошових коштів у національній валюті України на поточний рахунок Постачальника у безготівковому порядку платіжними дорученнями протягом 10-ти робочих днів з дня підписання Сторонами видаткової(их) накладної(их). Відповідно до наказу Державного казначейства України від 26 червня 2002 року №122 Державне казначейство України управляє коштами, що обліковуються на рахунках, відкритих у Головних управліннях Державного казначейства України, і проводяться , шляхом встановлення ліміту технічного рахунку, з урахуванням дотримання необхідного рівня платоспроможності, який визначається Державним казначейством України. Виходячи з вищевикладеного, Замовник передбачає можливість відстрочки платежу строком до 180 банківських днів, у разі відсутності фінансування. До пункту 4.3. проекту Договору в тендерній документації будуть внесені зміни.
Запитання щодо технічного завдання.
Дата подання: 18 липня 2019 12:57
Дата відповіді: 22 липня 2019 09:06
Доброго дня. Шановний Замовнику прошу Вас надати пояснення щодо інформації яка наведена в додатку 1, а саме розміри згідно стандарів на які Ви посилаєтеся. Розміри згідно стандартів: - довжина 1360 +/- 10 мм - висота 1430 +/- 10 мм - ширина 1001 +/- 10 мм - діаметр коліс 200 мм. а у Вашому тех. завданні вони не повністю відповідають вимогам стандартів - ширина 1115 мм - довжина 1370 мм граничні відхили розмірів +/- 5%. - висота 1470 мм Дякую за відповідь
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В технічному завданні (Додаток 1) розміри контейнера зазначені у відповідності з Додатком Е (клас 4) ДСТУ 8476:2015.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-17-000772-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Запоріжкомунсталь", Код ЄДРПОУ:38626199
Дата подання: 23 серпня 2019 13:45
Відхилення пропозиції ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН"
Відповідно до вимог тендерної документації розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п. 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції:
Учасник підтверджує запропонований товар візуальним зображенням (малюнки, фото або креслення товару), який Учасник пропонує поставити, з описом, зазначенням чітких габаритних розмірів та характеристик.
Учасник ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" у складі тендерної пропозиції надає креслення товару, на якому відсутні накладні ребра жорсткості, виготовлені із швелерів, що не відповідає технічним характеристикам замовника.
Відповідно до вимог тендерної документації Учасник має надати інформацію з з описом, зазначенням чітких габаритних розмірів та характеристик.
Учасник ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" у складі тендерної пропозиції надає довідку № 749 від 02.08.2019 року, в якій зазначає орієнтовні параметри та габарити, використовуючи не менш, не більше. Дані показники не дають можливості конкретизувати відповідність запропонованого товару технічним вимогам замовника.
Відповідно розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції, п. 3. Відхилення тендерних пропозицій, "Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації".
Вважаємо, що тендерна пропозиція не відповідає технічним, кількісним та якісним характеристикам предмета закупівлі, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН".
Просимо вас відхилити пропозицію ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 серпня 2019 16:04
У тендерній документації відсутня вимога «Учасник підтверджує запропонований товар візуальним зображенням (малюнки, фото або креслення товару)», натомість зазначено: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: візуальним зображенням (малюнки, фото або креслення товару), який Учасник пропонує поставити, з описом, зазначенням чітких габаритних розмірів та характеристик». У складі тендерної пропозиції ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" надано візуальне зображення товару, а саме креслення товару з описом та зазначенням чітких габаритних розмірів та характеристик товару. Крім того, у описі вказано про наявність додаткових ребер жорсткості у кількості 6 штук, виконаних у вигляді швелеру. На кресленні товару візуально позначені вищевказані ребра жорсткості.
Слід зауважити, що документ від 02.08.2019 № 749, поданий у складі тендерної пропозиції, містить конкретні габаритні розміри та параметри запропонованого товару.
Таким чином, підстави для відхилення тендерної пропозиції відсутні.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2019 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАВОД АГРОТЕХНІЧНИХ МАШИН" 1 842 000,00
UAH з ПДВ
1 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" 1 620 000,00
UAH з ПДВ
1 569 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" 1 956 600,00
UAH з ПДВ
1 570 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Запоріжкомунсталь" 1 900 200,00
UAH з ПДВ
1 699 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СКЛОІНВЕСТПРОМ" 1 700 000,00
UAH з ПДВ
1 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" 1 950 000,00
UAH з ПДВ
1 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2019 16:47
Електронний підпис
20 серпня 2019 16:42
Dovidka_19210480420630111113.pdf.p7s
20 серпня 2019 16:42
Dovidka_19210480420630111113.pdf
20 серпня 2019 16:42
29 РЛ Довідка ДФС.pdf
05 серпня 2019 07:43
Електронний підпис
05 серпня 2019 07:42
26 РЛ Статут.pdf
05 серпня 2019 07:42
22 РЛ Витяг ПДВ.pdf
05 серпня 2019 07:42
21 РЛ Витяг з ЄДРПОУ.pdf
05 серпня 2019 07:42
20 РЛ Проект договору.pdf
05 серпня 2019 07:42
04-11 РЛ Довідки ст17.pdf

Публічні документи

02 серпня 2019 18:33
Електронний підпис
02 серпня 2019 11:29
Електронний підпис
02 серпня 2019 11:27
Цінова пропозиція.pdf
02 серпня 2019 11:27
Статут.PDF
02 серпня 2019 11:27
Специфікація.pdf
02 серпня 2019 11:27
Проект договору.pdf
02 серпня 2019 11:27
Зображення товару.pdf
02 серпня 2019 11:27
Захист довкілля.pdf
02 серпня 2019 11:27
Довідка про санкції.pdf

Публічні документи

01 серпня 2019 09:59
Електронний підпис
01 серпня 2019 09:56
СТАТУТ_КОПІЯ.pdf
01 серпня 2019 09:56
СЕРТИФІКАТ_ISO_90001.pdf
01 серпня 2019 09:56
Реєстр_документів.pdf
01 серпня 2019 09:56
Протокол_Директора.pdf
01 серпня 2019 09:56
Проект_договору.pdf
01 серпня 2019 09:56
Паспорт дир 12-13_та_ІНН.jpg
01 серпня 2019 09:56
Паспорт дир 10-11 стр_2019.JPG
01 серпня 2019 09:56
Паспорт дир 4-5 стр_2019.JPG
01 серпня 2019 09:56
Паспорт дир 2 стр_2019.JPG
01 серпня 2019 09:56
Паспорт дир 1 стр_2019.JPG
01 серпня 2019 09:56
Наказ_директора.pdf
01 серпня 2019 09:56
Витяг_з_ПДВ.pdf
01 серпня 2019 09:56
Витяг_з_ЄДРПОУ.pdf
01 серпня 2019 09:56
8_Довідка_про_Учасника.pdf
01 серпня 2019 09:56
7_Довідка_щодо_санкції.pdf
01 серпня 2019 09:56
2_Довідка_ст17.pdf

Публічні документи

01 серпня 2019 18:09
Електронний підпис
01 серпня 2019 18:09
Специфікація.pdf
01 серпня 2019 18:09
Проект договору.pdf
01 серпня 2019 18:09
Копія статуту з описом.pdf
01 серпня 2019 18:09
Довідка про учасника.pdf
01 серпня 2019 18:09
Довідка про санкції.pdf
01 серпня 2019 18:09
Візуальне зображення.pdf
01 серпня 2019 18:09
Витяг з ЄДР 26-07-19.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАВОД АГРОТЕХНІЧНИХ МАШИН"

ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН"

ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА"

ТОВ "Запоріжкомунсталь"

ТОВ "СКЛОІНВЕСТПРОМ"

ТОВ "ЮГСТАЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАВОД АГРОТЕХНІЧНИХ МАШИН"
#00235826
Відхилено 1 500 000,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2019 17:08
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН"
#40374335
Переможець 1 569 900,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2019 17:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2019 17:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН"
#40374335
1 569 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 серпня 2019 17:04
Електронний підпис
19 серпня 2019 17:03
Протокол розгляду 2.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 13:44
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 13:43
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 13:38
Доп.угода 1 до 578-Т.PDF зміни до договору
27 грудня 2019 13:38
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 13:36
Доп.угода 1 до 578-Т.PDF зміни до договору
27 грудня 2019 13:36
Електронний підпис укладений
06 вересня 2019 16:46
578-Т.PDF укладений
06 вересня 2019 16:45
578-Т.PDF укладений
06 вересня 2019 16:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились про зменшення зобов'язань
Номер договору про закупівлю: 578-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились про зменшення зобов'язань
Номер договору про закупівлю: 578-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 043 983,50
UAH (в тому числі ПДВ 173 997,25 UAH)