Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

навчальний комп`ютерний комплекс
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2019-07-17-000594-c d9dc3ad25b1c4e3e8126d0686227f1d4
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Поляшенко Юлия

+380577004870 korolenkointer@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад «Харківський спеціальний навчально-виховний комплекс ім.. В.Г.Короленка» Харківської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 14084549
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ СУМСЬКА, будинок 55
Контактна особа: Поляшенко Юлия
+380577004870
korolenkointer@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2019 15:15
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2019 19:00
Очікувана вартість: 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
навчальний комп`ютерний комплекс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська обл., Харків, вул. Сумська, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються протягом 30 (тридцяти) календарних днів після підписання Сторонами видаткової накладної на Товар, інших супровідних документів, необхідних для здійснення його поставки Учасником., за умови наявності коштів на розрахунковому рахунку Замовника.Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2019 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2019 15:12
ТД 17.07.19.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-17-000594-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 22 липня 2019 13:08
Умови
Шановний Замовнику!

Тендерна документація містить наступні вимоги:

1) «Обладнання має бути налаштовано для роботи внутрішньої комп’ютерної мережі, мережі Інтернет, повинні бути створені папки для обміну даними. ; На обладнання необхідно провести копіювання або перенос інформації зі старого обладнання на вимогу Заявника. Учасник зобов’язаний забезпечити процес резервного копіювання інформації Замовника на зовнішній носій зберігання даних (FTР, накопичувач, та інш.). Каталоги, що потребують копіювання, та режим копіювання визначаються Замовником при налагоджуванні обладнання. »

Частина зазначених вимог не входить до компетенції компаній, що займаються ПРОДАЖЕМ комп’ютерної техніки, а не наданням послуг по створенню папок для обміну даними, копіюванням/переносом інформації і т.д. За наданням послуг подібного характеру Замовник може звернутися окремо до відповідних спеціалістів безпосередньо по місцю свого розташування після отримання обладнання за результатами цієї закупівлі.

2) «Учасник, пропозиція якого визнана електронною системою найбільш економічно вигідною та в електронній системі має статус "на розгляді", повинен протягом двох робочих днів з дня визначення пропозиції такого Учасника найбільш економічно вигідною, представити за адресою: 61058, м. Харків, вул. Сумська, 55, зразок товарів, щодо яких подається пропозиція, на умовах обов’язкового повернення. Зразки товарів повинні бути надані на всі позиції, перелічені в Таблиці 1. У разі, якщо учасник не надасть зразку товару по всіх позиціях, перелічених в Таблиці 1, пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає умовам Замовника.»

Вимога про надання зразків товару до оголошення переможця є протиправною, дискримінаційною та такою, що звужує конкуренцію, адже зобов’язує учасника виготовити предмет закупівлі вже на стадії процедури державних закупівель, ДО оголошення переможця.

Згідно ч.7 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. При цьому Законом не передбачено право замовника вимагати від учасників надання зразків предмета закупівлі.
Відповідно до ст. 25 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Статтею 35 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник під час проведення переговорів вимагає від учасника подання ним підтвердженої документально інформації про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 цього Закону.
Передача будь-яких матеріальних цінностей (зразків, тощо), Законом не передбачена, що свідчить про протизаконність вимоги щодо надання зразків.


Вбачаємо в діях Замовника порушення с. 3 ЗУ «Про публічну закупівлю», а саме принципів недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживання. Так як ци вимоги суттєво обмежують коло учасників і не дозволяють брати участь в тендері,звертаємося до Замовника з проханням внести зміни до тендерної документації та прибрати ці вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 липня 2019 14:20
Шановний потенційний Учасник!
Надаємо відповідь на Вашу вимогу, по першому питанню:
У Додатку 4 Технічних вимог тендерної документації до даної закупівли Замовником зазначені певні вимоги щодо забезпечення процесу резервного копіювання інформації Замовника на зовнішній носій зберігання даних (FTР, накопичувач, та інш.) тощо. Маємо зазначити, що перше ніж додати до тендерної документації в край необхідну для подальшої роботи Замовника вимогу, попередньо було вивчено ринок потенційних постачальників щодо предмету закупівлі та визначено що у своїй більшості при постачанні комп`ютерних комплексів виконавцями провадяться вищезазначені дії, а саме забезпечення процесу резервного копіювання інформації Замовника на зовнішній носій зберігання даних. Тобто, ця вимога жодним чином не суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі» та не обмежує коло постачальників.
По другому питанню: У Додатку 4 Технічних вимог тендерної документації до даної закупівли Замовником зазначені певні вимоги щодо надання Учасником, пропозиція якого визнана електронною системою найбільш економічно вигідною та в електронній системі має статус "на розгляді", зразку товарів, щодо яких подається пропозиція, на умовах обов’язкового повернення.
Ця вимога пов’язана з тим що, після укладання договору учасник може постачати товар, що повністю або частково не відповідає вимогам замовника, а враховуючи те, що договір вже укладено і процедура закупівлі завершена, замовник вже не має можливості відхилити пропозицію переможця торгів та провести розгляд пропозиції іншого учасника. В даному випадку замовник зобов’язаний прийняти товар, а невідповідність поставленої продукції можливо довести лише в судовому порядку.
Як вірно було Вами зазначено у вимозі, Замовник МАЄ ПРАВО звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником згідно до ч.7 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» При цьому Законом не передбачено право замовника не вимагати від учасників надання зразків предмета закупівлі якщо вони з цім не згодні.
Також, не зрозуміле Ваше ствердження про «виготовлення предмету закупівлі вже на стадії процедури державних закупівель, ДО оголошення переможця» адже мова йде про Навчальний комп`ютерний комплекс де його складові не можуть бути виготовлені під час постачання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 серпня 2019 19:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІТ-ТРЕЙД" 349 000,00
UAH з ПДВ
349 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2019 10:22
Електронний підпис
31 липня 2019 07:48
Правила.rar
31 липня 2019 07:48
Свідоцтво.rar
31 липня 2019 07:48
1. Довідки.pdf
31 липня 2019 07:48
13 Проект договору.pdf
31 липня 2019 07:48
17. Витяг.pdf
31 липня 2019 07:48
Ліцензія.rar
31 липня 2019 07:48
6. Паспорт директор.pdf
31 липня 2019 07:48
2. Статут.pdf
31 липня 2019 07:48
4. Відомості ЄДРПОУ.pdf
31 липня 2019 07:48
14 Тех вимоги.pdf
31 липня 2019 07:47
Гарантія 671.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІТ-ТРЕЙД"

Інформація про відміну

Дата відміни
01 серпня 2019 19:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій