Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція із застосуванням щебенево-мастичного асфальтобетону бульв. Шевченка (від вул. Г.Сталінграда до вул. Різдв’яна), м. Черкаси (кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
13 653 526,87 UAH
UA-2019-07-17-000566-a 712772d6732d421d806b39e35e6574d5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пустовіт Олександр Володимирович

380472337742 ukbck@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38715770
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Байди Вишневецького, будинок 36
Контактна особа: Пустовіт Олександр Володимирович
380472337742
ukbck@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2019 12:31
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2019 00:00
Початок аукціону: 02 серпня 2019 12:07
Очікувана вартість: 13 653 526,87 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 68 267,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Згідно вимог Замовника, що визначаються в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція із застосуванням щебенево-мастичного асфальтобетону бульв. Шевченка (від вул. Г.Сталінграда до вул. Різдв’яна), м. Черкаси (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, бульв. Шевченка (від вул. Г.Сталінграда до вул. Різдв’яна)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Для перерахуваня Генпідряднику попередньої оплати (авансу), останній надає для погодження Замовнику протягом 15 робочих днів з дати укладення Договору (або додаткової угоди щодо зміни фінансування) рахунок на оплату в якому зазначає необхідну суму попередньої оплати (авансу) у розмірі до 50% (п’ятдесяти відсотків) від розміру фінансування відповідного року, з урахуванням обсягу та строку виконання робіт передбачених календарним графіком виконання робіт поточного року в межах терміну відпрацювання авансу згідно Договору. У разі погодження Замовником сплати попередньої оплати (авансу), перерахування коштів здійснюється протягом 15 робочих днів із дати виставлення рахунку Генпідрядником. Аванс 15 Робочі 50
Виконання робіт з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3. Пiсляоплата 30 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-21-000028 ● dc1fbd273525494b931dd2e9f49f1ba1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 липня 2020 13:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.07.2020 № 33-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 21.07.2020 № 33-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-07-17-000566-a від 17.07.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-08-31 18:20:52

номер провадження

На виконання вимоги ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що номер провадження (справи) з позовом департаменту є № 580/3169/20

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ

2020-08-04 13:51:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Надані Вами пояснення враховані. Водальшому дотримуватись вимог чинного законодавства у сфері закупівель

2020-08-13 11:25:57

Оскарження в суді

Опис: Висновок оскаржено до суду за позовом департаменту № 2879-01-21 від 12.08.2020, що отриманий Черкаським окружним адміністративним судом від 13.08.2020 року
Дата публікації: 14 серпня 2020

Документи:

14 серпня 2020 11:02
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2019 12:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 12 803 013,35
UAH з ПДВ
12 803 013,35
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Черкасиміськбуд 13 293 931,48
UAH з ПДВ
13 293 931,48
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" 13 650 000,00
UAH з ПДВ
13 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 серпня 2019 17:46
Електронний підпис
15 серпня 2019 17:46
документи переможця.pdf
01 серпня 2019 21:14
Електронний підпис
01 серпня 2019 21:14
сертифікат.pdf
01 серпня 2019 21:14
Аналогічний договір ч6.PDF
01 серпня 2019 21:14
Аналогічний договір ч5.pdf
01 серпня 2019 21:14
Аналогічний договір ч4.pdf
01 серпня 2019 21:14
Аналогічний договір ч3.pdf
01 серпня 2019 21:14
Аналогічний договір ч2.pdf
01 серпня 2019 21:13
Аналогічний договір ч1.pdf
01 серпня 2019 21:13
Формальні помилки.pdf
01 серпня 2019 21:13
Транспортна схема.PDF
01 серпня 2019 21:13
Рішення Оттема.PDF
01 серпня 2019 21:13
Проект договору.PDF
01 серпня 2019 21:13
працівники.pdf
01 серпня 2019 21:13
поставка.pdf
01 серпня 2019 21:13
Посвідчення водіїв.PDF
01 серпня 2019 21:13
Новий Статут.pdf
01 серпня 2019 21:13
ЛИСТ покриття 13510-56.pdf
01 серпня 2019 21:13
Лист від Рента Лізинг.PDF
01 серпня 2019 21:13
Лист від БК Ескадор.PDF
01 серпня 2019 21:13
Довідка про санкції.PDF
01 серпня 2019 21:13
Довідка про АБЗ.PDF
01 серпня 2019 21:13
Довідка за ст 17.PDF
01 серпня 2019 21:13
Выписка 31.07.2019.pdf
01 серпня 2019 21:13
Відгук.pdf
01 серпня 2019 21:13
Витяг з Статуту.pdf
01 серпня 2019 21:13
Атестат АБЗ.pdf
01 серпня 2019 21:13
13510-56 Ростдорстрой p7s.7z

