Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДБН А.2.2-3:2014; ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ (ЗАМІНА ВІКОН НА ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ) У ЗОШ №3, ЯКА ЗНАХОДИТЬСЯ ЗА АДРЕСОЮ: М. ЗНАМ'ЯНКА, ВУЛ.В'ЯЧЕСЛАВА ЧЕРНОВОЛА (ДЗЕРЖИНСЬКОГО), БУДИНОК №2. УЧБОВИЙ КОРПУС. КОРИГУВАННЯ."
Очікувана вартість
2 481 262,00 UAH
UA-2019-07-17-000677-c 3f89b46dded44b348ca5811b7bc4859d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макаров Олег Ігорович

+380523322024 znamosvita@zn-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Знам'янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143956
Вебсайт: http://znamosvita.at.ua
Місцезнаходження: 27400, Україна , Кіровоградська обл., місто Знам'янка, проспект Шкільний, 5
Контактна особа: Макаров Олег Ігорович
+380523322024
znamosvita@zn-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2019 15:44
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2019 16:00
Початок аукціону: 22 серпня 2019 15:44
Очікувана вартість: 2 481 262,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«ДБН А.2.2-3:2014; ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ (ЗАМІНА ВІКОН НА ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ) У ЗОШ №3, ЯКА ЗНАХОДИТЬСЯ ЗА АДРЕСОЮ: М. ЗНАМ'ЯНКА, ВУЛ.В'ЯЧЕСЛАВА ЧЕРНОВОЛА (ДЗЕРЖИНСЬКОГО), БУДИНОК №2. УЧБОВИЙ КОРПУС. КОРИГУВАННЯ."
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27410, Україна, Кіровоградська область, м. Знам'янка, ВУЛ.В'ЯЧЕСЛАВА ЧЕРНОВОЛА,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 50 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Загальне питання
Дата подання: 17 липня 2019 18:34
Дата відповіді: 12 серпня 2019 09:20
Шановний Замовник, просимо надати графічне зображення, та розміри конструкцій, які потребуютьзаміни.
Відповідь: З гарфічною схемою вікон можете ознайомитися у приміщенні відділу освіти - за адресою м. Знам'янка пр. Шкільний,5 - розміри конструкцій, які потребують заміни ви можете узнати, відвідавши об'єкт капітального ремонту.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-17-000677-c.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ПКП "Евіс", Код ЄДРПОУ:22228057
Дата подання: 25 липня 2019 13:03
Скарга на недоброчесну конкуренцію
1. підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати Відповідно до відомостей, що містяться на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 45400000-1 Завершальні будівельні роботи за ідентифікатором закупівлі UA-2019-07-17-000677-c та оприлюднено тендерну документацію. Вважаємо, що дії Замовника щодо предмету закупівлі, порушують принципи здійснення закупівель, а саме вимоги ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням. Однак, оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 45400000-1 містить ознаки корупційних дій та зловживанням з боку Замовника. 2. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. 18.07.2017 року ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ПРОМИСЛОВО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕВІС" (надалі – Товариство) перемогло в торгах на «Капітальний ремонт по заміні віконних блоків з урахуванням відкосів у закладах освіти м. Знам’янка (код CPV за ДК 021:2015 – 454000001 – завершальні будівельні роботи)» на суму 12 686 400,00 грн., (розмір бюджетного призначення 15 849 956 грн.). За результатами торгів між Товариством та Відділом освіти виконавчого комітету Знам'янської міської ради (надалі – Замовник) був укладений договір за № 541 від 02.08.2017 року (надалі Договір) на суму 12 686 400,00 грн. Згідно умов Договору Товариство зобов’язане виконати роботи із заміни віконних блоків на енергоефективні у 2017 році та виконати інші залишкові роботи до серпня 2018 року, за умови своєчасного фінансування робіт Замовником. У зв’язку із тим, що Замовник систематично не виконував свої зобов’язання в частині своєчасного фінансування робіт, аргументуючи це відсутністю коштів, роботи за Договором постійно призупинялися. В свою чергу термін дії Договору постійно подовжувався, шляхом укладання Сторонами додаткових угод але в будь якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань, за таких умов Товариство не могло своєчасно здати об’єкти згідно умов Договору. За наявності невчасного та неналежного фінансування Замовником, Товариство постійно перевиконувало більшість робіт та