Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання канцелярських товарів, папір для друку А4 (30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне).
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2019-07-17-000537-a 849c0820acaf4f9597e7b1996158b501
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Павленко Сергій Олександрович

+380933607616 tenderoks@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства та будівництва Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37451550
Місцезнаходження: 01015, Україна , Київська обл., Місто Київ, вул. Московська,37/2, каб. № 5.
Контактна особа: Павленко Сергій Олександрович
+380933607616
tenderoks@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2019 12:20
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 липня 2019 12:00
Очікувана вартість: 60 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Придбання канцелярських товарів, папір для друку А4 (30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 шт
Придбання канцелярських товарів, папір для друку А4 (30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01015, Україна, м. Київ, місто Київ, вул. Московська, 37/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 липня 2019 09:26
Дата відповіді: 18 липня 2019 11:58
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Товари можуть бути "еквівалентні", але бажано саме ті-що в документації.
2. Допускаємо, все описано в документації, читайте уважно.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій