Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (комплект мультимедійного обладнання)
Очікувана вартість
801 000,00 UAH
UA-2019-07-17-000540-c 438a8ce94b9548cc9218b64fcd4ede1d
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сафронова Ірина

+380487069772 buhgalter134@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси"
Код ЄДРПОУ: 40703130
Місцезнаходження: 65039, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Канатна, буд.134
Контактна особа: Сафронова Ірина
+380487069772
buhgalter134@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2019 14:49
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2019 20:00
Початок аукціону: 02 серпня 2019 14:06
Очікувана вартість: 801 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 005,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Комплект мультимедійного обладнання (інтерактивна дошка з терміном гарантії 5 років; ліцензія на програмне забезпечення розширене 2 роки підписки; короткофокусний мультимедіа проектор; ноутбук); Комплект мультимедійного обладнання (інтерактивна дошка з терміном гарантії 5 років; ліцензія на програмне забезпечення розширене 2 роки підписки; короткофокусний мультимедіа проектор; ноутбук з програмним забезпеченням для розвитку слуху та мовлення "Світ звуків"; колонки; мікрофон дротовий; багатофункціональний пристрій); Комплект мультимедійного обладнання (інтерактивна дошка з терміном гарантії 5 років; ліцензія на програмне забезпечення розширене 2 роки підписки; короткофокусний мультимедіа проектор; ноутбук з програмним забезпеченням "Живий звук"; колонки; мікрофон дротовий; багатофункціональний пристрій)

32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
(комплект мультимедійного обладнання)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 комплект
Комплект мультимедійного обладнання (інтерактивна дошка з терміном гарантії 5 років; ліцензія на програмне забезпечення розширене 2 роки підписки; короткофокусний мультимедіа проектор; ноутбук); Комплект мультимедійного обладнання (інтерактивна дошка з терміном гарантії 5 років; ліцензія на програмне забезпечення розширене 2 роки підписки; короткофокусний мультимедіа проектор; ноутбук з програмним забезпеченням для розвитку слуху та мовлення "Світ звуків"; колонки; мікрофон дротовий; багатофункціональний пристрій); Комплект мультимедійного обладнання (інтерактивна дошка з терміном гарантії 5 років; ліцензія на програмне забезпечення розширене 2 роки підписки; короткофокусний мультимедіа проектор; ноутбук з програмним забезпеченням "Живий звук"; колонки; мікрофон дротовий; багатофункціональний пристрій)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється за фактично поставлений товар згідно накладних (або видаткових накладних) на протязі 10 банківських днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2019 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2019 14:52
ТД комплект мультимедійного обладнання.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 липня 2019 09:17
Дата відповіді: 19 липня 2019 17:58
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Згідно п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» торги відмінено.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-18-000016 ● 7ea662b7276e4be7b6d0395d3f077189
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 липня 2019 15:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.07.2019 Одеса № 256
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 18.07.2019.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 18.07.2019 № 256
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1. UA-2019-07-17-000540-c 17.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Лузан Е.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" торги відмінено. Виявленні порушення усунуто.

2019-07-19 18:12:54


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 03 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

.

2019-07-23 14:48:35

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 19 липня 2019 18:15
Коментар щодо відміни: Згідно п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Документи:
19 липня 2019 18:15
SCAN0011.PDF