Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари)
Очікувана вартість
618 000,00 UAH
UA-2019-07-17-000580-b ● 301b50a42c0e4c92855b4aa5662a56d1
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство екології та природних ресурсів України |
Код ЄДРПОУ: | 37552996 |
Вебсайт: | http://www.menr.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03035, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 35 |
Контактна особа: |
Олександр Снітко +380442063114 snitko@menr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 липня 2019 11:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 липня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 серпня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 02 серпня 2019 11:59 |
Очікувана вартість: | 618 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 090,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20058 штука
Канцелярські товари. Джерело фінансування: державний бюджет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03035, Україна, Київ, м.Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 липня 2019 11:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 липня 2019 11:28 |
ТД канцелярія.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення, щодо зразків продукції
Дата подання: 19 липня 2019 13:16
Дата відповіді: 22 липня 2019 10:05
Доброго дня!
1. Прохання уточнити, що Ви маєте на увазі під вимогою: Учасник повинен на безоплатній основі надати (протягом 2 днів після аукціону) для більш детального ознайомлення по 1 (одному) екземпляру кожного найменування заявленого товару як зразки, для підтвердження якості та відповідності Технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмета закупівлі.
Що значить на безоплатній - доставка за рахунок Учасника, а потім зразки повертаються Учаснику? Чи зразки залишаються у Замовника?
2. Якщо залишаются, на підставі яких документів буде регульоватися цей процес?
3. Як надавати зразки за позиціями 75 та 76, тиснення заздалегідь зробити неможливо без макетів та логотипів.
4. Як бути з позиціїє 77. Шредер, це техніка. Якщо з яких небуть причин пропозиція замовника буде відхілена, а шредер ви вже протестуєте, то така техніка буде вже б/у і залишиться для Учаника на власне користування.
5. Зробіть будь ласка уточнення по позиції 41, як точно саме повинна виглядати ця папка. Якщо можно, то розмістить кольорові фотографії цього виробу. Якщо ця папка виробляєтся під індивідуальне замовлення, типографії не будуть братися за замовлення 1шт
Прохання прибрати з вимог надати зразки за позиціямі 75,76,77 та 41(за умов індивідуального виготовлення)
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Доставка заявленого товару (зразки) здійснюється за рахунок Учасника, після розгляду зразки повертаються Учаснику. Зразки за позиціями 75 та 76 можна подавати аналогічні (зроблені для інших підприємств). Крім того, Учасник може звернутися до Замовника та ознайомитися із зразками товару по позиціям 41, 75, 76. Позиція 77 шредер не буде підлягати тестуванню, проте для ознайомлення з технічними характеристиками необхідно надати паспорт на цей товар.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 серпня 2019 12:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" |
461 721,84
UAH з ПДВ
|
461 721,84
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ» |
464 707,98
UAH з ПДВ
|
464 707,98
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВКФ "ВВ" |
616 376,16
UAH з ПДВ
|
616 376,16
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" #42227163 |
Відхилено |
461 721,84
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2019 09:54
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ» #23702466 |
Відхилено |
464 707,98
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2019 13:19
|
ТОВ "ВКФ "ВВ" #14236166 |
Переможець |
616 376,16
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2019 15:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 12:56
|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2019 10:31
|
Договір (канцелярія).pdf | укладений |
25 вересня 2019 10:26
|