Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання та приладдя (портативний комп’ютер (ноутбук), мультимедійний проектор, багатофункціональний пристрій для дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах загальної середньої освіти та інклюзивних групах закладів дошкільної освіти)
Очікувана вартість
515 500,00 UAH
UA-2019-07-17-000610-b b44f8b64da5248d2b73d5852cd00053c
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Трембак

+380507044524 lisosvita-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Лисичанської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141928
Місцезнаходження: 93100, Україна , Луганська обл., місто Лисичанськ, ВУЛИЦЯ СЄВЄРОДОНЕЦЬКА, будинок 62
Контактна особа: Ірина Трембак
+380507044524
lisosvita-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2019 11:34
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2019 11:16
Оскарження умов закупівлі: до 29 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2019 11:16
Очікувана вартість: 515 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 577,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32 штука
Портативний комп`ютер (ноутбук) (джерело фінансування- за рахунок субвенції з державного бюджету та співфінансування з місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, Сєвєродонецька, 62 (заклади загальної середньої освіти, заклади дошкільної освіти Лисичанської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 серпня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя
9 штука
Мультимедійний проектор (джерело фінансування- за рахунок субвенції з державного бюджету та співфінансування з місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, Сєвєродонецька, 62 (заклади загальної середньої освіти, заклади дошкільної освіти Лисичанської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 серпня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя
11 штука
Багатофункціональний пристрій (джерело фінансування- за рахунок субвенції з державного бюджету та співфінансування з місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, Сєвєродонецька, 62 (заклади загальної середньої освіти, заклади дошкільної освіти Лисичанської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 серпня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 липня 2019 09:33
Дата відповіді: 18 липня 2019 10:31
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1)У Додатку 3 тендерної документації встановлено: «Примітка: якщо в технічному завданні містяться посилання на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію, джерело походження або виробника, то Учасник має право замінити вказане обладнання на його еквівалент (технічні параметри еквіваленту повинні обов’язково відповідати вимогам зазначеним в технічному завданні).»
2) У розділі 5. Оцінка тендерної пропозиції п. 1. «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» тендерної документації встановлено: «Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат передбачених для товару даного виду.». Отже, розгляд пропозицій здійснюється відповідно до ціни, яку зазначає учасник.

Технінчі вимоги до БФП
Дата подання: 22 липня 2019 11:42
Дата відповіді: 22 липня 2019 12:58
Шановний Замовник. Будь ласка, надайте точні технічн вимоги до БФП. Ви вимогаете: "Вимоги: лазерне монохромне друкування формату А4, кольоровий, з роздільною здатністю від 600dpi;" Так яким повинен буде БФП, лазерним монохромним, або кольоровим?
Відповідь: Дякуємо за запитання. Відповідні зміни (уточнення) будуть внесені до тендерної документації до Додатку 3 Технічні вимоги.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2019 11:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп" 398 988,96
UAH з ПДВ
398 988,96
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп"

Інформація про відміну

Дата відміни
02 серпня 2019 11:16
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій