Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання холодильних столів
Очікувана вартість
225 270,00 UAH
UA-2019-07-17-000646-b d0154018f7d4408d9381ba2b4f01fdf3
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Ігнатенко

+380432612169 dnz22vmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ № 22 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 43047707
Місцезнаходження: 21001, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, проспект Коцюбинського, буд. 43-Г
Контактна особа: Олена Ігнатенко
+380432612169
dnz22vmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2019 11:44
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2019 11:40
Оскарження умов закупівлі: до 29 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2019 11:40
Початок аукціону: 05 серпня 2019 14:55
Очікувана вартість: 225 270,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 252,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
Придбання холодильних столів (Джерело фінансування - кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21001, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, проспект Коцюбинського, 43-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ: Замовник здійснює оплату Постачальнику за фактично поставлений Товар на підставі виставленої видаткової накладної протягом 30 календарних днів. Усі платіжні документи за Договором оформлюються з дотриманням вимог чинного законодавства. До рахунка додаються: інші документи, оформленні належним чином. Замовник здійснює оплату за фактично поставлений Товар в межах бюджетного фінансування на 2019 рік. У разі затримки бюджетного фінансування видатків за цим Договором, розрахунок за фактично наданий (поставлений) Товар здійснювати протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. При цьому штрафні санкції не застосовуються. Замовник не несе відповідальності за затримку банком перерахованих (списаних з рахунку Замовника) коштів, які не зараховані на рахунок Постачальника з вини банку. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-17-000646-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ПРИВАТЕНЕРГО, Код ЄДРПОУ:36253988
Дата подання: 07 серпня 2019 09:48
Оскарження
Ми, ТОВ "Приватенерго" змушені оскаржити рішення засідання тендерного комітету КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ № 22 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" щодо результатів відкритих торгів на закупівлю: Придбання холодильних столів (Джерело фінансування - кошти міського бюджету) Класифікація за ДК 021:2015: 39710000-2 - Електричні побутові прилади.
Додаток 2 до Тендерної документації .Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі .Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.07.2019 12:31
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 02.08.2019 11:40
У підсумку до всього нижческазаного ТОВ "Приватенерго" пропонує товар з найнижчою ціною, який повністю відповідає умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 серпня 2019 09:42
Доброго дня. Розглянувши Вашу Вимогу, тендерний комітет Замовника повідомляє наступне.
Під час формування рішення тендерного комітет № 18 від 06 серпня 2019 року Змовником було допущено друкарську помилку та, замість посилання на Додаток 1, зазначено посилання на Додаток 2 до тендерної документації, проте, причина відхилення вказана вірно, а саме – ненадання форми тендерної пропозиції у визначені замовником строки.
Відповідно до ч. 5 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі», Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Звертаємо Вашу увагу, що строк подання тендерних пропозицій учасниками по даній закупівлі закінчився 02 серпня о 11:40 год.
30 липня о 12:31 Вами у складі документів тендерної пропозиції через електронну систему закупівлі було подано Пропозицію вих. №11 від 29.07.2019 р. на закупівлю за ДК 021:2015 – ДК 021:2015: 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Морозильна камера Tefcold SE40-45-Р), що не виступає Предметом даної закупівлі.
Також, 5 серпня о 17:31 год. Вами було дозавантажено через електронну систему закупівлі файл Тендерна пропозиція вих. №11 від 05.08.2019 р. на закупівлю за кодом CPV за ДК 021:2015 - 39710000-2 - Електричні побутові прилади (Придбання холодильних столів).
Таким чином, Вами, як учасником даної закупівлі порушено строки подання тендерної пропозиції.
Враховуючи вищезазначене, 06 серпня, керуючись вимогами п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Вашу Пропозицію було правомірно відхилено Замовником як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПРИВАТЕНЕРГО 193 296,00
UAH з ПДВ
191 040,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Майстер - 1 204 795,12
UAH з ПДВ
191 099,64
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2019 12:31
Довідка з банку.pdf
30 липня 2019 12:31
Проект договору.PDF
30 липня 2019 12:31
ЄДРПОУ.PDF
30 липня 2019 12:31
Витяг ПДВ.PDF
30 липня 2019 12:31
Витяг з ЄДР.pdf
30 липня 2019 12:31
Виписка ЕДРПОУ.PDF
30 липня 2019 12:31
Пропозиція тендерна.pdf
30 липня 2019 12:31
Статут завірен.PDF
30 липня 2019 12:31
Гарантійний лист.pdf
30 липня 2019 12:31
п.6 ч.1 ст. 17 Закону.pdf
30 липня 2019 12:31
п.4 ч.1 ст 17.pdf
30 липня 2019 12:31
Світязянка завір.PDF
30 липня 2019 12:31
Мат-технічна база.pdf

Публічні документи

02 серпня 2019 10:22
Витяг про ДРЮО.pdf
02 серпня 2019 10:22
Витяг ПДВ_20180813_0001.pdf
02 серпня 2019 10:22
Статут.pdf
02 серпня 2019 10:22
Решения владельца 3.pdf
02 серпня 2019 10:22
Решение владельца.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРИВАТЕНЕРГО

ПП Майстер - 1

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПРИВАТЕНЕРГО
#36253988
Відхилено 191 040,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2019 14:32
ПП Майстер - 1
#31955805
Відхилено 191 099,64
UAH з ПДВ
06 серпня 2019 14:38

Документи

06 серпня 2019 14:38
Електронний підпис
06 серпня 2019 14:37
IMG_20190806_0001.pdf
06 серпня 2019 14:37
IMG_20190806_0002.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
06 серпня 2019 14:38
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі