Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо в асортименті
Очікувана вартість
1 915 201,50 UAH
UA-2019-07-17-000660-c cf1446a3775f4e78a9ef212792a9f9a3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Губаренко Вікторія

+380567931985 v.gubarenko@dp.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081237
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108
Контактна особа: Губаренко Вікторія
+380567931985
v.gubarenko@dp.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2019 15:41
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2019 19:00
Очікувана вартість: 1 915 201,50 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


М'ясо в асортименті

Тендерна документація

17 липня 2019 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2019 15:38
ТД мясо.docx
17 липня 2019 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2019 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2019 15:38
ТД мясо.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-03-000013 ● 5eccdb4275b946c9b77b61374af13a81
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 березня 2020 16:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

03.03.2020 № 54

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 03.03.2020 №54


Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
7
UA-2019-07-17-000660-c
17.07.2019 Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця" (код ЄДРПОУ 40081237) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

НАЧАЛЬНИКУ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ВАСИЛЬЄВУ О.В. Шановний Олександре Володимировичу! Стосовно процедури закупівлі UA-2019-07-17-000660-c ДК 021:2015: 15110000-2 «М’ясо» (м’ясо в асортименті) -2 лоти очікуваною вартістю 1 915 201,50 грн (далі – ПРОЦЕДУРА ЗАКУПІВЛІ) повідомляю таке. 1. Згадана вище закупівля була здійснена відповідно до річного плану , який згідно з ст.4 ЗУ «Про публічні закупівлі» був оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Частиною першою статті 4 Закону передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, періодичність і характер таких змін (зміна очікуваної вартості закупівлі, предмету закупівлі, орієнтовного початку процедури закупівлі тощо) законодавством не визначені. Підтвердженням оприлюднення плану в системі Prozorro є наступна інформація : За номером в системі – UA-P-219-07-17-002542-b на закупівлю 15110000-2 «М’ясо» (М'ясо в асортименті) передбачено планову суму закупівлі у розмірі 1 295 874,90 грн. За номером в системі - UA-P-219-07-17-001570-a на закупівлю 15110000-2 «М’ясо» (М'ясо птиці в асортименті) передбачено планову суму закупівлі у розмірі 1 229 856,72 грн. Очікувана вартість закупівлі за лотом № 1 складала 998827,44 грн; очікувана вартість закупівлі за лотом № 2 за даною ПРОЦЕДУРОЮ ЗАКУПІВЛІ складала 916374,06 грн. Разом – очікувана вартість закупівлі ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ складала 1915201,50 грн. Саме з прив’язкою до оприлюднених планових сум було оголошено процедуру закупівлі UA-2019-07-17-000660-c ДК 021:2015: 15110000-2 «М’ясо» (м’ясо в асортименті) -2 лоти очікуваною вартістю 1 915 201,50 грн. Таким чином, ПРОЦЕДУРА ЗАКУПІВЛІ проводилась в межах планових вартісних показників 2019 року. Це свідчить про відкритість і прозорість на всіх стадіях закупівель та відсутність порушення порядку планування. 2. Відповідно до ст.28 Закону Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Форми документів у сфері публічних закупівель затверджені наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель” (далі – Наказ) відповідно до пункту 11 частини першої статті 8 Закону. Водночас Наказом встановлено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. У разі необхідності замовник може зазначити додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов’язкові поля, передбачені системою. Таким чином, у протоколах розгляду тендерної пропозиції ФОП Мазаратій Наталія Іванівна за лотом № 1 та за лотом № 2 чітко дотримуючись форми протоколу розгляду тендерних пропозицій, затвердженої Наказом, внесена уся обов’язкова інформація, а саме : « п.7.Результат розгляду тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції / допущення до аукціону) зазначено: « оцінкою наданих пропозицій на закупівлю ДК 021:2015: 15110000-2 «М’ясо» (м’ясо в асортименті) визнати такою, що має найбільш економічно вигідну ціну; відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації; відсутні підстави для відмови в участі згідно ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерну пропозицію ФОП Мазаратій Наталія Іванівна за лотом № 1, та, відповідно, за лотом № 2». Тим самим було зазначено всі підстави, за якими кваліфікується переможець закупівлі згідно зі ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» З огляду на викладене, протокол розгляду зазначеної вище тендерної пропозиції є протоколом про визначення переможця відкритих торгів. 3. Згідно з вимогами Закону, після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій – протоколу визначення переможця протягом одного дня після прийняття такого рішення, електронною системою закупівель автоматично формується повідомлення про намір укласти договір з переможцем. Підтвердженням зазначеної дії є Форма повідомлення про намір укласти договір, затверджена наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель”, в якій зазначено , що даний документ заповнюється електронною системою закупівель автоматично, а також інформація з офіційного сайту https://infobox.prozorro.org/faq( скріншот додається). Отже, як підсумок, слід зазначити, що результатом оприлюднення у відповідності до вимог ст.10 Закону протоколу розгляду тендерних пропозицій, що є водночас протоколом про визначення переможця закупівлі, є повідомлення про намір укласти договір з переможцем закупівлі, яке автоматично формує та розсилає учаснику тендерних торгів електронна система. Згідно зі ст.32 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Таким чином, з ФОП Мазаратій Наталія Іванівна було укладено договори поставки за лотом № 1 № ПР/НХ-19551/НЮ та за лотом № 2 № ПР/НХ-19552/НЮ , при цьому порушення Закону при проведенні процедури закупівлі - відсутні. 4. З 03.05.2019 набув чинності наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі – Мінекономрозвитку) від 21.03.2019 № 463 “Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490” (далі – Наказ), яким унесено зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, затверджених наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель”. Так, Наказом внесені зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, які передбачають доповнення форм новими пунктами, зокрема, “Вид предмета закупівлі”, “Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)”, “Джерело фінансування закупівлі”, “Номер додаткової угоди”, “Сума договору після внесення змін”, “Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін”. Станом на 29.05.2019 під час оголошення процедури закупівлі UA-2019-05-29-002314-c ще була відсутня технічна можливість введення зазначених вище пунктів на електронному майданчику, зокрема “Джерела фінансування закупівлі”», лише з 01.11.2019 на майданчику Smarttender.biz з’явилось повідомлення про надання такої можливості. Враховуючи викладене, на виконання вимог Наказу на засіданні тендерного комітету від 03.05.2019 було прийнято таке рішення: «Внести зміни до тендерних документацій, за якими вже оголошено торги, в частині «Оголошення про проведення відкритих торгів» (далі – ОГОЛОШЕННЯ) та в подальшому в тендерних документаціях на закупівлі, які оголошуються після 03.05.2019 урахувати положення Наказу, а саме: викласти зазначений розділ тендерної документації у чіткій відповідності до форми наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 463 “Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490” «Оголошення про проведення закупівлі» із зазначенням всіх пунктів, за якими було внесено зміни Наказом. З моменту надання електронним майданчиком Smarttender.biz технічної можливості – вносити всю необхідну інформацію» ( сканкопія протоколу додається). Голова тендерного комітету О.О.Левченко Вик. Губаренко В.А., 793-19-85

2020-03-19 17:00:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог частини першої статті 4 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1. Закупівля печінки яловичини та м'яса в асортименті
Опис предмету закупівлі:
Закупівля печінки яловичини та м'яса в асортименті
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 998 827,44 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 10 000,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 06 серпня 2019 13:13
Закінчення: 06 серпня 2019 13:34
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

9488 кг
печінка яловичини та м'ясо в асортименті
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару , але не раніше реєстрації податкової накладної Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2019 13:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Аврахова Катерина Григорівна 973 017,60
UAH з ПДВ
973 017,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 998 827,44
UAH з ПДВ
998 827,44
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2019 17:32
Електронний підпис
05 серпня 2019 17:30
1.Основні документи.pdf
05 серпня 2019 17:29
декларації м'ясо (2).jpg
05 серпня 2019 17:29
декларації м'ясо (5).jpg
05 серпня 2019 17:29
декларації м'ясо (6).jpg
05 серпня 2019 17:29
4 витяг 15.07 (2).jpg
05 серпня 2019 17:29
4 витяг 15.07 (1).jpg
05 серпня 2019 17:29
4 витяг 15.07 (3).jpg
05 серпня 2019 17:29
декларації м'ясо (7).jpg
05 серпня 2019 17:29
4 витяг 15.07 (4).jpg
05 серпня 2019 17:29
декларації м'ясо (1).jpg
05 серпня 2019 17:29
декларації м'ясо (4).jpg
05 серпня 2019 17:29
декларації м'ясо (3).jpg
05 серпня 2019 17:29
проект.pdf
05 серпня 2019 17:29
цінова лот 2.pdf
05 серпня 2019 17:29
цінова лот 1.pdf
05 серпня 2019 17:29
додаток 3.pdf
05 серпня 2019 17:29
згода з проектом.pdf
05 серпня 2019 17:29
довідка про мат базу.pdf
05 серпня 2019 17:29
довідка про корупцію.jpg
05 серпня 2019 17:29
стаття 17 вся.pdf
05 серпня 2019 17:29
довідка про санкції.pdf
05 серпня 2019 17:29
стаття 17 за зразком.pdf
05 серпня 2019 17:29
довідка про субпідр.pdf
05 серпня 2019 17:29
довідка про довкілля.pdf
05 серпня 2019 17:29
2 про висновки сес.pdf
05 серпня 2019 17:29
Довідка 02.08.2019.zip

Публічні документи

02 серпня 2019 13:34
Електронний підпис
02 серпня 2019 13:34
ст 17 вся.pdf
02 серпня 2019 13:34
прояснення установчі.pdf
02 серпня 2019 13:34
проект договору.pdf
02 серпня 2019 13:34
про сертифікацію.pdf
02 серпня 2019 13:34
про печатку.pdf
02 серпня 2019 13:34
наказ печатка.jpg
02 серпня 2019 13:34
інформація про товар.pdf
02 серпня 2019 13:34
Довідка.zip
02 серпня 2019 13:34
декларація виробника.pdf
02 серпня 2019 13:34
витяг 20.03.2019 р.pdf
02 серпня 2019 13:34
9. працівники.pdf
02 серпня 2019 13:34
4. про підпис.pdf
02 серпня 2019 13:34
3. ст 17 по формі.pdf
02 серпня 2019 13:34
2. технічка.pdf
02 серпня 2019 13:34
13. ліцензування.pdf
02 серпня 2019 13:34
12. санкції.pdf
02 серпня 2019 13:34
11. довкілля.pdf
02 серпня 2019 13:34
10. мат база.pdf
02 серпня 2019 13:34
1.1 цінова лот 2.pdf
02 серпня 2019 13:34
1. цінова.pdf
02 серпня 2019 13:34
1 про підпис.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Аврахова Катерина Григорівна

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Аврахова Катерина Григорівна
#3149416743
Рішення скасоване 973 017,60
UAH з ПДВ
19 серпня 2019 15:55
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Аврахова Катерина Григорівна
#3149416743
Відхилено 973 017,60
UAH з ПДВ
19 серпня 2019 15:58
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
#2707716424
Переможець 998 827,44
UAH з ПДВ
21 серпня 2019 15:38
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Аврахова Катерина Григорівна #3149416743

№ рішення у справі

141-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Аврахова Катерина Григорівна #3149416743

№ рішення у справі

141-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2019 15:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
#2707716424
998 827,44
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 травня 2020 15:11
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 17:01
ДУ 19551 (1).docx зміни до договору
20 грудня 2019 17:01
1_ДУ 19551 .docx укладений
20 грудня 2019 17:01
Електронний підпис укладений
11 вересня 2019 09:09
ФОП Мазаратій - догові (лот №1).doc укладений
11 вересня 2019 09:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: ПР/НХ-19551/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 квітня 2020
Сума оплати за договором: 454 997,40
UAH (в тому числі ПДВ 75 832,90 UAH)