Публічні документи

01 серпня 2019 16:40
Електронний підпис
01 серпня 2019 16:38
шевченка.zip
01 серпня 2019 16:38
Черкасиміськбуд 14622 p7s.zip
01 серпня 2019 16:38
Тех. паспорта власні.pdf
01 серпня 2019 16:38
Проект договору.pdf
01 серпня 2019 16:38
Оренда ТОВ Шляхбуд.pdf
01 серпня 2019 16:38
Оренда ПП Агропром-1992.pdf
01 серпня 2019 16:38
Документи ЩМАС.pdf
01 серпня 2019 16:38
Довідка ст. 17.pdf
01 серпня 2019 16:38
відомості з ЕДРПОУ.pdf
01 серпня 2019 16:38
Відгук.pdf
01 серпня 2019 16:38
Будівельна ліцензія.pdf

Публічні документи

26 липня 2019 13:33
Електронний підпис
26 липня 2019 13:32
Інші.rar
26 липня 2019 13:32
уповноваження.rar
26 липня 2019 13:32
техніка.rar
26 липня 2019 13:32
розрахунки.rar
26 липня 2019 13:32
Досвід.rar
26 липня 2019 13:32
Досвід 2.rar
26 липня 2019 13:32
Досвід 3.rar
26 липня 2019 13:32
працівники.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВ Черкасиміськбуд

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
Переможець 12 803 013,35
UAH з ПДВ
13 серпня 2019 16:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2019 16:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
12 803 013,35
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 серпня 2023 17:10
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2023 17:07
ДУ №11.pdf зміни до договору
21 серпня 2023 17:04
Електронний підпис зміни до договору
07 березня 2023 10:21
ДУ №10.pdf зміни до договору
07 березня 2023 10:20
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2022 14:26
ДУ №9.pdf зміни до договору
05 жовтня 2022 14:25
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2022 08:45
ду_8.pdf зміни до договору
22 лютого 2022 08:45
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2021 13:17
ДУ№7.pdf зміни до договору
08 липня 2021 13:16
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:51
ДУ №6.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:50
Електронний підпис зміни до договору
06 березня 2020 11:13
ДУ №5.pdf зміни до договору
06 березня 2020 11:12
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2020 17:43
Ду №4 від 28.12.2019 Шевченка (ростдорстрой).pdf зміни до договору
02 січня 2020 17:41
Електронний підпис зміни до договору
05 грудня 2019 11:31
ДУ №3.pdf зміни до договору
05 грудня 2019 11:30
Електронний підпис зміни до договору
18 жовтня 2019 10:16
ДУ №2.pdf зміни до договору
18 жовтня 2019 10:10
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2019 08:27
ДУ №1.pdf зміни до договору
03 вересня 2019 08:26
Електронний підпис укладений
03 вересня 2019 08:22
Локал.pdf укладений
03 вересня 2019 08:21
Ресурси.pdf укладений
03 вересня 2019 08:21
Договір від 02.09.2019 №105.pdf укладений
03 вересня 2019 08:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна фінансування поточного року
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна фінансування поточного року
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Приведення зареєстрованих бюджетних зобов'язань у відповідність до фактичних надходжень спеціального фонду Замовника
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору через відсутність достатнього фінансування згідно розміру бюджетного призначення за поточним кошторисом
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна фінансування поточного року
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору, зміна фінансування поточного року, та реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Взяття зобов’язань згідно затверджених призначень по об'єкту на поточний рік. Продовження строку дії договору через відсутність достатнього фінансування згідно розміру бюджетного призначення за кошторисом на поточний рік
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна фінансування поточного року
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
07 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії виконання робіт та взяття зобов’язань згідно затверджених призначень по об'єкту на поточний рік, а також зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі до фактичного виконання робіт та припинення дії договору
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 21 серпня 2023
Сума оплати за договором: 7 845 687,81
UAH (в тому числі ПДВ 1 307 614,63 UAH)
Причини розірвання договору: Договір розірвано за згодою сторін згідно додаткової угоди № 11 від 21.08.2023 року