вкладало свої кошти, зусилля і час, постійно контактуючі із уповноваженими особами Замовника та проектними організаціями, надаючи інформацію, коригуючи в оперативному порядку роботи та проектні рішення. Також в 2017-2018 роках Товариством було виконано додаткові роботи по вищезазначених об’єктах на суму близько 80 000,00 грн., і на які проектні організації відповідно до зауважень щодо існуючих проектних рішень, виконали коригування проектів на фактичні обсяги робіт у 2019 році. Відповідно до Договору станом на початок 2019 рік Замовником було сплачено робіт на суму 4 614 805,97 грн. У зв’язку із неповним фінансуванням за Договором, на 2019 рік наявні залишкові роботи (влаштування та ремонт віконних та дверних прорізів). Відповідно до п.8.1. Договору, договір набирає чинність з моменту підписання кожною Стороною та скріплення печаткою сторін та діє до 31.12.2017 року, але у будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. Доказом того, що між сторонами існують договірні зобов’язання є додаткові угоди до договору № 541 від 02.08.2017 року №№ 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 які укладенні у відповідності 07.08.2017р., 18.10.2017 р.. 28.11.2017 р., 04.07.2018 р., 25.07.2018 р., 14.08.2018 р., 20.12.2018 р. Проте за відсутності угоди про припинення умов договору або ж угоди між сторонами про його розірвання Замовник на початку 2019 року виставив залишкові роботи по Договору на новий тендер: Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-17-000677-c. При цьому з Товариством не було виконано ніяких залишкових розрахунків оскільки у Замовника існує заборгованість перед ТОВ ПКП «ЕВІС» на суму 100 000,00 грн., згідно Договору. Додатково зазначаємо, що за Договором Товариство повинне було виконати капітальний ремонт ДНЗ №6 «Сонечко», що знаходиться у вкрай аварійному стані, за адресою: м. Знам’янка, вул. Чайковського, 27. Відповідно бюджетних призначень сума на ремонт ДНЗ №6 складає 5 845 943,00 грн., у тому числі будівельні роботи на суму 5 750 571,00 грн. На прохання керівників закладу Товариством були виконані роботи з ремонту ганку №1 ДНЗ №6 «Сонечко», який знаходився у в край незадовільному стані і міг призвести до обвалення в наслідок чого травмувалися б люди. Зазначені роботи були проведенні в межах вартості і відповідно до кошторису в межах 300 000,00. грн., але вже після виконання робіт з ремонту ганку №1 виявилось, що Замовник виставив на торги окремим лотом роботи з капітального ремонту ДНЗ №6 «Сонечко» не повідомивши при цьому Товариство. Таким чином Товариство виконало роботи, які в подальшому Замовником були виставлені на торги і які виграв інший учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «Камелот-3000» (Код ЄДРПОУ – 33254203) сума предмету закупівлі склала 300 000,00 грн. З огляду на викладені обставини Скаржник не може погодитися з рішенням Замовника щодо оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-07-17-000677-c оскільки предмет такої закупівлі уже був реалізований на таких торгах згідно оголошення UA-2017-06-19-000741-а за результатами яких переможцем стало ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ПРОМИСЛОВО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕВІС" а тому Скаржник вважає дії Замовника є такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії є прямим порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі». На підставі викладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника скасувати відкриті торги UA-2019-07-17-000677-c. Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету. 2. Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2017-06-19-000741-а. 3. Договір № 541 від 02.08.2017 р. 4. Локальний кошторис до договору № 541 від 02.08.2017 р. 5. Додаткова угода № 1 від 07.08.2017р. 6. Додаткова угода № 2 від 18.10.2017 р. 7. Додаткова угода № 3 від 28.11.2017 р. 8. Додаткова угода № 4 від 04.07.2018 р. 9. Додаткова угода № 5 від 25.07.2018 р. 10.Додаткова угода № 6 від 14.08.2018 р. 11. Додаткова угода № 7 від 20.12.2018 р. 12. Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1. Більш детально наведено у доданих відсканованих документів.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 30 липня 2019 15:22
рішення від 29.07.2019 № 10238 .pdf
Дата публікації: 30 липня 2019 15:22
рішення від 14.08.2019 № 11197.pdf
Дата публікації: 19 серпня 2019 21:42

