Ролети
Очікувана вартість
9 000,00 UAH
UA-2019-07-17-000650-a b20fa038c89f4c6a8d7dd7393b9d688d
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" в особі Херсонської філії Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (адміністрації Херсонського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728533
Вебсайт замовника: http://www.uspa.gov.ua/
Місцезнаходження замовника: 73000, Україна, Херсонська обл., Херсон, Суворовський район, ПРОСПЕКТ УШАКОВА, будинок 4
Контактна особа замовника: Баранова Катерина Олександрівна
+38 (0552)48-13-28
smtend.k.baranova@khe.uspa.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2019 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2019 23:59
Очікувана вартість: 9 000,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Відповідно до технічних вимог.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Ролети внутрішні металеві захисні 1130*2220
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська обл., Херсон, площа Тутушкіна, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
1 шт
Ролети внутрішні металеві захисні 1150*2220
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська обл., Херсон, площа Тутушкіна, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника Пiсляоплата 15 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

17 липня 2019 13:17
Електронний цифровий підпис
17 липня 2019 13:17
Тендерна документація (1).docx
17 липня 2019 13:17
Проект договору (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Спосіб монтажу
Дата подання: 23 липня 2019 17:53
Дата відповіді: 26 липня 2019 10:41
Що ви маєте на увазі у способі монтажу: з вбудованим коробом ?
Відповідь: Доброго дня.
Стосовно Вашого питання по закупівлі за кодом ДК 021:2015: 44110000-4 «Конструкційні матеріали» (Ролети) зазначаємо наступне.
У зв’язку з тим, що ролети будуть встановлюватися у приміщення, яке знаходиться у будівлі об’єкту культурної спадщини, тому вони не можуть бути встановлені зовні вікна, і під способом монтажу з вбудованим коробом у даному випадку розуміється спосіб монтажу коробу для ролет у середині приміщення у віконний отвір до його бокових частин (відкосів).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2019 23:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД" 7 491,67
UAH
7 491,67
UAH
Документи

Публічні документи

01 серпня 2019 15:14
sign.p7s
01 серпня 2019 15:12
sign.p7s
01 серпня 2019 15:10
sign.p7s
01 серпня 2019 15:08
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
01 серпня 2019 15:08
Витяг ПДВ.jpg
01 серпня 2019 15:08
СВІДОЦТВО ПДВ.pdf
01 серпня 2019 15:08
ВИТЯГ з ЄДР.pdf
01 серпня 2019 15:08
Довідка про ТЗ.pdf
01 серпня 2019 15:08
Проект Договору.pdf
01 серпня 2019 15:08
Додаток 2.pdf
01 серпня 2019 15:08
СТАТУТ.pdf
01 серпня 2019 15:08
Загальні відомості.pdf
01 серпня 2019 15:08
Довідка _7.pdf
01 серпня 2019 15:08
Рахунок 1516.pdf
01 серпня 2019 15:08
СВІДОЦТВО.pdf
01 серпня 2019 15:08
ВИПИСКА з ЄДР.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
02 серпня 2019 23:59
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку