Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси" |
Код ЄДРПОУ: | 40703130 |
Місцезнаходження: | 65039, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Канатна, буд.134 |
Контактна особа: |
Сафронова Ірина +380487069772 buhgalter134@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 липня 2019 14:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 липня 2019 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 серпня 2019 20:00 |
Початок аукціону: | 02 серпня 2019 14:06 |
Очікувана вартість: | 801 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 005,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Комплект мультимедійного обладнання (інтерактивна дошка з терміном гарантії 5 років; ліцензія на програмне забезпечення розширене 2 роки підписки; короткофокусний мультимедіа проектор; ноутбук); Комплект мультимедійного обладнання (інтерактивна дошка з терміном гарантії 5 років; ліцензія на програмне забезпечення розширене 2 роки підписки; короткофокусний мультимедіа проектор; ноутбук з програмним забезпеченням для розвитку слуху та мовлення "Світ звуків"; колонки; мікрофон дротовий; багатофункціональний пристрій); Комплект мультимедійного обладнання (інтерактивна дошка з терміном гарантії 5 років; ліцензія на програмне забезпечення розширене 2 роки підписки; короткофокусний мультимедіа проектор; ноутбук з програмним забезпеченням "Живий звук"; колонки; мікрофон дротовий; багатофункціональний пристрій)
(комплект мультимедійного обладнання)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється за фактично поставлений товар згідно накладних (або видаткових накладних) на протязі 10 банківських днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 липня 2019 14:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 липня 2019 14:52 |
ТД комплект мультимедійного обладнання.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-18-000016 ● 7ea662b7276e4be7b6d0395d3f077189
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 липня 2019 15:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.07.2019 Одеса № 256
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 18.07.2019.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 18.07.2019 № 256
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1. UA-2019-07-17-000540-c 17.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Лузан Е.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" торги відмінено. Виявленні порушення усунуто.
2019-07-19 18:12:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
.
2019-07-23 14:48:35
Інформація про відміну
Дата відміни: | 19 липня 2019 18:15 |
Коментар щодо відміни: | Згідно п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі». |
19 липня 2019 18:15
|
SCAN0011.PDF |