Документи подані скаржником

25 липня 2019 13:03
Скарга
25 липня 2019 13:03
Оголошення
25 липня 2019 13:03
Договір
25 липня 2019 13:03
Кошторис
25 липня 2019 13:03
Кошторис зведений
25 липня 2019 13:03
угода 4
25 липня 2019 13:03
угода 5
25 липня 2019 13:03
угода 1
25 липня 2019 13:03
угода 2
25 липня 2019 13:03
угода 3
25 липня 2019 13:03
угода 6
25 липня 2019 13:03
угода 7

Документи подані замовником

08 серпня 2019 10:43
Пояснення Замовника

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 серпня 2019 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ГЕЛІОС" 2 194 210,00
UAH з ПДВ
2 179 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР БУД-ЦЕНТР" 2 201 684,15
UAH з ПДВ
2 186 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Кабекслайн" 2 450 000,00
UAH з ПДВ
2 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2019 14:53
Електронний підпис
12 серпня 2019 14:53
Лист роз`яснення.pdf
12 серпня 2019 11:59
Електронний підпис
01 серпня 2019 15:37
Електронний підпис
01 серпня 2019 15:36
Трудові угоди.rar
01 серпня 2019 15:36
Сертифікати.rar
01 серпня 2019 15:36
Проект договору.rar
01 серпня 2019 15:36
Аналогічні договора.rar
01 серпня 2019 15:36
Витяг з ЄДР.rar
01 серпня 2019 15:36
Статут.rar
01 серпня 2019 15:36
Установчі документи.rar
01 серпня 2019 15:36
Кошторис.rar
01 серпня 2019 15:36
Тендерна пропозиція.rar

Публічні документи

01 серпня 2019 15:54
Електронний підпис
01 серпня 2019 15:44
71.Протокол узгодження.pdf
01 серпня 2019 15:44
62. Розрахунки №№ 1-4.pdf
01 серпня 2019 15:44
11. Копія Витягу з РПЄП.pdf
01 серпня 2019 15:44
2.ТП.ШК№3.pdf

Публічні документи

19 вересня 2019 15:12
Електронний підпис
19 вересня 2019 15:10
3 Довідка МВС.pdf
19 вересня 2019 15:10
2 Довідка про корупцію.pdf
19 вересня 2019 15:10
1 Договірна ціна.pdf
19 серпня 2019 15:31
Електронний підпис
19 серпня 2019 15:29
14 Лист- роз'яснення.pdf
19 серпня 2019 15:29
9 Довідка довкілля.pdf
19 серпня 2019 15:29
8 ст 17 Закону.pdf
19 серпня 2019 15:29
7 Технічне завдання.pdf
19 серпня 2019 15:29
2 Довідка МТБ.pdf
19 серпня 2019 15:29
1 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ГЕЛІОС"

ТОВ "ЛІДЕР БУД-ЦЕНТР"

ПП "Кабекслайн"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ГЕЛІОС"
#13934796
Відхилено 2 179 000,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 10:06
ТОВ "ЛІДЕР БУД-ЦЕНТР"
#42051534
Рішення скасоване 2 186 600,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 16:07
ТОВ "ЛІДЕР БУД-ЦЕНТР"
#42051534
Відхилено 2 186 600,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 16:13
ПП "Кабекслайн"
#38095345
Переможець 2 450 000,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 16:18

Документи

05 вересня 2019 10:10
Електронний підпис
05 вересня 2019 10:07
Рішення про переможця

Документи

13 вересня 2019 16:12
Електронний підпис
13 вересня 2019 16:09
Протокол відхилення
13 вересня 2019 16:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 вересня 2019 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Кабекслайн"
#38095345
2 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2019 11:09
КОшторис.PDF зміни до договору
01 жовтня 2019 11:05
Електронний підпис укладений
24 вересня 2019 11:36
Договір з переможцем укладений
24 вересня 2019 11:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору змінена в зв'язку з наявними кошторисними призначеннями на 2019 рік по роботам за даним договором.
Номер договору про закупівлю: 583
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML